- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
- Adobe Illustrator kérdések
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz htomi85 #34500 üzenetére
De egy 20 eves E36 cabrio miert lenne rom? Ejj, ha tehetnem, hetvegi autonak egy 3.2-es M3-at vennek, eredeti gyari allapotban. Szerintem egy megkimelt, rendben tartott E36 cabrio megallja a helyet, hiszen mar tenyleg keves van beloluk, szep is, es az oreg auto mindig ertekes, foleg, ha keves van belole es rendben van tartva. Ezeknek az autoknak mar folfele megy az ertekuk. A 850i is mar 25 eves, de ami jo allapotban van, azert elkerik egy kozepkatos auto arat.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #34501 üzenetére
Egy húszonéves kocsin már mindent ki kellett cserélni, vagy figyelni, hogy mi lesz a következő, de kis hozzáértéssel teljesen élhető.
Mondjuk egyetlen családi kocsinak E36-ot nem vennék, de aki szereti a kihívást...
A gyári állapotú M3-at már nem illik hajtani-annak már szépen megy fel az ára. Viszont annyi okosítás ki jött hozzá, hogy érdemes hozzányúlni szvsz, ha már használja az ember.
Egy srác és nélkül használta, besült a dugattyú, mert elmozdult az olaj a teknőből-pl. arra is van megoldás.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
motoflug
őstag
Én is így látom. Ha veszek valamit, nyomjanak le a fiatalabbak, pont nem érdekel. Nem azért venném, hanem, hogy ha elmegyünk kirándulni és jó az idő akkor tető le és élvezzük. Télen meg menne rá a hardtop. Egyébként nagyon szép az 528, egyik álmom ez a forma, bár 535i V8-ban. Jelenleg az első saját autómmal átmentem a szamárlétrán, koccanások, lehúzások, felesleges javítások, újabb lehúzások, kialakult igények. Most a cabriozást szeretném kipróbálni, aztán majd meglátjuk.
-
MPowerPH
félisten
Lemostam az autot, alvazat is, bar meg csak waxos samponnal, az alvazvedos after winter mixturat majd akkorra tartogatom, ha tuti nem lesz so az utakon. Egyebkent hihetetlen, mennyi dzsuva lejott az alvazrol, konkretan fekete viz jott obliteskor az auto alol. Nyaron kell a polir, azert ennek a feher festesnek is megvan a maga nyuge, de meg mindig jobb, mint a fekete. A muanyag reszeknel feltuno nagyon, meg ott, ahol az illesztesek vannak ,es megall a viz es a kosz, plusz a kerekek kornyeken.
Eszrevettem, hogy valami kis rohadek lelopta a felnikrol az M-es matricakat. Nem tudtam, hogy itt UK-ban is vannak cigok... Aztan valszeg az van, hogy az angolok fele viszi rezboru barataink szokasait, es mas tulajdonahoz kotodeset.
Mind1, majd veszek 4-et, ugyis mennek a felnik porfestesre. A BMW megint nagyot alkotott, felnikozepek mar most korrodalnak, egyes helyeken a felulet is felhojagosodott, vagy elbarnult.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34507 üzenetére
Azt nem ertem ezeknel az embereknel, hogy meg eredeti gyariban is olcso az a kis ontapados M logo de tele a net is veluk 300 ft/db aron de emberunk lelopja?!
(#34504) r.levente75
Koszonom!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
válasz majnkopf #34511 üzenetére
Veletlen az ugyan nem esik ki. Na, hogy ezt lopjak meg is ertem mivel a hatsok mas meretek ezert 2x dragabb mint az elso. Az elsok ugyanolyanok vagy 35 eve! (Bar lehet az ujabb F -es BMW -eknel mar nem)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34515 üzenetére
Az en esetemben csak. Ugyertem ebbol a 18" -os felnibol 8J es 8,5 -es volt. Szoval ha elol lenne 8J attol meg ugyan ugy 235/40 -es gumi menne ra, hatra meg tehetnek ugyan 245-ot de nem sok semmi ertelme lenne. Na meg nem is gyari meret hatra, oda 255/35 megy de ahoz 9J kell mar mint ahogy az M Parallel -nel vagy Style 66 -nal.
(Hozzateszem nem tennek egy 190lovas autora 255-os gumit az is biztos, en szeretek neha jatszani az autoval)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Nekem anno 255 -os volt hatul. Se fogyasztas, se egyeb negativ hatasa nem volt, a vegsebessege is ugyan annyi volt, mint a gyari 225-el. Annyi ugye, hogy draga a gumi.
