Hirdetés

2019. március 20., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) szili.tamas1 válasza WOT-H-A-C (#1099) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Hat kb. :) csak a hasamra utottem.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1102) N2O999 válasza N2O999 (#1071) üzenetére


N2O999
(kvázi-tag)

Na jött persze a kábítás, hogy ne foglalkozzak a TN-rel, úton van a csomag, stb.
Így ment a dispute, azóta semmi válasz, hiába figyelmeztettem többször is, azóta meg kézbesítették is a cuccot.

Ha claim lesz belőle, remélem látják az Alinál hogy a célország jó, de a cím nem...
Még google maps-en is csináltam screenshotokat, hogy én hol lakom, meg a csomag hol van. :DD

(#1103) kvacsa2


kvacsa2
(újonc)

Sziasztok,

Május 28-án rendeltem Aliexpresszről több terméket is, ellenben egy még mindig nem érkezett meg. A 60 napos határidőből még van 27 nap de a csomag 14.-e óta meg se mozdul. Várjak türelmesen vagy nyissak vitát?
Segítségeteket előre is köszönöm.

(#1104) WOT-H-A-C válasza kvacsa2 (#1103) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

[itt a válasz]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1105) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Nyitottam egy vitát egy óra miatt , viszont az eladó nem fogadta el . Le írtam hogy mi volt a csomagommal és hogy 2 fake TN-t kaptam . Mivel a másodiknál az én nyomkövetési kódom alatt más csomagja ment más helyre . Most elvileg 10 napom van rá hogy megegyezzünk . Én nem akarok egyezkedni már mert nem kell az óra , pénz akarom vissza . Hagyjam még lemegy ez a 10 nap vagy mit csináljak ? Levelezésünket elküldtem még mikor megnyitottam a vitát , ott is látszik a másik TN . Most az eladó azt írta vissza a Vita Historynál hogy :

Hello, my dear friends! We have according to your address to send, please check, thank you!

De az én címemre semmi féle óra nem jött . És a postán is megkérdeztem ott is azt mondták hogy más csomagja ment az én TN-em alatt . Mit csináljak ?

(#1106) longwild válasza daja28 (#1105) üzenetére


longwild
(senior tag)

A TN alatti historyt mentsd le és küldd el az eladónak a saját címeddel együtt. Ebből már talán látja, hogy nem hozzád ment...

Azt, hogy hogyan intézd tovább nem tudom, de ha jól sejtem lehet felsőbb szintre is emelni az ügyet...

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1107) WOT-H-A-C válasza longwild (#1106) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

:K

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1108) daja28 válasza longwild (#1106) üzenetére


daja28
(kvázi-tag)

Már elküldtem neki 1 x , akkor azt mondta hogy úton van a csomagom . Ekkora már rákérdeztem hogy mi van akkor a másik 2 TN-el arra már nem kaptam választ . És ma írta hogy az én címemre lett elküldve . Most van 10 napom hogy vagy elfogadom vagy nem . De nem fogadom el mert nem kaptam meg az órát.

(#1109) daja28


daja28
(kvázi-tag)

És nem fogadta el a vitát a feladó ! :/

(#1110) elek13


elek13
(újonc)

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Rendeltem pólókat az aliról. Az eladó által megadott TN semmit se mutatott. Írtam neki,de semmi válasz,illetve egyszer elkaptam chaten,ahol azt írta hogy pár napon belül látni fogom a csomagom. Persze nem így történt. Az megadott szállítási idő letelt. Vitát már kásőn akartam sajnos nyitni....
VAn még esélyem visszakapni a pénzem? mit tudnék csinálni?
köszi

(#1111) hidroponi válasza elek13 (#1110) üzenetére


hidroponi
(fanatikus tag)

60 napig nem torodtel a rendeleseddel?

(#1112) elek13 válasza hidroponi (#1111) üzenetére


elek13
(újonc)

kifutottam az időből,de amúgy meg igen,mert többször is írtam az eladónak,de nem reagált,,,,

(#1113) blueMerle válasza elek13 (#1110) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Sajnos már semmit sem :( A Buyer proetction alatt kellett volna disputet /vitát/ nyitnod. Tanulópénz.

Huawei P20 Lite

(#1114) elek13


elek13
(újonc)

Nyitottam egy vitát. A eladó válaszolt rá,de én nem szeretném elfogadni mit csináljak? escalate dispute mit takar?
köszi

(#1115) WOT-H-A-C


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Innentől kezdve számolni fogom az embereket akik beesnek "lejárt az idő most mit csináljak???"

