-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #19058 üzenetére
Én megértem hogy a megbízható, remek Xara után szeretnél valami finomabb járgányt. Ez némi plusz költséget is fog jelenteni fenntartása, de amikor ránézek vagy mész vele rájössz hogy megéri.
16i-t is lehet szeretni de én személy szerint csak manuálissal venném. Alacsonyabb fogyi, jobban megy egy kicsit, és nem utolsó sorban egy nagy hiba lehetőséggel kevesebb.
Tempómat és a multikormány 20k-ból benne van, erre az extrára ne adj sokat. Műszakilag legyen rendben a többit könnyű és viszonylag olcsó pótolni. (pl.: Ha a belső nem tettszik, kapsz bele komplett bontottat. Eladva a benne lévőt, jó 50k-ból.) Futóműve viszonylag nehezen viseli a fosch utakat, nagy felnis egyedeket fenntartással kezeld.BMW001: Mit is lehetne mondani rá? Gyönyörű, "vicc" áron.
Negro: Barátomék azért vettek e90 320Dezsőt mert hosszabb távra legyen, kényelmes, keveset fogyasztó, biztonságos vasuk. Pécs-Pest-Pécs (500km) hetente kétszer, nyaralás 2x3000km, + a hétköznapok: Évi ~70ezer km. Egy eset a sok közül. Évi 10-5e km-re szinte senki nem fizeti meg a milliós dízel felárát...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
negro
őstag
En nem azt mondtam ilyen nem letezik hanem, h nagyon ritka MAGAN EMBERTOL es nem munkra hasznalt autonal plane nem konkret ceges autoval. Elovettetek az extrem eseteket. A lenyeg, hogy siman lehet kifogni pl 2003-as ergo mar 10 eves e39-eket is akar 120-140 ezer valos kilometerrel is nem azert mert 400-at ment es vissza lett tekerve. En pl 6 ev alatt mentem 100 ezret igaz az utolso egy evben nagyon keveset most. Persze elotte meg masik bomossel 4 ev alatt mentem ennyit. Ram tokeletesn igaz az atlag 20k. Persze ettol 2x tobbet levezettem mas ceges autoval munka vegett. Csaladban van E91 320d szint ugy ilyen atlag jon ki. Ismeroseim meg ettol meg joval kevesebbet mennek. De amugy nem is ertem ezeket mert pl teso fejes egy szoftver fejleszto cegnel es fizetik a repjegyet nem kuldik el Minszkbe ceges autoval!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Zewa
senior tag
Jah, simán ki lehet fogni 10éves BMW-t 130e km-el, főleg ha dízel.
Nem mondom hogy nincs de nagyon ritka. Ami tényleg tip-top az általában az ismeretségi körben elmegy.
Ehhez hozzájön a rengeteg külföldről behozott vas, amit haszonszerzéssel hoznak, és mondanom se kell hogy egy tűnnek el a százezrek az órából. Ültem 340e-s E60-ban és még a felét sem néztem volna ki belőle. Nem nyújt meg a bőr, rece is akad még a kormányon stb... Ezzel szemben az itthon 200alá behazudott vasak vicc kategóriások.Körülöttem lévő premium vasakra gondolok, akkor nem igen tudok olyat mondani aki 20e alatt megy évente. 30-5k átlagosan. A te átlagoddal, 10év alatt az is 200k ami messze nem 140.
Aki már céges autónak kap egy felső kategóriás autót, az már privátban is használhatja és nem fog mellette tartani másikat. Az pedig nagyon ritka hogy céges autó egy Corsa, magán pedig egy új BMW."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
C.Brigante
veterán
válasz KaiotEch #19110 üzenetére
nekem anno így ment el a féltve vigyázott volvo s40-em, barátom autót akart venni, körbe nézett a piacon aztán nálam kötött ki, h mi lenne ha megvenné a kocsimat? Tudta, h minden rendben van rajta, semmihez nem kell hozzányúlnia. Természetesen neki megérte így piaci ár felett megvenni tőlem. MIndenki jól járt.
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #19110 üzenetére
ennyi ez igy van.
ezért hajlok a swift felé ha vennék, mert kollégám 5 éves swiftjébe 40e km van.és tudom nem hajtja csak meloba jár vele és csá, mert van másik komolyabb kocsjuk otthon."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, ez a cikk egy kicsit helyrerakott dízel/benzin ügyben. Nekem elég sokat segített.
Értem már hogy miért beszéltek 600k-s szervízekről...
Meghogy miért a 200k-s km állások (ami lehet 300volt) a legveszélyesebb szervízigénnyel várnak leendő tulajukra...
Mivel én nem megyek évi 15000km-nél többet, biztosan nem fogok dízelt venni.
marad a benyás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19114 üzenetére
Azért a cikkben van jó pár erős dolog
Megmondom őszintén, én azért sem vennék szívó benzint mert hülyét kapok attól ha egy elegáns autó ordít előzés közben vagy vissza kell tenni 110-nél 3.-ba hogy történjen is valami. Turbó benzin az már más. Ez viszont az én véleményem
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
MPowerPH
félisten
válasz Ferdzsoo #19114 üzenetére
Meg ha nagyon kíváncsi vagy, akkor menj fel ide. E60-as BMW-k üzemben tartási ktg-i vannak felsorolva.
dragonfx: Nem is...főleg belülről. Azért írtam, hogy ebből szerintem E92 lesz. Igaz, a hátsók csak rajtam keresztül tudnak beszállni, ellenben az a forma nagyon tetszik. Na meg a 35i egy álom motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz Ferdzsoo #19114 üzenetére
múlt héten beszélgettem egy BMW-s arccal, neki 740i-je van. Mesélte, hogy egy haverja akart E38at venni és inkább 740D-t akart. A szintén BMW-s szerelőt (akihez én is viszem, tapasztalt, hozzáértő szakember) hívták fel hogy i vagy D. a Dezső azért rossz választás (740i-vel is sok macera van, de mégis kevesebb), mert az ott kezdődik hogy 8 db porlasztócsúcs és 2 db turbó csere... márha nem csörgő megbízhatatlan időzített bombával akar menni az ember...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19116 üzenetére
ennyi.sportos.rug rendesen.és amig nincs gyerek addig ugyis ketten mentek legtöbbször nemde?
Baxki elovastam az e60bol csak az első 4 hsz.t ..horror..néztétek a csóka 5 hona alatt 35e.t rakott bele.de mennyit is költött rá ezalatt?
jaj dehogy kell bmw, és pláne ujabb....max e46 ahhoz már olcso minden.abbol is csak a 20i.
whitezoo88>>azért el lehet járni vele, de tény nem illik ha már ilyennek jársz.bár nem biztos mindegyiken minden xar. de tény amit beirtál cserének az 7 számjegy.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #19120 üzenetére
milyen zárammal? előbb visszakapom a villamosságitól majd aztán irány a biztonsági, zárdugó lesz meg mellé váltózár és rablásgátló is valszeg.
csak 1 hete vezettem utoljára de mintha 1 hónap lett volna. Igaz ez a hét amúgyis egy szar nekem valamiért.. szóval beütött minden.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Hat nem vagyunk egyformak de azt mondani, hogy BMW-et nem venni szivo benyassal eleg meredek! Amivel a markat legandasan azonositjak es a legjobb motorjaik voltak!? Sor6 gyonyoru szivo hang amit visszafog sirni az utokor. En meg attol kapok hulyet hogy idezzelek, hogy ha egy elegans auto kerreg. Persze sor6 diezel magukhoz kepest szepen szol de akkor is hallani. Sor4 diezeleket meg hagyjuk is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
Nem tudom kit sertek meg vele de E60 meg sajnos teszkos bmw. Megbizhatatlanok es rohamosan hasznalodnak mind kivul mind belul. Fele annyi kilometerrel 2x annyi bajuk szokott lenni mint egy E39-nek. Meglehet nezni a belsot is mit bir. E39-ben 2x annyi idos korukban se nez ki olyan rosszul a bor mint E60-ban. Szubjektiv de csunyabb is mint az E39 nagyon sokak szemeben illetve semmivel se tudd tobbet technikalilag. Pl. torzios merevsege nem tobb semmivel se. Akkor ugyanugy mar E39-ben is alulengokarok vannak mindenhol ergo a rugozatlan tomeg nagyon alacsony es stb. Alu motorblokokk, etc.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KINKY_007
aktív tag
Hogyan már téged komolyan valaki:
0. milyen autód van: trabant
1. a BMW inkább sportos, mint elegáns
2. előzni lehet nagy sebességkülönbséggel is, nem csak a másik seggéből előugorva
3. van hangszigetelés, talán túl jó is
4. a dizel kerregés nem zavar, a sor6 v8 hangja igen?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
most néztem már 10e.ért láttam karbonfoliát neten ez örömmel telitett el cska legyne meg a müszaki áprilisba.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Zewa
senior tag
Ez egy BMW topicba kissé, elég nagy baromság.
Vezettél vagy ültél már nagyobb szívó Bimmerben? pl.: E46 330iben 300nm rendelkezésre áll 3500-as fordulatszámon. Szívó, sokkal jobban reagál a gázra, nem kell megvárni ameddig felépül a turnyó nyomás.
Traktorhangról nem is beszélve. A sor6ok ráadásul egy iszonyat selymes motorok..Hondáéknál kell halálba forgatni hogy mocorogjon is az autó, mert nyomaték nem igen van.
dragon: Nem beleszólás képen, de említetted hogy van pár kisebb-nagyobb hiányosság a vason. Esetleg arra nem érdemesebb költeni? oder egy polír?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #19127 üzenetére
ha már fólia. múlt héten voltam egy bmws emberkénél és láttam 740i-jébe körbe karbonozva a belső díszléceket, meg középen a váltó körül. mondom ez mennyi, hát aszongya ehhez 2 nm karbonfólia kell, ami 18 ezer / nm. plusz a munka, szóval az 40 felett... mondom akkor köszi de nagyon szép volt amúgy.