Irod, hogy 190 lovas autora nem tennel. Most gondolj bele, hogy a 160, de akar a 130 lovas Insignia gyari szelessege is 245 18" -ban. Akkor az mi, ha nem tulzas?Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34517 üzenetére
Nem is ilyen szempontbol Elozo hsz-ben szerkesztettem. Lenyeg, hogy tekintve egy M5 -on van 265 hatul kis tulzasnak erzem egy fele olyan eros auton majd ugyanakkora gumit. 235-el jatekosabb az auto ha eppen arra tamad kedvem.
Ja hat a mai autokat hagyjuk. 20 collos felni kell ra, hogy ki nezzenek valahogy.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34507 üzenetére
itt sozzak az utakat? marmint "rendes" sova, nem csak olyan sojellegu por akarmivel? lol, nem is tudtam
polir, meg porfestes? mar? minek? neked friss autod van, nem? hany eves is?
Eszrevettem, hogy valami kis rohadek lelopta a felnikrol az M-es matricakat.
ehhez oszt' gratulalok, az anyja buszke lehet ra.A BMW megint nagyot alkotott, felnikozepek mar most korrodalnak, egyes helyeken a felulet is felhojagosodott, vagy elbarnult.
te, ezt nem mondod komolyan??#34515
en is imadom, foleg a 4 seriest M Sport kivitelben, de mi a baj az enteriorrel, a bor szinet leszamitva?
ok, a legjobb es legminosegibb belsot azert meg mindig a Merga csinalja kozuluk, szerintem, ez nem vita kerdese Bombi fankent sem, de egyebkent nekem bejon a 3er/4er enteriorje, csak ha volna kessem, en igy kernem. nyilvan nem alap szekekkel. megkockaztatom, h a kek line finish-et is kernem bele, ezzel nem all furan, en meg ugyis kekbuzi vagyok[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPowerPH
félisten
Jah, hat tudod, az is van kiirva a smart motorwayen allandoan, hogy "salt spreading". Igen, van benne so. De pl. itt ahol en vagyok, varoson belul valami mas lehet a mix, mert budos, mint a papusztai.
A polir az azert kell, mert az elozo tulaj(mint majd minden angol) a pakisztani hyperszuper handwashba hordta az autot, ahol a mesteremberek szepen osszekarisdoltak. Ne rendes karcokra gondolj, hanem ilyen korkoros hajszalkarcokra a lakk felso reszen, ami foleg akkor latszik, ha suti az autot a nap. Ez azert van, mert ezek a szakik olyan elhasznalt 'szivaccsal' mossak az autokat, amivel mar a padlot sem torolnem fel, nem beszelve arrol, hogy akar a tuzo napon is kepesek az autot a csakugyan hasonlo minosegu ronggyal szarazra torolni. Anno a feketet is egybol vittem vetel utan poliroztatni, mert allergias vagyok a fenyezes allapotara. En magam mosom, whool wash mitt -et hasznalok, es maximum 20-szor mosom le vele az autot, utana kukazom. Szarazra pedig soha nem torlom, mert akkor karcolodik a legjobban.
A felniket akarom elvitetni porfestesre, mert a sima fenyezes+lakk nem valami tartos. A gyari fenyezes pedig hiresen csapnivalo az osszes BMW felnin. A felnikozepek a legkritikusabbak, korbe a kupak korul korrodal. De akarhol kepes hojagosodni, szinezodni, elkodosodni. En gunmetalra akarom, hogy ne legyen a fekpor annyira feltuno, meg a szin is bejon, es persze porfestve. Tartos lesz, sokkal idotallobb, nem fog se holyagosodni, se leperegni az eljarasbol adodoan. Eleg durable, mert egy felpattano ko sem tesz benne kart. Anno a coupe -n ugyan ez volt a 230-assal, ami sima ezust, azt is megcsinaltattam, de ott meg a hanyag munka miatt elkezdett hamlani a festek. Aztan felkerultek a diamond cut 313-as felnik, amik szinten korrodaltak ugyan ott, pluszban a pereme, ami ugye nem festett, az elvesztette a fenyet, bekodolt. Azokat is fel akartam ujitattni, de a 4-bol csak 2 volt alkalmas ra, mert a kozepen olyan eros volt a korrozio a diamond cut reszen, hogy nem tudtak volna lefaragni, festes johetett csak szoba. Szoval rendesen kimondva, csessze meg a BMW....
