- Milyen routert?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Milyen NAS-t vegyek?
- Trump szerint sokan kapkodnak a TikTokért
- Milyen program, ami...?
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
edeleny
őstag
Pár hete én kérdeztem, hogy mit hozott az új fizika. Szerintem a gumikezelés IS változott.
Nyomtam pár Szardíniát, csak. Már hiányzott.
Szóval a nyolcadik kör végén cserélek gumit, tankolok.
Amikor fél kör múlva bemelegednek, brutális ahogy tapadnak!Az elején nem érzed, mert kerülgeted a mozgó akadályokat. A kiállásra, a hátsók majdnem teljesen elkoptak, az elsőből sem sok marad, erre cserélsz frisset.
Ha elkopik, most is elkopik, de legalább lehet még vele menni, nem úgy mint az előző fizikában.
-
edeleny
őstag
válasz
djpot18 #12516 üzenetére
Kicsit off topic.
Nem játszom online, de van hasonló tapasztalatom.
Szintén gigabites ONE internet.
Random azt írja, hogy offline vagyok, pedig van net. Sokszor van olyan, hogy maga a GT7 oflline, de a beállításokban csatlakozás minősége jó, internet van PS szerver csatlakozva.Aztán fél óráig MusicRallyizhatok....
Nem találtam még megoldást... -
edeleny
őstag
válasz
zsotesz81 #12508 üzenetére
Erre írtam én, a vitaindítóban, hogy 3 másodpercet kellene gyorsulnom.
Ami gyakorlással nem lehetetlen. Anno a FormulaHonda, vagy mi a másik forma autó, az első körök után 5 másodperc volt a hátrányom a leggyorsabb AI időhöz. Aztán lefaragtam.
Ennek az autónak a hátsó részét nem érzem, sok idő megy el a gyorsításnal kipörgő kerekek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
zsotesz81 #12491 üzenetére
Nem tudom, nálam csak négy autó áll ki, tehát hatot előznöm kellene. A legelső kanyarban meg van kettő, jó eséllyel a második sikánnál még egy, aztán ez a végállomás.
Igen gyakorolni kellene...
Nekik izomból 1.26.9 a legjobb idő, én 1.30 elejét megyek...Ja ez most a heti versenyből az F3500-as Monza - i verseny
-
edeleny
őstag
válasz
mephi666 #12488 üzenetére
A két Lesmo-ban és a Parabolikában vesztek sokat, az Ascari az szo - szo, a két sikánban pedig én nyerek.
Bár az Ascari t párszor elrontom.3-as FM, akkor nem kell kiállni.
Igen a Soft az kevés, ha elfogy, akkor nagyon elfogy!Az én agyam is a Nissan - rá, és Szardíniára van rá állva!
-
edeleny
őstag
A heti versenyek között az F500 Monza, rendesen a falhoz állított.
Kb. 3 másodpercet kellene gyorsulnom..........Megint az ellenfelek és az AI.
Ötödikként haladtam, elfékeztem az első kanyart és elengedtem egyenesen. Kaptam 3 másodperc büntit.
Az Ascari után el is vette a gázt.
Négyen jöttek belém, miközben pörögtem az úton. Mire utolsóként össze szedtem a kocsit, betolat elém keresztbe a pályára......Ja, igen az ideális íven maradtam, mert néha, van olyan hülye, hogy nem előz meg. És nem pár tiedre, 3,5 másodpercre volt tőlem.
És amíg nekem hosszú masodpercekig iranyíthatatlnul pörög a kocsi, irányba állítja és Go. 1-2 másodperc. Nem veszít többet!
Szardínia. 9-es kanyar, felfelé a visszafordító. A nyolcasba körözöm le. A kilences csúcsán kitol. A tízes előtt méregből belevezetem a falba. És ott van mögötte, 1-2 másodpercet ha veszít..
[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
GalaHU #12472 üzenetére
Ezt én sem értem!
Ilyet szokott nálam is csinálni raandom, hogy Offline vagyok!
Pedig nem!
Ha rámegyek a beállításokra, akkor azt írja, Net: Ok, kapcsolódva, PS Bejelentkezve.Egyébként ez akkora gáz, hogy csak internettel lehet játszani!
Ilyenkor miért nem ment a gépre, és ha legközelebb online, akkor feltölti a felhőbe.
Ha offline vagy a MusicRally-t sem menti! -
edeleny
őstag
válasz
zsotesz81 #12379 üzenetére
Szerintem is ilyen buta az AI.
Bár ezt nem lehet AI-nak nevezni! Semmi értelem nincs benne.Amikor bejött ez az uj verzió. Szerdínia. Utolsó előtti balos kanyar.
Vagy a negyedik-ötödiket fékeztem ki!
Nyilván belső ívről. a külsőre fordultam, Nyilván nem tudtam azzal a tempóval mint ő. Simán kiforgatott. -
edeleny
őstag
Lehet tudni mi változott a fizikán?
Ugye a múltkori után idegesebb lett a hátulja.
Még nem játszottam vele azóta, hogy frissített
-
edeleny
őstag
válasz
Icewloxy #12308 üzenetére
Ez a jó a GT-ben, hogy mindenki megtalálja a saját élményét.
Nem minden hátsókerekes izgága, és a TCS én kívül is van egy csomó lehetőség lenyugtatni a "seggét"
Minden autót máshogy kell vezetni, és mindenkinek van egy saját stílusa. Na ezt kell összehozni.
Amikor bejött a Formula nippon autó, az nekem egy kulturális sokk volt. Az első körök után rájöttem, hogy 4-5 másodpercet kellene gyorsulnom! Hogy?
Mindenemet a gondolkodást, az agyam, a kezem, a vezetési stílusom át kellett állítani. Teljesen máshogy kell vezetni, mint az összes többi autót! -
edeleny
őstag
Amíg volt 22, 5 perces futam Szardinián a TCS-t állítgattam. Az első kanyar 1-es, harmadik fokozat tól nulla. És ugyan ez a metódus a másik három lassú kanyarban.
Most már nincs 22 perces futam😪, és az autók hátulja is izgágább.
Viszont nekem csak most esett le, hogy előre - hátra különböző gumikat is fel lehet tenni!
-
edeleny
őstag
Igen, kissé bizarr, hogy 20-25-30 másodpercet kell ledolgozni öt kör alatt.
A Sophy kellene a rendes játékba. Bár a Sophy sem egyforma. Tokyo Rain az nekem nagyon tetszik. Együtt a mezőny. Ha hibázok, rögtön utolsó vagyok. Most pl. Lagúna Seca-ban szórakozom, ott elhúz az első. És, tényleg kár, hogy csak három körös a futam.
-
edeleny
őstag
Nekem olyan, mint ha sima PS5-n is szebb lenne, de lehet csalódom!
Az uj autókat sem értem, de ezeknek az uj versenyeknek mi értelmük? Aki játszik vele egy ideje az könnyedén teljesíti. AZ egyetlen nehézség a meglévő 5
250 autóból kiválasztani a megfelelőt!Viszont Sophy-val most játszottam először.
Amióta elrontották Szardíniában a 22 perces futamot, ott nem is játszottam, viszont Tiralon Sophy, .................ezek versenyeznek! -
edeleny
őstag
válasz
mephi666 #12115 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy ha esik, addig amíg csak az ablaktörlőn veszed észre, nincs változás. Ott van gond, amikor már az előtted lévő felveri a vizet. Akkor már érezhető.
A kék zászló idáig is csak dísznek volt! Bármikor, bárhol rád húzzák az autót.
Szardínia. Az első körben ugyan úgy előre tudok jönni az ötödik hatodik helyre. Viszont nagyon kell vigyázni a bolyban az előzéssel. Különösen az utolsó előtti kanyarban. Ötből háromszor úgy kipörgetnek, hogy volt, hogy az utolsó helyre estem vissza, mert forgás közben aki arra járt lökött rajtam egyet!
A kipörgésgátlós dolgot nem ismerem, pár autót használok.
-
edeleny
őstag
Nekem a fizika valtoztatásával nincs bajom! Nyilván ha nemzetközi bajnokságot rendeznek kell az élethű fizika.
Az előző verzióban, ha elkoptak a gumik, max 1-2 másodperccel lassabb voltál. Most mint ha kB. jégen mennél.Én is csak otthon, magamba körözgetek.
Amivel bajom van, és sokat leirtam, az az AI.
Simán kilök a gép. Az ideális ív, szent és sérthetetlen. Ott te ne legyél.
A másik bajom, hogy sok versenynél a nehézségi szinttel csak a hátrány nő. Közepes fokozaton 28 másodperc lemaradásod van Hardon 34, vagy negyven.
Na most egy 10 körös versenynél ez azt jelenti, hogy körönként 4-5 másodperccel kell gyorsabbnak lenned. Ez nem egy adrenalin bomba!És amit az előzőekben is írtatok, nem az van, hogy teszem azt az első 120-al vesz egy kanyart, a második 118-al,a harmadik, 116-al,es így lassabbak.
Neeem.
Randomban, akár a kanyar csúcspontján is majd állóra fékezik, így jön hozzá a plusz idő.Meg még a tuninggal is sok bajom van, de az másik történet.
Reméljük, még hosszú évekig adnak havonta, két havonta frissítést, majd egyszer javítják.
-
edeleny
őstag
-
edeleny
őstag
Az új frissítéssel az autó hátulja lett izgágább. Legalább is pár verseny után ez a tapasztalat.
Olyan lelkes amatőrök a stabilizátor/kipörgésgátlót egyről háromra feltolják orvosorva van a probléma. A profik úgy is e nélkül mennek.Szardínia. Nissan, Mazda.
Kb. 4 másodpercet romlott a leggyorsabb kör, vagy többet. 100 milla Cr-em van, úgy, hogy a nyeremény gyakran a levesbe köt ki, tehát nem a pénzért, a leggyorsabb verseny időért játszom ott.
2 perc 33 másodpercről majd 25 percre romlott a versenytáv.A grafika, háát.
Hiányolom a vasúti síneket a pályáról, és a csiricsáré versenyautók helyett lehetnének mozdonyok az ellenfelek. Borzasztó lett az új fizikával az AI.
Külső ivről ne akarj előzni.
Simán beléd mennek. Nekik meg van programban a verseny ív. Ott ne legyél semmikor.Szardíniában, volt, hogy első kör, hatodik hetedik voltam az utolsó előtti kanyarban, megpöckölt, mert hát a belső ivről nem tudtam olyan jól kigyorsítani. Szó szerint az összes utánam jövő belém jött, miközben ott forogtam az ideális íven. Be álltam tök utolsónak! 😪
Szardínia egyes kanyar.
Van amelyik gyorsabban fordul mint a Mazda.
Még a fékezési pont előtt megelőztem, de kicsit beljebb. A kanyar csúcsponton kitolt a francba..... -
edeleny
őstag
válasz
james001 #11971 üzenetére
Én ezt az egész tuningalkatrész dolgot nem értem.
Ad egy olyan kocsihoz, amim soha nem lesz, valami Semi_racing turbót, vagy váltót, féket!Ha már veszel valami kocsit, akor úgy is fullra fogod tuningolni nem félig!
Ha már lehet alkatrészt nyerni, akkor az miért nem olyan amilyet nem lehet megvenni!
Valami Ultra alkatrész, amitől még erősebb, és mondjuk nem megy tőle a PP!Nyersz egy 2000 cr-es Sport fékbetétet egy Fiat 500-hoz. Hát, köszönöm!
A motorokkal kb. ugyan így vagyok!
-
edeleny
őstag
válasz
james001 #11949 üzenetére
Gt6.
Nem úgy volt, hogy a Ps5 visszafelé kompatibilis?
Van pár pálya ami hiányzik a játékból. Szívesen játszanék a Gt6-val.PC-n nagyon sokáig küzdöttem a PlayStaion emulátorral.
Aztán egyszer csak ment.
A GT1 el is indult
(olyan 2010-13 környékén.)
Úr isten, mi ez a grafika? Nagyon lelombozó volt.Én nem akarok, platinázni, meg minden autót megvenni, de a pénz nálam is probléma.
100 millától nem lehet több. 😁😁😁
Néha muszály venni ezt azt.Szardíniát nem a pénzért az időért gyűröm.
De a 22:30 alatti időhöz kellenek az idióta ellenfelek is...... 😁 -
edeleny
őstag
válasz
james001 #11912 üzenetére
Igen, régi klasszikus pályák, több 700 pp- 800 PP - nagyobb verseny.
