-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35350 üzenetére
En a multbeli tapasztalatokat tekintetbe veve BMW-re soha tobbet OEM. Kivetel ez alol persze az EBC, mert az bevalt. De F10-re nincs EBC...
Irtatok, hogy az ATE Powerdisc-en levo marrasok korrodalnak. Igen, es ettol eleg csunyak is lesznek. Megoldas, fekete, 800 fokig hoallo festek, ahogy azt megcsinaltam anno az Ultimax tarcsakon is. Ket soron, kis ecsettel. Eleg jol mutat utana...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kicsit tulzasnak tartom mar, biztos olvastatok. A vegen tenyleg oda jutunk, hogy minden hengerre jut majd 1db turbo... (tudom, nem igy mukodik a rendszer, csak atvitten ertem....) Na meg az 1000RPM -en jelentkezo 450NM is biztosan hasznal a technikanak, foleg ha meg hideg. Es meg van pofajuk odairni az 5.9L/100km -es fogyasztasi adatot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #35351 üzenetére
Nekem nem korrodal az ATE ott se. Csinalok egy kepet ha ugy lesz.
Bar most eszem a kefet mert en hulyesegem miatt oda csaptam a jobb hatso kereket padkanak egy tempos kanyarban. Szerencsere a felni "keveset" serult, gumi is meguszta defekt nelkul de el utottem a futomuvet szepen. Csalen all a kerek. Pot persze fel is ment, azon levo gimut el nyalhatja. Es persze csutortokon tortent szoval csak jovo 7 kedd az elso idopont ranezzenek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Neked PowerDisc -ed van?
Uhh, akkor ha csalen all, nem kis utest kaphatott. Lehet valami hajlott, mert normal esetben azert nem szabadna olyan szintu modosulast mutatnia.
CharlieDrop : Ez a Te preferenciad, mennyire fekezel kemenyeket es milyen gyakorisaggal. Kozutra 3 fele EBC betet is alkalmas, a black-green-red. Nekem red volt, nem volt vele bajom, es nem porolt ugye olyan szinten, mivel keramia. Viszont lehet zajos(nem tudom, a mart tarcsa egyebkent is az volt). ATE Ceramic? Ha nem vagy nehez labu, akkor vagy az ATE, vagy az EBC Ultimax(black). Nekem egyebkent az ATE nem jott be, gyengenek talaltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #35356 üzenetére
Igen.
Kapott rendesen persze. Csak ahoz kepest megse, hogy, se defekt, se felni tores (BBS mondjuk birja) nem volt annyira nagy. Valszeg nagyon szar szogben kaptam be. Biztos hajlott vmi az nem kerdes...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ez tenyleg nem gaz, mar a rozsdasodas. Azert mar van valla. Mennyi futas van a tarcsaban?
LOL, meg hogy nem a feni teszi az autot. Ugye ez nem az a Pirelli P6000-es gumi, amivel kijott a gyarbol? Csak azert, mert nekem a potkerek szinten P6000-es volt, igaz alufelnin, es azt meg a gyariak tettek ra.
mod: Egyebkent szep az auto fenyezese, nincsenek(vagy csak minimalisak) a mosaskor keletkezo hajszalkarcok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
[HUN]-Kisa
aktív tag
Sziasztok, 2003-as e46 automata váltó felújítás kb mennyibe kerül munkadíjjal együtt? Vagy komplett automata váltó mennyibe kerül?
Üdv, Kisa
Bmw 330 Ci, Samsung Galaxy S7 Edge
-
MPowerPH
félisten
válasz [HUN]-Kisa #35361 üzenetére
Szia. Dragam, es meg dragabb.
Hivd fel oket. Ugy mukodik, hogy a sajatodert cserebe kapsz egy kompletten felujitott valtot, ki-be szerelessel. Nem kell heteket varnod, mig a sajatod meglesz. Es az elmondottak alapjan nem is dragak...
mod: Hogy is van ez a DPF -el pontosan? Regeneracio fugg tobb dologtol is, pl. az uzemanyagszinttol. Na most mi az a szint, ami alatt mar nem all neki? Egyebkent rohadtul fajna a gyartoknak egy menut berakni a fedelzetibe, ami mutatja a dpf telitettseget, azt, hogy mikor regeneral eppen(akkor nem allitanad le kozben), es hogy ha nem tud regeneralni, akkor vagy irja ki, hogy error, vagy irja ki az okat. Ugye egy sima termosztat is okozhatja, es azt a comp sem fogja megmondani, de azt tudna tanacsolni, hogy "Hekas, tankoljal, mert addig rohadtul nem fogom elinditani a regeneraciot, pedig mar majd meg fulladok".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35363 üzenetére
Vazz, nem tudom miert(na jo, tudom, rottyon vagyok), de en E90 -et olvastam. Jah, az meg GM, szoval ezek nem jatszanak. Akkor aki tud, majd ir egy automatavaltos szakmuhelyt a forumtarsnak. BMW forumon probalnam, E39.hu -n pl.
