Új hozzászólás Aktív témák

  • Gépötty

    senior tag

    Néhány napja írtam, hogy vásároltam pár terméket egy eladótól, aki eszement módon, pár Centre árazta le a dolgait. Aztán még aznap küldött egy üzenetet, hogy töröljem a rendelést, mert rendszerhiba történt. Én annak rendje-módja szerint rá is nyomtam a 'Cancel order' gombra, és kiválasztottam a 'Kereskedő nem teljesíti a rendelést' opciót, minthogy ez fedi legjobban a valóságot. Ma jött az Alitól egy levél, miszerint ezt a kereskedő visszautasította. Azt szeretné, hogy válasszam a 'téves rendelés' vagy a 'mégsem kérem' lehetőségek egyikét. Állítása szerint (én valami ilyet hámozok ki a szövegből), ha elfogadják azt amit én jelöltem be, akkor befagyasztják a számlájukat, és a többi vevő nem kapja vissza a pénzét (eredetiben: "The seller has rejected your request to cancel Order No. xxx. Reasons for Rejection: You can choose the reason like you don't want it or you choose the wrong item. If you choose our reason, this account will be freezed soon and for the another buyer who still not request the refund will lost the money. Hope you can understand us..").
    Azt tudjuk, hogy ha a kereskedő nem fogadja el a kérést, de nem is postázza a termékeket, az utalást automatikusan visszafordítja az Ali a szállításra vállalt idő lejártával (ez esetemben hatvan nap). Ha ezt nem akarom megvárni, el kell fogadtatnom vele a törlési kérelmet.
    A kérdés annyi, hogy tényleg lehet-e más vevőnek baja ebből (szerintem nem), illetve nekem lesz-e valami következménye, ha elfogadom a kérését, és a rosszul választottam/nem kérem lehetőségeket választom a rendelés törlése menüben?

    Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

Új hozzászólás Aktív témák