-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz johnny82 #15200 üzenetére
Nekem is ajánlották. De nem találtam róla teszteket sehol, pedig átlapoztam a német autobild itthon lévő összes számát, kerestem róla online sajtós teszteket is. De hiába, nem találtam. Csak úgy mint a Barum Bravuris 2 -ről, az is tök olcsó lett volna. Ezeknek darabja hátulra 32k lett volna az 51k-val szemben.
mod: Jah, de. A Falkenről találtam, a végén ezért nem vettem meg. Bravuris 2 az, ami sehol nincs. Sry, itt van.
Positive: low rolling resistance and extremely quiet
Negative: Poor driving behavior, delayed steering response and reduced lateral support, long braking distances on wet roads, reduced ride comfortNekem fontos volt a gördülési ellenállás, mivel ilyen széles guminál már az sem mindegy. 1 liter -t is számíthat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #15195 üzenetére
az nem drága, na de egy 19-es csak jobban mutat a kocsi alatt...
az meg hetven akármennyi akciósan, na abból egy szett egy normális gumival tényleg egy vagyonGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
válasz johnny82 #15202 üzenetére
Ezt mondták nekem is. De a németeknek hiszek. Inkább mindig az első helyen végzett lehet az, amit direktbe nyomnak. Pl. itt a Hankook. Meg sok helyről, sok tesztből átlagoltam, az a biztos. Egyébként nem mind1 az, hogy milyen méretben nézed. Egy abroncs szerepelhet jól kisebb méretekben a mintázat és a keverék miatt. Nagyobb méretben viszont lehet már nem túl előnyös. Szóval lehet jó gumi a kompaktabb skálán, ilyen extrém szélességben már nem valami szuper. Egyébként tudok ilyen példát, nem is egyet. És ez megmagyarázza a tapasztalatokat. Ilyen kompakt méretet sokat eladnak, jók a visszajelzések. Az extrém szélességből pedig jóval kevesebb fogy, ergó nincs akkora bázis a szűréshez. Erre jók a tesztek.
Annyiban számít, hogy nem akartam plusz fogyasztásnövekedést a nagyobb papucsok miatt. Meg ugye a nagy ellenállás az autót is visszafogja.pohár: Persze, lehet 20" -ost is feltenni, csak nem itthonra. Kint a bajoroknál ez nem probléma. Szvsz, a 17" is néha úgy érzem sok, messze nem olyan kényelmes, mint előtte. De még határon van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15116 üzenetére
Ákos! Láthattam ma a szépségedet Pécsett kertvárosban?
Ha minden igaz te voltál, iszonyat szép volt a vas... Sajnos sietősbe voltam így nem tudtam beugrani én is a boltba utánad de jól megszemléltema tükörből.Gézengúz: Jó irányba öregedsz és csak ez a lényeg.
Bár az első amerikai nagylökhárítós... Azt le kéne rugdosni róla."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
lorcsi
veterán
-
-
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Tálydi
senior tag
Na, most már Nekem is elegem van az Autómániából, az útóbbi 2 részről lemaradtam, most pótolom, erre [ebben] az adásban tesztelt, Hyundai Genesis-nek a kipufogó hangját "összetévesztenék" egy E92 335i-jével. Ennyire nem lehet laikus, főleg nem egy autós műsor vezető, egy szívó V6-ot, egy jellegzetes sor6-os visítással + 2 turbóval, hogyan?!!!
Genesis(szvsz tiszta 350Z hang)
Ez hihetetlen, az egyik V-zik(nem tudom szebben mondani, Ti is felismertek bármilyen V motort) a másik meg üvölt süvít mint az állat .
Eeeeh, what’s up, doc?
-
válasz Tálydi #15223 üzenetére
Én már nem is nézem pár éve, akkora amatőrök, hogy szó nincs rá ...
Más:
A múltkor említettem a 18i turbót .. mégiscsak igaz.
Szép hangja van azért.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15223 üzenetére
Mondtam már, hogy mi a véleményem az okostojásról, aki mutogatja magát a jobbnál jobb kocsik mellett, és elmondja a sz@r sablonszövegét. Legalább most már Te is belátod. Én miatta nem nézem az F1 beharangozót, mert nem ért semmihez, csak szurkál és köcsögösködik, játssza a nagymenőt. Csak a rajtra kapcsolok vissza. Olyankor marad a BBC.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Na, elírtam, épp fagyi projecten dolgoztam, itt megtekinthető
(#15227) BMW001: Igazad van, ettől függetlenül tovább nézem, mint minden többségében szakmaiatlan, pocsék, unalmas magyar autósmagazint
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #15223 üzenetére
azért eza genesis se xar.
aero>>ott van benne f20 vagyis az uj 1esbe lesz ez.motorkod alapján 1.6os a motor.turboval meglökve.és ezért nevezik 118i.nek.kb olyan 140 ló környéke lesz szerintem.
és valszeg a 20i is ugyanezta mocit kapja csak nagyobb töltőnyomással.én csak az F1 híreket olvasom vagy az utolso 5 kört.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Holnap irány nyaralás. Kocsi átnézetve, gumik felfújva. Úgy számolom, 3 tank benzin elég kell hogy legyen.
mod: Tegnap jöttem haza Pécsről, 4 -en ültünk a kocsiban. Már messziről láttam, hogy jön egy BMW, bőszen előzget. Mikor mögém ért, akkor néztem, hogy F10. Jött vagy 200-al végig az egyenes részen... Egyedül volt, és természetesen jó BMW-s szokáshoz híven tolt le az útról. Gondoltam megpróbálom, hátha nem 35i. Kapaszkodónál már a záróvonalon elkezdett (volna) előzni. Én természetesen 2. -ban 70-nél vártam ezt a pillanatot. Aztán az emelkedő végén 210-nél elvettem, és megvártam míg utolér(vagy amíg úja meglátom a visszapillantóban ). Utána indexeltem neki, hogy mehet. 520D volt. Nahát nahát, nem minden a papíron leírt 184 lóerő.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15232 üzenetére
Én így szoktam válaszolni arra, amikor valaki le akar tolni az útról. A fékezgetés nem az én stílusom, meghagyom a nagypapáknak.
Köszi szépen. Arra én is, most 55 literrel csak 453km-re jutottam, igaz Pécs-Sikonda-Orfű útvonalon, ami végig szerpentin. (oda- vissza úttal együtt, ami 240km) Nem írok mást, de fékevesztett vadállat voltam. Imádom a szűk kanyargós utakat. 2-3. tiltás végig, jó volt kipróbálni a gumikat. Ott fent 200km alatt biztosan elégettem 30l benzint.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Gebriel
veterán
Hy!
Bakker egy-két ember mekkora egy loser tud lenni.
Jövők haza Pestről M3 céges Saab-al. Hatvan magasságában útépítés van, le van terelve mind két sáv. Egy kilométerre már sebesség korlátozás kezdődik 100km/h, 80km/h, 60km/h.
Bleső sávban haladtam kényelmes 140-150km/h tempóba külsőben kamion karaván.
Kezdem csökkenteni a sebbegésem ahol kell, mellettem utánfutós terepjáró kb a kocsi elejével egy vonalba.
Hátúról megérkezik egy X5 az első szériából csávó és b.nöje és villog lefelé. Persze bele az utánfutó hátuljába marha.
Ja, hogy fel van festve a záró vonal és az előzni tilos tábla is kint van.
Majom csak jön bele a seggembe én meg leveszem a lábam a gázról, baloldalt kőterelő mellemet a terepjáró aki tartva a sebességét halad tovább. X5 hirtelen kivág jobbra majd onnan talán gondolja.
Na mondom akkor játszunk.
Kis gáz, beérem a terepjárót ő meg beszorul mögé. Vissza jön az én sávomba, rám mászik de úgy, hogy egy picit a fékre léptem volna belém rongyol.
Vége a terelésnek, kb 50-100m-re a feloldó tábla.
Vissza 4. és az X5 kezd lemaradni.
Bevárom....külső sáv....elmegy én utána...már miért hozódna le ha kb 2km-ig üres a külső sáv.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #15241 üzenetére
első x5be ezek még nem voltak.
30d, 30i, 30si, meg 44i meg 48 volt.
a 30i is 230 lo.bár most néztem x5 30d 184 lo csak ..az tényleg nem sok. azt Ákos is leturja simán. a saab 9-3 1.9Tid amit ha jol tom a z****r cég ad az meg 180 lovas.szal lehetséges.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15242 üzenetére
X5-ben a 30i, 30D is hurka, de még a 4.4i -t is beverem, már volt rá példa, és vezettem is. Nagy, böszme nehéz, magas, nagy légellenállású, használhatatlan vacak. Van 4.8is, na az már ütősebb lehet, de végsebbre az is csak 245 -öt tud.
Saab dupla turbo -s erőforrása dohog a gépben?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15245 üzenetére
Ha nem hiszed, akkor menj fel youtube -ra, és nézz pár gyorsulásos videót. Óriásit fogsz csalódni. Említettem anno, hogy az E38 740i -t majdnem elkapom. Na, akkor számold hozzá, hogy a V8-as X5 2100kg minimum, és magas, tehát légellenállása is van rendesen.
Amíg az ember nem próbál ilyen SUV -ot, nem tudja milyen. Azért mondom mindig, hogy értelmetlen dolognak tartom ezeket, mert semmire sem jók. Ezek nem sportgépek, gyorsulgatni sem jók, kanyarban meg lehet az új Swift is megeszi.X5 30D-nek 170-re kell olyan 27s, a 4.4i-nek kb. 19s ugyaneddig. Nekem meg 17s... A 4.8is valami sportverzió, de az is böszme nehéz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Ajhe , volt néhány veszett dög, a 635... volt kint most Vadkerten is egy, ponyva volt alatta, meg körbe szalagozva, de driftre kivitték, az a hang, a legércesebb amit valaha hallottam, komolyan összevissza rázott a hideg 1-1 gázadásnál. Még jó, hogy csináltam róla videót is
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15246 üzenetére
megnéztem a sulyokat lóerőket.
tényleg 2000-2100 kg a x5 első verzioja is. ..
a 30i is 231 azt elhiszem elkapod 205tel.azt a 25öt lovat +500kg többlettel nem tudja kiautozni meg ha ki is autozza a súly visszahuzza.
a 30d tényleg 130 fölött lassan halad.ahhoz képest hogy....egy 320i valszeg pariban van vele.de a 44i nem hiszem elkapod.erről mutass majd videot talán akkor. ..mégis 4.4es a motor nyomaték nagyon ott van.na meg 286 lo......+80 lo...meg a nyomatékba ki tudja mennyi....jo ha automata váltos akkor lehet pariban lehet.bár nem tom 44i.hez volt e kéziválto egyáltalán.
első verzioban volt egy 46is...na az 347 lo....ott nincs kegyelem.bár a benzinkuton sincs.
a 48i ennek a felfurtja valszeg mert 360 lovas csak. .az csak az ujban van benne már.azért az e36ot lekönnyíteni 1000 kg környékére elég ütőslehet.nem lehetetlen csak orbitális pénz kell hozzá.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Időjárás topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen