Hirdetés

2017. szeptember 23., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-09-16 14:56:49

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2) w73istvan


w73istvan
(újonc)

Én egy negatív történettel kezdem, ami még nem zárult le. Úgy döntöttem rendelek egy telefont (2013.10.17). Nem akartam gagyi készüléket, ezért választottam egy igazi kínait (Lenovo K900). Kifizettem és vártam, hogy a DHL oldalán megjelenjenek a megadott fuvarlevél adatai. Teltek a napok, de csak nem jött semmilyen adat a csomagom hollétéről. Írtam a kereskedőnek, aki készségesen írta, hogy utánanéz. Rendszeresen, naponta váltottunk email-t és ő mindig nyugtatott, hogy tényleg nem lehet látni semmit, de lassú a DHL rendszere, meg hasonló magyarázatok. Eltelt 15 nap és vitát nyitottam (Open Dispute) a kereskedővel, kitöltöttem az adatlapot és kértem vissza a pénzem. A kereskedő elutasította az igényemet. Most elindult egy 11 napos számláló visszafelé, hogy megoldjuk a problémánkat. Közben a mai napon megjelent a DHL oldalán egy információ a csomagomról. Rögtön hívtam a DHL-t, hogy mi is ez, de csak előjegyzés az adott fuvarlevélszámra, fizikai feladás még nem történt. Most itt tartunk. Akinek van tapasztalata vitás esetről az írjon, mire is számíthatok. A kereskedő neve mellett egyébként több mint 57 000 tranzakció és 96.6%os mutató szerepel, tehát szerintem megbízhatónak tűnt.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.