- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
E39 klubbon írta az egyik tulaj: Replica rulz.
"Mióta megvan az autó, mennyit szoptunk azzal, hogy bizonyos sebességtartományban, illetve fékezéskor rázott az autó.
2 év, bő 40 ezer km alatt nem jöttünk rá, egészen mostanáig. Legalább ötször volt kiegyensúlyozva a kerék, és görgőzték is, mégsem lett jó.Meglett a hiba oka. Utángyártott Styling 49-es felnivel vettük az autót, teljesen gyárinak tűnik, azonban valami olasz cucc, nem gyári. Nos, középen, ahogy felmegy a kerékagyra, egy nagyon nagyon minimálisan, gyakorlatilag mm-es nagyságrendben ki van "kopva". A centírozógépen tökéletes kerék az autón "lötyög".
3.: óvakodj a gyenge minőségű, utángyártott felniktől - az ár mint mindig, tükrözi a minőséget!"
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Végigtelefonáltam ma a délelőttöt, hogy tud e valaki P Zero -t hátulra. Sehol nem volt, külföldön sincs belőle egy darab sem a nagykerekben. Így maradt egy másik típus.
Elhoztam 2db 235/45 R17 Continental ContiSportContact 3-at 35k -ba. Igaz 3 éves, de 7,5mm-es a mintája(körbe végigmértem az összes barázdát), még szőrtöves a széle. Valszeg raktárban állt jó darabig. Nem repedezett, nincs kifakulva. Pár évig jó lesz.
És megrendeltem a hátsó 255/40 R17-eseket is, ugyan úgy ContiSportContact 3. 50k/db. Csütörtökre érkeznek. Most megint lenulláztam a kontómat, de tudom, hogy normális gumik lesznek az autómon, nem valami noname szarok.Don't Tread On Me
-
macikos
addikt
Ezen besírtam: [link]
-
MPowerPH
félisten
Szvsz, durva amit leír. És sajnos ez reális is, klubbon is elég sokan panaszkodnak, hogy öntögetik a litereket az olajcsere periódus alatt, főleg a sor 6 -okba. Szvsz, nem értem. Ált. 12k km -enként cserélem az olajat, most kihúztam talán 15k -ig. És semmi nem hiányzott. Nincs is otthon olajam az autóba, ott kezdődik... Szvsz, arra gondolok, hogy ezek az E39-ek már akkora futásteljesítménnyel bírhatnak, ami 'indokolttá teszi' az olajfogyást.
Enyémben reális a km, talán ez a szerencsém. Van olyan klubtag, akinek 340k van az órában, de németből behozott autó volt. És 3000km -enként 1,5l olajat kell beletöltenie kb. ami elég sok. Szvsz, abban is biztos már régen megvolt az 500k km.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tudom miért, de ez piszkosul bejön. Egyre jobban bejönnek a kombik, most már azt veszem észre inkább megnézek egy iylet, mint egy sedan -t.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez de durva. Bár nincs csodálkozni való, jönnek a hatalmas 300 lóerős gépek, és odaírják, hogy vegyesben 9l/100. Megvan a turpisság itt is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15065 üzenetére
Én olyat nem nézek. Utálom a Gyulai Balut, egy szánalmas gyökér! Miatta nem nézem az F1 beharangozót is, átkapcsolom BBC-re. Aztán rajtra visszanyomom... Bár már erősen megfontolom azt is a töketlen Gyula, és a dög unalom Walter miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15069 üzenetére
mod: Tiszta ideg vagyok, hogy fog állni azt autón a felni. Jó lesz e, stb... Holnap még vizsga, aztán tépek haza. Remélem pénteken eljutok a gumisomhoz. Ez attól függ, mikor jön meg a két hátsó. Van 3 jelentkező is a felnikre, ha nem tetszik, akkor gyorsban lecserélem, amíg fent van az apróban a kétrészes Styling32-es. De remélem nem így lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15070 üzenetére
ez a felni felemészt téged a végén
nem ér ennyit.eza fogyasztás mérés valszeg így is müxik.totál valótlan.
e39 kombi??..ne már mindne autoba utálom a kombit, pláne a lecsapottseggüt ..tán a golf az egyetlen ami bejön ilyen külsővel.
szerintme az olajfogyás azon tul menny km.t ment valosan az auto attol is függ hogy aqzt az xy ezer km.t milyne körülményke között tette meg.van mondjuk enyémbe 254.ha csak 2x elfelejtették és hagyták 20e.ig már érthető is az olajfogyás.nekem kb 10e/1 lityo azt mondták ez még normális kb.
Más:
minap nézelődtem tuningcégeknél.az alpina a modellfrissis 35i.t már 400 lóre huzta fel.áhhh az megeszi az M3 tutira.
.kivi vagyok az M1.hez mikor és ki fog hozzányulni elég friss még.de az a 340 ló elég gyatra.jojo viszi a kocsit ..de mikor már 3 éve egy külső tuningcég többet hoz ki ugyanabból amotorbol az kissé gáz.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #15061 üzenetére
minden motornak, még ha nem hajtják is van olaj fogyasztása, az a természetes és jó hogy ha minimálisan de fogy az olaj, ha meg hajtják nem kell csodálkozni, az olaj lehúzó gyűrűk se tökéletesek.
olaj cserédet meg maximáld 10k-ba de inkább előtte cseréld, de ez csak egy tipp
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #15074 üzenetére
Olajcserét 10k -ba? Az nem túl kevéske? Mondeo -nak 18k körül van a cseréje ált. Nem beszélve arról, amit a kedves board ír. Kb. 20k km-re írta most is az olajcserét. Nem értem mi alapján számol. Mikor tempósabban megyek, akkor ez is gyorsabban csökken.
Egyébként azért húztam ki 15k -ig, mert itt volt a tél, és jóformán mindig nagypapás tempóban közlekedtem. Mostanában már én sem nyomom a gázt, csak ha jön egy sporttárs.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15076 üzenetére
na persze majd a 17"es kerekekeken.
Hát ja nyomnak egy kocsit jobban fogy lásd enyémén is max 10e km.t mondanék. a mai olajok xarok mind, ennyit bírnak ki!!!ezt vagy 5szerelőtől hallottam aki nem 5 éve szerelő hanem sokkal régebb ota.én hiszek nekik.
ez a 450 lovas M1 durva.még az M5öt is megfogja.de mindne átalakítás nélkül a +110 lovat tényleg nem fogja bírni a gyári motor.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15077 üzenetére
Nagy kerék csak kanyarban lesz jó. Ahogy néztem, jók a gumik, nincs nagy gördülési ellenállásuk, így talán a fogyim sem fog nőni. Féltem attól, hogy a nagyobb papucs majd visszafogja az autót. Ismerős a 316i-re 17"-ra 245/40 -es gumikat rakott előre hátra. Ez az a kiütött elektronikájú 1.9-es 316-os. Bár nem oszt nem szoroz, ha az elbírja az ekkora gumit, akkor szerintem nálam sem lesz probléma.
Gondolhatod, hogy az az M1 rendesen át van alakítva, nem csak chippelték. Majd jön az új M5, V8 biturbo. Az lesz a durva, hogy elviszed meg chipelni, és lazán 600Le pluszod lesz. És akkor még egy kis turbonyomás emelés, és már nyalja a 700-at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15078 üzenetére
ja csak a gyári blokk dugfattyúk, turbok meddig fogják bírni a tulnyomást??
nem íták hogy az az átalakított M1be a kipufogórendszeren és az ecu.n kivül mást is cseréltek volna.
én nem raknék fel 17" semmiképpen sem .pestre hülyeség.lelopják.na megarra mennyi lenne a minimum gumi??225??az olyan 30k/db kb.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15079 üzenetére
Hidd el az M-es változat bírná, azt a motort erre készítik. Lesz belőle tuningcég által készített 700Le -s változat is.
Pestre az utak miatt nem érdemes. Kerékőrrel hogy tudják lelopni? E39-re a 17" simán jó, nagy autó. 16"-al ballonos, és néha a 225-ös is kevéske. Télen eleget spórolok a 205-el. Van aki 19"-al használja, mondjuk az már elmebaj. Nekem ugye úgyis kellett volna gumit vennem. 225/55 R16 -os Pirelli P7 Cinturato lett volna 37k/db áron. Márpedig ezen nem szabad spórolni. Így a garnitúra 148k -ba lett volna. Most a két hátsó 103k, szállítással, a két első 35k. Tehát még olcsóbban megúsztam. Plusz kiadás a felni volt, de ha a mostaniakat eladom, akkor majdnem visszajön az ára.
