Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És most pont a fusson jól nem valósul meg. Ennél sokkal jobban futhatna, ha optimalizálva lenne.
Ráadásul ennek speciel a GameWorks-höz sincs sok köze. Standard grafikával sem javultak az arányok. Elképesztően igénytelen egy-egy fejlesztőstúdió, bár tudom én voltam a bolond, hogy elhittem a Square Enix ígéreteit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
válasz TTomax #32799 üzenetére
Jobbat mentél mint a linkelt tesztben a 390-es..
Nem csak ocsmány de hulladék is, 15. nekifutásra nem is rossz..
..na majd a tizenhatodik!!!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
A Square már a legutóbbi DeusEx-nél is "bizonyított".
Egy single player game-be 60 fps kell. Ez nem multi. A 60 meg megvan.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
TTomax
nagyúr
Hááát,Highon 25-35fps (egy rakás szaggatással),standardon 45-70fps (jóval kevesebb szaggatással)... a blur csak úgy hasit a textúrák mind szépen el vannak mosva,kb 5évvel ezelőtti grafika.Ha valaki akarja vegye,de akinek a grafika is fontos kerülje el....
Legszívesebben azt írnám hogy egy f@s,de inkább azt írom másképpen szép... az nem normális dolog ha ilyen grafikához 1080pre egy 1070/1080 kell... nekem biztos kimarad.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Egyrész a Final Fantasy-nál nem feltétlen a grafika a lényeg. Másrészről egy open world játékhoz képest simán szép. Trailer: [link]
7967 score
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nonsen5e
addikt
Amikor a trailer felében a grafikai effekteket promózzák, akkor eléggé úgy tűnik nekem, hogy igenis az a lényeg.
Ne hozzunk már fel trailert példaként, mert nézzük már meg úgy az elmúlt 5 év játékait, hogy hány volt grafikailag akár a közelében is annak végül amit a trailerekben mutogattak.
Több ezeken az utólag rátett post-processing, mint az átlag hollywoodi színészen a smink. High-on is nagyságrendekkel rondábbnak találom a benchmarkot, mint a linkelt trailert.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
válasz nonsen5e #32814 üzenetére
Ez csak a PC-s trailer. 1,5 éve megjelent már konzolra. Azt mutatják benne amivel több lesz a konzolos verziónál.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv Mindenkinek!
Felhívom a figyelmeteket, hogy ez nem egy OFF topik, nem facebook, még kevésbé egy kifestő, úgyhogy szorítkozzatok jobban a topik témájára, a "csetelést és a gifelést" pedig hagyjátok meg az OFF topikokba.
Köszönöm!
-
nonsen5e
addikt
Szerinted igaz lehet az, hogy ezt tényleg a semmiből építették fel külön PC-re?
Mr. Producer ezt mondogatja, de ahhoz képest elég konzolport szagú trehányság érződik a benchmarkon.
Esetleg a Gameworks miatt tényleg újra kellett írniuk az egészet?---
Intruder2k5:[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #32846 üzenetére
Dehogy. Igazából a multiplatform játékok sosem céloznak egy platformot sem direkten, annak ellenére sem, hogy jellemzően előjönnek a fejlesztők és azt mondják, hogy x vagy y platformra építették az egészet. De ez hülyeség. Azért multiplatform, mert több célzott gépre vonatkozó döntéseket hoztak.
A Gameworks csak middleware. Biztos módosítani kell pár dolgot, hogy működjön, és látszólag módosítottak is, elvégre a motor régebben rendkívül barátian bánt még a Quad SLI-vel is, míg mára az AFR-t le van tiltva. Itt nyilván valamelyik kívülről kapott eljárás kavar be, amit a forráskód ismerete nélkül nem tudnak módosítani, így bukja a motor az egyes képességeit. De ez aligha lehetett ismeretlen tényező, mindenki tisztában van vele, hogy a zárt middleware-ek sebességáldozattal járnak. Sokszor egész komollyal. Az viszont semmiképpen sem a Gameworks hibája, hogy rengeteg időt van a képkockaszámítás erőforrás-korlátozás mögött. Ez valószínűleg amiatt van, mert bizonyos konzolra írt optimalizálásokat nem hoztak át valamiért, és a helyükre alternatívákat írtak, de azokban az alternatívákban jóval kevesebb munka volt (sürgető idő, kevés humánerőforrás, stb.), így sokkal rosszabb hatásfokkal működnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Shing
őstag
Érdekes elemzés az FFXV benchmark-ról.
[link]Már csak abban lehet reménykedni, hogy csak a benchmark program lett rosszul elkészítve.
-
Televan74
nagyúr
Az FFXV Nvidia kártyákra lett írva és ott sem beszélhetünk minőségi portolásról.Ez a játék AMD és az Nvidia kártyákon szarul fog futni,csak zöldekén kevésbé szarul. Bár nem ok a dolog hogy egy 1080p/60fps -hez GTX1080 kell.Majd kíváncsi leszek a játékhoz kiadott driverekre és talán egy két patch is befigyel,bár a javítgatások nem nagyon jellemzőek a FF játékokra.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 11
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...