-
IT café
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
J.Dancsi
csendes tag
válasz J.Dancsi #3925 üzenetére
Előzmények:
Május 5 körül rendeltem egy taranis qx7-et. Vártam, hogy megérkezzen, de semmi. Tracking nem mozdult már egy ideje, így írtam a posta ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek utána. Azt a választ kaptam, hogy "címadatok nélkül érkezett, visszaküldve a feladónak".
Írtam a banggoodnak, hogy nem érkezett meg a rendelésem, vissza lett küldve a címadatok hiánya miatt, és kértem, hogy küldjék újra a terméket, mivel szükségem van rá, és 1870 pontot elhasználtam rá.
Néhány levelezés után ott tartunk, hogy a termék nincs készleten, ezért kérik, hogy nyomjak refundot. Abba még bele is mennék, viszont a pontokat nem akarják visszaadni.
Ez így elég nagy lehúzás lenne. Mit tanácsoltok, hogy tudnék ebből a legjobban kijönni? -
Topikgazda
válasz J.Dancsi #3925 üzenetére
A vámon szöveg még nem biztos, hogy vámeljárás.
26.05.2017 09:42 Vámon Hubuda után lenne adatbekérés és egyéb szövegek.Javaslom, hogy a Posta telefonos ügyfélszolgálatánál kérdezz rá, hogy ők mit látnak. A belső nyomkövetés elméletileg pontosabb, mit az amit mi látunk.
Csak akkor küldj bármit, ha ténylegesen vámeljárás alá vonják.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest