Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #58481 üzenetére

    Ha a dual-issue feldolgozóra gondolsz, akkor az a shader fordító feladata. Ugyanúgy nem fontos rá optimalizálni, mint az NV-nél a co-issue-ra. Magát az IR-t elemzi a meghajtó fordítója, és megkeresi azokat az utasításokat, amelyeket egymás mellé tud fordítani.

    A Snowdropra azért kötötték a szerződést, mert az AMD-nek van egy saját RT rendszere a DXR mellett, és az már lehetővé tesz olyan dolgokat, mint amit a fejlesztők használhatnak a PS5-ben, illetve már az Xboxban is. Ezek még a DXR-be nincsenek visszamentve, bár vannak rá korai tervek, lásd a Microsoft-féle traversal shader. Na most, ha egy motort ezekre írnak, például Snowdrop 2.0 akkor azt PC-re a mostani DXR-rel nehezen menthető, így az AMD odaadja a saját RT rendszerét, hogy arra is írják meg, hogy a DXR limitjeit PC-n meg tudják kerülni. Az Intel és az NV is írhat magának zárt RT rendszert, amit odaadhat a fejlesztőknek, ha a DXR-t nem tartják elég jónak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák