Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Én leszedtem a coatingot,gyönyörü lett a képe az biztos,csak többet takarítani nem lehetett...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
ffodi
veterán
Ezt most nem egészen értem.
Szerk.: Már értem. Mondjuk nem tudom, hogy jön ide a 780-as topic. Mindegy is. Ha nálad soha nem volt BS vagy bármilyen más hiba az említett kártyákkal, akkor nekünk legalább annyi örömünk legyen, hogy a Mantle alatt nem kellett több fesz.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
daveoff
veterán
Persze, Te már csak tudod, hogy nálam mi hogy működött, biztos nálam nem volt kerek a Mantle....LoL. Az, hogy Te nem találtad meg a stabil tuningot, az ne az én gondom legyem, másik, ha Te adnál neki plusz feszt, akkor ne csodálkozz, hogy melegebb lett a GPU....
Ezt a tuningos dolgot is ugyanúgy beseggelted, mint Abu minden egyes mondatát.....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
lowzor
veterán
Nálam még nagyobb tuninggal is stabil Mantle alatt, mint bizonyos DX11-es játékokkal. Pl Mantle alatt stabil +50mV-al az 1100mhz, GTA-ban már eldobja magát. Terhelés szinten is van olyan DX11 játék, ami többet ad a kártyának.
(#9181) HSM:
Az AMD-nél is volt olyan driveres fejlesztés, aminek hatására bőven vissza kellett venni a tuningból. Pl: a GCN csodadrivere.
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
Értem, nálam ez a Kelperes story kimaradt.
Én egy tuningot akkor nevezek stabilnak, ha az az általam preferált játékok (néhány rövid játékteszt) és loopolt benchek alatt stabil (+esetleg Furmark). Ez az esetek 99%-ában jó indikátor szokott lenni, és anno az így tesztelt 290x-et se fektette meg a Mantle (pl. BF4 alatt).
...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
daveoff
veterán
Az ugye megvan, hogy mindig jön valami kifogás. Az összes Mantle játékra is ezt mondtátok, hogy az még használja teljesen az új API-t, mert csak patch, meg stb...stb... Most már látjuk, hogy semmi nem változott, ugyanazt tudja, mint a Mantle, csökken a proci limit, kész, kifújt...most már azt is látjuk, hogy mennyire, ez a játék kb DX12-vel is egy játszhatatlan fos lesz...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Ren Hoek
veterán
A draw call-ok és a compute pipeline-ok teljesen más fogalmak, itt lehet nálad a félreértés.
Itt arra gondolok, hogy arról volt szó az Oxide motorja a sok async pipeline miatt megdögleszti a Maxwell2-őket... Logikusan gondolom több draw call még több paralell terhelést ró a GPU-ra. Ehhez képest szinte maradt a régi erősorrend. Az mondjuk nem teljesen világos, miért lassabb néhol DX12 alatt a Maxwell, főleg magasabb felbontásban Heavy alatt... Talán ezért? Vagy mert még alpha a szoftver.
Amúgy nekem hatalmas csalódás ez a teszt. Inkonzisztens eredmények, FX-ek brutális leszereplése (but why?, mikor a demo még azon futott 8 magos skálázódás bla bla) Grafikailag meg rém gagyi az egész. Komolyan, hiába külön fények meg árnyékon, de azok a lézerek, robbanások meg tesla coil szerű cucc retekbéna.
És ehhez kell 980 Ti, meg i7 6700K, hogy menjen 60 FPS-el? Na neb..sszamár. Ilyen ratyi grafikának 1000 FPS-el kéne futnia. Procilimit kiütése sem valósult meg 0%-ban. i3, FX ugyan olyan sz.r.Ha a grafika hangulatát nézem, akkor mondjuk egy 2D-s Red Alert 2 100 pont, ez kb 10-et se érné el. Azóta várom a 3D-s áttörést, de nem jött át. Lehetetlen jó RTS-t írni 3D-ben RA3 is mérföldekkel gagyibbnak hat.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Én nem értek a programozáshoz és nem látok a színfalak mögé, viszont amit látok hogy az nV DX11-ben sokkal jobban muzsikál. Magasabb és stabilabb fps-ek. Ez az én szótáramban pedig azt jelenti, hogy jobb az nV drivere. Az meg hogy nehezebb leprogramozni, engem mint felhasználót nem igazán érint.
