- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tibcsi0407
félisten
válasz UnSkilleD #9633 üzenetére
Persze, hogy nem benchmark.
A képet elnézve én azt látom, hogy az asyncnál pontosan olyan, mintha összeadta a grafikonokat és úgy nőtt a késleltetés arányosan, mert együtt ment a compute és a graphics. Számomra ez működőnek tűnik.(#9634) HSM
De akkor ezek szerint még sem igaz az állítás, hogy nem tudja. A többi is kiderül hamarosan. Bízom benne. Nekem a meló miatt nincs más lehetőség, csak NV-t használni, éppen ezért bízom benne, hogy ezek a dolgok tisztázódnak.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
füles_
őstag
válasz UnSkilleD #9821 üzenetére
"AMD Fury series graphics cards are equipped with HBM world's first high-bandwidth memory, and at an earlier time, NVIDIA has stated that this new type of flash to be imported in 2016 for use on "Pascal" new architecture of their own, and the maximum capacity up to 32GB, it is the second generation seem directly.
But in fact, NVIDIA faced with no small trouble.
HBM although the invention is not AMD, but it has and Hynix to jointly study the seven years, in particular leading the development of key 2.5D packaging style, has even applied for a patent on this .
As a result, NVIDIA only two paths to go: To use 2.5D package, it must purchase a license to AMD; you do not want to spend money, you have a true 3D integrated package, but in the current technical conditions, cooling We will be unable to solve the problem.
Interestingly, NVIDIA has changed the previous statement, the HBM import time was postponed to 2017. In other words, NVIDIA next year's full line of products will be AMD's patents are stuck, can only continue to use GDDR5."De ez sejthető is volt hogy nem készülnek el vele időben.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz UnSkilleD #9854 üzenetére
Azert abban igazuk van, hogy nem kell ezt 100%-nak venni. MAjd ha netan van tobb teszt vagy tobb oldalrol megnezik, es tenyleg gebasz van akkor lehet fikazni emiatt az NV-t, de meg ettol sem lesznek a kartyaik lassabbak, mert meg arrebb van hogy sok program kihasznalja az async shadert olyan szinten hogy hatrany legyen belole.
-
nagyúr
válasz UnSkilleD #10177 üzenetére
Szerintem februárra lesz DX12 bőven. Addigra lesz normális driver és támogatás.
A BF-re csak azért nem tippelem mert nagyon közel van és még most is kétségek vannak a driverek funkciók meg a DX12 ökoszisztéma körül (lást AotS). Ha nem akarnak a rajttal szívni (konzolok + PC), akkor a már meglévő DX11-el indulnak, az be van járatva, ki van pofozva, végletekig optimalizált, aztán vagy benne lesz próbaképp a 12 vagy később hozzáteszik. Márpedig szvsz sem az EA, sem a DICE, sem a Disney/Lucasfilm nem fog ezzel kockáztatni a film előtt.
De februárra, majd fél év mulva... simán lehet már a 12 az alap.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz UnSkilleD #10181 üzenetére
Hát ez azért nem ilyen problémás szerintem.
Mivel minden mai DX11 GPU (szinte, most nem 2-3 évvel ezelőttre gondolok nyilván) képes az alap DX12 támogatására, ezért a DX11 only is lehet valójában DX12 only, tehát pl soros végrehajtás, amit minden tud.
Aztán ami DX12 vas tényleg, ott bevethetnek extra trükköket (async pl). Ezt pedig használhatják plussz effektekre, vagy amit nyernek vele sebesség esetleg, azt jobb extra grafikára/fizikára stb.Magyarán DX12 only, de DX11 képességű hardver. Nincs async, lassab ezért pl csak medium-high grafika/fizika fut. DX12 vason meg van async, amivel extra grafika veryhigh-ultra + extra fizika effektek... stb.
A DX12 driver meg meg van ígérve Fremi/Kepler és GCN óta... szóval az utóbbi 1-2 év vasai támogatva lesznek.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
rocket
nagyúr
válasz UnSkilleD #10288 üzenetére
Azert semminek nem neveznem, mert az AMD jelenlegi formajaban nem eletkepes, igy valamit lepni kell a cegvezetesnek.
A M$-nak az a kulonvalasztott Radeon Technology Groupra fajhat a foga, tobbi szegmens nem kell nekik.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ren Hoek
veterán
válasz UnSkilleD #24819 üzenetére
Azért itt van ám egy óriási professzionális piac is, ami pontosn ezeket a fejlesztéseket használja.
Sőt megkockáztatom, gamer GPU-kat soha az életben nem fejlesztene senki, hogyha a compute részt nem tudná szinte 1:1-ben használni a prof. piac... és egyre nagyobb és nagyobb compute igénye van... de itt van még a CAD, szimulációk... Nem titok, hogy az új szériákat közvetlenül a Machine Learning - Deep Learning szempontjai alapján is fejlesztette NV és (AMD) is... FP16 pontosságnak ott óriási haszna van. Jelenleg mondjuk a teljes piacot bekebelezte az NV, a teljes önvezető autó, computer vision piaccal együtt. Valamit sejthettek...NV is elsőre a compute Pascal GPU-t harangozta be, HBM2 is ott lesz először. Innen csonkolgatják le a zsugorodó piacnak szánt játékos GPU-kat.
(+Abu szerint ha jól emlékszem a studiók meg mindenhol AMD-t használnak, nem tudom ebből végül mi az igazság)
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz UnSkilleD #24823 üzenetére
Szerintem is elfért volna még egy GDDR5-ös (X)-es verzió egy 14 nm-esített ~3300-3500 SP-s chipből GCN4-el Polaris alapokon. Akkor már rég kint lenne egy 1070 ellenfél.
AMD-re mindig is jellemző volt a túlzott jövőbe menekülés és hogy mérnökök kaptak szabad kezet a fejlesztési döntéseknél. Nem biztos, hogy ez a legjobb... inkább kellett volna megkérdezni a sales szakembereket, hogy jelenleg mi a legversenyképesebb és legjobban eladható termék amire szükség van és még a legjobb profitot hozza.
HBM2 bőven elfért volna egy későbbi sorozaton. Mert fix, hogy a késés miatt brutálisan nagy profittól estek el az 1070/1080 ra adott válasz +8-9 hónapos csúszásával. NV pedig bebizonyította, hogy nem csak GDDR5X-el lehet brutál teljesítményt leadni, de sima eke egyszerű GDDR5-el is 1070-nél.
(Elég csak megnézni, hogy a Founders editionon mennyit kaszált NV.. de még utána is óriási felárral szórták az árut... még most is szinte)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Parfüm topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Robogó, kismotor
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Magic Mouse fekete
- Apple Magic Keyboard harmadik generációs 11 hüvelykes iPad Próhoz és ötödik generációs iPad Airhez
- ASUS GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) Videokártya
- iPhone 15 Pro / 0 perces / Blue Titanium / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Realme C31
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest