Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
Azért nem számítottam arra, hogy itthon 190-nél kitolnak a belsőből.
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #4037 üzenetére
A gond azzal van, hogy még mindenki ebben gondolkozik.
Egy autót, ha akarnák, csak gépekkel is élő lehetne állítani, illetve a szükséges nyersanyagokat is.
A többit a fantáziára bízom, de jól láthatóan erre felé mozdul minden.
Innentől kezdve az a kérdés, hogy mennyi legyen az alapjövedelem, mivel egyre inkább csak "alibi" munkát fog tudni végezni az emberiség, a termelés részét átveszik a gépek.
Ebből adódóan az egész bér, nyugdíj kérdés értelmét veszti.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Én azt hiszem sokkal lenne drágább. Ha egy autó eladást nem tudnak ismételni havonta, akkor azonnal meg kell termelni a munkások bérét nyugdíjig. Erre a mostani VAG átlag autónként kb 3000€(ha jól emlékszem) haszna nem elég.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Most arra sincs erőm. Alig 3 órát aludtam, mert valamit ettem amit nem kellett volna. Még a ly- j-t sem tudom most ami ugye nagyon ciki, de ez van. Lehet megpróbálok most - végezvén az időmérővel - aludni ha tudok.
Teddy-t meg nem kell bántani. Öreg, sokat futott és németek tervezték, fogyasztási cikknek. Apósom anno Lehel gyárnak is dolgozott. Mesélte h átkosban náczik rendeltek több vagonnyi hüttőt. Oszt egyik nap arra ment be a gyár területére, h ott állt a vagon, és pakolták le a kiküldött apparátokat. Kérdezte h wtf, erre mondták h a náczi minőségbiztosítás és fogyasztóvédelem bevizsgálta, és arra jutottak h nem kell nekik olyan háztartási ketyere, ami jó eséllyel nem romlik el 10 év alatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Varjuk ki azt a 6.-7. helyet. Szerintem meg fog maradni zavarni az elso 4 helyezettet. Tul jo lehetoseg neki a top autoban ulhet. Ok persze a holnapi tumultusban siman torheti magat meg az elso par rajtsort de majlassuk.
To all: legyen min rotyogni hetvegere. Teddy sofor-ablakanak a mechanikalya megkeresztelkedett. Most nem nyilik. Egy szutyok 30$-s telibevert muanyag kogaskerek...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
Na, 2 év 7 hónap után kiégett az egyik Night breaker. Ez alatt kb. 45.000km ment a kocsiba. Szerintem nem rossz azért.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Montoya se jött meg Jorus meg Speedfire se... De azért egész sokan ott voltak. Igaz meló miatt én is csak későn f8 körül értem oda. De mentem egyet Lenko ellen. Elég szépen szedi a pacskert az a oto.
Na majd 2 vagy 3 hét múlva úgyis jön a kövi tali.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
veterán
De tényleg, a4 b5 az amibe 5 féle óracsoportot gyártottak a faceliftbe is tudtak 2 félét és még sorolhatnám. Egy nettó szopás ha bármit módsítani akarsz 99 évjáratba is volt 2 fajta Franciákat szidják sokszor hogy azt teszik bele a kocsiba ami a polcon maradt váltáskor,hát itt a német kollégák tanultak. A6 c5 nél nincs ilyen faszság halmaz...
Amúgy sorry a tegnapi nap kimaradt haver rádiója besz*patott keményen 9 kor végeztem vele plusz késett is... amúgy simán kiértem volna
(#4011) Kornel: nem teljesen van így Amúgy a Leon mk1 az egyetlen amit a seat eltalált kinézetre. Jó a mostani Leon fasza lett, de a többi egy hányadék.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz bitpork #4008 üzenetére
Más a CAN verziószáma?
Leginkább az a baj hogy ennek a fajta b5 nek nincs csak 2001től De én szeretem a kihívásokat Majd ha szét tesztelted és még nem gyújtottad fel fél év után se akkor lehet érdekelni fog Mondjuk így lassan 4 év audi szerelgetés után kezdem azt gondolni hogy szívesen háton simogatnám egyik másik tervező bácsit
-
bitpork
nagyúr
Más a CAN verziószáma? Itt mennek az alap funkciók rendesen. Dimmel kötögetés nélkül lámpakaccsolásra, kezeli a kormányon lévő hangító gombokat. Mi több, meglepő de van fantomtáp nélkül rádió is. Holnap ha minden igaz kapok egy phórumtárstól próbára fantomtápos erősítőt. Meglátjuk h min változtat. Azonnal lát 9-11 műhódot is. Kb egy telefon bútolási idejével indul, de piszok gyors az rk3188. A kékfog is legott összeszekszualizált a telefonnal és le is szinkronizált. Mán rajta minden amit ígértek és volt időm tesztelni.
De tudok olcsóbban A4-be valót isNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
Azt hittem már eladta De akkor nem is kérdeztem semmit
(#4006) bitpork: nem fér be az a4b5 be + most a b6 os a4 concert 2 es fejét hackelem be áj láv ken búúússz
3 rongyért vettem valaki szét barmolta a code eepromját és nem indult el. Aztán ebayen vettem chipet fel programoztam egy másik chipről és hasít a kicsike
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
MOD 1
(#4002) EQMontoya: jah az az. Az 1.4 v16 motrok nem a legjobban sikerültek, az 1.6 v8 döglött hal. A többi élhető. De a bele, szerintem dizájnban jobb lett mint a G4.
MOD2
Persze, de az 1.9 pd-k nagyon strapabíróak a maguk nemében. Ha megméri az ember a a befecsiket, turbót és jónak látszik akkor kímélő módban a világból kimegy. Csak ne legyen koszos-kotyvasztott a nyál amivel etetik.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #4001 üzenetére
Ez egy 4-es Golf alapú autó, nem?
Toledoban nem ültem, de a 4-es Golf szerintem elég gyenge eresztés volt a maga idejében, butus futóművel, silány minőségű beltérrel (leginkább azért silány, mert málik szét pár év után) és vállalhatatlan benzines motorokkal. (v5 és v6 kivételével).PD-vel tuti jól mozog legalább, és ma már nem is annyira horror fenntartása, mint újabb korában volt.
De az nyilván bolond, aki azt hiszi, hogy 200k alatti futással kapsz 10+ éves turbódízelt, azért óhatatlanul több pénz menne rá, mint pl. a viszonylag új Civicre.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
NEkem a leon jobban tetszik. Abban az a 150 pd paci irgalmatlan jó, és igazi éhező bajnok! A ferde tompor alatt a csomitartó is pon' jó. Kicsit kemények benne a felületek, de amikor céges leont használtunk, nagyon szeretem vezetni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest