-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20029 üzenetére
Almat almaval hasonlitsunk ossze, ha turbodizelt kuldesz szivo benzines ellen, akkor nyilvan le fog maradni a szivo. De csinaljanak a dizelesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, meg a benzinesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, es akkor a dizelek a fasorban sem lesznek...
1983-ban a Brabham BMW F1es motorja 1,5 literes 4 hengeres volt, es edzesen a pletykak szerint 1500! loeros volt. Te rakhatsz a dizelre akarhany es akarmekkora csigat, ilyen literteljesitmenyt a budos eletben sem fogsz elerni. Utcai autoknal most dizelben az M550d a litertljesitmeny kiralya, 3 literbol hoznak ki 380 lovat. Benzinesben ezt lassan 2 literbol kihozzak utcara.... Versenypalyan meg meg nagyobb lenne a kulonbseg. Csak eppen ott a sok szabalyozas, szukitok, miegyebek, johogy eselyes a dizel...
" a 35i az egyik legmegbízhatatlanabb BMW erőforrás"
Nincs a 35ivel semmi kulonosebb gond, hogy egy komplex motor es felmillio kilometerrel, 3x visszatekerve vannak problemai, az nem meglepo. Egyebkent csak az N54-en van ket turbo, az N55-on csak egy van.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.