Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #17746 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy az MLAA kevesebb idő alatt fut le GeForce-on. Az FXAA-t csinálja gyorsabban az AMD. De itt fontos, hogy mindkét eljárás nagyon olcsó, tehát maximum 1 fps-t csökkent a teljesítményen. Amiért kényszerítik az a képminőség, de később lesz MSAA is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ericdrawen74
senior tag
Érdemes egy R9 390 nitrot GTX 1070-re cserélni?
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Ijk
nagyúr
válasz ericdrawen74 #17752 üzenetére
Most 120k-s árat láttam újonnan (én 107-ért vettem februárban), ha nem veszi meg valaki ennyiért, akkor jobb vétel az 1070. Viszont ha el kell használtan adnod jó esetben sem kapsz érte 90-95k-nál többet, tehát jó 70-80k-t rá kell fizetni a 40% gyorsulásért.
Azt vedd figyelembe mennyire hangos, mennyire szellőzik a házad mert a 390 sokkal jobban melegszik, illetve hogy a játékaidnál mennyivel gyorsabb az 1070 és milyen felbontásra, fps-re van szükséged.
Valamihez nem elég most a 390?/人◕ ‿‿ ◕人\
-
titán
válasz ericdrawen74 #17752 üzenetére
Érdemes várni egy-másfél hónapot és 130-ért venni egy 1070-ez. Nehogy most ilyet vegyél.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
ericdrawen74
senior tag
SilverStone Raven 3 házam van. És igen, hiába a Morpheus hűtő, tud melegedni. Igazából a teljesítmény érdekel, nem az ár.
schawo: Kb.: következő hónap eleje környékén tervezem.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
stratova
veterán
válasz TTomax #17746 üzenetére
A CPU igényt illetve erre írtam, a másik topikban, hogy pl. GTX 1080 - még ha alapvetően szerintem erre a felbontásra messze túlzás egy ilyen kártya - 1080p-n CPU limites, ennyit hoz, ha 3,0/3,5-ről 4,4-re húzzák "alatta" az i7-5960X-et.
Viszont, szvsz a játék jellegéből és a mai technológa adta lehetőségből adódik, hogy DX12 ide vagy oda, ha egy igazán erős proci mellett nagyon nagy mennyiségű egységet jeleníthetnek meg, akkor azt ki is használják a fejlesztők. S itt most mindegy, hogy ez most egy befutottabb cím, mint a Total War sorozat, vagy egy AotS.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
TTomax
nagyúr
válasz Valdez #17749 üzenetére
Nem az a gond hogy van!Hanem az a gond hogy bencmarkban két opció van on/off,és semmiféle más opció!Mindenki ONnal tesztel ami extrém fekszik amdnek,naná,hiszen ök szállították,így a benchmark ferde képet mutat,mert nem azt mutatja hogy DX12ben milyen erösek a radonok,hanem azt,hogy az MLAA mennyire jól fut radeonon...
(#17750) Ghoula
Ez neked is ugyanúgy szól.olvassátok el amit írok ne csak szavakba kössetek bele,köszönöm!(#17751) Abu85
Te is olvasd el a cikket,mennyire olcsó (csak nem itt),és még csak véletlen sem fut nV gyorsabban...ott a Guru3Ds oldal ök tesztelték,ha ök hazudnak akkor én is...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Dyingsoul
veterán
Állítólag az 1080 nem renderel kellő mennyiségű havat AoTS-ban.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
TTomax
nagyúr
válasz Dyingsoul #17759 üzenetére
Igen szó is volt róla,meg arról is,hogy ennek zero hatása van a teljesítményre...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
MiklosSaS
nagyúr
Egy kis lazulas....
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Ijk
nagyúr
-
TTomax
nagyúr
válasz Kolbi_30 #17764 üzenetére
És ez neked is szól (#17765) Valdez
Jó lenne ha végre megértenéd amit írok,harmadjára is leirom ugyanazt.A teszt végeredménye nem reprezentálja az amd vgak dx12es elönyét. A flamewartól kímélj meg,hogy ki mikor és hol tartott be a másiknak,mert nem ez volt a téma,ne is tereld arra.(#17766) gollo91
Majd javítják,de őszintén szólva a játék látványvilága szempontjából nem oszt nem szoroz szerintem.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
ericdrawen74
senior tag
Nem a teljesítményével van bajom.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Ijk
nagyúr
-
#45185024
törölt tag
válasz rocket #17770 üzenetére
Ha Ti tudnátok távol keleten mennyi okostelefont adtak már el azzal hogy rózsaszínre festik és ilyen helló kitti és társai cuccos témát tesznek rá OMG
Én már rég várom hogy megjelenjenek ilyenek videókártyákon is.
PL Pokemon 480 Edisön , és jobban meg lehet indokolni a 2 kártyás rendszert máris.
-Neked milyen 480 asod van ?
-"Pikacsu" meg "Csarizár "
SZEREZD MEG HÁT MIND !!!
-Apa vehetek még 480 ast?
-De kisfiam csak 4 slot van a gépedbe
-De apaaaa lécíííííí[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #17758 üzenetére
Megnéztem az MLAA-t mennyit eszik. A kapott adatok alapján 4K-ben a 980 Ti-nek 0,61 ms, míg a Fury X-nek 0,94 ms. Tehát a GeForce-on fut jobban úgy ~30%-kal (ez kb. reális, egyébként nagyjából ennyivel fog jobban az FXAA a Radeonokon.). Ugyanakkor a Radeon aszinkron compute-ban futtatja, így náluk ez ingyenessé válik. Mindenesetre annyira kevés erőforrást igényel maga az effekt, hogy maximum -1 fps jöhet belőle hardvertől függően. Nem értem, hogy a Guru3D miről beszél, gondolom ezt is benézték, mint az FCAT-ot az AotS-ben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #17765 üzenetére
Ezt nem igazán lehet így leírni, mert számos MLAA algoritmus létezik. Az AMD algoritmusa az egyetlen, amely compute shaderben számol. Ebből van kevés a játékoknál, míg más MLAA konstrukció elterjedt, például az SMAA is egy MLAA algoritmus, de nagyon sok játékban az AA csak AA-nak van jelölve és zömében MLAA-k azok is.
Ami miatt az AMD MLAA-ja kedvezőbb DX12-re az az asszinkron compute, mert az AMD konstrukcióját szinte változtatás nélkül be lehet főzni dedikált compute parancslistára, míg más MLAA/FXAA/CMAA konstrukciók esetében át kell írni az egészet előtte.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #17768 üzenetére
Természetesen nem reprezentálja. Ebben a tesztverzióban még nem fut aszinkron compute-ban a GPU particles, illetve még nincs kész az a speciális MSAA, amit beleraknak a végleges DX12 kódba. Ettől függetlenül az bullshit, amit Hilbert az MLAA-ról összehord, hogy az akkora "performance hog". Maximum 1 fps-t képes levenni a végső sebességből, és ez nagyon maximum.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Ezt pontosan hol mérted ki? A Warhammerben? Azért kérdem, mert a legtöbb MLAA implementáció valóban csak 1-2 FPS-t eszik, viszont pl. a Crysis 3 SMMA 4x-e jóval többet. Meg kéne ezt nézni DX11-ben és DX12-ben is MLAA on és MLAA off mellett, abból derülne ki, mi a valós helyzet.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van róla egy részletesebb leírás, hogy milyen effekt mennyi időbe kerül 4K-ban. Persze ez az aktuális verzióra igaz.
A Warhammer implementációja az éppen aktuális AMD MLAA verzió másolata. Az nem eszik annyit, mint a Jimenez-féle konstrukciók, amelyeket például a Crysis is használ.
Nem különbözik a DX11 és DX12 alatt az effekt elvégzéséhez szükséges idő, mert ugyanaz a shader. DX12 annyiban jobb, hogy átlapolja a számítást a következő képkocka kezdeti számításaival, ahol ugye ez lehetséges. Emiatt pár hardveren még -1-2 fps sem lesz belőle.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schawo #17780 üzenetére
DX12-ben megnézhetjük. DX11-ben nem tudjuk, mert a Warhammer press verziója nem tartalmaz támogatást erre az API-ra. A játék maga pedig problémás, mert hardverlockos, így néhány hardverváltás után 24 óráig várni kell az új teszt futtatásával.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
A DX11 / DX12 összevetésből az derül ki, hogy mennyire jól "nyeli le" az AMD kártya az effekt idejét az aszinkron cuccnak köszönhetően. Mondjuk ez a hw-lockos sztori elég gáz, egyre több site panaszkodik rá
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
actival63
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #17784 üzenetére
Semennyit. Az effektek számításához szükséges idő ugyanaz DX11 és DX12 alatt. Az aszinkron compute átfedése jelenthet előnyt, mert úgy pár compute effekt ingyenesség válik. A DX11 azért lassabb sokkal, mert nem arra optimalizálták a játékot. Túl költséges és időigényes lenne ennek a módnak a teljesítményét a DX12 közelébe vinni.
Ez egy stratégiai játék. Fölösleges a 60 fps. Nem igényli a játékmenet.(#17783) gbors: Majdnem 100%-os hatékonysággal lehet aszinkron compute-ot futtatni. Az MLAA esetében biztos, mert olyan fázisba van berakva, ahol az ALU-k eleve csak malmoznának. A GPU particles esetében pedig majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Javitották az 1080 venti összevisszajárást megkérjuk mind a 4 1080 tulajunkat vakmero bátorsággal hajtsa végre a frissitéseket
Mondtam már hogy 4 el tobb 1080 tulaj van MO on mint Vega tulaj -
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Komolyan, néha az az érzésem, hogy alternatív valóságban éltek. Az nVidiára is megvolt az anyázás a ventillátor-probléma miatt (kihegyezve arra, hogy egy 260e FT-os kártya hogy lehet ilyen gané - jogosan), csak sokkal kevesebb ideig tartott. Felmerülhet a költői kérdés, hogy miért tartott kevesebb ideig - ezt mindenkinek a fantáziájára bízom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.