- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
-
MPowerPH
félisten
Akkor még annyira én sem vagyok lemaradva. Bár igaz, még nem tervezem a cserét. Most vinni se tudnám, meg nem látom értelmét. Még tapad a nyári gumi is. Ráadásul utálom a téli 205-ös virsliket, hiba volt, amikor megvettem őket. Száraz, hideg úton jó még a nyári, esőben kell vigyázni. Ha ónos eső van, akkor mind1, hogy téli vagy nyári, oda széles gumi kell. Hóval még nem számolok, oda jó a keskeny téli is.
Meg egyébként is, régen nem volt téli gumi, sokkal szarabb autókkal is végigjárták a telet úgy. Majd december elején átrakom, addigra talán menni fog.Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15859 üzenetére
Most pedig élnek azzal a képzavarral, hogy az a vicc, hogy ez nem vicc.
Más téma. Ma is nézegettem e30-34-36 kínálatot, mi a helyzet a piacon. Kíváncsiságból az e30-aknál nem szukitettem, hogy csak 1900ccm-tol felfelé keressen, és meglepően sok, már-már jó állapotú 4 hengeres gépet láttam, alig 3-400k kornyeken. Most nem tudom belinkelni, de 350-ért m10-s 1600-as motorral, nagyon szép kasztnival is volt egy e30, kár, hogy a +2 hengernek ennyire durván megkérik az árat.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15859 üzenetére
hát főleg most tesó így van...
amugy igaz, nagyon is. én is így vagyok.kosztpénzből probálom túlélni amíg nem elsz jobb és ne kelljen eladni mert szeretem...de ezt már nem tudom tovább huzni sokáig.nekem se jo a kocsinak se.cska mikor belegondolok mennyit adnának érte...áhhh nagyfaxt.....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
aero.
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15867 üzenetére
meg a technika a szigetelés...áhhh lofax picsája...egy e36 m3.hoz egyik se jöhet.
gondoljunk csak bele 20 éves technika az akkori 290 lovas M3 hány mai kocsit elpirit...nem kicsit.....
azért egy 35d vagy 35i.t istalán elkapa súllya miatt.
20 éve megvettél egy kocsit 20milláért...vagyis mai léptékkel annyiba keürlt akkor.és még 20 év után is elmondhatod ez igen a kocsiflotta 95%át vered körbe oda vissza...jöhet oda tdi, cdti....insignia faxom dijnyertes pasat cc...agyonvágod őketjo ok a fenntartás, benya...stb...de ha odafigyeltél..és netán te avgy még mindig az első tulaj akkor nem semmi mibe ülsz 20éve....na látjátok ez a nem semmi.ettől a legjobb auto a világona bmw.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15872 üzenetére
Ez nagyon szép, és ahogy nézem elég jól felszerelt. Csak kár a karbonozott géptetőért...
Na meg az, hogy csak üzembentartóival lehet elvinni. Ebből az jön le, hogy AF -es az alvázszáma. Ez 3 dolgot jelenthet:
1, lopott volt az autó.
2, totálkáros,alvázszám sérült, de újraépítették.
3, egy külföldi autó, ami a regadó elkerülése érdekében egy itthoni totálkáros, AF -es ugyan ilyen autóval papírokat, és rendszámot cserélt. Ugye ez a jobbik eset...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15873 üzenetére
Most hívott unokatesóm, hogy látta az autót(facebook link ment róla...), és, hogy meg szeretném-e nézni?... Mondtam persze, erre válaszolta, hogy régi osztálytársáé , van mellette még egy e34 525i, meg egy 740i(ezt nem tudom milyen, de szvsz e38), ha minden jól megy, hétvégén élőben is megtekinthetem . A karbon háztető nekem sem jön be annyira, de amit írtak az újságban róla az nem volt rossz, kb 210Le chip nélkül pl.
Igen, ezt az üzembentartóit soha nem értettem, és nem is tudom, hogy a hétköznapokban milyen hátrányokkal járhat .
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15874 üzenetére
Hogy lett 210 ló chip nélkül a 192-ből? Azt el ne hidd, még chippelve is maximum 208 ló. És ez biztos, mert E39 klubbon is van egy srác, aki ilyet hajt. Neki chippelt, van benne dupla csöves kipuff meg direkt szűrő. És a teljesítménymérésen 209 lovat mértek neki.
Az üzembentartói annyit tesz, hogy tegyük fel, elmegyek megnézni az autót. Elviszem egy tesztkörre, majd nem viszem vissza, hanem hazahajtok vele. A rendőrnek meg azt mondom, hogy ez az enyém, csak nem én vagyok az üzembentartója. Lebutítva ennyit jelent.
Anno árult egy brazil nemzetiségű( ) emberke E60 525D-t, és ő is üzembentartóival adta volna. Biztos emlékeztek rá, még talán be is linkeltem. Ő sem adott volna adásvételit, hanem vihetted volna az autót üzembentartóival. Az autón hitel volt, azt Te fizetted volna neki, ő meg visszavette volna az autót Tőled. Le is fülelték.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15875 üzenetére
Mondom mit ír az autó Bild a kocsiról:
Schrick vezermutengely. A szivo 272 a kipufogó 268 fokos (ezáltal a szivoszelep 9mm-rol 10,2-re nyit, kipufogó oldalon 9-rol 10-re) könnyített lendkerek, kevlar kuplungtarcsa, hengerfej sikolasaval a suritesi viszony 10,2;1-rol 10,8:1. Módosított motorvezerles. Ketsoros kipufogó rendszer rozsdamentes acélból, fémhordozos sport katalizatorral. 220-230le. 98-ás benzin vagy 95-ős 20% etanollal.
Bocsi, akkor rosszul emlékeztem.
E34 M futómű van alatta.Hmmm, annyira meg nem tiszta ez az uzembentartoi. Tehát jogilag bármikor visszavehetne az autót?
Persze láttam én is az e60-at anno.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15876 üzenetére
Jah, hogy ilyen komoly motortuningon esett át. Az úgy más, ez nem alaptuning. Elég zsebbe nyúlós mutatvány. A módosított motorvezérlés chipelésnek lehet felfogni, kell is a sok módosítás miatt, csík így működik. Szívó benzinest érdemileg csak a motor megbontásával lehet tuningolni, és a duplacsöves kipufnak is így van értelme. Ellenben fogyasztásban sok jóra ne számíts ezzel a felállással.
Én nem vennék üzembentartóival autót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15877 üzenetére
Na ja, komolynak hangzik. Remelem hétvégén egy kor jut...
Nem publikus de 600alatt kijonnék belőle, kar, hogy esélyem sincs egy autót fenntartani.
Igen, nyilván tisztább átírással a dolog, majd ha oda kerül a sor rákérdezek. Legalább némi szín van a hetfoben.
Amúgy boldog mikulást minden propellersnek!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15878 üzenetére
Neketek is
BOLDOG MIKULÁST!
Akkor csapasd neki, és számolj be róla, milyen volt. Ne kíméld.
Gebriel: Nem úszod meg, és már sokáig húzod az időt, pedig nagyon szép. Azzal kellett volna kezdeni, hogy képeket raksz fel.
dragonfx:
Azért kell a motorelektronika módosítása, hogy ne legyen az a fulladás. Nem úgy van az, hogy berakod, és mész vele. Neked még elég olcsó mulatság, ez sokkal drágább történet.
Nekem is lenne rá lehetőségem.
BMW 528i 193 LE -> 235 LE
Sport vezérműtengely
Módosított szívócső
Programozott elektronikaÉs akkor még lehet extrában a hengerfejet átalakíttatni, és kovácsolt dugattyúkat és hajtórudakat beletenni. Plusz 30 ló lenne ez is. Ez mind a motor megbontásával jár. Maximum akkor csinálnám meg, ha zabálná az olajat és füstölne, vagy forralná a vizet.
Meg ugye egy vagyon egyébként is, szóval felejtős.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15885 üzenetére
nektek is jöjjenek bmw.s cuccok a batyúba..na meg télanyóruhás nénik...ugy 25 körül.
Hát nálad alapból 2 tengely van nem???
amit leírtál az kb 500e.
nekem csaka tengely 350 euro .....hát nagyon drága lett volna a vége.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15886 üzenetére
Johetne, csak fonkasszony meg ne hallja, mert kikapok.
Jah, 2db van... Majd 1 milla lett volna a beepitessel egyutt. Es ez utan akkor erdeklodtem, amikor a kompresszoron filoztam. E nelkul is be lehetett volna epiteni, de ugy garantaltan szetesett volna a cucc. Koltseges melo na, de van akinek megeri. Ez annak eri meg, akinek sok a felesleges penze, es a csaladi auto melle akar egy jatszosat. Bar akkor sem ilyen kaszniban epikeznek, hanem egy E46 -ban a 3.0-as moci miatt. Vagy E36, es akkor a 3.2-es...
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15889 üzenetére
4milla egy e46 m3.ért sok??
jo az 3.0ás is hidd el.nem dobnám el.nagyon nem.amugy 321...nem a kor számít hanem a technika.egy m3.ba kb már mindent belepakoltak ami pl:a te e39be van.
amugy a tiéd se mai gyerek már és egy f10.hez képest.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15890 üzenetére
Nem sok, de nem csak az árából áll az autót megvenni. Jah, 321, de ha E36, akkor csak a 3.2-es mocival. Ott volt sok egyéb módosítás is a motorcsere mellett.
Sajnos nem így van. Nincs benne olyan hangszigetelés, nincs benne olyan utasvédelem, sokkal alacsonyabb környezetvédelmi osztályba tartozik. Az ABS/DSC működése sem olyan kifinomult. Meg a kényelem, nekem az is nagyon fontos. Az E36 sokkal régebbi technika. E39 az E38,E46 -al képvisel azonos fejlettségi szintet.
F10 -hez? Még egy új Focus is többet nyújt extrákban, mert magától beáll mindenhova. Persze attól még kényelmetlen... És egyéb téren is el van maradva.
Már régóta az E90 -eket nézegetem, az 5-ös egyenlőre túl nagy. Nem kell az 1700kg-s autó...
És a benzinest el kell felejteni, főleg az ilyeneket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
Jól tudom vagy jól tudom, hogy E36 után már nem nagyon pakoltak sehováse sperr difit az M-sek kivételével???
Az újabbakon már csak a kerekeket fékezgető elektronika van. Ami ugye
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #15896 üzenetére
Soha nem voltam és soha nem leszek profi sofőr...De a sor6-hosszmotor-hátsókerékhajtás-sperrből nem engedek...Mi mástól BMW-bb egy BMW, ha nem ezektől? Persze lehet hangoztatni ezt meg azt, de ezek az alapok...Nekem ezért van BMW-m... Ezek azok a dolgok amik számomra legjobban megkülönböztetik a többi márkától...
Az ilyenek miért vesznek Bömcsit?
Nem értenek semmit se...
az Egyes BMW tulajdonosok 80 százaléka azt hiszi, hogy autója fronthajtású.
Nevetséges nemdebár...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15891 üzenetére
nekem elég lenne a 3.0 is.olcsóbb.és a felni nekem azon jobban bejön. a motor kb ugyanolyna erősre csavarható.és a 290 és a 320 lóvas verzsőn is veri még a mai autopark 95%át is.én erre utaltam.
szép ez a 335d.k de nem kell.én keveset autozok.akkor élményt akarok.hangot.rajságot.telibexarom 1700km.en kényelmetlen mondjuk.
szerintme egy m3 is elmegy pályán 10zel ha nem tolod.városi cruze.olás meg ahgyjuk ott nem aza lényeg.
én nekem nem kellenek egetrengető extrák. ...télen amugyse mennék vennék.nekem az auto hobby, hétvégi élvezeti eszköz.nem kell olyna szituba keveredni ahol meg kell fogni.de tény szárazon megfogod már egy közepes tudással amit ugy érzek nekem megvan mindneki eldönti ő mit hisz magáról.havon jégen meg ha megcsuszik az F10et se fogod meg....ezért lesznek elsőkereekesek a bmk.k is mert rájöttek a hátsókerék élményfaktora angyobb viszont, biztonságilag xarabb és a sok mai luzer sznob elkényeztett pojácának ez többet ér.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest