- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
válasz Kolbi_30 #33350 üzenetére
CoD Advenced Warfare átvezető videó azért marad meg az emlékezetemben, mert nagyon akadozott. Ez az optimalizálatlan játék képes volt random állóra belassulni helyenként bármilyen videóminőséget is állitottam be. Akkor ez az R9 380 és az RX 470 videókártyával egyaránt előfordult. Ilyen amikor a játék-hardver-driver kombináció gyatra eredményekre képes. Battlefield 4 átvezetők meg már a kifáradás nyomait jelezték, mert nekem ez nem volt annyira epic. A látványos átvezető videókról a Prince of Persia játékok jutnak eszembe. Ott szép volt a grafikai és a dizájn egyaránt. Ubisoft még az Assassins Creed játékokban is szépen megoldja az átvezető képsorokat. Na meg a Witcher... már az első rész kezdése megadta az alaphangot.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Hupsz, az nvidiának is van egy kis gondja a megkülönböztető jelzésekkel (A'la RX 560) ?
(Áááá, nem, biztos ki fog derülni, hogy specifikációnak megfelel, a gyártó tekerte lejjebb)
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
imi123
őstag
Far Cry 5 PC graphics performance analysis and benchmark review
Várhatóan ez még változni fog ha kijönnek az aktualizált driverek.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #33358 üzenetére
Mindegyik driver game ready. A press kód március elejei, és ahhoz már februárban ott voltak a profilok az AMD és NV driverekben (még az Intelében is van). Az AMD meghajtójában az AGS-re lesz külön támogatás, ami a héten jön, de az a press kóddal úgy sem működik, csak a végleges játékkal fog. A press kiadása a játéknak ugye csak szabványos shadert szállít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
-
nagyúr
válasz Crytek #33360 üzenetére
egész tisztességes munka így a számok alapján. érdekes, hogy a játék a sokszálas prociknál milyen jól megtalálta a fizikai magokat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
RPM:
Far Cry 5 uses this technique on a number of shaders. The game’s RPM implementation allows values required by shader instructions to be demoted to 16-bit width, and then packed into 32-bit wide GPRs (General Purpose Registers). Using fewer GPRs means that more graphics threads can run in parallel, increasing GPU efficiency. A version of this implementation is used for water surfaces as well as lighting.Shader Intrinsics:
This allows the game to have access to similar close-to-metal features on the PC, as on the console.Scalarization – certain lighting passes are offloaded to the scalar pipeline with the help of intrinsic functions.
Data transfer between waves – Instead of using Localized Data Share, intrinsic functions are used to shuffle data around.
ALU operations exposed through intrinsics – instead of emulating specific math operations, intrinsic functions are used.Egyébként az utóbbi három működne shader modell 6.0-val szabványosan is. Az RPM egy kicsit trükkös, ahhoz shader modell 6.2 kellene. Ugyanakkor csak a GCN3/4/5 tud belőle profitálni, így ennél amúgy is mindegy, hogy az implementáció szabványos-e, de a többi sokat érne az Intel és NV hardvereken is, főleg a cross-lane operációk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek nem Vega fícsőrök. Az RPM GCN3/4/5-ön működik, míg a többi az összes GCN-en. Sőt, ha szabványosan lennének megírva, akkor működnének a GeForce-okon és az Intel IGP-ken is. Az RPM pedig shader modell 6.2-vel működne GCN3/4/5 és Intel Gen8+ cuccokon. Talán a scalarization az egyetlen, ami nagyon a GCN-re van specifikálva, de ezzel leginkább csak regisztert nyersz. És amúgy hiába mondják, hogy az RPM Vega-specifikus, mert nem az, maximum ez az architektúra tudja a legtöbb előnyt hozni belőle, de a GCN3/4 is támogatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
Meg is jött a kicsike.
Radeon Adrenalin Edition 18.3.4 DriverTévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
FLATRONW
őstag
válasz Petykemano #33352 üzenetére
Hasonló a helyzet, de nem teljesen ugyanaz. Az 560 esetén az órajel csökkentés mellett megvágták a GPU-t is.
Persze NV esetén is illene megkülönböztetni az ilyen GPU-kat. -
Egon
nagyúr
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz Petykemano #33368 üzenetére
Esetleg elolvasnád a kapcsolódó ph-s cikket, és nem tűnnél ennyire elvakult vörös szemüvegesnek...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FLATRONW
őstag
válasz Petykemano #33368 üzenetére
Szó sincs talpnyalásról, szó sincs bocsánatosabb hazugságról. Egyszerű tényt közöltem. Még egyszer leírom, az NV nem vágta meg a GPU-t, de ennek ellenére is fellehetne tüntetni a különbséget.
Őszintén mit vártál egy vita fórumban?
Leírtam a két eset közötti különbséget, erre jön egy olyan válasz, hogy pont erre számítottál és le is talpnyalóztál. Meg sem próbálsz érvelni amellett, hogy miért ugyanaz a két eset.
Már nem először személyeskedsz másokkal szemben, mert nem értesz velük egyet.
Egyébként ha elfogultak is vagyunk, miért akarod nekem és másoknak megmondani hogy hogyan vélekedjünk dolgokról. Engemet sem zavar, hogy te máshogy gondolod. -
Puma K
veterán
válasz Remus389 #33373 üzenetére
A felépítését (és fogyasztását...) figyelembe véve alapból GTX 1080 Ti-vel kellett volna kezdenie a versenyt amikor megjelent. Ebből kiindulva toronymagasan kellene vezetnie amúgy és ebben a címben meg végképp.
Az hogy egy friss játéknál amin még faragnak majd a készítői és a kártyák driver-e is csiszolódnak meglátjuk később mire jutottak.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #33374 üzenetére
Valahogy el kellene ezt érni a gyártóknál, mert az rendben, hogy az NV a gyártók felé specifikál egy tartományt, amit a gyártó alkalmaz. Viszont pont a végfelhasználó felé veszik el az infó, tehát lesz egy teljesítménykép a fejedben, aztán beugrik az apróbetűs rész, hogy "de lehet 30%-kal lassabb is". Aztán vásárolj bizalommal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #33378 üzenetére
Akkor megváltjuk együtt a világot?
Az a Vega 20. A Vega 10 egy GV100-nál korábbi fejlesztés, sokkal kisebb is. A Vega 20 már 4096 bites memóriabuszt használ majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Azzal indítottam az egészet, hogy biztos specifikáción beloli.
De nehogymár azért védd meg az egyik átverést a pancserral szemben, mert ravaszul levédték az apróbetűs részben!
Ebben pont nincs vörös szemüveg. Pont az jelenti a elfogult szemüvegességet, ha valaki az etikátlan piaci viselkedest elnézi csak mert le van papírozva.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
szmörlock007
aktív tag
Üdv
Akit érdekel, most kezdődik a gtc:[link]
-
imi123
őstag
válasz rambustibi #33387 üzenetére
Ezeknek elgurult a gyógyszerük.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
imi123
őstag
válasz rambustibi #33389 üzenetére
Kettőt kérek.Három lett,maradhat?
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
schwartz
addikt
válasz szmörlock007 #33385 üzenetére
DGX-2: the more you buy the more you save! Nem semmi a pasas....
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
FLATRONW
őstag
7nm? Akkor így már nem nagyon nevezhető a Titan V ellenfelének.
Szerintem továbbra is a Titan V a Vega 64 közvetlen generációs ellenfele, függetlenül a méretétől.
Ok, hogy nem készült belőle játékos kártya, de csak azért, mert nem volt rá szükség.
Gondolom szükség esetén kihozhattak volna egy emelt órajeles, felesleges dolgoktól kigyomlált GPU-t, aminek már a mérete sem lenne akkora nagy. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #33392 üzenetére
Nem tudják a Titan V-t olcsóbban adni, mint 3000 dollár. Egyszerűen óriási a lapka. Kétszer akkora, mint a Vega 10. Ez így nem gazdaságos, mert túl nagy a selejtarány. Alapvetően a TSMC és a GloFo is 600 mm2-ben húzza meg a gazdaságosan gyártható lapka határát. Ami fölé megy, az egyszerűen csak úgy gyártható gazdaságosan, ha extrém drága. Emiatt lesz a Vega 20 is 7 nm-es, mert túl nagy lenne a 12/14/16 nm-es node-on, így úgy járna, mint a GV100.
Azzal számolj, hogy egy GV100-zal mindössze 55 lapkád lehet egy 300 mm-es waferen. És ez a maximum. Ha van egy tipikus szorás, akkor könnyen lehet, hogy csak 20 jó lapkád lesz. És eközben a szükséges wafer ugyanúgy 7000 dollár. Ezt nem realitás nagy mennyiségben gyártani. Ez jó 3000 dollár fölé, ahol egy termék eladásán behozol egy rakás selejtet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Szeretem amikor így beszélsz
Ilyenkor van az hogy hamarosan előbukkan egy gamer volta az NV műhelyébőlPersze most nem mert már leleplezték hogy mire épül amit készítenek, de biztos hogy ha szükség lenne rá azonnal megdőlne az elméleted.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gamer Volta az nem a GV100 lesz. Egyébként kész van a Vega 11, a Vega 12 és a GV104 is. Ezek azért nem jelennek meg, mert sok a bányász. Egyszerűen teljesen értelmetlen elindítani úgy egy sorozatot, hogy nem lesz majd a boltokban. A problémát a gyártás felfuttatása jelenti, ami egy új lapkánál lassú, tehát a start pillanatában semmiből sincs sok a raktárakban, viszont később ez normalizálódik. Ha most bedobna az NV és az AMD akár egyetlen új terméket is, akkor az heti 2 percet élne a webáruházakban, utána out of stock. Tehát hiába van kész pár lapka a piac egyáltalán nem ideális arra, hogy ezeket megjelentessék. Persze előbb-utóbb úgyis a start mellett döntenek, de ha már ilyen a piac, akkor célszerű elhúzni nyárig. Ez azért hasznos, mert a Q3-ra realizálhatók a korábban leadott többletrendelések a memóriára vonatkozóan, így már kezdésnél is több VGA-t lehet majd gyártani az új lapkákra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Sorozatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- Horgász topik
- További aktív témák...