CharlieDrop: Igen, jo lenne. E92 -nel neha meg ereztem, amikor nekiallt a kiegetesnek, de pl. az F10 -nel semmi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
crissprivat
senior tag
válasz MPowerPH #35364 üzenetére
DPF tisztításnál megnö az üzemanyagfogyasztás és kicsit meghalkul a motor járása is. Észre lehet venni a fogyasztásmérön,hogy nekikezdett a dolognak. Olyankor legalább 2500-as fordulaton érdemes menni hosszabb távot 15-20Km. Ha megvan a müvelet,lemegy a fogyasztás a normális szintre és a motor is visszavált a normális hangjára. Én ezeket tapasztaltam.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
CharlieDrop
veterán
Olyat láttatok már, hogy erről leugrott a szíj?
Ami persze nem kopott, szakadt, elnyalt, kb. zsír újPlusz kérdés ez csak a kormányszervót hajtja meg, vagy másért is felel?
És hogy örüljek is, fogyik a hűtővíz is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35366 üzenetére
Neked leugrott?
Tocsat lattal mar a kocsi alatt?
Egyebkent nem tudom, de nalam a sor 6 -nal az A/C kompresszor kivetelevel minden a masik belten volt, generator, vizpumpa, szerviszivattyu.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #35367 üzenetére
le, és hogy az infót tovább toljam, úgy néz ki, hogy a hosszú (5PK) szíj miatt, mert az egyik görgő félretolja a szíjat, ami elkezdett rongyosodni így aláért és leugrathatta, legalább is ez a tippem
Kocsi alatt nem, de az alsó műanyagon áll a víz...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35368 üzenetére
Akkor legalabb tudod, hogy a cso a gond. Remelhetoleg nem a radiator lyukas.
Egyebkent elment a szervod?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35370 üzenetére
A vizpumpad meg a generator megy? Rohadtul nem tudom, hogy nez ki a beltdrive resze a sor 4 -nek.
Legkondi? Lehet Nalad azon a koron van a szervopumpa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #35371 üzenetére
Ezt a kettőt nem tudom megy-e, ennyire nem is néztem és nem is tudom mit nézzek, hogy megy-e.
A kicsinek elvileg ez a neve: Belt Drive f power steering pump
A nagynak meg ez: Belt Drive Water Pump/Alternator
Szóval abból kiindulva a vízpumpa és a generátor a másikon van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35372 üzenetére
Akkor elvileg nincs klimad sem. Ez meg a jobbik eset.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35366 üzenetére
Tizenéves autóknál ezek sajnos előfordulnak, érdemes kalkulálni a cseréjükkel.
Nálam eddig megelőző karbantartásként cserélve volt az összes szíj és feszítőik, a vízpumpa és a termosztát is.
A következő olajcserénél megkérem Ezredest a PCV és komplett csövezése cseréjére is, de erősen gondolkozom a teljes vízcsövezés és kiegyenlítő tartály cserén is. A francnak sem hiányzik, hogy ezer km-re otthontól elrepedjen valami, és az út szélén maradjak.
Meg annak a buzi vibrációnak utánajárni, szerintem a kipufogó lesz vagy a kardánfüggesztő csapágy.
Amúgy utazni továbbra is nagyon jó az autóval, egyértelműen akkor van elemében, mikor hosszú távokat futhat, nagy sebességgel. A húsvéti 800km-es kör után most egy Bp-Szeged-Szabadka-Szeged-Bp ugrott be, újabb 600km-el. Fogyasztás 147-re állított tempomat mellett is 9.5 alatt alakul, csend van és béke.
Ja, és jelentem, megoldódott a beázás, a csomagtartóm teljesen száraz, pedig múlt héten volt pár nagy zuhé. A bűnös tehát az eldugult tetőablak vízelvezető cső volt, még szerencse, hogy nem az akku oldalán.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35374 üzenetére
Ó, persze, számoltam ilyenekkel, de kicsit kellemetlenül érintett...
Remélem az összes ludast elkapjuk és kicseréljük...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz [HUN]-Kisa #35361 üzenetére
Írj rám.
(#35366) CharlieDrop
Látod-látod mert nem jöttél hozzám Az a szervó hajtásáért felel.
(#35374) joamilestoné
Ajánlatos cserélni a csöveket. E60 tágulási tartály nem szokott lerobbanni E46-okon típusbetegség.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Most, hogy mar majdnem megvan a fekek bejaratasa, vegre tudok nyilatkozni. Sajat magamat cafolom meg, marmint azt, amit regen irogattam, hogy marpedig jo az OEM, fek teren is pazarlas a BMW-sre kolteni.
Eszmeletlen jo eddig. Kb. az elso 20 merfold volt olyan, hogy gyengebb volt a fekhatas, de hangja mar akkor sem volt. Pedig hozzaszoktam, hogy rohadtul hangosak bejaratas alatt, mind az ATE, mind az EBC az volt. E mellett volt egy bizonyos 'daralos' erzes a pedalon egeszen sokaig, raadasban az ATE -nel fekero sem volt. Itt meg 150 megtett merfold utan olyan, mintha mar regen az auton lenne. Nem tudom mitol, talan a BMW fele puha porolos betetek az okai. Bar az ATE a mar bejaratott betetekkel a szabalyozas utan ugyan ugy elegge lehangolo volt.
Most meg nem rugdalom, kicsit meg kimelem, aztan majd elkezdem terhelni. Ha mashol nem, a germanoknal hazafele ugyis kapja majd az ivet.(vagy nem, ezzel mar nem erdemes nekiallni izmozni, mert ugyis lenyomnak a francba)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hdman
őstag
FET-MEN: nézz privit
Sopron city :)
-
CharlieDrop
veterán
-
hdman
őstag
Ha valakinek megvan FET-MEN telószáma, légyszi toljon rá egy smst, hogy nézzen privátot. 2 hete nem volt az oldalon. Köszi és béke
Hogy ON is legyek: én most rakattam Ate+textar kombót az off vasamra. Már kb 10 éve ezt a kombót használom, eddig nem volt vele gondom. Max annyi, hogy a tárcsa 143e-215e közötti használat után hullámos lett. Igaz sokat megyünk négyen pályán (1920 kg körül).
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek
Sopron city :)
-
-
MPowerPH
félisten
Kiszamoltam az auto e havi fogyasztasat. 7.7l/100km.
Don't Tread On Me
-
jpeetr
aktív tag
válasz MPowerPH #35387 üzenetére
Én a spritmonitort használom.
Van telefonra is program hozzá, így tankolás után azonnal tudom tölteni.
Megmaradnak az adatok és még valami grafikon félét is képes csinálni. -
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #35387 üzenetére
az jó, ha városba megyek, akkor több, ha megyek kint is, akkor alá tudok menni ennek, és csak egy 20d...
na, megvanszakértve a dolog, jelenleg ami cserélődik: 1 5pk szíj, 2 görgő (feszítővel), 1 vízpumpa, 1 termosztát és a hűtővíz alles
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lali81
tag
válasz szőröscica #35391 üzenetére
jaja 3 literes M57 (197), csak picit állítva van. 415 Nm (3109 rpm)-->502 Nm (2381 rpm)
[ Szerkesztve ]
-
gali777
őstag
Sziasztok
E34-nek mik a típushibái? Mire kell / érdemes figyelni(rozsdán felül)?
-
kenguru99
aktív tag
válasz gali777 #35393 üzenetére
Mivel a legfiatalabb is elmúlt 20, a legöregebb meg 30 éves, így csak egy dolgot tudok mondani. A kasztni legyen rendben. Ne legyen nagyon rozsdás, nem baj ha nem volt korábban szarrátörve. Manapság már ilyet találni is közel lehetetlen normális áron. A négyhengeres és a dízelmotorokat kerüld. Szerintem ebbe a sorhatos és vényolcas benzinesek valóak.
[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
Néha jövök és bele-bele olvasok, szóval nem tűntem el Csak most már 2 gyerkőc mellett sokkal kevesebb az idő, ilyen úri huncutságokra
Az Opel még mindíg megvan, jól szolgál. 2-3 év múlva tervezem a cseréjét, egyelőre a kalapban van: uj Insignia, RS Octavia, Mazda 6.
Sopron city :)
-
MODERÁTOR
Üdv!
Ismerősöm keres 2-2.5 millió forint között BMW-t.
Amiket nézett az a 318i, 320i (2006-2007 évjárat), csak benzines jöhet szóba.
Ajánlott típusok ezek a kocsik? Nem szeretne rögtön rákölteni egy vagyont még pluszban.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
kenguru99
aktív tag
Ezeknek a négyhengeres benzineseknek nincs jó hírük. Egy ilyen idős autóra meg simán rá lehet költeni 500 ezret vásárlás után, ha azt szeretné a vásárló, hogy rendben legyen minden szempontból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...