(mivel garázsban volt sajnos kipbóálni nem tudtam, de ahogy beleültem, meglepően kényelmes és kézre -lábraállt minden, a kormány is nagyon jó fogású benne. Igaz, egy hatalmas hodály az autó, kívülről és belülről egyaránt.)
-
ESP
senior tag
válasz C.Brigante #19134 üzenetére
De ha egy *16 annyi eszik mint egy *25 akkor?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Zewa
senior tag
Azért nem teljesen ugyan annyit esznek de a 25i közel kétszeres teljesítménye közel nem jár 2x fogyival.
Városban lehet ~3liter plusz de városon kívül minimalizálódik a különbség.16i újkorában -és most is- jóval olcsóbb, alacsonyabb regisztrációs adó, biztosítás stb. Illetve az alkatrészek a kisebb teljesítményű mellé kedvezőbbek és egy esetleges motorfelújítás is jelentősen olcsóbb.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Magnum_
nagyúr
sziasztok!
egy 1999-es BMW 523i aut. vásárlásakor mire érdemes odafigyelni? Köszi :-)
I humbly and respectfully decline™
-
C.Brigante
veterán
konkrétan nem a fogysztásra gondoltam hanem a vételár különbségre illetve lehelletnyivel drágább hozzá az alkatrész mint a mezei 1.6-hoz. bár nem is annyira az alkatrész a lényeges, hanem vásárláskor + 2-3-4 kilóval drágább. (bármennyire is hihetetlen de vannak emberek akiknek ez is számít)
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
MPowerPH
félisten
válasz Magnum_ #19141 üzenetére
Este lesz időm, megírom az én tapasztalataimat, igaz nem pont 23i-ről, de ugyan úgy E39 benzin.
mod: Szerintetek hol tudok utána járni, hogy az E92-höz milyen extrák voltak alapból elérhetők, és miket lehetett pluszban rendelni az autóhoz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shodan
addikt
Végre sikerült kihalásznom a gyári rádiót Bavaria c az E36-ból.
Hát nem volt egyszerű, pontosabban nem is nekem hanem autórádiósnál.
Így is csak kb feszítés, meg csavahúzós behatás hatására jött ki.
Csináltam pár képet hátha másnak jól jön majdÍgy kéne működnie, csavarhúzó/U kampó bedug és a füleket lefelenyomja.
De valami kitömnivaló barom, még plusz betett egy beépítőkeretet, ami szerintem nem is kéne, így ha benyomtam a csavarhúzót akkor annak a füleit pont kifele nyomta[img]http://i45.tinypic.com/10fzuck.jpg
A rádio egyébként nem működik, csak a led villog rajta és a gombok világítanak még maga a kijelző sem. Lehet ezzel valamit csinálni?
Ha kód probléma lenne, akkor azért a kijelzőnek menni kellene ugye?[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Z0mbi
senior tag
Yo
Valakinek tapasztalata defektjavito teren? (azon kivul hogy igen szar es a kerek jobb) Ugye nekem meg csak helye sincs a potkereknek igy valami azert jo lenne mert igy eleg neccess kozlekedni hogyha gond van akkor ott nezek mint hal a szatyorban...
Letezik olyan mukodo spray amihez nem kell kompresszor es eltudok menni vele az elso gumishoz es nem megy tonkre se a felni se a gumi?
Vagy ha mar kompresszor akkor olyan ami minel kisebb helyet foglal
Koszi
-
Shodan
addikt
Közben nekem még lenne egy olyan problémám, hogy a kocsimhoz két kulcsot kaptam.
Egy 1. (kis lámpás) és 2.
Na most az a gond hogy az 1-es el gyakorlatilag csak a kocsit tudom indítani és a csomagtartót nyitni. Ajtóknál akad vagy nem megy.
A másikkal a 2.-el megy minden de ha csak az egyik irányba dugom be a másik irányba akad.
Gondolom bárhogy dugom be a kulcsot akkor mennie kellene?Nem tudom így mit csináljak mert mindenképpen kéne egy normális kulcs. Most szétszedtem:
És találtam benne egy kis csipszet Tehát így simán másoltatni se tudom,.
Vagy ha igen akkor át kell tenni a jeladótŰ? mondjuk ha egy szar kulcsot lemásoltatok nem sokra megyek vele.
Szóval hogy működik ez?(Ja ha simán az utasoldalon zárom a kulcsal akkor minden zár csak a vezető oldal nem , gondolom ennek se igy kellene lennie?)
[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
őstag