Sőt, ahogy egy másik topicban is szó volt róla, az AMD vga-k pont hogy jobban profitálnak egy erősebb cpu-ból, mivel a driver eléggé erőforrás zabáló. Inkább költenének optimalizálásra marketing helyett, utóbbi nagyon nem megy. -
deadwing
addikt
Én mint AMD tulaj kérdezem akkor tőled, hogy miért megy DX alatt SOKKAL rosszabbul a 290X mint mondjuk egy hasonló kaliberű Nvidia kártya béefnégy multiban? Test range-en nincs különbség, multiban meg hirtelen majdnem felére esik az fps számláló, mert a gpu alig van etetve? Miért? Ha a DX11 a probléma, sőt az nvidia drivere szerinted rossz, akkor miért van nvidia oldalon 90% feletti gpu usage, AMD-nél meg fele annyi??
Mrrhhh.
Én továbbra is tartom, hogy az AMD DX11 drivere egy nagy kalap kaki.60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
deadwing
addikt
-
Egon
nagyúr
Tehát gyakorlatilag az a helyzet, hogy a user örül, hogy az Nv hardveren megy jobban a játék, közben meg nem látja, hogy a színfalak mögött azért sem lehet komolyabb a játék más szempontokból, mert a brutál erőforrászabáló drivernek szabadon kell hagyni elég CPU-erőforrást.
De hát mi a probléma? Itt a Kánaán (DX 12): nuku driver, szegény frusztrált programozók kihasználhatják a hardverben rejlő lehetőségeket. Örülünk, Vincent?
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Ren Hoek
veterán
Én akkor látom megvalósultnak, ha kijönnek az értelmes AI-s játékok, full rombolható környezet, normális szim, kicsit gazdagabb világ (sok draw call) mindez kevés plusz proci terheléssel - legalább 5-10 játéknál. Ez nem hogy 1 éven belül, de max 5 éven belül reális.
Eddig ebből semmi nem valósult meg és nem is látok semmi ígéretet rá a következő 1 évben. Az AOTS-ot én kihagynám egyelőre, mert olyan szemét szarul fut a mai generációkon (furi módon még gigasávszéllel rendelkező Fury-n is...) brutális prociterheléssel, grafika 2009 szinten köhörészve 40-50 FPS-en FHD-n a csúcs 250K-s VGA-n ...és elvileg még ez egy kis pálya kevés egységgel.
El sem tudom képzelni, hogy egy openworld DX12-es játék durva szimulációval, sok egységgel, animációval és AOTS helyett next gen 2015-ös grafikával milyen rendszert fog kérni... 8 magos i7-6990K, dual Fury-X2??
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mire gondolsz lényegi rész alatt, a 2. bekezdésre? Utaltam rá, hogy arra ugyanaz a válasz, mint amit Televannak írtam.
Btw. arra már van valami magyarázat, hogy miért megy az AOTS ennyire gyökérül az FX-ekkel? Ez egy elég fontos infodarabka lenne...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A gameplayt nem is kell skálázni. Azok az alap (ahogy a geometria is), és ahhoz kell(ene) hozzálőni a rendszer függvényében, hogy mennyit kaphat maximum a driver.
Az nVidiára fogni ezt a dolgot alsó hangon is hülyeség - nekik volt megoldásuk egy helyzetre, amire az AMD-nek nem. Nem volt jó megoldás, de a semminél jobb. Ha azt hiszed, hogy az nVidia aggresszíven multithreadelt drivere nélkül jelentősen jobb lenne bármi gameplay fronton, akkor igen naiv vagy.A BSOD-ban semmi gumicsont nincs - a játékok tele vannak hibákkal, és egyes hibák a nagy szabadság miatt meg fogják borítani a rendszert.
"Rendesen megírt programokat kell használni, és nincs gond."
Akkor innentől el lehet felejteni az AAA játékokatHa limitálom a szálak számát, akkor nem teszek nekik félre erőforrást, hanem maximálom, hogy mennyit vihetnek el. Ha ez nem elég a grafikára, akkor kevés lesz az FPS, és vissza kell venni a beállításokból.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Nomenklatúrán sokat ne vitatkozzunk, de kompromisszum kb. = nem tökéletes megoldás.
Az Intel nem csinált semmit, úgyhogy az nem kompromisszum. Eleinte az AMD sem, aztán követte az nVidiát, mert röhej tárgyává vált volna.
De, fog BSOD-ozni. Látom a mostani játékok állapotát launchkor, ezen felül rengeteg szoftverfejlesztési projektben részt vettem (nem gaming) - mindkettő alapján nyilvánvaló, hogy lesz BSOD.
Yup, félreérted. A driver próbáljon indítani annyi szálat, amennyit csak szükségesnek érez, viszont a szoftver tehessen erre korlátot. Amit akár kipublikálhat a user felé is valamilyen formában. Ily módon a driver-játék közötti kompromisszumba bele tud szólni az IHV, aki ismeri a hardvert és a drivert, a fejlesztő, aki ismeri a játékot, és a user, aki ismeri a gépét és a saját elvárásait.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
lowzor
veterán
Valami ráció van is benne, mert a kártya nagy fogyasztása miatt szenvedtek páran ezekkel a hűtésekkel. Geforce-oknál ugyanilyen hűtések kiválóan teszik a dolgukat, mindenféle szívás nélkül. Az viszont teljesen igaz, hogy mielőtt valaki megveszi utánanézhetne a kártya fogyasztásának, ehhez mérten a hűtés méretét meglátva pedig mérlegelni, valamint átgondolhatná, hogy elégséges-e hozzá a házhűtése.
-
lowzor
veterán
Viszont te is ugyanúgy megvetted a Gigát, mert jóval olcsóbb volt, mint a jó hűtéssel szerelt példányok. Talán a Tri-X volt, ami nem volt sokkal drágább, de ott meg a gari tántoríthatott el sok embert (mondjuk emlékszem, hogy mesélted, hogy a Tri-X is jóval drágább volt, mikor vetted). Az nem vitás, hog nagyobb hűtés kellett volna rájuk.
-
UnSkilleD
senior tag
-
tibcsi0407
félisten
-
#85552128
törölt tag
Igen, a Dragon Age Inquistion két maggal játszhatatlan lenne, 2C/4T már nem ahogy azt láthatod is.
Nyilván más játékban limitálhatja az i3-at a 2 mag, de egy Hashwell i7 négy szállal már DX11 alatt sem lassult be, sőt... A linkelt tesztben meg igen, ráadásul DX12-vel ami abszurd.Amúgy az első generációs i7-et nem kéne idekeverni, ott tényleg szar volt, de az alkalmazások/OS sem voltak felkészítve rá kellően.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
Legjobb esetben is 2016-ban lesz egy jó éve az AMD-nek, aztán 5 évig megint semmi. Egy kis alamizsna jár Nekik is...
Az nV meg simán meg fogja oldani ezt a DX12 mizériát ne gondoljátok, hogy ez váratlanul éri Őket... Annál kicsit okosabb emberek dolgoznak ott.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 8999 Ft
-
TTomax
nagyúr
-
h1mpi
nagyúr
Az nVidia és az AMD között a lényeges különbség valóban az, hogy az AMD folyamatosan "marketing" nyomás alatt tartja a piacot, mindent bereklámoz, hogy ez lesz meg az lesz, ami ilyen-olyan gyors lesz. (ezek rendszerint nem pukkannak akkorát, mint ígérik). Az nVidia meg szépen csendesen kiadja azokat a vga-kat, amik által piacvezető lett.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 8999 Ft
-
Egon
nagyúr
LOL, mert nyilván egy alfa állapotú teszt az szentírás...
1. Nem tűnik fel, hogy a nevezett fórumtársnál async off-fal is gyorsabb a 290X a 980-nál, ami minimum furcsa? MIből gondolod, hogy ebből a tesztből általánosítani lehet (ráadásul pont az áprilisi változatból)?
2. Attól, hogy a konzol a fő platform, PC-n az nV-nek van jóval nagyobb részesedése. Ezt vagy figyelembe veszik, vagy nem: innentől hitkérdés.
3. gbors kérdéseit inkább így kellene feltenni:
- Mikor?
- Mennyi? (pontosabban mennyi optimalizálás nélkül, és mennyi ha optimalizálnak rá...)
- Milyen arányban fektetnek a fejlesztők plusz munkát az nV-re optimalizálásra, azaz 100 megjelenő játékból hány lesz Maxwellre (is) kigyúrva?
Ezek a legfontosabb kérdések, amik olyan szinten eldönthetetlenek, hogy még tippelni is nehéz rájuk. Innentől kezdve felesleges az okoskodás (talán pár hét múlva többet lehet majd látni)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Minek olvassam el a marhaságaidat? Odáig olvastam, hogy "a másik hardver úgy néz ki, csak papíron tudja ugyanezt". Ennek az ellenkezője bebizonyosodott a most tárgyalt, általad szentírásként vett tesztben is, korábban is milliószor cáfolták, de úgy látszik egyeseknek hiába...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
-
Locutus
veterán
Jaja, ez az amit az AMD hány éve is sulykol mindenkibe? 10-20? Hogy majd a jövő játékaihoz mennyivel jobb választás az ő kártyájuk.
Számoljuk már össze, hogy ez hányszor jött be?Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Warhammer 40.000
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- SSD kibeszélő
- Filmvilág
- Politika
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- -40% Dell Inspiron 15 5518: i7 11370H,16GB,512GB NVMe SSD,15.6" FHD,GeForce MX450,ujj.olv.,Win 11
- iPhone XS 64 gb silver
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen