Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz Qru #10702 üzenetére

    Nem gondoltam volna, hogy egy lexi is ennyire vissza van fogva. :Y

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #10702 üzenetére

    A CT200h egy kellemes meglepetés volt. Lóerőhöz képest egész kis fürge volt ha kellett, és a villany motor is ügyesen maszkolta a motor hiányosságait, vagy nem járását.

    RX450h mondom akkor ha az 1 sor 4 motor + 1 villany + FWD ennyire jó volt, akkor a V6 + 3 villany motor + AWD maga lesz a megtestesült csoda. Hát nem. Annyira förtelmes és ingerszegény volt vezetni hogy az leírhatatlan. 320 lóerő vagy mennyi, de ha valaki azt mondja hogy 200, elhiszem neki. Se gyors, se jó, se keveset fogyasztó nem volt. :F

    Nincs mese GS-F vagy RC-F kell ide ;]

    Valaki kérdezte a Macan tapasztalatot. Érdekes és összetettebb mint gondolná az ember. Normál módban van turbo lag, kisebb nyomással tölt, előbb elvált, érzed hogy nem akar sietni. Na most így kb 1 percet mentem.

    Amint beülök, Sport vagy Sport Plus egyből a Sport Chrono-n. Agresszívabb a váltó, jobban kihuzatja, amint esik a fordulat kapcsol vissza, durrog, turbó is mindig tölt és legalább 0,2 - 0,3 bar-al többet.

    Na szóval tegnap az első tele tanktól tele tankig után megnéztem és hát, hogy is szoktuk ilyenkor, jól lehazudjuk ;] Na én nem fogom: 19,8 volt az első tank átlaga. Ez 95% Sport vagy Sport Plus, és rohadt sokat élvezkedve. Minden hazaérkezés után kicsit még rugdalva a gázt :DDD

    Viszont valami eszméletlen jó vezetni, teszi a hátulját kanyarba, finoman, barátságosan, nem is tolom 4000 fölé még bejáratós de finoman kúszik a segge nagy gázra, bekapcsolt elektronikával. Amennyi örömöt és érzelmet ad a vezetése az nem evilági.

    Jó döntés volt nem számokat, meg 0-100-at venni, ha nem vezetési élményt és mosolyt. Érzed hogy küzd a hátulja a tapadásért de játékos módba nem siet előre pakolni a hajtást, had menjen kicsit, majd ha nagyon megindul akkor teszünk kicsit többet előre addig had szóljon. Ezt hogy tudták így leprogramozni. Hogy tud OPF-el egy 2023-as kocsi így durrogni gyári rendszerrel. Hogy tud ennyire agreszív sport autónak érződni egy családi SUV? Sok a kérdés, de inkább csak költőiek, nem érdekel. Csak az érzés hogy ha vezetem.

    Majd tervezek egy első mosásos beszámolót, sőt kettőt Volvo majd Porsche ha lesz időm.

    Addig is kikerázott Macan, meg kerámiázott Volvo lámpa és miegymás:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák