Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem a kínaiaknál az utolsó két számon én látom hogy nem egyesek voltak, nagyobb a távolság a betűk közt, hanem lekopott, ez volt rányomtatva 1144. Most csak az kérdés hogy az az utca ahova címezve volt az van-e 11. és a 14. kerületben, mert megint a postás olvasni tudása lehet a gond.
-
gban
veterán
És meg is jött a csomag
Ütve, szakadva, kopva, a Magyar Posta rá is tett egy cetlit hogy ők bizony megerősítették - átkötözték - stabilizálták az állapotát.
Mind a 4 sarka benyomva, de a tartalma elvileg sértetlen, majd meglátjuk, hagyom még akklimatizálódni.
És hogy miért ment a XI. kerületbe a XIV. helyett, kínaiaknál így néz ki a 1144:Postázást nem vállalok.
-
ANT
addikt
Hú, szörnyű déja vu-m van a sztoridat olvasva. Nekem nyáron volt kísértetiesen hasonló esetem. Zuglóban lakom, de a csomagom először Bp. 70-es, aztán a Bp. 112-es postára került (vagy fordítva), természetesen sikertelen kézbesítés lett a vége mind2szer. Végül a feladónak akarták visszaküldeni. Na ekkor hívtam a posta üfsz-t, megadtam a pontos címemet (ami Alin természetesen megvan), és kértem a csomag visszafordítását. Lényeg: hiába volt pontosan megadva Alin a címem, a nyomtatás elkenődött a csomagoláson, és nem volt olvasható az irányítószám és a házszám. Ez a csomag kézhezvételekor derült ki.
Végül némi izgalom és 1100 Huf árán hozzájutottam a küldeményhez.
Egy szó mint száz, szerintem nálad is valami címzési pontatlanság lesz.
Szerk: itt az előzmény.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
Topikgazda
6-án itt volt Departure from outward office of exchange GUANGZHOU majd 8-án Küldemény előkészítése szállításhoz.
Én már azt godolom mivel nem naponta jön repülőjárat ami idefelé szállít ezért beírják azt amikor tervezik küldeni mivel tudják az indulás időpontját. A sorrend most az ami szokott lenni. De mondjuk a tied állandóan lekési a járatot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mit keres a kinti vámon? Egy országból a termék importja az ottani vámon keresztül történhet, ha te innen adsz el valamit (exportálsz) az is a magyar vámon keresztül hagyja el az országot.
Van amikor nem engedik ki a vámosok és megy vissza a feladóhoz.
De ha erről van szó LP00420340659175 akkor ezt a Cainao, SunYou Logistics magának könyvelgeti, ezt mivel egy nem nyomkövetett küldemény nem igazán vezetik az adatait sehol sem igazából, így bármi lehet vele.[ Szerkesztve ]
-
Imdre
aktív tag
Valószínűleg arra értette, de akkor miért kapható a mai napig mindkét raktárból elérhetőséggel? Ilyenkor rendeléskor inaktívvá válik a raktár, de nem... ugyan úgy kapható. Akkor ezt hogy? Ebből gondolom, hogy trükközik. Egyelőre finom voltam vele, mert nem akarom, hogy törölje a rendelést (kb egy évet várhatnék erre az árra).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A járvány miatt a postás igazolja a kézbesítést így akár be sem csenget ha befér a postaládába az címzett által egyébként aláírandó küldemény. Jogilag teljesen helytelen és értelmetlen szabály. Ha mindig meg lehetne bízni a postás dolgozókba akkor ugye nem lenne az üzletszabályzatukba beleírva hogy miként kell a könyvelt küldeményt átvétel igazolással kézbesíteni. Van rajtuk védőeszköz, rajtunk is, akkor ugyan mi ellen védekeznek ezzel?
Véleményem szerint ez helytelen mód, mert ha nem kepom meg akkor az a küldő azt látja hogy kézbesítve és így itt az AliExpress jogosan utasíthatja el a dispute-t így a Magyar Posta úgy okoz kárt nekünk hogy azt senki nem téríti meg.
A kétségeimet megosztottam velük és a válaszukban a másfél hónapja hatálytalan kormány rendeletre hivatkoztak, azóta abban reménykedek hogy becsületes az a postás aki felénk jár. Bár amit ki sem adnak neki azzal ő sem tud mit kezdeni. Egyébként meg visszaélnek a joggal.[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
Talán már 5-6 éve vásárolok Kínából, de, hogy szándékosan átverjenek a TN számmal....és még a dispute-ra nem válaszol!? Tudom visszakapom a pénzt, de az az érzésem egyre inkább résen kell lenni manapság az alis vásárlásnál. Szóval vagy veszek azoktól akik eddig sem vágtak át vagy veszem más forrásból. Ennyi
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
Mivel minden csomag bekerül a vámra nincs ha. Mindegy hogy mit vettél meg kérhetnek vételár igazolást ha most jött meg akkor 40,36 USD-ig, ha decemberben akkor meg 40,81 USD-ig nem lesz +költséged. Ha vámeljárás alá kerül a küldeményed és kérnek igazolást akkor sms-ben és ajánlott levélben is értesítenek és ha könyvelt a postai küldeményed akkor a nyomkövetésnél is látni fogod hogy kérnek adatokat.
A többi leírva az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél. -
Exelsior24
aktív tag
Ööö valóban Aliexpress egy L-el van , nemtudom miért bennem az volt, hogy kettővel van írva. Régen sokat WoW-oztam és ott volt az Alli (Alliance) és Horda, szerintem ezért kevertem. Nyugi azért annyira nem vagyok béna, hogy ilyen kamu oldalakról rendelgessek.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
Flashy
veterán
vám/áfa: a csomagért fizetett össz ár az alapja, postával együtt. nem számít, hogy mi van ráírva, az számít, hogy mit fizettél érte. és csomagonként. régebben olvastam olyat, hogy rákeresnek neten és megállapítják hogy mennyit ér és az lenne az alapja, de az utóbbi időben csak olyat írtak mások, hogy elfogadták a beküldött "papírokat", az talán igaz se volt...
refund: ha nem jön meg a csomag, vagy sérült, akkor egyértelműen a refund a teljes összeg. de pl ha több dolog van a csomagban és csak egyiket reklamálod, akkor az eladó jogosan számolgathatna, hogy mennyit adjon vissza, hiszen maga a postázás sikeres volt, annak az ára jogosan jár neki. ebből a szempontból szerintem jobb a free shipping, mert akkor csak a termék létezik, mint áru: amennyire hibás a termék, olyan arányú visszatérítést kérhetsz. szerintem nincs indok az 5+5-re a 10-zel szemben, ha egyébként ugyanaz a postázási mód lenne. -
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest