Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9592 üzenetére
Az legalább AWD és 90%-ban hátul hajt.
Nálam ez a fő vízválasztó hogy van e rendes AWD vagy nincs.De rohaggyámeg azé'Qru
Meg majd mi lesz a sok akksival ha mind olyan lesz és beindul a nagy degradálódás tömegesen. Bár szvsz addigra a kocsik is olyanok lesznek hogy nagyrészük mehet a kukába az akksival együtt.
Jó kis kűlszíni fejtés, fekete bányák, rabszolga munka, finomítatlan olajjal közlekedő teher hajók, minden megvan ott is az ellátási láncban.
-
FeRRaR1
őstag
Ez igaz az elektromos kocsikra is, sírnak hogy kicsi a profit közben rekord bevételek meg Tesla is hipp hopp tud engedni 5000 fontot az árakból mert mocskosul vastag árréssel dolgoznak.
Eu meg húzza le magát a retyón, a jól kitalált szabályozási rendszerük is ellehetetleníti az olcsóbb kisautókat, de helyette jöhetnek a 2,5 tonnás adó csaló hibridek.
Mert azok szuper zöldek.
Ezekről a kamu suvokról meg el sem kezdem a vélemény nyilvánítást...
-
FeRRaR1
őstag
Mai legjobb eddig, kaptam egy visszahívási levelet a DVLA-tól, ~ közlekedési hatóság.
Visszahívják a Toyota Proace City EV munkagépemet, mert egy hiba miatt hibásan olvashatja ki a feszültségeket és hőmérsékleteket az akksiból. Hívjam azonnal a legközelebbi Toyota kereskedést.
Felhívom őket és ők nem tudnak erről semmit. De felírták hogy jeleztem, majd értesítenek ha tudják mi ez vagy van rá megoldásuk
Megnyugtató...
Ha bent égnék Qru, takarítsd ki azt a retkes övet, örülök hogy itt lehettem.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Jó nagy baromság, egyrészt lesz még áram, másrészt ha akkorát kap akkor úgy is betörik. Pláne a mai hártya vákony karosszéria elemekkel. Illetve ott a másik oldal. Meg főleg Németbe valami rekord idő alatt ott a mentő / segítség mindenhol.
Megnézném egy nagy baleset után, durranó légzsákokkal az oldalra borult kocsiban hogyan kurblizza egy nyugger az ablakot, esetlegesen törött végtagokkal...
Én azt hallottam hogy ott sok "PréMiJum" modellnek mint 3-as, 5-ös, E és C classe van nagyon nagyon fapados kivitele, ami máshol nem is kapható és csak munkába ingázni veszik cégek. Tekerős ablak mindenhol, minden manuális, 0 extra. Nem is vásárolható szalonban, de flottáknak igen.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9574 üzenetére
Nekem a Lexiben volt, és mindegyikben amit próbáltam. ST-hez oda tették magukat.
Elöl hátul szenzor, alap tempomat, elöl hátul fűtött ülések, 4 automata ablak, tolató kamera, csukódó tükrök ezek nagyon nagyon régóta alapnak kellene hogy számítsanak.
De a Macan pl aminek ismerem kívül belül a konfigurátorát...
2022 modell évben NEM volt alapáron ülés fűtés egyik felszereltségben SE.
Külön opció volt az első, és még egy a hátsó.
Most ez annyiban változott as 2023-as modell évre hogy elöl alapáras lett hátul fizetős.Tehát egy 30 millió +os verdába egészen pár hónappal ezelőttig nem fért bele az ülés fűtés
Baszki a hátsó ablakokat nem próbáltam ki hogy automaták e.
Átadják nekem a zsír új Porschét és hátul tartani kell a gombot keresztül hajtok a kurv@ szalononQru
Részben azért mert a sötét gyártók ebbe az irányba terelik az embereket, és horror összegeket költenek marketingre. Sokszor olyan módon hogy fel se fogja az ember hogy az egy reklám már.
Minden gyártó rekord bevétleket halmoz, és majd nem fér bele 4 automata ablak? Elmennek a P-be.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Azt észre vetem hogy itt a legalacsonyabb felszereltség sem annyira alacsony mint M.o.-n. Itt konkrétan nincsenek is olyanok. Kicsit mások a trim elnevezések is.
Viszont ahogy Integrale írja sok gyártó visszafelé fejlődik és régen alapnak számító dolgok is hiányoznak, meg olyan filléres sz@rokon spórolnak ahol nagyon kilóg a lóláb. Pl ablak kapcsoló. Engem először az S80 kényeztetett el, 4 automata ablak, majd a CT, meg most az XC60. De pl az XC90 V8 Executive, szóval a legeslegmagasabb felszereltség, elöl automata, hátul tartanod kell
Biztos nem fért bele a keretbe.
Régen a diesel Volvókba alapból járt a kályha. Most még az opció listáról is kivették. Pedig vannak olyan helyek ahol nem hülyeség. Sok példa van, szomorú irány hogy hátul kurblis az ablak, de kéken világít a lábtér és embléma... (merkedesz)
Egyébként szvsz más a kapcsoló, mert ahol nem automata ott nem 2 klikkes csak tartod és annyi. Legalább is amivel nekem van tapasztalatom.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #9564 üzenetére
Szvsz kapcsoló + egy sor programozás. Másrészt ha az első tudja akkor csak azonos kapcsoló meg egy [CTRL + C] & [CTRL + V] program sor lenne. F@szság ez egész.
3-4 éve ismerős mondta hogy látott olyan fapados merkedeszt ami hátul kurblis volt a Svájci szalonba
Na az mi? Legjobbat vagy semmit...
Esetleg készítik elő a terepet a havidíjas ablak mozgatáshoz?
Ha már havidíjas (éves) gyorsulásuk van
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #9562 üzenetére
Volt 2 újszerű Rönyóm az elmúlt 5 évben, mindegyikbe alapáron volt ülésfűtés.
Nem is értem ezeket a buziskodásokat. Hogy van vagy nincs ülsé fűtés, hogy az első ablak kapcsoló az 2 klikkes a hátsót meg tartani kell. Ilyenkor mindig úgy érzem elmebetegek csinálják ezeket. Inkább tesz be kétféle kapcsolót az egy, ugyan olyanok helyett csak hogy sz@rabb legyen.
Minden rohadt gyártó rendelje be azt a telibevert 2 klikkeset és csak azt tegyen mindenhova. Tudom, ez túl nagy kérés.
Most a havidíjas ülésfűtésre nem térek ki
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha jól értem egy Indonéz ellopta a kocsi trélert, és azzal akart további kocsikat begyűjteni magának London egy "előkelő" negyedében
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9551 üzenetére
Jó most bizsereg neki hogy le kell váltani a 4-5 éves Civicet egy Németre. Csak az hogy Német legyen. Fapados 4 hengeres diesel. Sok sikert neki, de legalább a szomszéd látja.
Illetve a Hondában egyszer arcon köpték, azért írtam neki azt
-
FeRRaR1
őstag
[link] Vegyétek, vigyétek
-
FeRRaR1
őstag
Ezért nem szavazok semmire, felesleges. A tömeg győz, ha azok manipulált hülyék akkor...
Eu felől lezárták a határt, cserébe Ázsia felé nyitottak. Az új lakás tömbök ahol dolgozunk mind tele kínai, koreai emberekkel / családokkal. Kelet Eu-ból is sok bűnöző jött, de sok kemény munkás is. Innen majd kiderül idővel, egyenlőre úgytűnik a pénzesek jönnek akik normális életre vágynak.Azért néhány helyen van még remény, megvontak Angol útleveleket, kitoloncoltak bűnözőket, lekapcsoltak nagy drog elosztó hállózatokat, már nem adnak segélyt a két szép szemedért ha nem munkaviszonyhoz kötött...
Szóval vannak jó irányok aztán majd kiderül.
Ahol vélemény nyilvánítás van azt megteszem ha érdekel a téma.
Mr David Cameron, alias Dirty Dave, aki szavaztatott, marketingelt, majd mikor kilépés lett nyilatkozta hogy ő nem akart kilépést, sajnálja, lemondott, oldja meg aki akarja
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Franciával és forddal van tapasztalatom ami miatt így gondolom, Olasszal / fiattal nincs azért nem is említettem. Bár az Alfa azért hires / hírhedt meghibásodás téren
kelly416
Nálunk is vannak jó storyk.
Hibrid London buszok, rohadt drágák, messze nem hozták azt amit állítottak róluk, de cserébe sok a meghibásodás. Most 10 év felett kellene akksikat cserélni mert a legtöbb már alig ér valamit. De az megint rohadt drága ezért mennek diesel üzemben
Próbálkoztak elektromos buszokkal, gyors bukás lett a vége. Hatótáv nevetséges, ár horrorisztikus, nincs töltő hálózat ezért hatalmas diesel generátorokról töltötték a garázsban Szuper zöld megoldás minden kétséget kizárólag.
molnarpeter
Amint elment az XC rá állok komolyabban. Mivel be van polcozva, csövezve, tartályozva nem kis munka lenne egy másik furgonba átköltözni. Illetve 6-7 éve van a családban, lassan 5 éve nálam 0 hiba, tudjuk hogy volt szervizelve. Kettős tömegű meg kuplung volt cserélve ami nem kalkulált volt de hát London... Napi 5000 kuplung lenyomás ha mész vele? Valaki egyszer számolta csak egy főbb úton dugóban 270x nyomta leTőlem aztán elektromos is lehetne ha lenne elérhető áron, 600 km hatótávval, de opció sincs még fele ennyire se. e Sprinter? 82 mérföld. ABT e-Transporter 6.1? 82 mérföld. Biztos puszta véletlen nem kartelleznek mint az adblue tartályokkal Na van már e Ducatto is, az legalább olcsóbb és 138 mérföld amit hazudnak rá de az még mindig csak 220km nem gyorsan, nem télen, nem megpakolva...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #9501 üzenetére
Menet közbe meg utánfutón lesz a generátor, diesel euro 1-es. Na azt hogy szűri ki a kamera rendszer?
Ez a hosszított Vivaro méret pont jó nekem. Nem tudom kéne e a Master / Ducato mert sok behajtó ahova járok 2,2 vagy 2,3 méter magas. Illetve a magassága is elég mert felfelé nem nagyon van mit pakolni.
Az új Vivaro az meg pözsó alapú mivel megvették az opelt, és sokkal de sokkal kisebb mint az én Vivaro generációm.
Még utána járok egy átalakításnak is. Mert elvielg a motor emissziója nem változott csak a kipufugó euro 5-6 váltásnál. Az lenne az igazi ha 1-2 ezer fontért át tudnám alakítattni. Ez Németbe lehetséges, van rá hivatalos út, de itt csak egyedi elbírálás alapján megy egyenlőre. Még utána járok.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #9498 üzenetére
Nem kell díjat fizeti euro 4 benzin és euro 6 diesel vagy felette. Kivéve egyes zóna ott mindenképp kell, de oda nem megyünk.
Vidék mint St Albans, Hatfield, Hertford vonzás körzete. Szóval kb 15 percre az M25-től. Illetve már most van 2 nap hogy 5:30-kor kezdek. Úgy 1:15 az utazási idő, ha késöbb kezdek akár csak 30 perccel akkor 2:30 de volt már 3 is.
Sok sikeres embert figyeltem meg a környezetemben, és mind korán kel, fut vagy teker egyett, gyors zuhany és 6-ra már melóhelyen van. Ez tetszik nekem is, 0 forgalom, 0 stressz, mire mások felkelnek már ledolgoztad a napod jó részét zavartalanul. Illetve egy 5:00 keléssel még gyorsabban is oda érnék mint most. Úgy hogy ez a terv, korán kelés, korán fekvés, legkésőbb 10-kor. Egészséges pozitív életmód.
kelly416
Nem láttam egyrészt nem nagyon van időm filmezni, a Last of Us sorozatot kezdtem el nézni most, heti egy részt de a 3. epizódtól a gyomrom felfordult pedig jó lenne. Ennek a résznek a fele egy kemény buzi pornó volt kb.
Másrészt a néznivalók 90%-ának a színvonala... hogyismondjam sz@r.
De könyv alapján van és Peter Jacksonos, adok neki egy esélyt
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #9496 üzenetére
Soha többet nem veszek fordot. Kiröhögtem a 3 F-es szabályt, soha nem hittem az ilyesmiben. Viszont az eddigi tapasztalatom ford és francia ellenessé tett verdák téren. Toyota lenne jó a 10 év gar miatt de még nem ástam bele magam, most az XC eladás van napi renden. Ugyan ez a Vivaro jó lenne de BiTurbos lett az euro 6-al és sokkal de sokkal problémásabb azóta. 1.6 diesel 140 lóra fújva egy munkás furgonban... Kinek az agyából pattant ki?
Egyébként van alu és üvegszálas is, de én a karbont vettem, 3,4 kiló csak az üres bot kefe és slag nélkül, 20 méteres kb. Alu és karbon hajlik mint ha muszáj lenne, meg csak sokkal rövidebb van. Ami a képen nálam van az 1000 font volt tokkal vonóval...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9488 üzenetére
Én se követem napi szinten mert utálom a politikát. Nemrég hallottam: Elhinni hogy a politikusok segítenek felnőttként, olyan mint gyerekként hinni a mikulásban.
Röviden az egyes zónában volt dugó díj mikor kijöttem, de az tényleg csak a legeslegközepe volt, nem nagy rész. Én pont ott dolgoztam de lehetett ingyen parkolni a hidakon hétvégén illetve nem volt behajtási díj most hogy szombaton se vagy csak vasárnap passz.
Utána jött az ULEZ Ultra Low Emission zone, először csak az egyes zónába. Senkit nem érintett, ha oda mentél nem csak a 12,5 dugó díjat ha nem ha euro 4-nél (kb 2006) régebbi benzines vagy euro 6-nál (kb 2016) régebbi diesel akkor még szennyezésre is kellett 12,5.
Mondom ez beteg, a 2015 év végi Vivaróra fizetnem kéne úgy hogy volt 3-4 éves akkor, de ez se érdekelt, nem járok oda kb soha. Már turistáskodni se viszek be senkit, elég volt 200x végig nézni ezeket
Majd jött a hír covid elején hogy kibővítik a belső gyűrűig, 406-os út ha valakit érdekel, North és South Circular. Na ez már valamennyire érintett, mert van olyan site ahol dolgozunk és éppen bent van kb 200 méterrel. Na mindegy mert ekkor már annyi munkánk volt hogy kellett egy 2. furgon ami volt a Fos Transit Connect, 2018, nem volt gondja a behajtással. Majd ezt váltotta a mostani elektromos Toyota. Viszont van 2 olyan munka amihez kell a nagyobb, water fed pole ablak mosás és kertészkedés. Ez rikán van mert nem ez a fő profilunk, de manapság sok manager úgy keres takarítókat hogy ezeket is tudják vállalni. Mindegy ekkora céggel kell a tartalék furgon, ez a Vivaro most meg nagyobb munkákhoz. Havi max 5 alkalom, de jön a nyári szezon...
Majd tavaly év elején kitalálták hogy a külső elkerülőig bővítik, M25. Na ezen belül van a munkánk 90%-a. Itt lakunk, így már nagyon is érint minket mert 12,5 ha az XC-vel megyek ami napi verda, meg a Vivaro is fizetős. Ez már beteg összeg lenne évente.
Viszont volt nagy szervezkedés ellene, lett kérdőív, mondom itt még talán van demokrácia és lesz valami. Na ez akkor foszlott szerte mikor felmentem kitölteni a kérdőívet, és a fő oldalon egy síró negró gyerekkel kezdtek hogy tiszta levegőt szeretne. Itt már tudtam hogy ez el van döntve, de a többi kérdés is ilyen volt hogy: Szeretne tiszta levegőt, vagy inkább meghalna fájdalmak között tüdő rákban? Tök egyértelmű volt innentől. Emberek 80%-a nem akarta de a f@szkalap polgármester azt mondta akkor is így lesz...
Augusztus végétől 2023. Szóval valószínű hogy idén megy az XC és Vivaro, jön a Macan, de kell egy nagyobb furgont is keresnem majd ami nem elektromos mert nem akarok lemondani a rugalmasságról ami jár vele. El kell mennem valahova / felvenni valamit, beteszek 3-4 bicajt ha kell, és tankolástól tankolásig megyek. Lehet hogy ez csak évi 5-8 alkalom de lesz@rom nem akarom hogy mind a kettő elektromos legyen. Egyrészt ilyen nagyba ami van atom drága nevetséges hatótávval. ABT eTransporter hatótáv valami 60-80 mérföld??? Szalonból talán hazaérek, de már a munka napjaim nagy részéhez nem lenne elég.
Nagyvárosok mindig férgesek, London is az. Van demokrácia, de ritkán, mint ez esetben el volt döntve. TFL aki üzemelteti a busz vonalakat, metrót, nagy mínuszba van, megvonnak támogatásokat. Így kell nekik a pénz. Csak az első ULEZ bővítés napi 1 millió font nekik. Most jön a következő. Ideiglenesen pár évig ez sok 100 millió font nekik. Nem szól ez másról csak pénz és hatalom. Ha tiszta levegőt akarnának, akkor nem dózerolnák le a Londoni zöld övet és építenének lakásokat 10.000-esével. Akkor nem az lenne jó ne szennyez, de ha fizetsz akkor okés, amennyit akarsz... Az első bővítés úgy volt hogy van roncs támogatás, egész komoly volt, és mindenkinek 1 év haladék, ott élőknek 3 év. Na az normális. Most a 23-asnál semmi haladék senkinek, 0 támogatás, szopd le magad.
Szóval ez a nagyváros hozzá állása, jobb statisztikákat kozmetikáznak, közben kevesebb pénzt adnak a rendőrségnek, önkormányzatoknak, útkezelőnek, TFL-nek... Emellett 17 milliós város lett pár 10 év alatt. Logikus az lenne hogy többet adni nekik mert több az ember. Több rendőr, jobb utak mert terheltebbek. Na ennek pont az ellenkezője megy. Most se mondanám hogy Londonban lakok, földrajzilag igen, épp hogy M25-ön belül, de erdő, mező, lovarda, zsákutca vége. Szóval nagyon is olyan mint a vidék. Szeretek is itt lakni de Londoni önkormányzatok hatásköréből ki akarok kerülni mert elmebetegek. Lezártak mellék utakat hogy zöldebb legyen London. Ezért a főutak úgy meg vannak b@szva hogy ami eddig 10 perces út volt az most 25-45 ahol dolgozunk. Annyira ez se érdekel mert idegesítő de belekalkulálom az árainkba az utazási időt szóval...
Most először van olyan hogy közvetlenül döntést kell hoznom hogy eladok két járművet amit nem akarok politikai döntés miatt. És London élenjáró a faszságban, világ város, itt kell megmutatni először ha eszükbe jut valami baromság.
Van nagyon jó része, 10+ éve itt élünk soha nem volt bajunk, tényleg szabadnak érzed magad de az M25-ön belül egyre kevésbé. Megtapasztaltunk a jó részét, láttuk messziről a rosszat, de mi a vidéket szeretjük. Amihez most még hozzá jön hogy M25-ön kívül legyen.
Vidéki Angliában olyan mesés helyeket lehet találni hogy közepesen távoli célunk leköltözni valami Cornwalli tengerpartra. Az szinte egy külön ország.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ez a nap is eljött, ma befotóztam a hirdetési képeket az XC-hez. Szűk 8 hónapot volt velünk, szeretjük, kényelmes, biztonságos és meglepően jó érzés vezetni.
Polgármester keresztbe nyelheti a vitorla rudamat a levegő megmető kamu hadjáratával ami pénzbeszedésről szól és a szegény emberek elnyomásáról.
Közben a Londoni zöld övön építkeznek, az emberek nagytöbbsége nem akarta de akkor is bevezetik. Éljen a demokrácia.
Még 1-2 év és vidékre költözünk csak melózni járunk majd be, de lakni én ott nem akarok ahol Londoni önkormányzatoknak befojása van mert elme betegek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9479 üzenetére
Annak idején mi is gondolkoztunk mikor kicsik voltak. Vinni az egész háztartást, kertet, dolgozni, 2 baba, kocsik, főzés, és még tarts mindent tisztán. Babák mellett jóval több a mosás is.
Asszony ötlete volt, de azt mondta nem nézhet ki jól. Én meg inkább jól nézzen ki az se baj ha szarul takarít
Végül nem lett, végig toltuk, most már a csajok is segítenek.
Az igazi ugrás az amikor 2018-ban elindult a takarító cég. Rengeteg felszerelésünk van, komoly gépek, vegyszerek, tudás ami felhalmozódott...
Így most már egy kinti ablakmosás, kertészkedés, munkás kocsi rendbe tételre simán befogom egyik alkalmazottat aki szeretne túlórázni, vagy egy extra szombati nap. Mint pl holnap is ez lesz, kicsit alaposabban a kert, kocsik rendbe tétele, illetve a teljes felszerelés leszervizelése, furgonok felkészítése a jövő hétre nyilván én is ott vagyok és csinálom mert egy embernek ez sok lenne ha nem akar késő estig itt lenni.
Bentre nem nagyon engedném dolgozni, az túl privát nekünk.
Van ismerősöm akihez jár csak kintre, nem kap kulcsot. Olyan is van aki mindent csinál, de akkor amikor otthon vannak. Illetve ugye amikor kap kulcsot / kódot bejutáshoz. De ilyet személy szerint nem ismerek csak mint ismerős ismerőse.
Szrintem írj egy listát hogy mit szeretnél és arra kérj pár ár ajánlatot. Legalább pontosan átgondolod te is hogy mit hogyan...
Esetleg ha valaki tud egy beváltat ajánlani az lehet egy rövidebb út a célhoz.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9476 üzenetére
A korábbi 3 fiús példámból a középső autó szerelő. Mármint egyáltalán nem ért hozzájuk, de egy kereket vagy fékbetétet ki tud cserélni ha nagyon muszáj neki. Poén az hogy jogosítványa nincs, mert minek. Mikor először mesélték azt hittem szívatnak. Egy autó szerelő akinek nincs jogsija
Sajnálom de ennyire összetett helyzetre én sem tudok okosat mondani. Pláne 2-3 fórum hozzászólás alapján. Nem ismerem egyikőtöketse, nem is láttam, hallottam... így nehéz segíteni.
Próbálkozz sokmindennel és kísérletezz hogy mire hogy reagálnak. Próbálj olyat találni ahol esetleg van érdeklődés átfedés. Vagy segítesz neki te valamiben de megbeszélitek hogy utána ő is neked. Mindig nyugodtan, ne kiabálj akkor se ha ők igen. Legyen team work, közös munka, közös öröm. Maradj pozitív és hidd hogy sikerülhet!
Ez a segítség dolog az elején olyan volt hogy 3-5 éves koruk között a segítségük nekünk volt több munka. Viszont már akkor úgy voltunk vele hogy ez majd kifizetődik és mennyire igazunk lett. Most 6-7, idén lassan 8 éves korukra már nagyon is okat segítenek és tényleg segítség. Rakott krumplit imádják, krumplit, tojást megpucolják, szeletelik amit szabad nekik (tojás). És fele idő alatt megvagyok, ők meg élvezik a közös főzést, és én is. Közben beszélgetünk, mert ez is fontos. Minden nap átbeszéljük mi történt velük mert azt akarom hogy ez a kommunikációs csatorna legyen meg késöbb is. Merjenek elmondani dolgokat, kérjenek segítséget ha nem értenek valamit. Igyekszem az összes miért kérdésre válaszolni pedig néha rohadt sok van. Úgy gondolom hogy ha egyszer ez a csatorna bezáródna a passzivításom miatt, akkor nagyon nehéz vagy lehetetlen lenne ilyen szinten újra nyitni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9474 üzenetére
Sok ilyen anyukát láttam aki mindent megenged, elnéz. Ez nem jó hozzáállás. A mindent megengedő szülőt nem tiszteli a gyerel, a szigorút igen. Pont azt nem fogja elérni ezzel amit szeretne. Jó ez így túlságosan le van egyszerüsítve de nagyjából igaz. És ha ez korábban megtörtént akkor egy bizonyos kor után lehetetlen lesz ezen változtatni.
Mi a nincs tv-t használtuk egy időben, de az évére nem emlékszem mikor kellett utóljára, tavaly vagy azelőtt...
Illetve ma is inkább kijöttek segíteni mikor látták hogy füvet nyírok a hátsó kertbe. Maguktól, mutassam meg, had segítsenek.
Persze kicsit össze vissza lett de kijavítottam utána. Akkor mondta egyik ismerős hogy a 3 nevelt fia (20-on évesek) együttvéve nem segít annyit otthon mint egy lányom. Mondtam hogy nem is fognak. Egy huszon évest a nem vérszerinti apja nem fog tudni 180 fokos változásra rábírni. Pláne ha az anyjuk véleménye: Hagyjad má' békén őket majd megváltoznak... Ja arra várhat egy darabig.
Nem megbántani akarlak, nem ismerlek se téged se a párodat se a helyzetet. Csak leírtam amit gondolok és látok a környezetemben.
Nagyon tisztelem azt aki képes más gyerekét is szeretni / elfogadni / nevelni. Olyat is sokat láttam hogy mikor cserélődött az egyik szülő akkor okés volt de mikor lett saját gyerek is akkor ég és föld. Egyiknek mindent másiknak... Illetve ez történt velem is, a nem jó értelemben.
Próbáld a tőled telhető legjobbat. Akkor nagy baj nem lehet. Esetleg különböző módszereket kipróbálhatsz hogy segítsen valamiben vagy együtt elkezdtek valamit és pozitív visszajelzéseket kapna tőled és anyutól is. No meg nálad is plusz pont lenne. Elején nehezebb, de ha találsz megoldást ami működik az hosszú távon csodákra képes.
Szerk.:
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9468 üzenetére
Embereket utáló gyereküket szerető céltudatos emberek off topikja. Qru nevezd át pls
Most hirtelen nem találom de van egy képem hogy az 1 perccel nagyobbik lányom ül az ölemben, 9 hónaposan, XC90 V8, csak D-be amennyivel gurul és Ő kormányozza. Hogy azt mennyire élvezte!
Vagy ha megy az S80 V8 néha megkérdezik hogy nyomhatják e a gázt, és akkor megpöccentik neki és örülnek
Qru
"Olyan lesz a vilag amilyenne neveljuk a gyerekeinket." Igen pont ettől félek a legtöbb szülőt látva
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9465 üzenetére
Főzéskor pucolnak általában, de itt is van választásuk, főzhetünk ezt vagy azt vagy amazt, és választanak. Illetve hozzák viszik ami kell még közben, rendet tartanak, mosogató gépet kipakolják.
Szegények mire felnőnek, már minden az alaplapra lesz forrasztva, cpu, gpu, ram, ssd, akksi is lassan.... Illetve kedvencem iphonokban hogy szoftveresen lockolják is hogy ne tudd normálisan javítani házilag ha van is alkatrészed.
Kocsimosás az nálunk is megvan, bár csak a cégesekben segíthetnek
Gazolás, kinti benti takarítás és ami a legjobb hogy maguktól kezdték és érdekli őket. Gondolom mert látják hogy mi is minden nap megcsináljuk de akkor is, nem kell mondani nekik, boldogan csinálják. Sőt ha az anyjuk rumlit hagy az öltöző / készülő szobájában ott is rendet raknak.Néha elmegyünk szemetet szedni a környéken. Büszkék rá hogy tisztább lett a bolygó és segítenek benne.
Sok felnőtt példát vehetne róluk, sőt már most jobb emberek mint én, mert nekik természetes az amit nekem erőltetni kell vagy csak miattuk csinálok.
Hány másik szülőt láttam VALAHA gyerekükkel szemetet szedni? Nagy büdös nulla. Annyit...
Olyat mennyit láttam hogy dobd csak el majd össze szedik. Gyerek nem akarta, félkegyelmű anyuka biztatta rá
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9461 üzenetére
Nekem szokták mondani hogy ti milyen szerencsések vagytok a gyerekekkel. Mert szót fogadnak, nagyon jól viselkednek, jól teljesítenek a suliba és mindig boldogok.
De azt nem látják hogy egyen rangúként vannak kezelve. Étterembe elolvassák a menüt és választanak. Én gyerekként? Hasáb + rántott hús és kussolsz.
Bicajozni vagy úszni szeretnétek menni inkább?
Van döntésük mindenbe, esetek nagy többségében csak tereljük őket vagy elmagyarázzuk hogy mi miért lenne jobb.
Segítenek főzni, takarítani, évek óta, boldogan, szívesen. 6 évesen (tavaly) jönnek haza az iskolából, soha nem fogom elfelejteni. Kaja szünetben kint játszhatnak vagy bent híradót nézhetnek, BBC. Általában nézik, jobban tisztába vannak a dolgokkal mint mi. Szóval oda jönnek hozzánk, és oda akarják adni az összes zsebpénzüket. Kérdezzük miért? Mert hallották hogy milyen drága az áram és nehéz kifizetni sok családnak. Így nekik úgy sem kell, inkább segítenek. Nem kértük, nem mondtuk, előbb mennék a híd alá lakni vagy WC-t pucolni mint hogy a gyerekeimtől kelljen pénz... De ez egy életre velem marad.
Soha nem volt hiszti vagy földhöz vágom magamat. Nem cukrot ha nem gyümölcsöt kérnek a boltba. Tavaly óta bármit isznak nézik mennyi a cukor tartalma és hogy gyümölcs cukor e, és ha túl soknak ítélik nem kérik. Volt ilyen délutáni egészséges főzés és étkezés szakkör amin voltak.
Szigorúak vagyunk velük, de ritkán van igazi szigorra szükség. Eszméletlenül szeretjük őket, és nagyon büszkék vagyunk rájuk.
De visszakanyarodva az elejére hogy nem szeretem mikor szerencsésnek mondanak. Ezzel úgy érzem lenézik azt a hihetetlen mennyiségű kemény munkát amit beletettünk hogy ilyenek legyenek. Sok szülő éttermekben is kib@ssza a tabletet a gyerek elé és hozzá se szól.
Suli után vettem epret a csajoknak, kislány mögöttünk mondja az anyjának ő is szeretne epret. Nesze itt van epres kemény cukor, ez olcsóbb... Azt hittem pofán verem és én megveszem a kicsinek az epret kemény 1 font volt egy doboz akkor.
Ahogy az emberek többségét nem csípem ez ugyan úgy igaz a szülőkre. Aki ennyire nem törődik a gyerekkel, annak minek kell? Jött hozzánk úgy osztálytársuk hogy nálunk mindennap van e vacsora, mert náluk néha csak hozzá vág az anyja egy zacskó csipszet hogy nesze itt a vacsora. Persze munkája nincs, de új lízing Q7 alatta van.
Annyi de annyi ilyet láttam hogy már inkább próbálom nem észre venni.
Szerk.: Még egy lapáttal ráteszek, viszem őket dolgozni, és van egy szett céges ruhájuk nekik is Köszönnek, bemutatkoznak, felmérés van sétálnak mögöttem csak nagy ritkán kérdeznek valamit. Soha de soha nem zavartak benne. Persze lassabban haladok ha ott vannak de nem bánom, élvezem én is, meg úgy sincs túl gyakran.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
kelly416
Szerintem csak akkor ha úgy érzed hogy ez baj vagy rossz amiben vagy. Részemről én nem érzem hogy baj lenne hogy kerülöm a hülyéket.
Sőt:
2 éve elkezdtük kizárni a negatív, lehangoló, hazug, sz@rkeverő, mindig csak ferdítő vagy full lúzerségével lehúzó embereket. Nem sok maradt... Az első 2 hónap nehezebb volt hogy nem beszélsz megszokásból, nem hallgatod meg hogyan scammelték be, hogyan utalt a kajmán szigeteki scam striciknek 1500 fontot (konkrét eset)... De utána rájössz hogy sokkal jobb. Most így 2 év távlatból csak azt bánom hogy nem előbb léptem meg ezt. Pozitív és sikeres emberekkel körülvenni magad nagyot változtat a saját életeden is. -
FeRRaR1
őstag
Javaslom a topik átkeresztelését utáljuk az embereket topikra
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9432 üzenetére
Én ezt ott engedtem el mikor egy évben 3x adtam komoly tanácsot, életvitel, kapcsolat, pénzügy téren. Egyik sem fogadta meg ami számomra egy értelmű volt, katasztrófa is lett belőle majd a végén én voltam a köcsög hogy nem segítek megint. Átgondolom, elmondom, sőt el magyarázom részletesen mit miért... Meghalgatják, okézzák majd fejjel a falnak az ellenkezőjét csinálják.
Így bevezettem az egy esélyt. Elmondom, de!!!: a pistike azt mondta inkább másképp lenne jobb, de nem lett igaza... Akkor kérdezzétek őt merre tovább nem én fogom megoldani a mégnagyobb határ kakát amit építettetek.
Remélem lesz még olyan akin látok reményt, és késztetést magamban hogy segítsek, de ilyen ember nincs a radaromon. Persze ha barát vagy családtag kér véleményt szívesen adok, de azzal is van gond mert álltalában a hülyeség után kérdeznek nem pedig előtte
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9430 üzenetére
Én is annak tartom magam (antiszoc). Zsákutca végén az erdő mellett lakok
És rühellem az emberek 90%-át. Utálok tömegbe vagy bevásárló központokba menni. Illetve a hajam kihullik az üres csacsogástól mikor valaki a semmiről akar órákat beszélni. Jól be tudok illeszkedni, D2D értékesítő, Thome, Tmobil Magyarba, buszsofőr Angliában. Csak nem akarok. Annyi a hazug, rossz indulatú, romlott, negatív ember... vagy csak ostoba és ma már ott tartok hogy hallani sem akarom a nyomorukat amibe önhibából vannak meg az ostoba döntéseiket. Inkább van 2 barátom aki BARÁT, mint legyen sok 10 vagy 100 ebben a mai képmutató világban.
A gyereket nem olyanra akarom nevelni mint én voltam ha nem jobbra. Annyira boldogok, pozitívak, mindenkibe a jót látják hogy nagyon bántja őket és nem értik ha valaki fellöki őket direkt, vagy csúnyát mond. (idén lesznek 8 évesek). Így valamennyire el kell rontanom őket mert ez nem egy ideális világ. Nem értik miért vannak olyan emberek akik szemetelnek, bántanak másokat, tönkre tesznek dolgokat...
Mindenkivel jól elvagyok, mindig el tudom adni magam mindegy hogy egy kukás srác jön vagy észak Londoni felső vezető egy nagy ingatlanos cégben. Munka meg életvitel miatt amit kell megteszek, de egy szóval se többet*
*De egy kis ön diagnosztika. Nekem most ez itt a social média, kocsik, életvitel, nyaralás, csacsogás. Konkrétan csak FB-n vagyok fent de 8 éve nem töltöttem fel semmit, és az 500-ból 300 ismerős le van tiltva mert nem érdekel mit reggelizett.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9428 üzenetére
De nagyra vagy magadda' b@szod, te vagy a legokosabb oszt a tocsmába ne hogy balhé legyen
Egyébként részben igazad van, bár engem a paraszt tanárok zavartak, mindig mindenből megvolt a 3-as, 4-es csak órai odafigyeléssel. Tesi tanár folyton verekedni és lenyomni akart minket. Ének tanár meg akart buktatni mert megkérdeztem hogy mi a retkes f@szomért kell nekem itt énekelgetnem? Nem érdekel, soha nem is fogok, semmi haszna, idő pazarlás az egész. Do, re, mi, f@szom, la, si, do... (rá kerestem nem emlékezetből) Persze pálya választási tanács, gazdaság, banki rendszerek, pénzügyek, pénzügyi tudatosság amire VALÓSZÍNŰLEG nagyobb eséllyel lesz szükséged mint hogy lekottáz egy 100 éves mocskos sz@r verset
De hát én csak egy hülye vagyok, mit értek hozzá?
Nálunk nem volt szájba rágás, elmondták kétszer, max 3x ha valaki kérdezett aztán következő. Aki nem értette annak pótlás, nappali, korrepetálás, szülői segítség, vagy legtöbbször csak nem törődtek vele.
A mostani nagyrészt kreténekkel jobb is nem szocializálódni... Már annak is örülünk hogy lányként visszük őket suliba és nem fiúként jönnek haza
Mi is bajban vagyunk hogy mit szabad és mit nem a csajoknak. Mennyire tereljük őket másik barátok felé mikor az egyikről kiderült hogy hazudni tanítja őket meg káromkodni...Illetve ne feledd az átlag emberek intelligenciáját. Biztos hogy jó ötlet lenne ha azok tanítanának bárkit is? Volt régen a Juj.hu, ott az utcán sétált a srác, és kérdezgette önnek mennyi esze van? Hát milyen kérdés ez?! Hát mennyi az iQ-ja? iQ, Mi a a íkú? Vagy akik sorban állnak a zsák krumplikért?
Valamennyire kell az idegen környezet és ingerek. Tudod, ami nem öl meg csak erősebbé tesz.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Volt valami halas cuccuk, jó pár éve, egymás után Magyar, Angol, Német. Mind a háromban más szósz volt. Hús meg többi ugyan az, teszem hozzá hogy magasan a Német volt a legrosszabb. De itt országon belül is meg lehet különböztetni. Pl a krumpli mindig friss ha nagyobb forgalmú a hely, ha kisebb akkor néha már állot vagy 2x sütött. Tavaly voltam utoljára McD-ben, de megfogadtam hogy inkább nem eszek mint ott. Nem esett jól, ami korábban tűrhető volt is ehetetlen lett. Munkatársam akinek 10 sajtburger szokott lenni az ebéd... Mondta hogy ez nem olyan jó már, utóbbi időben nem szereti. Pedig ő aztán nem egy nagy kaja náci mint mi. De ha már ő is észre veszi akkor ott tényleg van valami...
Menet közben már csak a Sub, saját vitt kaja, vagy a barátom kebab shopja ha abba az irányba megyünk, heti 1-2 alkalom, akkor ott én vagyok a pult mögött
[link] Én rakom össze magamnak meg aki ott van és kéri a kaját tulaj meg leül addig és nézi
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Na túl tárgyaltuk, Monte-Carlo topik találkozó, akinek a legtöbb hsz-e van az fizet
-
FeRRaR1
őstag
Nem kávézok így ebben nem tudok véleményt nyilvánítani. Asszony a nagy kávé náci, grammok, szemcse méretek, nyomások, hőmérsékletek, vízminőség... tiszta elme baj
De egyébként ez nagyon adott branch függő, pl KFC is, egyik helyen jól csinálják és ropogós, a másikon szottyadt sz@r és ömlik belőle az olaj. Ez kb mindegyik láncra igaz ahol megfordultam, bár már jó ideje nem voltam ilyen helyeken. a Subway-s volt kellemes meglepetés, meló közbe néha beverek egyet, ott nem romlott a minőség és vannak egész jó cuccaik.
Nürburgring, Lake Como, Szicília lenne ideális esetben idén. Még nem tudom el tudunk e szakadni ennyi időre a cégtől mert most őrültek háza van. Szinte minden hétköznap 5:30-as kelés, és nagyon sok meló. Nincs kizárva hogy egy késő őszi Ring + Como és egy repülős Szicília lesz belőle. Vagy kora tavasszal a ringes, és majd nyár után Szicília. Még képlékeny, de egy Skót túrát akarok idén, haverokkal vagy családdal oda mindegy
Whiskey lepárlókEngem se, csak érdekes volt látni hogy nincsenek árak, meg hogyan vásárolnak ott. Ráadásul asszony nem volt ott, ez csak srácok turné volt. Úgy hogy majd még Őt is el kell vinnem valamikor.
-
FeRRaR1
őstag
13-ban voltam Francia Riviéra túrán. Nice és Cannes érdekes volt de ami igazán tetszett az St Tropez. Azok az utcák, yachtok, üzletek, de főleg a partvonal és régi város rész. Nekem az adta a legjobban. Persze mint élény az F1 pálya nyomvonalán kőrözni volt talán a legemlékezetesebb, főleg hogy előtte néztem Senna és Schumi köröket ugyan ott. St Tropez és Monacoban az ár nálküli márkaboltok a legjobbak, leveszed, fizetsz, nem tudod mennyi de nem is érdekel. Mármint aki ott vásárol azok olyanok voltak, hogy a pénz az nem egy korlát vagy létező dolog nekik. Mellesleg találkoztam egy köszönés erejéig a Ferrari akkor igazgatójával, Luca Di Montezemoloval
Pont néztem a penge Ferrarikat ahogy várakoznak, erre elsétál mellettem én nézek mint egy idióta, és mondom Hi... Csak intett egyet csuklóból, beültek aztán gáz. Anyósülésre beült már itt, de látszik valamennyire.
Illetve legjobbat azon röhögtem mikor haverom sport papucs, nyakba övtáska, nejlon asszony verőbe be akart menni a kaszinóba, és az első ajtónál a 2 biztonsági épp beszélt valakivel, háttal voltak. Így bement, majd bentről úgy dobták ki rá 15 másodperccel Volt valami híres focista csapat is de nem nézem / nem ismerem őket.
Egy tanács, Marseillesig NE MENJETEK LE. Az egy arab terrorista putri, annyira brutális hogy utána itt Angliába Franciák mesélték hogy ők is kis Arábiának hívják, büdös, koszos, bandák a sikátorokba, azt hittem kikapnak és felmetszenek ott olyan helyeken mentünk át....
Mindegy, van egy fehér Taxi képem, meg egy pólóm hogy túléltem Marseillest.
Qru
Csak Németben dolgozó fórum társ lehet
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ma kaptam az emailt hogy a Macan már a gyártó soron van Stuttgartban
aero.
Lake Como-ra mi is akarunk menni idén
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom honnan szedik össze ezeket az agy halottakat, de tényleg...
Ha tied a cég, kocsi, rendszám, minden be van fizetve, ki van töltve, akkor ne okoskodjon már ha nem kívánjon jó utat / nyaralást aztán viszont válltáska.
Nálatok is, elment 2+ hónap a semmire. Ezek tényleg csak azért vannak ott hogy szopassák az embert.
radi8tor
Saláta törvény országba saláta papír fecnik
-
FeRRaR1
őstag
OG 911, ticket oldal, megváltoztatták hogy mindjárt vége és csak fele ment el, most már nem 100 / fő ha nem 500 / fő a limit
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9317 üzenetére
Mennyi is volt a nagy Svájci deviza válság idején a forint? Mennyi volt a Frank mikor menteni kellett és most mennyi?
Kivéreztetett kereskedők / nagykerek nem fogják azonnal tovább tolni a változást ha nem örülnek és elteszik. Nemrég úgy volt majdnem 500 a font, 435 az euro, 440 a frank hogy ezek közül csak a frank nem zuhant, font is sokat romlott mikor 500 volt...
6030D
2014, Horvát határ, akkori 2007-es Volvo S80 D5, Angol kocsi, P-s rendszám ahogy kell de minden legális, minden kifizetve, minden kitöltve, saját cég.
Korai átkelés, legalább is azt terveztük....
6:00-ra ott vagyunk elkérik a pappírokat, majd 15 perc tanakodás után kérik hogy álljunk félre. Még 15 perc és közlik hogy P-s rendszámmal nem lehet nyaralni menni, mert ez csak kocsik kipróbálására szolgál. Utána hogy nem lehet vele külföldre menni. Ekkor már nem beszéltem szépen velük mikor megkérdőjeleztem a tudás tárukat. Majd úgy döntöttek hogy megvárják még a kapitányság nyitását, és majd ott egy okost megkérdeznek. Ez 2 óra várakozás után történt meg. Majd jön a fiatal kis csaj hogy beszóltak, mehetünk. Nem hogy elnézést hülyék voltunk / vagyunk, ha nem még belém szúrja a kést hogy nincs meghatalmazásom, örüljek hogy átengednek
Az én cégem. Az én kocsim. Az én rendszámom????
Az nem számít, akkor is kell. Szóval közölte hogy írjak egy meghatalmazást, hogy én A. Márk meghatalmazom magamat, A Márkot hogy vezetheti a saját kocsiját a saját P-s rendszámával? Erre egy határozott igen volt a válasz. De már nyílott a sorompó úgy hogy nyomtam egy kövéret elköszönés nélkül.
Qru
Hihetetlen szép helyek vannak itt is, de Olaszba mindenképp le akarunk menni. Lake Como, Stelvio pass, Palermo Szicília, Tuscany.... Keress rá bármelyikre, eszméletlenek.
De egy North Coast 500 túra is tervbe van idénre. Illetve 1 vagy 2 Ring látogatás remélhetőleg.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9305 üzenetére
Nem a viktátor apja bányájából szállítják a kétes minőségű portékát
De hát M.o.-n rekord drágák az utak, többe került egy km M7 mint a sebesség korlát mentes Autobahnon... Illetve az autópálya kátyúkkal is ugyan ezen a rekord drága M7-esen találkoztam először annak idején mikor megtoldották rá 2 évvel
aero.
Mondom voltak olyan évek hogy faternak minden útra új táska kellett mert ide oda tologatták a centiket. Wizz. Nekem már olyat is mondtak ismerősök hogy nem hagyták hogy bele nyomják, csak magától bele kellett hogy férjen
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mindenképp csináljatok, annyira szép helyek vannak akár melyik szomszédba, Angliában is, Skócia még nekem is vissza van egy komolyabb túrára.