Jo a 3-as, de a belseje minden teren elmarad egy A4-A5 -tol, vagy egy C Mercitol. Tudasban, funkcioban, kenyelemben. Elektromos, memorias ules? Minek? Az anyaghasznalat is maradt ugyan olyan, mint az E90 -ben, ami nem kicsit gyenge.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34520 üzenetére
ez igaz, szoktam latni kirva a kijelzokon, de gondoltam, csak "ugy hivjak", mint otthon is, ahol asszem nem soznak mar lehet, h evtized ota, merthogy a sima so karos a kornyezetre? valami ilyesmi remlik.
de akkor itt ez nem igy van, kosz az update-etigen, pontosan tudom, mire gondolsz, azok a kis korkoros karcok. nagyon elbarmoljak, tompitjak az origi fenyezest. azt hittem, h valami komolyabb karcrendszered van. ez ugy latszik csak tulzott igenyesseg, amit megertek.
draga penz amugy itt egy felpolirozas?gusztustalan, egyszeruen elfogadhatatlan, h ilyen "minoseggel" adjak ki a felnijeiket. vagy ok, adjak, de akkor meg ne ennyiert. szanalmas.
szep egyebkent ez a grafitszurke vagy milyen szin, otletes! meg pofas. az mennyibe faj amugy ez a porfestes? gondolom elotte le kell a szakinak teljesen maratni, csiszolni, korroziovedelmezni, stb, mielott ezt felviszi, nem?sajna meg nem lattam az utobbi ketto legfrissebb kiadasat eloben belulrol. mikre gondolsz? anyagminoseg, ok, ezt el tudom fogadni. ennyire nem fejlodott? sajna az en is ugy tudom, h sokkal jobb a konkurenseknel. milyen tudast, funkciot, kenyelmet hianyolsz ami ezekben nincs benne, de a masik kettoben igen? (nem kotekszem, tenyleg erdekel)
meg az E92-nel remlik, h egyszer volt szo valami fasza, masszazsos ulesrol, ami a C (Vagy E? nem tudom mar) Mergaba rendelheto volt. na az mondjuk az en hatamnak is kurva fasza lenne. ha vennek elozo genes faceliftes E Coupet (ami nekem szinten baromira bejon, mar modern, de meg elol a kulon fenyszorokkal. ez as a forma... ahh), tuti olyat keresnek, amiben van, vagy valahogy rakatnek bele.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34520 üzenetére
Basszus az a Gun metal fenyezes nekem is nagyon bejon. E39 M5 felni is ilyen. Anno mikor felujitattam a felniket nagyon filoztam rajta ilyenre kene fujni csak add1 gyarilag csak ilyen Bright silver -ben letezett ez a BBS felni, illetve add2 azt mondtak nem tudnak megcsinalni ezt a fenyezeset ahova vittem (Bp-en hivatalos BBS kereskedes)
Porfestessel ezt nem csinaljak meg... amugy tenyleg nem egyszeru festes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Nem tudom otthon mi van, itt UK-ban az osszes porfestett felni gunmetal vagy fekete lesz, ez is az. Ami a legjobb, mig a 2db felni fenyezese £300, addig a porfestes £250. Preferaljak a powder coat -ot, mert sokkal egyszerubb vele dolgozni, mint a sima eljarassal. Az eredmeny, amit kapsz is mas lesz, mert egybol megmondod egy felnirol, hogy milyen modon van festve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34523 üzenetére
Lehet megcsinaljak hasonlo arnyalattal de az igazi mikor fenyezik. A gunmetal vmi harom fazisu tema, harom arnyalat abbol is csak egy metal es ra is kell egetni hogy jol adja. Nekem ezt mondtak anno es ezert nem calaljak sokan.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
chess001
aktív tag
Szerintem is szép, bár nekem kicsit sötétebb lett, listáról választhattam a Styling 32-eseihez.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
bigbadforty
tag
Korábban írtam a fórumba, hogy alapjárattól ha adom a gázt finoman, vinnyogó, elektromos auto hangja lesz a motornak. (E90-ről van szó 318d) Megnézettem egy hozzáértővel, a turbóra gyanakodott, ezért szét is szerelte amit kell, és a turbo tengelyénél aminek nem szabad előre-hátra mozognia, az nekem eléggé mozog, és csattog is (nem igazán értek ehhez, nektek lehet többet mond).