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1116) blueMerle válasza elek13 (#1114) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Miután lejárt a Buyer protection mindegy mit csinálsz, nem látod viszont a pénzed (hacsak az eladó nem akarja másként)

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1117) hidroponi válasza elek13 (#1114) üzenetére


hidroponi
(fanatikus tag)

az escalate azt jelenti, hogy az alihoz fordulsz a dontesert.
ha van ra lehetoseged akkor tedd azt.

(#1118) longwild válasza daja28 (#1109) üzenetére


longwild
(senior tag)

Akkor a kettotok kozotti diskurzusba be kell vonni az Alit is. Pont a masik kollega megadta a valaszt: escalate dispute...

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1119) CloZee


CloZee
(fanatikus tag)

Megtörtént az első Ali-s rendelésem. Ha pozitív élmény lesz, akkor nagy valószínűséggel hagyom is ott az Ebay-t, mert itt jóval olcsóbban találtam meg eddig nagyjából mindent ami kellett

(#1120) blueMerle válasza hidroponi (#1117) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Csakhogy lejárt neki a Buyer protection, ebben az esetben az eladón múlik hogy visszautalja neki a pénzt mert az már az eladónál van, nem az Alinál. Legfeljebb felfüggesztik egy-két napra, azzal meg sokra nem megy.

CloZee: eBay-hez képest készülj fel hogy _sokkal_ többet hazudnak az eladók a rendelésed holléte felől :K Az viszont igazi előny hogy a legkisebb csipcsup dolgokhoz is jár TN.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1124) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Köszönöm !

(#1125) #59816064


#59816064
(törölt tag)

Sziasztok!

Az normális hogy 27-ei refund még nem érkezett meg?

(#1126) blueMerle válasza #59816064 (#1125) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

7-15 nap , ahogy az Ali oldalán is le van írva :)

Huawei P20 Lite

(#1127) ftsaba28


ftsaba28
(lelkes újonc)

Eladótól kaptam egy üzenetet hogy az eredeti TN-t eltörlik és kaptam egy másik TN-t.
Ez most mit jelent?

(#1128) #59816064 válasza blueMerle (#1126) üzenetére


#59816064
(törölt tag)

Nem viccelnek az idővel :Y :R

(#1129) Martina26


Martina26
(lelkes újonc)

Sziasztok!Aliexpressen rendeltem egy tabletet.Kaptam tracking számot.Swiss post-tal jön elvileg.De a szám egyik nyomkövetős oldal sem találja.Hány nap múlva követhető a csomag?

(#1130) WOT-H-A-C válasza ftsaba28 (#1127) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Vagy valami hiba vagy fake TN és húzni akarja az időt....Náluk nem lehet tudni...

Martina26:3-15 nap persze csak ha lejárt a processing...

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1131) Martina26 válasza WOT-H-A-C (#1130) üzenetére


Martina26
(lelkes újonc)

Köszi! A processing már lejárt.

(#1132) CloZee


CloZee
(fanatikus tag)

2 nappal a rendelés és fizetés után fel is adták a router-t amit rendeltem. Irt az eladó, hogy kell-e angol nyelvű firmware (mert akkor felteszi) illetve mekkora összeget írjon rá a dobozra a vám miatt. Eddig tetszik a dolog

(#1133) ad4m1337


ad4m1337
(fanatikus tag)

Hello!

Még nem mélyedtem el a rendelési részébe az alieexpressnek, de valaki le tudná írni, hogy működik a fizetési rendszer az oldalon? Eddig már egy rakás dolgot nézegettem, gondoltam, hogy jó lenne már valamit rendelni, de sajnos nincs paypal :W

Másik kérdés, hogy valaki tudja miért nem lehet paypallal fizetni? Mi volt az oka, hogy megszüntették?

Szerk.: bankkártya adatokat nem szivesen adok ki....