Fő a biztonság. Vészfékezéskor, hirtelen irányváltáskor jól fog jönni a kis módosítás. Szóval nem csak jobban néz ki, hanem biztonságosabb is. Hátul a 255-ös gumi nagyot fog fogni. De vigyázni fogok, nem gyilkolom le, drága volt, nincs több kapargatás. A hátsó P7-eseket is BMW találkozón tehettem tönkre, ott kapták az ívet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #15076 üzenetére
már mint km-re értem, a long life-s olaj csere mindenkinek jó a fogyasztó kivételével, nem véletlen 150-200e-t mennek el a mai motorok, 30-es periodussal 6,7X cserélsz olajat még 10k-ssal 20x ugye ugye
de van ahol 50k az olaj csere periodús....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #15081 üzenetére
Hát, aki 30k km-ig benne meri hagyni az olajat, az olyan is. Szvsz, 50-est el sem tudom képzelni. Én nem használok long life olajat, Castrol Edge, Edge Sport, vagy a BMW hivatalos olajai(ami ugyan csak Castrol, talán csak a doboz más), ezek mind sima periódusra valók. Persze ráírják, hogy long life, csak mindenki tisztában van vele, hogy olyan nem létezik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #15083 üzenetére
Jézus, sok a pénze. Egyébként a turbo -s autóknál ez még kényesebb, azért nem értem a diesel autóknak hogy írhatnak 30k-s csereperiódust. Nekik még a turbo is használja az olajat, ergo sokkal gyorsabban használódik.
dragonfx: Az már nem 30k km után nézett ki így.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megjött a két hátsó gumi.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Szép darab, élőben is meglesném, Vadkerten mire találtam csak egy ehhez hasonlót(4ajtó,szép felni,semmi tuning, 6 henger, klíma nem volt szempont) 3 szor jártuk körbe a terepet
Eeeeh, what’s up, doc?
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #15085 üzenetére
1x csapágyas lett a kocsi meg csinálták neki 380k ért
utána 13e km múlva megint csapágyas lett, ilyen jól sikerült a gépműhely.....most meghajtja hogy mikor lesz e vajon megint csapágyas, jah a 2x köszörülgetés stb után az előző szerelője, nem pucolta ki a motort a fém sorjától az olajpumpa felszívot egy kicsit van bennük egy szelep ami 6,5-barnál lekorlátoz, na itt alapjáraton 10bar-os olaj nyomás volt, mert megragadt a szelep, felrobbant az olajszűrő
turbos motorknál a hőterhelés a durva.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
BMW F10, 520D. Hihetetlen, hogy több mint 1.7t az autó súlya.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15091 üzenetére
Nekem az F10 fehérben a legszebb.
Nah, ma felkerültek a felnikre a gumik. Nagyon állatok, mindegyik kicsit befelé húzott. Kellett súly is, főleg az elsőkre, de nem azért mert rosszak voltak, hanem a nagy perem miatt. Túl kicsit volt a két szél között a távolság. 3250Ft volt a kisúlyozás úgy, hogy a hátsókkal már nem volt ilyen gond. Ellenben most hétvégére szoktatáson vannak, a gumik majd szépen ráállnak a felnire ez idő alatt. Hétfőn lesznek az autóra téve. Széles felni miatt volt erre szükség. Remélem jól fog kinézni, tapadni biztosan fog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15094 üzenetére
hát az e46ok nagyrésze amit látok 18" 19"en jár.ez meg is magyarázza a magyar utakkal karöltve mér terjedt el az a rémhír hogy xar sérülékeny az e46 futóműve.nem sérülékeny csak a tulajok jozan ész gondolkodásában kéne rendet tenni. .....és nem felrakniuk olyat amit még a gyár se ajánl vagy ad rá még felár ellenében sem.
Tán az e46 M3ra adtak 19"ot gyárilag ujonnan de ez se biztos.lehet csak 18" volt a széria.16 gurigáért egy uj 5ös 20d.vel akár mégha M-packos is nagyon drága.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
ha jol sejtem extrákkal 16.
ne már az m-pack árábol kapsz egy használt jo állapotu autot.nem ez már sajnos nem magyar normál rétegnek készül.elszálltak.
ne már most épp megnéztem bwm oldalát.szuroprobaszerűen.
1es coupé.ra uj nyári kerékszett 1 guriga.3asra 600tól indulva 1.2ig.
7esre 1.5 guriga.kissé nemnormálisak.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Megmondták, az új ötös egy kategóriával feljebb lépett, mint az eddigiek. Gondoljatok bele, hogy 96-ban az E39, jól felszerelten 12 milla körül volt. Akkor ez a mostani drágulás még nem annyira vészes. Ha megnézitek a kategória társakat, A6, E Klasse, akkor bizony nagyon úgy tűnik, hogy helyén van az ára, mivel azok is ebben az ársávban mozognak. A kérhető extrák egy dolog, szvsz néztem a gyári konfigurátort, és rengeteg van. Brutális a lista... Ez van... De ha kihozod a szalonból, mínusz 2% kapásból. 3 év múlva már bőven 10 milla alatt lesznek. Ez nem a magyar embernek készült, külföldön nem akkora probléma kiperkálni ezt a pénzt. Bár Pakson már van 2db F10-es, egy 35i, és egy 30D. Szóval nem elérhetetlen.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen