-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Sokan le vannak ragadva az ezredfordulós diesel erőforrásoknál.... Én is ebbe a hibába estem bele, de azt továbbra is fenntartom, hogy a 30D nem, a 35D fogott csak meg. Ég és föld. Nincs az a modern változó geos turbo, amivel ki lehetne váltani a második, mini csigát.
Don't Tread On Me
-
zenke
aktív tag
válasz MPowerPH #19701 üzenetére
Ismerek olyat, akinek 540i volt és megrögzött benya párti. Próbált egy 535D-t na mondanom se kell, 2hét múlva a garázsában állt
Nem hiába. Nyomaték az nyomaték, és emellé még pluszba párosul egy röhejes fogyasztás.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Mahrenburg
senior tag
válasz MPowerPH #19703 üzenetére
" ...mikor 1500 körül rászabadul a hajtásláncra a 660 Nm" - Na akkor nem lennék a hajtáslánc helyében...
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #19699 üzenetére
Nyilván, ha többet akarod használni, akkor a dízel kellemesebb választás, mert szinte ugyanazt tudja(sőt a nyomaték miatt többnek érződik), kevesebb fogyasztással-mínusz pont a hang (ami a benzinesnél ajándék, a dízelben büntetés, bár úgy tudom, hogy melegen szinte eltűnik).
A filmezés azért nem vezetés közbe való...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19696 üzenetére
akkor is az M3 kéne a hangja miatt meg ugy zusammen, sőt a 335i kéne.azt is lehet chippelni. M3at sőt turbositani is és a 335i.t is chippelni és xarrá veri a 35d.t
Amugy megnézném te mit villogsz le 200nál...azért nyugodjunk le 3000cm3.ről bezsélünk nem egy 6500cm3 usa muscle carrol ami 100ról és 200ról is ugyanakkorát lép.
nem mellesleg az m3.ból kiszedik gyárilag a limitet addig a 35.d.ből nem szoval 255nél hello ottmarad..
ja és ha netán eszedbe jutna a 35d.t huzamosabban hajtani tolni 220+ba netán 250es limitig akkor elég szép hamar le fog hallni ott is egy turbo....és azon nem ujjaitasz smemit ha szétszáll mert megfőzi magátTudod mi az élmény? amikor egy felujitott e30 a V8cal kenterbe veri mindet.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19706 üzenetére
Természetesen a chippellés után kijön belőle a korlátozó elektronika. És továbbra sem 14l-t eszik, hanem 7-et.
Egyébként tessék, és ez 'csak' 272 lovas. Na most ugyan ez, csak 320 lóval. Lepke letolt több száz km-et egy húzóra, 220+ km/h-s átlagsebességgel. 200 -től 250-ig 17s, az még azért elég baráti, chip nélkül. Na meg nézd meg a kis kijelzőn az átlagfogyit. 7,4l/100km. M3-ban minimum dupla ennyi, 35i-ben szintén.
Egyébként már vezettem 35D-t, tudom mit írok. Mire a szívó benzin felébred, és felpörög, addigra ez már hetedhét országon túljár, szimplán nyomatékból.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19706 üzenetére
És a turbo nem ezektől hal le, hanem attól, ha egy ilyen menet után beállsz a benzinkúthoz, és azonnal leállítod a motort. 2 percet minimum járatni kell egy ilyen hajsza után. Több 100km-es gyors haladás után pedig 3+ percet is ajánlott neki hagyni, amíg lehűl. Így a turbo is örök életű lesz.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19714 üzenetére
és te erre mindig figyelni fogsz naponta akár 5-10x is igaz?
valljuk be ez a reális életben gyakorlatban lehetetlen.Amugy a videon van egy kis bökkenő....nézd meg a fazon km óráját?132km.re kivetitve az átlag 7.1...de amint lenyom egy ilyen 1.5km.es sprintet egyből felmegy 3 decivel.na akkor ezt a kis matekot meghagyom neked kiszámold ott mennyit is evett azona 1.5km.en ....ez a hang ami a videoba van , lehet gyenge cuccal volt felvéve, de szerintem irto fos....amit linkeltem videot az az M3 vagy M5 hang az igen....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
lehet olyna körökben mozogsz hogy szerencsédre vezethettél e46 m3at e90 335i és e60 535d.t. mert erről a 3 autorol volt szó.de enm arrol beszélek hogy odadták neked a városkörüli 30km.es játszásra hanem hogy lehuztál velée 15-20e.km.t legalább és érzed miben jobb az egyika másiknál hosszutávon. szóval te lőttél mellé. annyi hogy én legalább beismerem nem ismerem egyik autot se.
Ákos ezt neked na hol van az a nagy előny? .sehol.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19715 üzenetére
Bezony, mindig ugyan úgy megcsinálom majd. Miért lenne lehetetlen?
Igen, csak egy nagy benzinesnél az a 7,1 az 13,1-ről indul, és a sprint végére 14,1 lesz belőle. Hangja irtó jó, mivel már vezettem ilyet, tudom mit beszélek.
Ezt a videot meg nem értem. Megint beszúrtál ide 2 autót, ami 15 alatt nem eszik, és kint lebiztosítani évi 5000 font legalább.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze. Csak idegesít a sok hülyeség... Nem értem, hogy nem lehet azt megérteni, hogy mekkora fegyvertény az, hogy egy 300+ lóerős autó, ami kicsivel 6s alatt van 100-on és valahol 280km/h körül van a vége, normális használat mellett 7 liter körül eszik. És ha kitaposod a lelkét sem megy fel 17l fölé a fogyasztás(160-nál 7l). Pont Lepke próbálta egyszer, amikor Jackson 540i-jével versenyzett. Persze odaverte nem is kicsit, pedig az övé szimpla 272 lovas. Az etap végére az ő átlaga, amit a gyorsulás elején nullázott 17l volt, míg a 40i valami 28l körül kért.
Az, hogy hosszú tempós rész után hűteni kell a turbo-t, pedig teljesen normális dolog. Nem a turbo megy tönkre, ha folyamat nagy sebességgel mész...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19717 üzenetére
de én nem ajánlásszinten küldtem neked, és én nem angliába élek.
csak hogy az m3 mit tud...
engem meg mindenféle forumra beirt faxságok nem érdekelnek...egy biztos és innentől kezdve cska röhögök....e60 egy éves fenntartás amásfél millio...oda is adom annak aki ilyenre költi a pénzét.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19720 üzenetére
"e60 egy éves fenntartás amásfél millio...oda is adom annak aki ilyenre költi a pénzét. "
Te bolond vagy... Apám, ilyen hülyeséget már régen olvastam. Az 1.5 milla akkor jön ki, ha évi 40k km-et mész minimum. Akkor ezt az esetemben oszd el 3-al. Évi 500k?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19722 üzenetére
az is sok.
és te valószínű ennyit fgosz menni 40+k, ha meg nem szükségtelen egy ilyne auto fenntartása mert ez erre való....
ott van leirva az e39es forumon...aztán röhögjetek bátran ha majd végre megtaláljátok.Csak az e36 \\\M3
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Hagyjad, reménytelen. Azt már nem számolja ki az okoska, hogy ha M3-al tesz meg 40k km-et, vagy egy ilyennel, akkor az üzemanyagban mit jelent. 40k km-nél olyan 1.000.000Ft lenne a különbözet a diesel javára, csak az üzemanyag. És akkor még az M3-asát is le kell néha szervizelni, az azért nem egy 316i, ami elmegy több 10k km-et egy olajjal. Ha tudná mennyi az alkatrész egy ilyen ősöreg M3-hoz, akkor nagyot nézne.
A mellett pedig elment, hogy évi maximum 13k km-et fogok az autóval menni, tehát nagyon messze vagyok a 40-től.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
FERA88
tag
Sziasztok!Abs gondom adótot egy E36-os 318 Tds-el '97-es. Nem alszik ki az Abs- a műszerfalon. Neten nézegettem, de ott ASC-nek is kéne világítania és akkor a jeladó lehet a gond, de nálam csak az ABS világít, volt már ilyen gondja vkienk?Köszi
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19726 üzenetére
Szerintem ülj vissza az iskolapadba... 211 g/km a CO-ja, és a DPF pont arra való, hogy megfogja a káros szemcséket. Euro IV. A mostanival, és Te a sajátoddal is ezerszer jobban károsítod a környezetedet, nem beszélve egy M3-as, vagy egy M5-ösről. Az M3-asod 323 g/km pufog ki.
Már nem tudsz mit kitalálni, akkor legalább mielőtt leírsz valamit, gondold át, nehogy baromság legyen belőle.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Már pár napja szemezek ezzel. Van benne minden, komfort ülés, fűtéssel-hűtéssel, HUD, adatptiv Xenon... Csak nincs M pack. Elég bután néz ki a nélkül, és ugye ilyenkor nincs sportfutómű sem. Na meg fekete belsős...
Tálydi: Jaja, szerintem is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Az E90 335i megbizhatosagarol mik a tapasztalatok?
while (!sleep) sheep++;
-
MPowerPH
félisten
Pont a napokban volt téma. Elég kehesek, nagynyomású pumpa gyakorta adja be a derekát, plusz a turbok sorban halnak le rajta.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Szerintem itt senkinek nincs, ERRE több a (volt) tulaj.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #19733 üzenetére
Mondjuk, ha megnézed az "okos" amerikaiakkal van tele-nem hiszem, hogy normálisan használják a turbót...
A mobile.de-n elég sok bőven 200e km feletti kocsi van hirdetve, nem hiszem, hogy hibás konstrukció lenne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hirtelen lefagytam, azt hittem megütöttem a főnyereményt, amikor ezt megláttam. Utána lehervadt a mosolyom... Nézzétek a mérföldet, és szorozzátok be 1.6-al. Ezt ki fogja megvenni?
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Amerikában ez előtt mennyi turbós benzinest is lehetett ez előtt kapni ebben a kategóriában, hogy szokja a nép?
Nem az értelmi képességre vonatkozott, hanem a használatra.
335i azért elég erősen élményautó használatra szánt változat, biztosan nem keveset kapnak, ahhoz meg karbantartás is kell.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
Közúton a szívó hathengeresek 325-330i is elégek sok mindenre. Lehet, hogy néhány motor otthagy a lámpánál, de durván nagy tartalékaik vannak, és nem is olyan iszákos/bonyolult, mint a turbós, mondjuk tuningolni sem lehet olyan könnyen őket. A próbakörnél sok nem derül ki, de azért érdemes minden változattal menni egyet. Ha még sokáig gondolkozol az F30 328i is bejön a képbe...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #19743 üzenetére
Meg is vennék, kinézetre képek alapján én sem mondtam volna meg.
emvy: Az nem. Ugyan az blokk, mint a 25i. 30 ezer euro rohadt sok egy olyanért.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #19749 üzenetére
Nem feltétlenül 3.0-ás a blokk, az USÁ-ban igen, de itt nézni kell a kódot. Az X, meg az automata is elvesz az erőből, és hozzátesz a fogyasztáshoz, meg a kényelemhez...
Amúgy van mod hozzá, hogy 30i legyen...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...