[ Szerkesztve ]

(#1134) anevemearl válasza ad4m1337 (#1133) üzenetére


anevemearl
(fanatikus tag)

Biztonságban vannak, nem jut el az eladóhoz, ahogy a pénz se ameddig nem értékeled le hogy minden OK.
(elvileg, ha faszságot mondtam, remélhetőleg kijavítanak :) )

Volvo 850 - mert mindenkinek kell egy rénszarvas :D - nyolcotvenes.blog.hu - ha látni akarod, hogy újul az autó... :-)

(#1135) blueMerle válasza ad4m1337 (#1133) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Ami a bankkártyás részt illeti, nem kell félned, soha nem fordult elő az Ali történetében hogy bárkinek is eltűnt volna akár egy fillér is jogosulatlanul a kártyájáról (legalábbis sose olvastam olyat, ami valóban igaz lett volna). Az Aliexpress és az Alibaba (a kettő ugyanaz) több milliárd dolláros ügyleteket bonyolít le évente (van olyan nap hogy 1200 milliárd Ft-os a forgalom :) ), néhány rendelés értéke eléri sokszor a több százezer vagy akár millió dollárt, és mégsincs gond :) Azt hiszem nyilvánvaló hogy nem a Te spórolt pénzedre fáj a foguk, megbízhatsz a rendszerben. :K

Persze, mint mindenhol, itt is beüthet a szar, hogy egyszer feltörik és akkor gáz van, de elméletileg a kártyaadatokat csak a buyer protection idejéig tárolják (leaglábbis ezt mondják). Én azt mondom, sokkal valószinübb hogy egy szarházi pincér fizetésnél lefotózza a kártyád egy étteremben majd visszaél vele, mintsem hogy itt érjen anyagi kár.

De ha ennyire nem szeretnél kártyával fizetni akkor ott a Western Union mint lehetőség :)

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1136) WOT-H-A-C válasza blueMerle (#1135) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Ezt csak megerősíteni tudom....mindíg a web kártyámmal fizetek soha semmi gondom nem volt, se utalással se refund-al....és ha feltörik a fiókot max azt tudják vinni amit rajta hagysz....

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1137) szili.tamas1 válasza WOT-H-A-C (#1136) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

En kalandor vagyok, a fizus kartyammal vasarolok. De ha lenne is incidens, eleg jol be van vedve a valagam azert :) smst kapok mindenrol, ha valami nem klappol akkor azonnal telefon a banknak hogy ez nem en voltam es kesz. (Szerencsere ilyenre nem vokt pelda). Egyebkent meg a weblap uzemeltetoje se tudja visszafejteni a kozolt adatokat, meg a jelszavadat se. Ha valaki meg olyan idiota hogy feltorik a fiokjat sokra azzal se mennek, mivel nem menthetok a bankkartya adatok, tehat minden vasarlasnal ujra meg kell adni.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1138) WOT-H-A-C válasza szili.tamas1 (#1137) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Igen....a kolegám sem flikk-flakkol ő is a "fizus" kártyáját használja és évekóta rendel kintről...mondjuk én úgy vagyok ezzel hogy az " az ördög nem alszik...."

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1139) szili.tamas1 válasza WOT-H-A-C (#1138) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Egyszer elunk vaze' :D
Egyebkent szvsz biztonsagosabb mint a paypal hozzakapcsolt debit card eseten.
Max keyloggerrel tudnak kicsiholni belolem a kartyaadatokat, azt meg ha odafigyel az ember, rogton eszreveszi.
Kapcsolt kartyanal meg eleg feltorni a paypal accot, es maris dol a le...

[ Szerkesztve ]

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1140) WOT-H-A-C válasza szili.tamas1 (#1139) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

:DD Igen... Erről mondjuk az jut eszembe mikor süldő koromban az asztalnál borogattuk lefele a kommersz rövidet ott is gyakran hangzott el ez!!Ne mondjam mi lett belőle :))

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1141) szili.tamas1 válasza WOT-H-A-C (#1140) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Asszem majdnem mindenkinek megvokt ez az eleterzes :) nekem is, csak talan tul koran nottem ki belole, emiatt maradok orok kalandor / gyerek...
Egyebkent tartom magam ahhoz az allasponthoz, aki az alin bukik penzt az altalaban user error...

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1142) blueMerle válasza szili.tamas1 (#1141) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

aki az alin bukik penzt az altalaban user error...

:K :K

Huawei P20 Lite

(#1143) WOT-H-A-C válasza szili.tamas1 (#1141) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

+1

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1144) kirkri válasza blueMerle (#1120) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Igen, a sumákabb eladók szeretik előadni, hogy pár nap amíg megjelenik a tracking a rendszerben, holott China Post és Hongkong Post esetén rögtön megjelenik. Ha mégsem, akkor az eladó csak befoglalta a számot és nem adta még fel a csomagot.
Sweden és Swiss Post esetén valóban pár napos késéssel bukkan csak fel a csomag a rendszerben.

Egyszerre nyolc csomagot rendeltem szerdán és ebből 5 már el is hagyta tegnap Kínát. A maradék háromra ma ráírtam, hogy mikor szándékszik ténylegesen feladni, erre ma az egyik feladta.

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#1145) anevemearl


anevemearl
(fanatikus tag)

Valahogy a leírtakból azt vettem észre, és ez tetszik, hogy itt a support nagyobb rálátással van a dolgokra mint az eBay. Ott a resolution centerben 3 ügyemből egyszer adatták vissza az eladóval a pénzt.Ha privátban lebeszéli az ember, azzal hamarabb jut valamire.

Volvo 850 - mert mindenkinek kell egy rénszarvas :D - nyolcotvenes.blog.hu - ha látni akarod, hogy újul az autó... :-)

(#1146) bp80


bp80
(újonc)

Valakinek van tapasztalta a klón telókkal kapcsolatban?

(#1147) anevemearl válasza bp80 (#1146) üzenetére


anevemearl
(fanatikus tag)

Melyik kategoria?

Volvo 850 - mert mindenkinek kell egy rénszarvas :D - nyolcotvenes.blog.hu - ha látni akarod, hogy újul az autó... :-)

(#1148) bp80 válasza anevemearl (#1147) üzenetére


bp80
(újonc)

Mondjuk S5?

(#1149) blueMerle válasza bp80 (#1148) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Klón és klón közt is óriási különbségek lehetnek. Nagyon sok klóntelefon az eredetivel majdnem megyező kijelzőt, processzort, memóriát kínál. Aztán itt ki is fújtak a dolgok, mert kamerából az esetek döntő többségében a legalja 2-3mpxeles szutykot teszik bele, amivel interpolálva 10-13 megapixeles csodákat lehet lőni (és ez bizony érvényes a drágább modellekre is). A proci a drágább klóntelóknál időnként stimmel de jellemzően MTK-val helyettesítik a drágább Snapdragon megoldásokat. Persze nem ezek a legnagyobb gondok, ezekkel még együtt lehet élni.

Sokkal nagyobb baj hogy általában a felhasznált elektronikai részek a legolcsóbb, hulladék kategóriából valók mint pl. kapcsolók, hangszórók, antennák, nem beszélve a forrasztások minőségéről... ezeknél a készülékeknél ugye egyáltalán nem szempont hogy a vásárló hosszabb távon elégedett legyen a "márkával", hiszen itt nem beszélhetünk valódi márkáról. Egyszerűbben fogalmazva: nem érdekük minőséget előállítani az ilyen illegális gyáraknak, itt a totális profit a lényeg. A közösségi támogatás is rendszerint egyenlő a nullával az ilyen klóntelefonoknál.

Egy márkás kínai telefonnal kimondhatatlanul jobban jársz, legyen az Xiaomi, Jiayu, Oppo, Lenovo, Zopo vagy iOcean. Pl. egy egyszerűbb Jiayu F1-et már 50-55 euróért is megvásárolhatsz és korrekt A brand minőséget kapsz, nem beszélve a tartozékokról és a közösségi támogatásról. Ha komolyabb készüléket választanál ott a Xiaomi Red Rice, az iOcean X7 vagy egy Jiayu G4C a példa kedvéért. Mindegyik IPS HD kijelzővel, 1GB RAM-al, 4 magos procival és nagyon jó összeszerelési minőséggel valamint közösségi támogatással.

Huawei P20 Lite

(#1150) WOT-H-A-C válasza blueMerle (#1149) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Korrekt leírás....annyival kiegészítem, hogy ha spec.ióban leírtakat sem szabad készpénznek venni...többnyire a leírtakhoz képest gyengébb minőségű mtk soc kerül bele pl. mtk6589 helyett 6572 stb.... kevesebb ram/rom általában a szintetikus zeszteken is jobbnak hazudja magát a telefon mint ami.....kideríteni valojaban mi van benne pedig már csak akkor tudod ha a kezedben van pl. droid tools al.....aztán még ott van az optimalizálatlan szoftver, hardver mutyik stb.......ezekre jellemző hogy ami ér valamit az annyiba kerül mint egy brand terméke....akkor meg már....

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.