Német vagy Osztrákoknál is, Horvátban is meseszép helyeken voltunk.
Annyi szépsége van Európának hogy évtizedek kellenek hogy mindet láthasd. Annyi hogy én a nagyvárosokat kerülöm (ha tehetem), vidék, természet, hegyek vagy tenger amit szeretek.
Reggie0
Több nagy társaság, pl British Airways is szerelt teljes kamera rendszert a gép hasába hogy végig tudja követni a csomag útját, mert a gépek gyomrában nyitják ki pakoláskor.
Akik scannelik tippeket adnak, kamera félre néz... Többen benne vannak ebben, de ha a gép kívül belül kamerázott akkor nem nagyon tudnak mit tenni. Eu-ban főleg Ferihegy és Francia ország volt érintett csomag kinyitásos lopásokban. Ott is inkább a fapadosok.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mondjuk amit csípek még az a 18-as Eu turné volt, 5 ország, sok megálló, 30 nap de mindenhol csak 2-3-4 napot töltesz. Annyi emléket /élményt szereztünk. Adenauban van egy Olasz / Német étterem, 27 Ventisette, a tulaj úgy köszöntött mikor covid után újra látott hogy átölelt minket, üljetek be, kávé, süti a ház álja. Saját pincéjéből hozott fel bort egy üveggel hogy vigyük el. Kérdezi mennyi ideje is 6 honap? Mondom ja, 6 hónap, 2,5 éve... Neeeem, azt nem hiszi el. Saját maga szedte a gombát és csinált szószt az Argentínából hozott sztékhez, van is egy fáradt és buzisan vigyorgó fotó a google értékelések között ha valaki erre gerjed
Szicíliával kapcsolatban is filózok hogy így legyen. Meg tudunk állni Rómában, Nürburgringen, legvégén Palermóban, meg közöttük amit gondolunk.
De asszony talált egy hotelt ami egy borvidék közepén van, saját bor, saját sajt pince + saját hús füstölő. Leküldöm 55 kilósan, hazahozom lesz 75
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #9287 üzenetére
Bárcsak lett volna GPS-es telefonom mikor a piroskával jártunk balatonra
Olyan "gyorsan" ment hogy lehetett szedni nyugodtan a cseresznyét a kertekből kilógó faágakról. Szerintem a 30 kmh se volt meg.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9268 üzenetére
Én is kocsi párti vagyok. Reptérre ki 1 óra, indulásig 2 óra, út 2 óra, csomagra várás, kisétálás, sorban állás oda vissza legyen 1 óra, utolsó 3 ismerősnek aki jött mindig tolták az indulást, 2, 2, illetve 4 órát. Majd nekem még le kéne jutnom Pécsre vagy Kaposvárra, az 2-3 óra + költség, utána béreljek autót.... Mármint ha járnék ez lenne mert már nem járok. Ha reptéri fuvarozó akkor volt hogy többe került a Pest - Kaposvár mint az Anglia - Magyar... Fatert 1 hónapja 45 percet váratták a leszállt gépen is.
Így ez a csak 2 óra repülővel az inkább 12 (már amennyiben nem tologatják 2 órákat...), még kocsival háztól házig ha az esti módszeremmel tolom 18 volt. De akkor mindenkinek ott a csomagja, van autónk, ott állunk meg ahol akarunk. El se férek, olyan térd és hátfájással szállok ki amire csak 20 év múlva számítok nekem is vettek ki cuccot a táskámból, asszony is itthon vette észre hogy az elrakott eltakarított napszemüvegjéből csak a tokja maradt, egyik ismerősnek meg a laptop tűnt el. Mind ferihegy természetesen.
Persze kinek mi, semmi bajom ha valaki repülni szeret inkább, egészségére. Én nem. Ha abba az iránybe megyünk, inkább indulok 2-3 nappal korábban, megállok Nürburgringen, megnézünk pár látni valót. Pláne ha nyaralás van akkor ez még külön jó. Csajok imádják a hajózást.
Idén Szicíliába szeretnénk menni. Mondom tökéletes, Ringen megállunk pár napra oda és vissza is. Asszony: Neeeeeem, repülünk. Te repülsz mindjárt, mert én vezetek Na mondjuk itt lehet meg tud majd győzni hogy repüljek, de előre szóltam neki hogy minden percét utálni fogom. Tegyük hozzá hogy nem szeretek sok embert elviselni egy nap ez is a kocsi fele terel mindig.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz barnam_ #9242 üzenetére
Akkor inkább úgy mondom hogy maga a repüléssel nincs gondom, az oda vissza herce hurca meg csomag, ide-oda jutás, kocsi bérlés meg az ezekkel járó dolgok. Leparkolok a repülő mellett és kényelmesen elférek, az úgy tetszene. De el se férek. Asszony tavaly repült, már úton oda kapta az emailt hogy 2 órával eltolták. Majd a reptéren várva megint 2 órával. Persze a kapu zárást nem változtatták....
Eu-n belül nekem a trükköm hogy úgy kompolok kb éjfélre legyek Franciába, akkor ott az egész éjszaka országokat átszelni, gyorsan, simán, csajok meg alszanak.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz barnam_ #9235 üzenetére
+molnarpeter
Utáltam repülni mindig is, mármint fapadossal. Elég magas vagyok hogy nagyon kényelmetlen legyen. Szerencsére jó pár éve nem kell sehova, inkább én reptetek ide...
Csomagból lopások ferihegyen és szopatások tömkelege... Persze szinte mind M.o.-n.
Meg egy időben 3x valóztatták a kézi poggyász méretét csak jófejségből. Faternak minden útra új táska kellett
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #9232 üzenetére
Wizz, mikor bejött az appjuk, nem kell nyomtatni, appban lehet mindent. Ők írták az emailt hogy próbáljam ki. Első alkalom hogy nem nyomtattam semmit. Megyek, reptéren akarok becsekkolni, nem működik az app, elindul de amint kéne a beszálló QR kód hibát ír ki.
Nadejó, megyek a pultoshoz hogy kéne papír beszálló. Semmi gond uram 10.000,- Konkrétan 1 db fekete fehér A4 lap Elküldtem virág nyelven az anyjába majd megkérdeztem nyomatékosan hogy ha az ő appjuk nem működik amit ők kértek hogy használjak az hogy a retkes f@szomba kerül az én 10.000,- forintomba?
10 perc huza vona után kinyomtatta ingyen, de ez vagy 8 éve volt. Ma már lehet makacsabbak lennének.
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #9228 üzenetére
Kit érdekel, kereskedő minimum 30 nap pénz vissza garancia, álltalában alap 6 hónap garancia. Ami van pár az mind ilyen huszon X ezer font. Illetve nyílván átnézném, kódot olvasnék, megvásárlás után komolyan átnézetném...
Magánszemélynél meg ahol vetted utca végén lerohadsz, motorcsere... Akkor se véd törvény vagy gar, max viheted bíróságra vagy beverheted az arcát.
S80 5 tulajos volt, egyik ment vele 1200 mérföldet majd állt
V50 meg a többi egy tulajos kocsimmal több gondom volt...
Ritka autóknál gyakoribb a több tulaj / alacsonyabb futás.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha nem jönne a Macan hamarosan, holnap indulnék érte
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9195 üzenetére
Asszonyom nekem is ilyen álltalában. Német pálya, M3 elmegy mondom tolom vele én is addigi 160 helyett. Asszony alszik anyóson, 180 -> 200 -> 220 kinyitja az egyik szemét: MENNYIVEL MÉSZ?!?!?!
-
FeRRaR1
őstag
Nekem egy Pug partner és Opel astra classic II volt amivel először pörögtem + kézifékeztem, csúszkáltam
Első nagy mentésem az astra, Kaposvár -> Pécs, 67-es út, Szigetvár és Szentlászló közötti S kanyar 2. fele, semmi fék csak a gázon állva úgy elment a hátulja ahogy kell. Szárazon "nagy" tempónál. Sok F1 és Rally játéknak kormánnyal tapasztalatnak dedikálom a mentést, 2 korrigálásból megfogtam, árkot épp elkerülve, utána néztem Pécsen hogy hátul téli volt rajta nyáron... Köszi fater Utasok Pécsig nem szóltak hozzám, meg egymáshoz se. Előtte pedig nagy duruzsolás ment
Olyan mint a szex, az elsőt sose felejted el
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #9186 üzenetére
This video has no sound. WTF?!
Legalább élvezte a havat. Nem a legjobb helyen de élvezte
Qru
A kib@szott mérés.
Na huppogjon a sound blaster[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9180 üzenetére
Mérés
(nem a remek dalra gondolok) -
FeRRaR1
őstag
Meg nem is számít. Nem azért vettem hogy én legyek a leggyorsabb, ha nem az élmény miatt. Persze így is az úton lévő autók 99%-nak kifújná az orrát. De nem annyira fontosak a számok
mondjuk ha elmenne benne a váltó, akkor szerintem projekt autó lenne belőle. És bele tetetnék valami modern-et, szekvenciálisat + hidro kézitKintről full stock, beülsz, ott van 2 rúd
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9174 üzenetére
"243-hp 2.3-liter turbocharged straight-five engine"
243 ha csak nem volt belenyúlva.
Szerk.: Későbbi verzió 253.
S80 V8 sem egy nagyon gyors autó. Inkább hatalmas élmény mint nyers számok. Persze megy mint állat, de egy jobb, modernebb váltóval így ahogy van nagyon sokat javulna.
D6 ha nem szarakodik indulásnál biztos jól megy 130-ig.
Nem is írogatok számokat mert alig van hiteles adat.
Dióhéjban amit láttam eddig:
S80 V8 6.0 a gyári 0-100, én 5.9-et mértem, egy oldalon 6.5-öt.
14,6 a mért negyedmérföldV60 D6 6.1 a gyári 0-100, 6,5-öt mértek.
14,6 a mért 1/4Viszont a mért 0-200 nekem 25, neked 36 sec. Ugyan azon az oldalon
Azt hogyan mérték, nem hiszek az egésznek. 0-200 sokkal lassabb de a 1/4 ugyan az? Alig van adat ezekről, mert nem ezek a nagy drag racerek, de ami van is nagyrészt atom f@szság.
Ugyan ott 80 - 180 kick down 13 vs 17 sec.
Mindegy, nem ezek a mindent ütő autós kártyák.
Nem is azért tartom, mert sok ember vesz számok alapján autót.
De számokkal nem lehet leírni a smile / mile értéket.
És ebben nekem eddig a legmagasabb a V8.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9170 üzenetére
Én ugyan nem megyek oda soha többé, gyere te ide és nyomhatunk, de mid és top enden biztos kifújom az orrodat
230 nem limitált top speed
vs
255-re limitáltDe komolyan kipróbálnám, bár fateréknak is van egy V60 D6 csak mióta megvették azóta mindig repült inkább hozzánk...
-
FeRRaR1
őstag
Na az összes VRS-nek kifújja az orrát az S80 V8, az új e reteknek is
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9150 üzenetére
IMS Bearing szereti megadni magát ezekben és akkor motor felújítás.
Ismerősében a vízpumpa robbant darabokra, írtózatosan nagy mákja volt hogy csak nagy szilánkok lettek és nem ment be a motor járataiba. Mert akkor motor ki és szétszedés.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9139 üzenetére
Láttam, néztem, de nem tudom ezeket a ticket dolgokat, ha jól számoltam olyan 95000 van / volt eladó, 2,5 font, simán eladják a kocsit nagy haszonnal, és még rohadt nagy reklám is a ticketes cégnek. Sok ilyen van itt egyébként, gondolkoztam még 2-3 éve Magyarban csinálni egy ilyet de aztán rájöttem hogy semmit sem akarok ott.
De be tolok egy 10-est, 4 ticket hogy nyugodtan aludjak.
996 nem annyira tetszik a lámpa miatt, de van az egyik ismerősömnek, szűken de elférek benne Viszont az ős Porsche megszállottak azt mondják hogy ne a 996 4S-t vedd, vagy alatta vagy felette lévőt.
Befut a nagy biznisz, eladom a Macant és S80-at, ha tudok venni egy 911 szívó 4 litereset, mindegy melyik, nem válogatok
De a Polestar V60 is kell
aero.
Mindig van valami limit, most nem megyek fel megnézni de azt hiszem 100 / fő.
Ja van a botb, yiannimizeos is, de szerintem megy vagy 10+ itt. Nem tudom más e a besorolása így mert valaki biztos megnyeri. Hány kategória van / mennyire szerencsejáték, lehet ez valami kiskapu.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9137 üzenetére
Nekem is bakancs listás volt egy V70R. Viszont levettem onnét tavaly. Inkább egy V60 Polestar akkor.
Hozzá tartozik hogy volt egy T5 V70-em, ugyan az a motor és kasztni mint az R, "csak" 260 paci a 300 helyett. Ez igazából akkor dőlt el csak még nem fogtam fel... Amikor V70R és S80 V8, a 2 legszebb példány ugyan annyiba került, és az S80-at választottam. Viszont az a V70 még ma is megmozgat. Már nem vennék, max sokadik hobbi autónak egy alternatív univerzumban ahol lehet 15 kocsim.
Ma hívtam a Porschét hogy inkább kiveszek pár extrát és legyen GTS az S helyett, de mondták hogy S-en belül tudok csak variálni, mert ha gts-t akarok akkor a sor végére kerülök és most kezdik az építést. Na mindegy, annyi gond legyen, ugyan az a motor + váltó, majd megkapja a gts szoftvert
De ma az XC-vel is jót verettem. Hiába "csak" 5 hengeres diesel, de lehet vele sodrósan kanyarodni csak kicsit úgy ke venni a kanyart mint Walter Rohrl az S1 Quattroval. Sport módban a váltó és elektronika, akkor engedi és álom szépen terelhető. Egy jobb bal kanyarban szűken veszed a jobbost, gáz, kicsit agresszívabban teszed át balra, és szépen kis ellen kormánnyal padlózod kifelé. Nem szól bele, csinálja amit kell. Álom.
Persze ehhez kell a foltokban nedves sós aszfalt mert szvsz egyébként rohadt nagy tempó kéne hogy a hatalmas malomkerék PS4 gumikat szárazon melegben megúsztasd így...
De annyira barátságos a kocsi, annyira szépen jelez, finom az átmenet, precízen és ami a legfontosabb könnyedén irányítható. Bolond biztos power slide autót keresel? NE TOVÁBB: XC60 Diesel
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Injector működés közben, kis érdekesség.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9110 üzenetére
Készülnek hátha megint le kell tolni a Magyar utakat
2ozzmexy
Volvo bőr mondjuk fura, mert sokáig az alap fekete vagy félbőr nagyon selejtes volt. Feláras meg viszonylag jó, de azt ritkábban találod meg.
Váltó megint csak a Volvo hibája, ha cserélni is akarsz, nem kell főnök, élettartam olaj, lezárt egység. Akkor az anyádért van rajta leereszt / szintező csavar meg betöltő a tetején. Másrészt ilyen nem létezik hogy élettartam olaj. Mármint úgy igen hogy addig vársz amég beszarik
Nekem most lesz benne 60k mérföld, 15+ éves, 3. váltó olaj van benne, és hát hogy is mondjam... Nem kímélem ha megyek vele, de mindig be van melegítve és a legjobb törődést kapja. Ennyi a titok. Friss folyadék és bemelegíted mielőtt taposod.
Qru
Ne is mondd most kora reggel is mehetnék az S80-al, de nem akarok centis sóba veretni. Így inkább XC, az kapja a sót meg a métert, úgy is el kell adnom idén a sötétzöldek miatt.
Most már 8-9 fokok jönnek, szerintem a héten felhagynak vele, kell pár normálisabb esős nap aztán lehet tolni. Persze most is lehetne, nincs cukorból de nem vesz rá a lelkem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #9101 üzenetére
Valamikor pedig jelentkeztem tulaj a pályánra, erőmérőre, meg PRN-re is . 4 éve megy, talán 19-ben? Mert Német keleti határig le kellett mennem, csatoltam pár képet, meg hogy ritka és ritka szép az autó.
Lehet hogy azt nem kellett volna, mert a 3-ból 0 választ kaptam.
Egyre inkább lehet látni hogy rájátszanak erre. Minél inkább bontó szökevény legyen. Persze még elvétve akad kivétel.
Sőt a Svájci AMG E63-as barátom is jelentkezett, szintén patika közeli géppel. 0 válasz.
Valamikor volt egy S80 V8, nem volt túl szép példány, méter is volt benne, köze nem volt az enyémhez és szinte hozta a gyári lóerőt.
Ebben mindig jó lesz az S80 V8 mert szoftveresen van visszafogva a motor a váltó miatt. Így 15 évesen is tudja a gyárit. (Meg Yamaha álltal gyártott Japánban...) Bár múltkor láttam valahol egy gázosított, hihetetlenül lefingott, 500e km-el az órában... Az lehet nem tudta volna már
Kora beli S és RS Audi méréseket nézve... Ahol sokszor hiányzik 50-100, de néha 150-200 paci..... Az azért gáz.
Qru
Bezzeg most nálatok van hó, itt megy csak só
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem Bentlyvel vagy Bugattival jár? Egy világ dőlt össze bennem
Szerk: Ennyi baleset után lehetne annyi esze a szerveknek hogy vissza kapcsolják. Max gyorsabban váltson oda vissza, ne adj isten legyen rajta érzékelő mint Angliában....
Most már sok olyan ügyről hallottam hogy az útvonal / kereszteződés tervezője, kivitelezője is részleges felelősség vállaló lehet egy balesetben. No persze M.o.-n ettől nem kell félni gondolom
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Itt egy szemléltető videó az itteni Indiai lakosok reakció idejéről.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9081 üzenetére
Jó az egy igazi hülye volt, mármint a tulaj meg valami törött, tákolt, ami nem működik kikötjük hulladék retek bontó szökevény kocsi volt.
Vételár + ami ráment abból vehetett volna "normálisat" is. Már amennyire ez lehetséges phaeton téren.
Gyengébbek és viccesek kedvéért: SZÍVÓ BENZIN V10
Qru
Fagyös napsütős reggel volt, mondom kiviszem a V8-at egy körre. De aztán meggondoltam magam. Majd mentem ki a Toyotával, hó sehol, de centi vastagon áll a só minden úton.
Egyszer volt itt egy olyan story hogy 100 tonna helyett 1000-et rendelt véletlenül az önkormányzat.
Lehet megint ezt játszották el...aero.
Egyszer este, 3 utassal, lejtőn lefele városon kívül mentem duble decker London busszal 130-at. Na az élmény lehetett a fent utazóknak. Mint a 2 személyes F1 autók
4,6m magas, 13m hosszú.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #9076 üzenetére
Nekem 10 henger lenne az álom, de Audiban S6 meg RS6 beteg ágy, bwm-nél is a leghírhedtebb csomag. Carrera GT-re meg nem fussa, Lexus LFA ára is nagyon felment
kisza25
Pedig a Lexi jó ha beférsz
Azt mondom amit az egyik barátomnak is. Ne vedd meg, de próbáld ki. Megvette. A3, A classe volt neki a kalapban, erre dobtam rá a CT-t. -
FeRRaR1
őstag
Embere válogatja, nekem jöhet minden, kocsi függő. Ami soha nem kéne az a piros vagy fehér bőr. Volvóból tetszik a sötét barna, konyak vagy bézs. Álltalában jobb minőségűek mint az alap fekete, de abból is szokott lenni feláras bár ma már az sem ugyan az...
Macan mert napi lesz feketével vettem, papaya varrás és biztonsági övvel. Nem tetszettek a Porsche világosak.
-
FeRRaR1
őstag
Na akkor én mit szóljak 189-el? Állítólag szokásosnál hoszabb a felső testem. Ez van, mutáns lettem, legkisebb Lexus CT200h-ban kényelmesen elférek, legnagyobb RX450h-ban nem. Rosz vicc, nem fértem el az RS4-ben se, Alfa Guiliában se, de az összes Volvo és Porsche amit próbáltam gond nélkül. Legtöbbször az ülés nem megy elég alacsonyra, ez a baj.
Kiegészítés, nem fértem el egyik Lexusban sem amit próbáltam, NX, UX, RX, IS, csak az RC-F és GS-F van hátra az 5 literes Yamaha V8-al amikben reménykedhetek...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Napi használatra sötét, ritkábban használt élménynek világos
Biztonsági öv?Halálom mikor látok model X-eket anyuka taxinak, 2-3 gyerekkel, sárosan, kajálva hófehér belsővel.
Elsétáltam a kocsi mellett, hát kb úgy nézett ki a bőr amire számítottam, kék és barna / fekete között minden színben pompázott.
Első fehér belsős amit kidobott az auto trader:
Vezető ülés valamelyik képen ki van hagyva mindig ügyesen vagy photoshopolva fura fehérre. De ezt elfelejtették
[link] RX-et mondjuk ezzel a belsővel akartam. Sőt ez a példány így ahogy van jöhetne, még mindig tetszik. DE NEM FÉREK BELE Az új RX meg atom randa meg turbósított kisebb motoros.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #9026 üzenetére
Kíváncsi vagyok meddig jutnak, mert ezek előre leprogramozott lépéseknek tűnnek szinte mindegyik videójukban. Régóta fejlesztik, csiszolják, nagyot fejlődtek az első verziók óta.
Amerikai hadsereg vásárolt pár éve nem tudom pontosan mennyit, most lusta vagyok rákeresni.
Viszont az volt vele a baj hogy akksiról megpakolva valami 15 percig bírta ha jól emlékszem ezért kellett a hátukra egy robbanó motoros generátor ami meg ugye hangos a folyamatos terhelés alatt és így kb értelmét vesztette számukra. Felszerelés szálítására akarták használni terepen.
Téli hatótávról nincs adatom
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9007 üzenetére
[link] Ugyanitt
Ez a srác kitette a személyes adatait is. Még egy Angol fórumban beszéltem vele.
Le akart jönni hozzám megnézni a vényócat, de aztán sok is volt a dolgom meg gyanús volt hogy nem teljesen normális.Nem teregetem ki a szennyesét de Magyarországra vitte fényeztetni mert itt nincs normális fényező, amiért elhagyta az asszonya 10 év együttlét után. Ennyi legyen elég, bár nekem már ez is sok.
Vagy 25k-ba van neki. És egy fapados, ronda belsős, széteső fa kormányos, darabokban fólíázott, nem eltalált színben fényezett gépezet.
Hátsó lámpa story:
Én: eBayen eladtam a régit mikor volt fent facelift hátsó lámpa. Így a hátsó facelift került 20 fontomba, és az volt az autó szemre legöregebb része. Így nagyon nagyot dobott rajta.
Ő: Bemegy és megrendeli a 2 ronda hátsó lámpa helyett a szalon újat, de nem faceliftet mert az úgyse megy bele. 1200 font. És cserébe a régebbi, rondábbik.
(eBayen egyébként 70 font lett volna a szép bontott)Úristen, megrohantak a horror emlékek, befejezem, innom kell valamit.
Magyarországon fényezett, asszony beszámítás lehetséges
Le is rohadt hazafelé mikor vitte fényezni, bakker HOL A PIÁM??????[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Végig pörgettem a kereskedő kínálatát ahol van a V60 Polestar + ott vettem a V8-at régen.
[link] Na ilyet még nem láttam. Először mondom adok neki egy esélyt, végig lapozom a képeket, de minden egyes képpel csak rosszabb lett
-
FeRRaR1
őstag
Havidíjas ülésfűtés és centrál zár
radi8tor
Mindegyikbe be tud jutni a pára + kis bogarak néhány típusnál. Soknál az izzó csere kupakja is egy kalap sz@r, és deformálódik, elenged, beenged, leesik...
Két évente az S80 is minimálisa a sarkában párás akkor lekapom, kikerázom, hajszárítóval kiszárítom majd vissza. Igaz az kap motortér mosást is néha napján.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #8982 üzenetére
Kell aki ért hozzá, jól megcsinálja, van beszerzése, garanciát vállal, legális marad... De egyébként ez is egyre nehezebb mert egyre vékonyabb, kevesebb az anyag, rosszabb ónt használnak, illetve vannak már gyantába öntött részek meg egyéb problémás dolgok.
Persze mindent lehet, csak mennyiért. Izzó csere -> Xenon csere -> Led forrasztás -> Lézer lámpánál mi lesz? Reped a búra és GTK?
Nembeszélve az Audi aktív hűtős megoldásáról. Mint valami 20 éves alaplapi chipset venti. Már csak az miatt sem fog elmenni 15 évet, de szvsz 10-et se.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Szerinted majd elmennek ezek a ledek 15 évet?
Majd halogén átalakító szett aliról, az lesz, meg egy lámpa a fórumban amit majd mindenki berak műszakira...
Mondjuk egyes Merci modellek már kódolva vannak hogy átrakni se lehessen... Éljen a fejlődés.
Megint merkedeszből látok a legtöbbet ami hibás. 1-3-5 évesek, nem ég az egyik oldal, villog, részlegesen nem ég... Ezek gyári ledlámpásak. Régebbiek is ahol még sok kis dióda volt össze vissza nem működik itt ott egy és egyre több ismerősnél is.
Egyedül a Lexuson tudom elképzelni hogy meg lenne ma is a 15 év. Mondjuk a CT200h-m is ledes volt a DRL is meg a tompított is. 2011-es. Tavaly adtam el, előtte nem sokkal kapott egy lámpa polírt és olyan volt mint az új. Kinézetre is, meg esti látási viszonyokban is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #8960 üzenetére
Teljes szárítást nem tudsz csinálni. Eső az szinte vízkő mentes, de a csap víz nagyon nem. Nagyját le lehet fújni gyorsba, de főleg sötét autón nagyon látszik a vízkőfolt ha csak azzal akarod meg úgy már sokáig is tart. Nap meg bele égeti a lakkba...
Nekem van szűrt vizem, azzal meg lehet csinálni de szinte mindig kell valamennyi rongy.
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8946 üzenetére
Na igen ezt ki is hagytam hogy a wrappot szikézik a PPF pre cut, méretre vágva jön ki a gépből...
Vismajor01
Na jó de az 1.4 lánc evő tsi a túlfújt kokszosodó motorjával jobban mutat a katalógusban nem?
130-ig segít a villany motor ha jól tudom?
Qru
Ja az ajándék Porsche napon már voltam, vissza a pénzt aztán csá
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #8938 üzenetére
Majd ha összefutunk egyszer viszek polír lámpát és megmutatom mennyire is karcos a felülete meg alatta a száraz felviteltől.
Biztos fejlődtek meg jobbak de mikor látod hogy a légbuborékokat injekciós tűvel szurkodják rajta felvitelkor te is ledobnád a láncot.
Szárazon felvitt fólia ront a fényezésen ami alatta van, utána kb teli polír kell neki hogy szép legyen. Tele lesz pókháló karcokkal. De mindegy is mindenki azt teszi fel ami megfelel az elvárásainak / szükségének. Avery jó márka, az az egyik amit Yianninál is használnak. Macanon viszont gondolkozok hogy PPF, matt papaya frosted jégkrém?
Soha nem volt meg egy kocsim se 1-2 évnél tovább csak a Volvo S80 V8. Az már a 8. felé halad. Lassan veterán lesz
Qru
Mondjam vissza a Macant?
De he megint eltolják akkor vissza a foglalót és kalap kabát. Szopassák azt akinek 2 anyja van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest