-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cybercide
tag
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=cybercide
-
MPowerPH
félisten
Itt kint kicsit más a helyzet. A többség első vagy max. második tulajos, full serice history, mert az angol még egy izzót sem tud egyedül kicserélni annyira szerencsétlen vagy inkább lusta.
Amit próbáltam 35D, padon mérve 316 lóerős, 630NM-el. 110-nél evett 6,1l -t. És hatosban letaposva 1500RPM-nél olyat rántott, hogy a nyakam belefájdult.
Tényleg tudtak valamit, amikor ezt a motort megalkották. DPF sem probléma már... Ha nem is szedeted ki, akkor 50k-ért kipucolják, garanciával.Ez például már most elgondolkodtatott, igaz HUD nélküli. De még májusig mindenképpen várok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #19253 üzenetére
Azért ennyire ne legyél ebbe olyan biztos,mire az autó eléri az 5.évét már legalább 3 tulajon ment keresztül.Az igaz hogy kint nagyobb a választék ennek ellenére sok lelakott szarokat árulnak áron alul,és közel se ugy szervizelik mint ahogy kéne! Három és fél év alatt 8 különböző autóm volt kint,és legtöbbször hetekig vagy hónapokig vártam,kerestem a megfelelő vételt.
-
wertigo1984
őstag
Üdv Urak!
Lenne egy kérdésem.
Jóbarátom egy 2009-es 320d, 163 hp-t fog venni. Olvastuk, hogy a 2007-2009-ig gyártott N47-es motorkódú 3-asoknál gyakori a vezérmű lánc csere szakadás miatt. Mennyire valós ez az állítás? (11767-es és 11770-es hsz)[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
dragonfx
veterán
szerintetek mennyi időközönként kell ékszíjat cserélni? évhez km.hez van kötve?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz wertigo1984 #19256 üzenetére
Szvsz ide regisztráljon!
Szerintem itt senkinek nincs 320D-je...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
Fenyezo megcsinalta a barmolasi seruleseket. A bontos ezust kiloncset is lefestette, alig lehet latni a kulonbseget. Majd dobok fel kepet szep lett. Heten meg elintezem a riaaztozast is.
-
szokeherceg
tag
válasz whitezo88 #19259 üzenetére
Neked van ilyen ha jól emlékszem, ez a 8-8,5l gázfogyasztás egy túl jól hangzik hogy igaz legyen, ugye?
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
MPowerPH
félisten
válasz szokeherceg #19260 üzenetére
Miért hangzana túl jól? Tök reális, főleg azzal a gázszettel. Azt azért hozzá kell tenni, hogy az erejéből elég sokat elveszít, főleg ott, ahol a legjobban számítasz hátbavágásra.
Ez is addig lesz jó business, amíg az állam rá nem jön arra, hogy növelni kellene a jövedéki adót.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
A tudomány szerint lehet. Próbálj ki egy gázos autót, majd utána üljél bele egy ugyan olyan benzinesbe, és tudni fogod miről beszélek... (én próbáltam, 528i LPG vs. saját, mindegyik 99-es, mivel anno én is filóztam az LPG-n.)
Na meg ennek több oldala van. Miért is fogyaszt többet LPG-ből, és lesz gyengébb, ha az LPG oktánja átlagosan 106, tehát hatványokkal jobb minőségű, mint a benzin, amit meg tudsz venni. Sűrűség+égéshő, van itt difi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #19263 üzenetére
Hát passz, 6 hengernél még nem volt szerencsém, de én sosem hallottam, hogy gázzal valaki kevésbé érezte nyomatékosnak az autót, biztos minden rendbe volt azzal?
(#19265): Ott valamit nagyon elszartak, ezek már kimondva is rosszul hangzanak. Sose szereltem gázt, nem is fogok valószínűleg de ez már az elvileg nemlétező határokon is túlmutat.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nem a nyomatékra gondoltam. 4000RPM fölött kezdett gyengülni, pont a lóerőcsúcs közelébe érve. 5500RPM-nél elfogyott, ergo nem érte meg sokkal tovább pörgetni. Végsebességben jelentős különbség volt, 200 fölött már nehézkesen ment, és rengeteget fogyasztott. 100-as sprint is 1s-el lett rosszabb. 450k -s rendszer volt rajta egyébként, szóval nem valami mókolt maszlag.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz szokeherceg #19260 üzenetére
szerintem igen, bár nekem full benzin. a km meg "picit" kevésnek tűnik de a belseje szép.
-
MPowerPH
félisten
"4. A gázos autók gyengébbek és többet is fogyasztanak
Ez bizony igaz. Akár 5-10 százalékos teljesítményvesztéssel és hozzávetőleg ugyanekkora fogyasztás-növekedéssel kell számolnunk. A többletfogyasztásból származó felár azonban a példaszámításunkban is szerepel (hiszen a benzinesnél jó hat deciliterrel több üzemanyagot igényelt az LPG-változat), és még így is sokkal olcsóbb az üzemeltetése. Akinek pedig hiányzik 6-10 lóerő a hétköznapi autózás során, az vegyen eleve erősebb modellt."Egyébként nagy a szórás. Hallottak alapján kisebb ccm-es autókhoz ideális, nincs nagy fogyi növekedés, és alig van érezhető erőveszteség. Minél nagyobb motorról beszélünk, ezek az értékek annyival nőnek. Hallottam már gázos 750i-ről egy klubfórumon. Annyira katasztrófa volt minden téren, hogy a tulaj 1 hónap után kiszereltette a rendszert. Szóval gázt inkább csak 2000ccm-ig használnék, utána már lehetnek kompromisszumok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
ez a gázositás egy kamu.
a gázt is fel fogják nyomni idő kérdése.csomo helyre nem állhatsz be vele ha meg valaki beléddurrant hátulrol akkor felrobbansz ennyit nem ér meg."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19269 üzenetére
Nem robbansz fel. Sőt, akkor sem, ha kigyullad az autód, míg a benzines tényleg felrobbanna.
LPG-nél érdekesebb lehet a CNG egyébként. Van egy arra való kompid(kétszer annyiba fáj, mint a teljes gázrendszer ), akkor simán tankolhatod otthon is az autót, amíg fel nem jelent a kedves szomszéd.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz szokeherceg #19271 üzenetére
tévedsz menj egy nagy kört pesten....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
profi91
tag
Ezeknek mikor ment le ennyire az áruk?
Ez gyönyörű!Egy-két éve nézegettem, akkor még a legrégebbi E60-asok mentek 3 milla körül.
Egy ilyen dög meg 2.3M?
Mit lehet ezekről tudni?
Mennyi az átlagos fenntartásuk?
Ha egy évbe 10-15k km-t megyek, akkor mennyibe fáj az nekem cakk-pakk?
Adó-biztosítás-szervizek-stb? -
-
Gebriel
veterán
99'-es 316i 1895cm3 77kW 105LE gyári értékből ki lehet hozni többet, minimális belenyúlással? Tehát amit a 1.8 motor is elbír kényelmesen?
-
varsam
őstag
üdv,
1M-ért szabad már venni E46-ot vagy ez még nagyon az alja? Konkrétan a 318i széria érdekelne. link pl vagy ez
Első autót szeretnék hamarosan és iszonyatosan tetszik ez a forma. Mit kell tudni ezekről a motorokról, milyen típushibái vannak, ha vannak, stb..
Stuttgart környékén élnek rokonaim, így akár a külföldi behozatal is játszik. Érdemesebb szerintetek ott nézelődni?
[ Szerkesztve ]
-
-
whitezo88
nagyúr
ha most vennék autót nem fél éve, biztos 6 hengerest vettem volna, azóta is szépen lementek az árak. pl: 323Ci az E39-ekről nem is beszélve, azok is mélyen ár alatt vannak, igaz fenntartásuk is több.
-
Oranos
tag
Sziasztok! Nem akarok offolni, de lenne egy szakmaibb kérdésem. Nekem 1995-ös E34 525i 24V aut. sedanom van. Cseréltem benne két komplett első lámpát. Néhány napig hibátlanul ment, de mikor izzót cseréltem az egyikben az utána nem égett többet. Amit átnéztem:
-Az izzót még egyszer kicseréltem nincs kiégve.
-a biztosítékokat átnéztem 1 sincs elpukkanva
- a lámpa csatlakozójára rámértem, nincs benne 12V a másik oldalon van.Elviszem villanyszerelőhöz hétfőn ha nincs tippetek, de félek banális hiba lesz. A Comp írja is a "Low beam" üzenetet hogy nem ég a tompított ugye.
Előre is köszönöm a tippeket, és sorry az Offért
O
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Üdv az uraknak!
316 116ps
Szerintetek?
Nagyon szép a belső, nem lepukkant. A motor is elég lehet nekem, nyugodtan vezetek, a minőségi komfortos beltér amire vágyok.
Fogyasztás, mire figyeljek oda? Érdekes az ablaknál az az antenna, illetve a váltónál a kihangosító? gombja. Céges autókban látom gyakran
Egyébként, jó rég áll a srácnál, kb. fél éve külföldön a tulaj.[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Oranos
tag
válasz dragonfx #19291 üzenetére
Köszi!
Gondoltam rá én is csak az zavar, hogy mikor kialakult a probléma még csak be sem indítottam, állt a garázsban. Valamilyen relére kezdtem már gyanakodni. És az is fura hogy a jobb oldalinak semmi baja, pedig elvileg egy körön vannak. Nem tudom hogy mérhetném ki, a kábel is egy vaskos korbácsban megy nem tudom melyik az a kábel ami már a táblához jön. Azért köszi, legrosszabb esetben az elektromos megoldja
-
whitezo88
nagyúr
válasz LurkerSheik #19292 üzenetére
7-8l átlag, kellemesen nyomatékos, de azért nem erőgép. vezeti jó, jól kanyarodik, fekszik az úton. diagot érdemes rádugni, meg menni vele pár kört a futómű miatt.
-
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz LurkerSheik #19295 üzenetére
4sor benzin, a futóművön kívül a diag tud mutatni, meg benézel a motortérbe, ez elég megbízható széria.
-
Oranos
tag
válasz dragonfx #19297 üzenetére
több darabot beleraktam már, és a hiba is az Osram Nightbraker új, betétele után alakult ki. Jobb oldalról átrakott izzó sem ég, jobb oldalon pedig igen. Az izzót kizártam, mert a csatlakozóban sincs 12V a másik oldalon pedig van, ég is mind a három izzó ott. :S
[ Szerkesztve ]