Teljesítményvesztés és füstölés még nincs, de attól félek, hogy bármikor elszállhat a turbo, viszont jelenleg nem tudom nélkülözni az autót egy turbo felújításra. Kérdés, hogy mekkora gond van/lesz így az autóval mondjuk még 1 hónap használattal? Tényleg total kiszámíthatatlan ez az egész, vagy azért lesz annyi előjele, hogy na mostmár tényleg kéne a javítás? Tudom nem szabad húzni az ilyet, nem akarok igénytelen se lenni, de jelenleg nagy gondban lennék autó nélkül (nem tudok cserét se megoldani most)
Illetve ezután átnézettem az egész motort és autót, és elvileg a feszítők, görgők, tárcsák is cserére éredtek, gondolom így egybe egy kvázi "nagyszervíz" azért elég sokba tud fájni (170 ezer km van benne)
Baj az, hogy én 8-9 ezrenként cserélem az olajat, betartok minden dízel előírást, használok pályát mindennap, de hát nem első tulaj vagyok........
-
CharlieDrop
veterán
válasz bigbadforty #34528 üzenetére
Középrész lötyög, gondolom, de ugye ez részemről tipp. Amíg nem fogy az olaj annyira nem vész, de célszerű lenne felújítani. Viszont az a 170 ezer az valós? Mert korai lenne elhalálozásra...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bigbadforty
tag
válasz CharlieDrop #34529 üzenetére
Benyúlt a tengelyhez kézzel, és mutatta, hogy ami van ott alkatrész, ezek szerint középrész az lötyög, aminek nem szabad.
Ugyanez volt nekem is a felvetés, hogy akkor most mi is ez, az autót 140 ezerrel vettem (mostmár nem biztos) én ugye beletettem 30-at, vételnél egyből teljes olajcsere szűrökkel és ezidáig még 3-szor, csak premiumot tankolok, szóval részemről amit kell betartok.
Én beszéltem az előző tulajával vétel előtt még, hogy mi van az autóval, én már kereskedőtől vettem, de egy középkorú, jómódú családapa volt a tulaj, nem a tekerős fajta, bár a mai világban ugye....
Nekem körülbelül 5 ezer km óta van ez a problémás vinnyogó hang, apám például nem hallja, ha beültetem, csak ha szólok, hogy na akkor figyeljen és hallgasson. Én nyilván mindent észreveszek, ha nem úgy van, ahogy megszoktam. Az olajjal eddig nem volt gond, fura nekem is, mert egyből azt mondták, hogy 250 ezer körül vannak ilyen hibák, karbantartott autónál főleg.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz bigbadforty #34530 üzenetére
turbót sajnos 50e km alatt is gallyra lehet vágni, szóval nem km függő. Nekem 2 BMW-ben is kellett cserélni turbót, az egyik az M47-es TU 150 LE 165e km-nél (vétel után 20e-rel) , a másikat a 163LE Mitsunál -híresen problémás- 189e km-nél.
Elvileg igazolt km-ek. -
CharlieDrop
veterán
válasz lali81 #34531 üzenetére
lehet mindent lehet persze, de na elég fura.
Amúgy most, hogy autót nézek ma lettem figyelmes, hogy az egyik kiszemelt átkerült az egyik kereskedésből másikba és hopp 10-15 ezer km-vel kevesebbel, pedig magyarországi és úgy gondolnád sima ügy mert le lehet kérdezni (2012 utána amúgy is az autó)...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
Hali!
Vasárnap lesz egy BMW gurulás.
Részletek:
Útvonal: Budakalászi meki parkolóba találkozunk, innen indulunk Szentendre irányába, majd Pilisszentlaszlón át Visegrád irányába, ott felmegyünk a 11-es útra és neki indulunk Esztergomba a bazilikához, ott megállunk , lehet képeket csinálni, pihenni. Bazilikától vissza indulva Pilisszentkereszten át Budapestre, ahol le a rakpartra és érkezünk a Lurdyhoz! Bármi kérdésetek van keressetek engem.
Tudnivalók:
-13:00-kor találkozó Budakalasz auchan
-13:45 legkesőbb 14:00 indulás
-15:30 érkezés Esztergomi bazilikához
-vissza indulást meg ott megbeszéljük!Valaki jön innen esetleg?
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPeter87
őstag
Ezredes tel.számát el tudná küldeni nekem valaki privátban, ha nem titkos?
Előre is köszönöm! -
-
MPowerPH
félisten
Ma ki akartam cserelni az elso Xenon izzokat, vettem szebbet-jobbat bele. Azt hittem, hogy miutan az E39, E60, E92 -ben(meg Mondeo meg Octavia meg A6) sikerult izzot cserelnem, itt is menni fog. Hat, pofara estem. Alapbol ott kezdodik, hogy F10-nel az elso sarvedoknel van egy-egy nyilas, amin at a Xenon izzot cserelheted. Ez igy meg egyszeru lenne, mert lenyitottam, de rohadtul nem fer hozza az ember a kerektol. Tehat egy Xenon izzo cserehez fel kell emelni az autot, le kell szedni a kereket. Well done. Hetfon viszem.
bigbadforty: Mielott szetesik a turbo, erdemes akkor elvinni, es felujitattni. Joval olcsobban kijossz, mintha egy ujat vennel, es ugyan olyan jo lesz.(sot, lehet extrat is kerni, pl. masik kozepreszt ) Sajnos az allapota nem fugg az auto futasatol. Ha nem hajtottak hidegen, rendesen csereltek az olajat es mindig a megfelelo minosegut, es ha egy erosebb tempo utan hagytak kicsit visszahulni, akkor eleg sokat elmennek. Ha barmelyik emlitett dolog hibadzik, akkor veszesen rovidul az elettartam. A premium uzemanyag a turbo szempontjabol nem szamit, az inkabb a befecskendezoknek es a DPF -nek jo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
Hali. Kb 1 éve nem jártam itt. Nos, azóta volt őzike,2 turbócsere és sok finomság. Egy igaz szemétláda ördögszekér. De nagyon megszerettem. És továbbra is megmarad. Jelenleg ismét új turbó, és a turbó utáni katalizátorok kiszedve de szerintem már megint el fog repedni a szívósorom.. vagy csak a katik miatt hallom fura visítást terhelésen.. majd kiderül.. szép estét mindenkinek!
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz szőröscica #34539 üzenetére
Második turbó után EGR-t mondtak illetve katalizátorokba beégett olajat.. torlónyomás okozta mindkettő halálát..
Iphone 7
-
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #34537 üzenetére
Lassan ott vagyunk hogy otthonra csápos emelő vagy akna + gyári kompi kell hogy a hamutálat kiürítsed.
FET-MEN
már kérdezni akartam egy ideje,hogy merre vagy mert elég aktív voltál,de faterodat sem szoktam látni (olyan aktívan) fészen úgy mint régen. Vagy rosszul látom? -
S. Szabi
őstag
Helló!
Van valakinek mostanában tapasztalata Brembo tárcsákkal és betétekkel? Főleg aki együt használja, és nem csak ezt vagy csak azt, mert olyat a régebbi bejegyzések között nem találtam.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #34529 üzenetére
Nalunk az E90 20d-nel is 170.000. Nel volt turbo cserelve szervizkonyv szerint es az valos volt.
-
H.Ezredes
őstag
válasz bigbadforty #34528 üzenetére
Ha eltörik a tengely 2-3 dolog szokott történni.
1. Eltörik és simán füstöl nem megy hallod érzed a problémát leállítod megállsz..
2. Eltörik a tengely ömlök a motorolaj fölszívja a motor és nem tudod megállítani szépen öngyulladással megy a motorolajjal addig pörög a motor extrém fordulaton amíg el nem égeti az összes olajat és besül vagy amíg szét nem megy.... ( Esetleg ha időben észreveszed és megtudod szüntetni a levegő beszívást intecooler csövet elnyomni akkor megállíatható a folyamat egyébként nem 1 kocsi esett áldozatául ennek.
3. Eltörik a tengely apró fék részt beszív összeveri a dugók hengerfalat hengerfejetIgazából lehet ezt húzni halasztani. Leget még kibírja simán de az is lehet következő héten széthullik.... A kérdés,hogy megéri-e ?!?!?!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #34546 üzenetére
NEM !!! Öngyulladással megy a motor. A saját motorolaját égeti el.... Így nem tudod megállítani... Csak ha a levegő motorolaj keverék útját megszünteted... Csak ha lefolytja valaki a motort akkor áll meg a folyamat... Jártam műhelybe már így E39-el de az más körülmény ,hogy szerelő vagyok és ahogy hallottam,hogy fölpörög a motor én rohantam oda és összenyomtam az intercooler csövet és szépen meg is állt.... Mondjuk olyan magas fordulaton dízel motort még nem hallottam forogni és ami füst kijött hátul olyat se De semmi baja nem lett a motornak
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok. Kocsikat nézegettem , aztán belebotlottam egy 116i-be! Nagyon bejött, pont ilyen kisebb kocsit keresek első kocsinak. Mi a véleményetek róla? Hibák érdekelnének, azoknak a szervizelése stb.
Bankkártyával? Hát persze!
-
H.Ezredes
őstag
válasz sirszevenap #34548 üzenetére
Pontosabb infó a kocsiról ? Évjárat ilyesmi esetleg link hozzá ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...