-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
válasz Satyricon #35749 üzenetére
Megveszed az1.6i-t, aggódsz a fogyasztás miatt. Hmmm. 2 eset lesz később szerintem. Találsz egy jó darabot, elhajtod egy ideig, majd ha beleszaladsz egy nagyobb kiadásba elmegy rá a kajapénz.
Vagy hajtod egy darabig, és beüt a ménkű hogy neked kevés lesz a ménes és nem ez kell. Ekkor viszont drága tanulópénz lesz mert dupla szopi lesz ha nem ereszted a márkát és az elképzelésből nem engedsz semmit. Aludj egyet ne filléreskedj, mert egy kocsira most vakon fogsz kiba..ni 13k átvizsgálás céljából és ott csak azt közlik veled hogy mit kell cserélned, ha nem is most de télire biztosan.
Biztosítás,egyéb mindent vegyél számításba, minden költséget. Ha marad 300k zsebben, amit nem törvényszerű ráköltened, de ne legyél meglőve ha lesz kiadásod a kocsira.
Egyéni vélemény, nem kell megfogadni, de most költöttem csak papírozásra annyit hogy inkább le sem írom. A szervizt meg a piszológus sem szedki ki. -
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #35749 üzenetére
Attól, hogy a 20i csak az olajat eszi, a 16i 18i meg a láncot is és még egyéb motorban lévő cuccot.
Keress rá a topikban, hogy N42 és N46 találsz pár hozzászólász szerelőtől.
Sajnos e46 benzines motorjai nem a legjobbak, kivéve ha az a 30i, mert az egy nagyon jó motor.
Ahogy a többiek is írták a fenntartás lesz már kicsit fájóbb, persze nem csak azért mert mondjuk drágák az alkatrészek, mert végül is nem, csak ha a kínálat aljáról nézel, az nagy rész lefosott, nem karbantartott darabok.
Ha mégis 16i vagy 18i a kinézett darab, akkor 2000-től visszafelé néznék egy nem rozsdálló darabot, és abból is az 1.9-es motorost, de ott jó a 20i és 23i is
vagy ha ennyire fogyasztás, akkor dízel, de persze ott is kell készülni, hogy lesz baj
Illetve ha tényleg ennyire a fogyasztás a lényeg, akkor tényleg nem a BMW való neked...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #35752 üzenetére
M52-ot kell venni ha 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35754 üzenetére
Valoszinu aha 16i-rol, hogy oda jut! Aranykozeput mint mindig a jo kis M52TU 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Olyan problémám volna hogy elég rosszul lehet látni a tompítot fénnyel. Már voltam beállíttatni mert azt hittem az a baj de nem sok változás történt. Az útra amit kivetít fényt elég gyengécske, de az út két oldalát már faszán lehet látni. Szerintetek mi a baj ? Szegeden hova érdemes vinni ahol tényleg becsületesen megcsinálják és nem lehúzni akarnak 100ezrekkel ?2002/06 525i gyári xenon
[ Szerkesztve ]
-
Maxell014
senior tag
válasz molnarpeter #35759 üzenetére
A felújítás az 100ezer és azt mondják sokkal jobb lesz mint a gyári. Gyári új lámpák 124ezer darabja. De ha ennyit kell rákölteni akkor inkább kihajítom belőle a xenont és kap egy hagyományos lámpát. Meg a szakemberekkel is az a baj hogy nem akarják megjavítani hanem inkább kicserél benne mindent mert azt neki jobban megéri.
[ Szerkesztve ]
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #35761 üzenetére
Ott voltam mikor beállítottak. Láttam én is hogy oda világit ahova kell. De ha most megveszem az izzókat és még sem az volt a baja akkor kidobtam 20ezret.
-
Satyricon
addikt
válasz CharlieDrop #35752 üzenetére
Elsődleges szempont, hogy műszakilag patent legyen a kocsi. Én olyan 316-ost akarok venni, ami nem 1.6-os, hanem 1.8-as motorral van.
Apropó meghibásodás és egyéb javítáyi kóltségek: Csak egy példa: Szüleimnek Peugeot 206-osuk van(tudom, nem egy kategória a BMW-vel), szalonautóként vásároltuk 2005-ben. Most van benne 110.000 km, amiből én minimum 95000-ret én tettem bele, szinte csak én használtam a kocsit. De eddig még csak a gyujtással és az olajszűrővel volt gond, egyszer! Na meg egy hónapja cseréltük le a gyári gumikat és a szinén gyári fékbetéteket, ami eredetileg a kocsival volt. Ennyit költóttünk rá. Ezt csak azért mondtam el, mert szerintem ha valaki megkíméli az autóját, akkor azt az autó hosszútávon meghálálja! Gondolom ez a BMW-nél is így van, de javítsatok ki ha tévedek..(persze ha az előző gazdája kinyírta a kocsit, akkor van gond. Na de ezért viszem a szervizbe a belinkelt 316-ot, hogy átnézzék.
Am: a Bmw szervizbe ha elviszem a kocsit holnap, teljes körű átvizsgálásra, akkor a végén megmondják azt is, hogy men.yit érhet az autó?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Satyricon
addikt
1,4m ft-ért van kirakva használtatón. De mivel nem ér annyit, ráadásul jól tudok alkudni, így olcsóbban hozzá tudok jutni! Holnap megírom, hogy alakult a dolog az autóval.
Am ha szr állapotban van a kocsi, akkor hol érdemes venni 320i-t? Akkor maradok 320 inél, csak még ezt a 316i t lezongorázom, mert nagyon furkálja a fantáziámat
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35765 üzenetére
Évjáratot nem írtál,de ezért a fapadért biztos h 1 millát sem adnék.
Azért ezt a listát ajánlom figyelmedbe:
BMWNéhány dolog nagyon kell egy BMW-be,ne vegyél fapadot,pláne ne ennyiért!Nem kötelező ránk hallgatni,de bánni fogsz dolgokat,ha kihagyod az autóból.
[ Szerkesztve ]
-
Satyricon
addikt
Lejárt a szerkesztési idő
On: erről a kocsiról lenne szó: [link]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
htomi85
tag
válasz szőröscica #35770 üzenetére
A legfontosabb az automata váltó.
Fontos még a navi, meg a parkradar. -
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35768 üzenetére
Szerintem tempomat, bőr,alukerék,sportkormány,nekem automata váltó,xenon, ülés fűtés.
Amit néztél,azon még egy alukerék sincs.
Nyilván egy extrázott gép drágább,de nem annyival. Ha a fogyasztás is kardinális dízelt is nézz. Az én 20d-m nagyon jó volt és jól felszerelt és 1.1-ért ment el. -
Satyricon
addikt
Köszönöm srácok!
Ezek közül később bele lehet tenni a sportkormányt tempomattal? Alufelnit meg majd veszek rá(bár most is alufelnivel van, csak 16ossal úgy emlékszem. A hirdetésbe ezt nem látni, de a helyszínen mikor néztem, már az volt rajta. Amüi belinkeltem valamelyik nap, azon láthatjátok is), nem így hagynám! Pl. A bőr ülés nekem nem gond ha nincs. Nyáron megfőne a golyóm
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #35763 üzenetére
Ahogy mondtam, ennyi pénzért nem lesz patent, aztán 10 év alatt sikerült gumit cserélni, akkor ki fog hullani a hajad a BMW-nél, mikor a hátsó gumi külön kopik az elsőtől és nem is lehet felcserélni...
de nem szóltam, csak ha így indulsz neki, akkor lesz egy újabb BMW utálónk...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
letepem
aktív tag
válasz CharlieDrop #35775 üzenetére
Mivel egy 206-ból ül át, így utálni nem fogja, nyakamat merném tenni rá!
Első blikkre úgy fogja érezni hogy ezt az autót tényleg a sofőrnek tervezték: a kis apróságok, amik megfogják az embert.Kicsit másképp áltok a dologhoz, mivel ezt megszoktátok.
Bmw-t és fentartását alapvetően nem tartom drágának, attól lesz kicsit húzósabb, hogy zavar minden, ami nem gyári és patent.
De támogatom, hogy inkább drágábbat, de jót. Kevebbet kell rákölteni, hálásabb is lesz a fentartása. Ha igényes a belső, valószínű, hogy máson sem spórolt az eladó.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
jpeetr
aktív tag
-
#56573440
törölt tag
válasz letepem #35777 üzenetére
Utálni azért fogja, mert költeni kell rá. A kommentekből nem az jött le nekem, hogy szívesen adna ki pénzt futomure, gumira, öregedő malo tomitesre, és úgy bármire ami ilyen korú kocsikkal simán jöhet... Bár fene tudja, ha nem a patent állapot a cél és elég a "jó az úgy is", nem kell a gyári alkatrész elég a legolcsóbb akár bontott bármiből is, akkor ez se nyűgös.
-
Satyricon
addikt
válasz jpeetr #35778 üzenetére
1.8-asat akarok, de ha nem találok, akkor 320i-re esik a választásom, méghozzá hathengeresre. Ha sokat eszik, akkor egyen, levan szarva! Csak műszakilag legyen rendben!
A tegnapi fekete BMW-re visszatérve: Elvittük a helyi BMW szervibe és átnézettem a kocsit csutkára! A hátulja, a két hátső sárvédő törött, a bal első sárvédő törött. Motorháztetővel is volt valami gond, az is újra lett fényezve. Az alja mondhatni egész jó, ahogy mondták a kollégák, ennél a típusnál ez ritka. Az alja nem rozsdásodik, nincs leszakadva a hátsó ülés alatt, A vezérműlánc lóg, de azt egy hónapja állították ott be, azzal 1 db-ig nem lesz gond, bár mondták, hogy érdemes cserélni. Első fék tömlők vagy mik repedezettek, ajánlatos minél előbb cserélni. A féktárcsák még elmennek, a vízhűtő kicsit szivárog, meg hátul valahol van 1 kis olajszivárgás, a bal hátsó keréknél. Azt mondták nincs túl rossz állapotban. A kilométerórát is nézték hogy valós-e, szerintük valós a 147.000 km. Lezsíroztam az anyagiakat a főnökkel, elég segítőkész volt.
A kocsit hosszútávon is kipróbáltam. Szép hangja van, gyorsulni is mondhatni nagyon jól gyorsul, jól húz, jól fekszi az utat. Bevallom, kicsit lelombozott az, hogy az autó hibáinak tudatában sem tudtam alkudni, amennyit gondoltam. A kedves eladó egy nagyon csendes ürge, szerintem emiatt is jött vele a felesége. Tuti ő hordja a nadrágot, mert mondta, hogy max 100k-t engednek az 1,4M Ft-os vételárból. Mégegyszer felsoroltam a hibáit és próbáltam alkudni, de nem mentek bele, azt mondták, hogy akkor a kocsit el se adják. Hát így jártam. Nem a 12.700 Ft bassza a csőröm, mert teszek rá! Hanem az, hogy amit elterveztem, az nem jött össze!
Azt hiszem, maradok a 320i-nél, méghozzá hathengeres verziónál...
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
whitezo88
nagyúr
válasz jpeetr #35778 üzenetére
Nem volt kevés nagyon azért? Ahogy nézem hahun, az eléggé az alja, még FL előttiből is van 1.9 1M körül is bőven. Köztük viszonylag fapados is.
Nem tudom én mennyiért tudom majd elpasszolni hónapok múlva. 1999/7, M43 1.9, sedan, 16os gyári style 42 felni, szövetülés szürke belsővel, cd rádió, digit klíma, oldal + függöny légzsákok, 2oldali elektr emelő, sima nem multi 4 küllős kormány, 270k km, fél éve volt motorgenerálon (tömítések, szelepellenőrzés stb), új kuplung, motor és váltóbakok cserélve. Navi, parkradar nincs. Van korrózió ajtó alatt meg itt+ott, azokat javíttatom, meg futóművet, és kisebb elektromos dolgokat kell rendbehozni. Mennyit érhet helyrepofozás után?
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ma lerepítettük a katalizátort a kocsimról. Az egyik kati már sérült volt benne a másik épnek nézett ki. Eredmény jelentősen erősebb és nyomatékosabb lett. Alulról is sokkal jobban megindul és összességében is minden tartományban sokkal erősebb. Nagyjából így 10-15%-ot erősödött a kocsi. Nem szépségdíjas de abszolút hatásos egyébként meg senki nem nézi....
(#35783) joamilestoné
E39 30D-nél nincs szükség programozásra simán lejön és kész EGR-t is OFF-ba teszek következő lépcső az E60 turbo remap és nyitott rendszer. utána már injektorokat kell még cserélni ha még nagyobb teljesítményt akarok.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #35783 üzenetére
Katalizátor mechanikus szerkezet annak nincs visszajelzése legalábbis ennél a tipusnál.
-
szőröscica
addikt
Ez a rohadék olajszintjeladó megőrjít. Most 1 óra pihenés után 3/4-ig van a nívón a szint, de beírta menet közben az első erősebb kanyarnál, hogy kevés van benne. Ráadásul csak hidegindítás után csinálja, kb. 3-4 km után, az első kanyar vagy bukkanó után.
Utána meleg motorral soha. Kedvencem, ha még azt is írja, hogy a minimum alá csökkent, akkor bimbammol és a head-upon is virít, hogy töltsek utána.
-
lorcsi
veterán
láttatok már ettől szebb felnit?
-
brickm
őstag
Sziasztok!
2000es e46 320i-ben indítás után kicsivel kigyullad az olajlámpa sárgán, kb 5-10mp -ig. Majd elalszik és sem menetközben sem leállítás után nem ég tovább, mint mikor szint hibát jelez.
Olajszintem tökéletesen rendben van. A nyomásra nem gyanakszom hisz akkor pirosan égne és nem aludna el.
Ötletek esetleg?Neten is azt találtam amire én gyanakodtam, de érdekel mások véleménye.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
Az idrive azt irja ki, hogy az olaj tul van a maximumon(csak veletlenul mentem be a menube). Erdekes, mert 8,5L ment bele. B@szom a gyariak nyakat, hogy kisporoltak a filleres nivopalcat, igy magam ellenorizni sem tudom. Engedjek le belole?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balajti
tag
Sziasztok,
Az e39-be lévő fékkopás jelző az tengelyenként van 1-1 vagy pedig oldalanként kell 1 db (tehát össz. 4db) ?
Néztem a realoem-en és ott ugye a fék ábránál amiből több kell (jobb-bal) ott vagy 2 (vagy több) db-ot ír vagy oda írja hogy left-right. Na most a fékkopás jelzőnél csak 1 van, ezért elbizonytalanodtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...