Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #10791 üzenetére
Gyári pedál maradt, csak hátul összekötötték egy vasdarabbal és plusz egy pedál, a kormányról adható gázhoz meg betettek egy adapteres karikát, ami elektronikusan rá van kötve a gázpedál csatijára, gyárilag Y kábel van hozzá, így én is tudom vezetni ugyanúgy mint bármelyik Prius-t és ő is. Egy fél nap alatt megvolt ügyintézéssel...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #10788 üzenetére
60k, számlával... és +6k a forgalmiba beütés
Porke mellé bele kellett volna fernie, főleg hogy egy szemmel igen jól látható összeget ad az állam autovasarlasra... amúgy arról nem szól a hír hogy övé a Porsche.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #10786 üzenetére
Mindig veszek valamit tőlük mert olcsó és jó.
Volt egy 25 literes Holts samponom amolyan mindenesnek a rendes mellé, céges autók, habozás, bicajok, felnis vödörbe mosáskor stb... Na az már sehol nem kapható tavaly óta így most vettem egy ValetPro sampont a rendes mellé.
A régi jól bevált amit tolok az a Meguiars NXT, csak azt sajnálom mindenhova locsolni
Illetve mivel egyre több a GYEON termékem van vettem tőlük egy koncentrált sampont kipróbálni, a Ceramic detailer meg az egyik legjobb amit valaha használtam szóval nem az első és nem is az utolsó üvegem. Na meg 2 kocsin is GYEON a kerámia és azt fel is tölti ha lekezeled mosás után.Nem verseny ez, aki jobbat és jobban akar valamit csinálni a kocsiján az respektet érdemel. (legalább is tőlem biztos)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kisza25 #10781 üzenetére
Az egyik barátomnak mozgás-kontroll betegsége van, neki most alakították át a Prius mk2-t, kormányról adagolható a gáz és beszereltek plusz egy pedált, mert a mérésen jobb lábbal nem tudta elérni azt az "erőt" ami az előírt, így ő bal lábbal fékez és jobbal ad gázt.
Kérem a tippeket mennyi volt a hybrid Prius átalakítása és újraműszakiztatása... a helyes megfejtők között kisorsolok egy nagy semmit.
Más téma (hogy legyen ON is a morbid porsche-n kívül...):
Ezt próbálta valaki?
Ketteske elfelejtette az évfordulónkat a hétvégén, kaptam kárpótlást:
Bimmer vagy Suzuki legyen az áldozat?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kisza25
félisten
válasz radi8tor #10780 üzenetére
Jajj
Amúgy tényleg érthetetlen hogy meddig tartott volna megcsinálni a jogosítványt?
Arra átalakított autóval simán vezethetne, ha Porschera telik, akkor átalakított autóra is, meg jogsira is, szóval ezt totálisan csak egy öntörvényű f@sz, lábak nélkülAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #10778 üzenetére
Akkor leveheted nyugodtan, annak nem érzékeny az elektronikája még az akksi levételre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #10776 üzenetére
Az semmi, nekem télen 4-8 heteket is áll a kocsim 10 éve, semmi baja. Nem kell áramtalanítani, akksi legyen feltöltve annyi elég. Max akkor áramtalanítsd ha van vmi utólagos nagyfogyasztó ami leszívhatja az akksit (utólagos riasztó pl).
#nincsbennetarcsi
-
Stylewars_kp
őstag
válasz 2ozzmexy #10772 üzenetére
3 hét állásról jut eszembe, le fogom rakni a verdát utazás miatt 2 hétre. Annyi idő alatt nyáron a garázsba nem szabadna semmi problémának fellépnie, gondolom... Áramtalanítsam azért az autót vagy nem muszáj?
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz bitpork #10763 üzenetére
Én éppen ilyen 20 év körüli rüszmet szekereket keresek folyton, mert ezeket még élvezet volt vezetni. Ha már Daimler, akkor a kompresszoros V8 keménytetővel...
Ha már mélytorokra veszed pénzszórást, akkor csináld rendesen.
S80 2,5T, 9-5 Aero, SLK, 840i, mert gombokért vannak ha vannak, de az első hegyi felfutón elvérezne az összes EU kompatibilis közepesen langyos ultra biztonságos alulmotorizált fos... egy Prius mk2-t hamarabb megvennék mint sok mostani autót... mondjuk a villany Mini S megpiszkálta a fantáziámat, de vissza a valóságba, felébresztem csipkerózsikát (320d) 3 hetes álmából, cross 'ur fingers hogy beinduljon a 4 hengerből legalább 3."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bitpork
nagyúr
Jóvanmán, nehogy eltemessetek idejekorán!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Egy mozgásában erősen korlátozott 47 éves szabadszállási férfi akadt fenn a fokozott ellenőrzésen az M6-os autópálya Tolna vármegyei szakaszán.
Sokat látott kollégáink is meglepődtek május 9-én, mikor egy közúti ellenőrzés alkalmával az M6-os autópályán Dunaszentgyörgy térségében egy autót állítottak meg. A kocsi azért volt feltűnő a járőröknek, mert minden irányból le volt sötétítve. De ez, mint kiderült a legapróbb szabálytalanság volt. A sofőr és a kocsi ellenőrzésekor számos megdöbbentő dolgot láttak az egyenruhások. Az autót vezető 47 éves férfinak nem voltak alsó végtagjai, ennek ellenére vezethetett volna, ha a kocsit megfelelően átalakították volna. De ez nem így volt.
A sofőr – a rendőrök megdöbbenésére – két, a fék- és gázpedálra drótozott fadarabbal működtette a pedálokat. Mikor a vezetői engedélyét elkérték, akkor elmondta, hogy soha nem volt jogosítványa, sőt jelenleg is eltiltás hatálya alatt vezet. Az adatok ellenőrzésekor kiderült az is, hogy a jogerős vezetéstől eltiltás mellett felfüggesztett börtönbüntetése is van ugyanezen bűncselekmény elkövetése miatt. A nyilvántartó adatai szerint a 47 éves férfival szemben a legutóbbi eltiltása óta már máshol is indult eljárás, és a korábbi években is számos alkalommal kapták el eltiltás hatálya alatti és engedély nélküli vezetés miatt.#porsche
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
[link] Megjött a kedvem, kiviszem terepre
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz BigBlackDog #10736 üzenetére
ebay vagy aliexpress
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #10736 üzenetére
Ott van a videó leírásában a kici kínai link.
Itt meg ref link nélkül: [link]⭐ Stella
-
Reggie0
félisten
Ha meregetni szeretnetek az autoban: [link]
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #10732 üzenetére
Igen. Elég érdekes azért, hogy egy ilyen kis csigával mit lehet elérni. Itt meg az elhelyezés is érdekes, legalábbis nekem.
Csak hát a legvégén látszik az is, hogy én miért is nem törekszem ilyenre.
Szerk.:
Hoppá, ez nem az. Valamelyik másik turbósítós videón kivitték az autópályára és kikönyökölt az egyik hajtókar a második gyorsításnál.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
kelly416
veterán
Amcsi autó mániás kolléga azt mondja, ennek olyan 250-260-nak kellene lennie, mert 300 felett voltak emissziós normák előtt, aztán mindent leszámoltak belő csak, hogy kisebb adó meg miegymás legyen utána, de ebben én sem hiszek. Szerintem ha 150-et tud, akkor annyit, ha 90-et akkor annyit. Élvezem és nekem ez elég.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #10716 üzenetére
Kevesebb az üveg.
-
félisten
-
bitpork
nagyúr
Nem dobom be a lókolbászt, keressétek meg
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
-
FeRRaR1
őstag
Update, reggel mentem egy városi kört, 3 megálló, 20km, hidegindítás, végig Sport mode de csak minden második adandó alkalommal élvezkedve 14,3 volt az átlag. szerintem ha bejáratódik kb annyit fog enni mint az S80 V8 félig élvezkedve az a 12 - 13 liter környéke.
-
FeRRaR1
őstag
A CT200h egy kellemes meglepetés volt. Lóerőhöz képest egész kis fürge volt ha kellett, és a villany motor is ügyesen maszkolta a motor hiányosságait, vagy nem járását.
RX450h mondom akkor ha az 1 sor 4 motor + 1 villany + FWD ennyire jó volt, akkor a V6 + 3 villany motor + AWD maga lesz a megtestesült csoda. Hát nem. Annyira förtelmes és ingerszegény volt vezetni hogy az leírhatatlan. 320 lóerő vagy mennyi, de ha valaki azt mondja hogy 200, elhiszem neki. Se gyors, se jó, se keveset fogyasztó nem volt.
Nincs mese GS-F vagy RC-F kell ide
Valaki kérdezte a Macan tapasztalatot. Érdekes és összetettebb mint gondolná az ember. Normál módban van turbo lag, kisebb nyomással tölt, előbb elvált, érzed hogy nem akar sietni. Na most így kb 1 percet mentem.
Amint beülök, Sport vagy Sport Plus egyből a Sport Chrono-n. Agresszívabb a váltó, jobban kihuzatja, amint esik a fordulat kapcsol vissza, durrog, turbó is mindig tölt és legalább 0,2 - 0,3 bar-al többet.
Na szóval tegnap az első tele tanktól tele tankig után megnéztem és hát, hogy is szoktuk ilyenkor, jól lehazudjuk Na én nem fogom: 19,8 volt az első tank átlaga. Ez 95% Sport vagy Sport Plus, és rohadt sokat élvezkedve. Minden hazaérkezés után kicsit még rugdalva a gázt
Viszont valami eszméletlen jó vezetni, teszi a hátulját kanyarba, finoman, barátságosan, nem is tolom 4000 fölé még bejáratós de finoman kúszik a segge nagy gázra, bekapcsolt elektronikával. Amennyi örömöt és érzelmet ad a vezetése az nem evilági.
Jó döntés volt nem számokat, meg 0-100-at venni, ha nem vezetési élményt és mosolyt. Érzed hogy küzd a hátulja a tapadásért de játékos módba nem siet előre pakolni a hajtást, had menjen kicsit, majd ha nagyon megindul akkor teszünk kicsit többet előre addig had szóljon. Ezt hogy tudták így leprogramozni. Hogy tud OPF-el egy 2023-as kocsi így durrogni gyári rendszerrel. Hogy tud ennyire agreszív sport autónak érződni egy családi SUV? Sok a kérdés, de inkább csak költőiek, nem érdekel. Csak az érzés hogy ha vezetem.
Majd tervezek egy első mosásos beszámolót, sőt kettőt Volvo majd Porsche ha lesz időm.
Addig is kikerázott Macan, meg kerámiázott Volvo lámpa és miegymás:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kelly416 #10699 üzenetére
Ezek nem erre lettek kitalalva. Muktkor mar irta., hogy a megszunobol akart beesni elem egy IS 300h,. Na most nalam se kobcenti se turbo nincs aztan megis allva hagytam. Gondoltam biztos nem padlozta aztan megneztem a 0-100 erteket... Padlozta csak ennyit tud.
Nyilvan fogyiban agyonver erted...#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Suzuki topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- Windows 10
- Akvarisztika
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest