Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálást igen, de a végső megjelenítéshez használni kell a setupot és a rasztert is, ahol már gyorsabbak a Radeonok. Tehát összességében a Mass Effecthez hasonló nem túlzó, hanem inkább elbaszcsizott dizájnnal nem nyer senki.
Az NV egyébként nem véletlenül nem fejleszti már a GameWorks-ben a tesszellációs effektet. A Deus Ex MD-ben van az eddigi legdurvább háromszögszám jelenetenként, és ezért nyerik főleg a beépített benchmarkot a Radeonok. Hiába számolja ugyanis gyorsabban a nézőpontfüggő tesszellálast a GeForce, ha a raszternél jobban kikapnák.
Ez a fő oka, hogy olyan effektek készülnek a Gameworks-ben, ahol rejtett geometriákat lehet tesszellálni. Ez ugyanis nem terheli a rasztert, ami a Radeonok erőssége. A volumetrikus fényeffektjük pont ilyen. Az ott tesszellált geometria nem megy tovább a raszterre. Na persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy ilyen effektnek semmi szüksége tesszellálásra, de ez már sokadrangú kérdés, hiszen benne van az érintett programokban low minőségben is, ami pici tesszellálást alkalmaz es a minősége szinte ugyanaz. De a lényeg, hogy a raszter miatt nem játszik már senki szándékosan krájsziszkettőset. Még az NV sem, mert többet vesztenek, mint nyernek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gitáros topic
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Villanyszerelés
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Robogó, kismotor
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...