Értelmesebb ellenfelek! Az alap AI katasztrófa. Több versenyben mozgó forgalmi akadályok.
Van olyan Spa i verseny, ahol a közepes és a nehéz nehézségi fokozat között az a különbség, hogy 25, vagy 35 másodpercet kell ledolgozni a győzelemért!Mint annak idején a Pit Stop játékban, kerülgettük az olajfoltot, és az útfelbontást.
Úgy, hogy több mint egy éve játszom, a mai frissitésnek nem sok értelme volt.
Az a két 550-es verseny minek?
Nincs PS előfizum.
A GT6-ot be lehet valahogy szerezni Ps5-re? -
edeleny
őstag
Ezt a Renault R4-et, ami most is szerepel a heti kihívásban, hol lehet megvenni?
-
edeleny
őstag
válasz
plejik #11824 üzenetére
Ez a pörgetés változó, kaptam már én is fél millát 3 csilagosból, meg hat csillagosból 10 000 Cr-t érő kipufogót....
Nekem pont a pénzel van bajom!
Ha valaki nem rögtön valami használhatatlan csili-villi dögöt akar venni akkor van pénz lóvéra!Nekem még mindig a GT1 az összehasonlítás.
Egy egy tuning fejlesztés, érezhetően dobott az autón!
Mivel se a játékot nem ismertem, se nem használtam még konzolt, és ráadásul megvettem valami használhatatlan hátsókerekes ócskavasat,(Mazda Eneos, vagy valami iylesmi) menni se lehetett vele.
Ahogy vettem rá a fejlesztéseket, érezhetően gyorsabb kezesebb lett!Hát itt ezt nem nagyon érzed!
Most az F1-ben a renault azért sír. hogy 30 lóerővel (a durván 1000-ből) kevesebbet tud a motorja, és ez hatalmas hátrány.
Itt nagyon sok járgányra pakolhatsz 100 pacit is, alig veszed észre. 30-at biztosan nem! -
edeleny
őstag
válasz
Bunda555 #11762 üzenetére
Alapnak kb. jó.Az 1.31-től frisebb beállítások nincsenek, Kicsit lehet javítani az alulkormányzottságon, de meg kell szokni.
A 787b-t, az Escudo-t, és most már a Nissan R92CP '92-t használom.
Báremelyikről, báremelyikre váltok kell pár verseny hogy megszokjam.
Ebben a verzióban most a legygorsabba Nissan. Szinte mindig 24 alatt vagyok vele. 23:30 a legjobb, bőven lehetne jobb is, de mindig hibázok valahol, na meg a forgalom.....Az Esudonak a két kiaállás a hátulütője. A másik kettővel tudok 1:30 alatti időt menni.... futamonként egyszer...
-
edeleny
őstag
válasz
Bunda555 #11758 üzenetére
Én már csak az időeredményért megyek. 100 millám van, 'szal a CR megy a levesbe. (jó, időnként veszek ezt-azt)
A legujabb kedvenc: Nissan R92CP '92 Ezzel volt a 23 feles idő
Suzuki Ecudo a másik. Ez még a Gran Turismo 1-ből a kedvenc (A másik a Mitchubisi FTO-volt)
Amivel még 24 alá tudok menni (ha nem törlöm a beállításokat) Mazda 787 B '91Itt valamiért Szardínia lett a kedvenc pályám.
Szerkesztve:
Ja, igen ez Szardínia, nem Tokyo[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
@rglaaf #11728 üzenetére
Függ, az autóról, a pályától, a versenytől, és nagyon is függ a vezetési stílusodtól.
Nincs egzakt ajánlás.Más, most csinalgatom az új Caffe Menüt.
A Red Bull-t tudom élvezni.De a másik, a 900-as. Most Tamagocsi úr komolyan azt gondolja, hogy élvezetes, hogy 45 másodpercet dolgozzak le 10 kör alatt. Ilyen volt anno az olajfoltot kerülgetős PitStop Comodor64-re!
-
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11702 üzenetére
Azért kíváncsi leszek hogy oldják meg!
Aki megpróbálta, az láthatta, hogy ez csak az idióta AI miatt működik!
Tehát az AI-t kellene normálissá tenni, de azt nem fogják!Elindulunk!
Nem kell húzni a gázt az Abrathnak, mert bele száguldasz az előtted lévőbe, valaimért úgy gondolja meg kell emelni a kiskocsi elejét. (később soha nemcsinálja, ha megálltál akkor sem!)
Aztán, bárhová is állítod a Tomahawk váltóját, legyen 65 Km/h. Tehát ettől függetlenül a Tomahwk sor felgyorsul kb 200-250 Km/h-ra, majd az első kanyar bejáratánál az első nyom egy satuféket, és akanyarra beáll 65-re. A többi idióta meg követi. Aztán a kanyar kijáratnál ujra felgyorsul 200-250-re, és ujra satufék!Szóval így működik a 21. század legvalósághűbb szimulátorának a mesterséges inteligenciája, a gépi ellenfelek! Gratulálunk!
Üj le fiam egyes!Bocs ha valakit megsértettem!
-
edeleny
őstag
Nem kör, Tri-Oval, gumival nem tudod automatizálni!
Viszont én felvettem 120 Km/h-ra a sebességüket, így nem kell annyiszor lekörözni őket. Az Abrat is 340-re van állítva, olyan 23-24 perc egy menet.
Kedvenc:
Spa
Interlagos (Brazília)
Laguna Seca
Sargedna
Talán még Suzuka is.
Ja Deep Forest, High Speed ring.Mit Gyűlölök:
Mount Panorama
Az összes Francia, meg az egyik Japan, talán Autopolis -
edeleny
őstag
válasz
neo-geo #11698 üzenetére
Pont a lentebb említett, nyomorék AI miatt nem használom a GT3-as autókat Szardínián, sem.
Lekörözés közben, így is a hajam áll az égnek mire képesek.Nyilván nem én vagyok a célkorosztály, de ez roppant bosszantó.
Valamelyik Clubbman verseny, Fuji. McLaren F1 94.
Normál esetben ott loholtam az első nyakán, de a 7 körből egyben biztos kilöktek. Aztán jött az Escudo, és a gyalázás, na az volt unalmas.GR3 Mount Panoráma. A Renault val meg lehet csinálni kiállás nélkül, de ahhoz 6-os FM kell. Akkor még nem vagy gyors az egyenesben, lefelé, fektávon mindig belém jön....
-
edeleny
őstag
Magamról annyit: GT1 a mai napig a kedvenc. Nem én vagyok az ország legjobbja, de még csak a 10 000. sem.
Nyárron nem sokat játszottam, akkor is Szardíniát nyüstöltem. (1 perc.24 alatti idő)
Most ismét megjött a kedvem a dologhoz (meg, megállíthatatlanul esik)
Az uj verzió kiírja mi az ami nincs még kész!A kérdésem az lenne, hogy csináltak valamit a mesterséges inteligenciával, az ellenfelekkel, vagy ez végig ilyen fos (elnézést) volt?
Jellemzően GR3-as versenyek, Clubbman, Clubbman+ maradt ki! HA az autó nem elég gyors az egyenesben, akkor a féktávon simán kilöknek! Ez valami borzalom!
Anno 25 éve a GT1 ehhez képest mérföldekkel volt jobb!
Tamagocsi úr felbérelt egy csapat ovodást, és ők írták a programot!Még évezném is a versenyzést, hogy egyformán gyorsak vagyunk, de így nem lehet. Ha te az ideális íven vagy, és neki az van megírva, hogy ott kell menni, akkor rábasztál, mert ott fog menni. És természetesen, csak te pörögsz ki!
Az egésztől elment a kedvem!
-
edeleny
őstag
válasz
adamssss #11651 üzenetére
Nem tudom már mivel csináltam végig elsóre, talán az LM55-tél.
A lényeg, hogy olyan autó kell amivel 3x tudsz kiállni. (7., 15., 24. perc, vagy később..)
A végén az ellenfeleid is lelassulnak.
Azt hiszem 1.07-1.10 átlagot kell menni.A Pit.
A bekanyarodásnál a dombtetőn vigyázz. Könnyű a zaróvonalon átmenni. Ugyan ez a kijáraton is. Figyelj a záróvonalra!Most a 23'-as Honda a legjobb, kb majdnem kört kap a második! 1.06 körüli időkre képes, és csak kétszer állsz ki.
Azt hiszem 😁😁 -
-
edeleny
őstag
-
edeleny
őstag
......, de legalább bugos az Escudo!
Tegyétek fel a piros RS gumit!
A PP rögtön fel egy 760-ra!Ugy, hogy tettem az első szárnyra, vettem vissza a hátsó ól!
Csak próbálnak indult!Legyorsabb kör, 1:30.575. Futam, 24, perc, 24!
DE
Volt olyan köröm ahol - 2mp ben voltam, csak elbénáztam.
FM1-ben csak 1-2 köre van az embernek.
Az utolsó körben kitettem a fűre. Olyan 12 mp vesztettem.Tehát egy profinak nem lehetetlen a 23 idő.
[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
ProEvoFan #11516 üzenetére
Igen, egyet értek!
Miért nincs minden pályán PP800 futam?
Ha Tokyo 550,Szardinia 480? akkor a többinek legalább 300-350 illene lenni.Majd még kiprobálok dolgokat, de látatlanban megmondom: 787b: 24:20, Escudo 24:40, LM55 25:00, a többi meg a fasorba sincs.
Azért pozicionálhatnának ide még egy két autót!Az utóbbi két új pálya elég ritmusosra sikerült. Élvezetes rajta menni. De nekem idáig csak az LM55 jött be rajtuk. Mással nyerni sem tudtam.
Van egy csomó pálya ahol csak egy verseny van. Nekem pl. Brazília ugyan olyan kedvenc, mint SPA.
-
edeleny
őstag
Sajnálom!
Én az Escudo - rá vártam, a 23 perces futam miatt!
Mire még tudtam venni, kinyírták ezt az opciót!Igen én is úgy vagyok, hogy 1.31-es leggyorsabb kör, 24.40-es futam az Escudoval.
Szardínia királya a 787b lett.
Egy kiállás, akkor is csak tankolni. 1:32.5 legjobb kör. 24:18-as futam. Hibáztam párat. Meg a banda felét 3x kell előzni. Imádom amikor a kanyarokban csámborognak jobbra, balra!
Színvak mind, a kék zászlót hírből sem ismerik -
edeleny
őstag
Van ettől valakinek másabb Escudo beállítása?
Az 1.2xx-as idő szerintem hogy az RM lett az ez előtti RH szinte elérhetetlen, de majd meglátjuk.
Elsőre 24.perc 42 mp lett a versenyidő, annyi mint a 787b-é.
De van még benne lehetőség eléggé szórtak az időim. Viszont a leggyorsabb kört majd 4 másodpercel javítottam meg! -
edeleny
őstag
válasz
Mezcal #11506 üzenetére
Na,
VÉGRE!!!!Ma megvettem az Escudot!
Milyen beállításokat használsz, az Escudo-nál Szardínián?
Valahol volt egy beállításom, de még a mostani frissítés előttről ahol 23 perces időt lehet vele menni.
Idáig ami nekem volt:
- 787b, 24 perc 40-45 másodperc. Egyszer állsz ki.
- LM55, hát anno ez volt a leggyorsabb, aztán butították, most megint jó. 1 kiállás, nem kell gumit cserélni.Nyerni nem nagy kaland. 1.42 - 1.45 közötti idővel két kiállással meg van az első hely.
-
edeleny
őstag
válasz
Mezcal #11502 üzenetére
Nem a habkonnyű a lényeg.
24 perc 40 körüli idő!
Az LM 55 most gyorsabb lett. Először mentem vele 25 alatti időt. Nőtt a fogyasztása, viszont állom ahogy a RH gumikkal bánik. Konzekvensen tapad, és bőséggel meg van egy futam egy szettel, nem kell cserélni.A 787b is gyorsult, de bűn rosszul viselkedik az RH gumin. Nagyon alulkormányzott!
Az Escudo meg állom marad nekem.....
-
edeleny
őstag
válasz
ProEvoFan #11496 üzenetére
Szomorúan konstatálom, hogy megint belenyúltak a PP-be!
1, Tokyo Rain! Buktam az NSX bugot! Már a 820 lóerővel nem férek be 600 PP alá!
,
Viszont, az IM gumi kb 1 körig tart, aztán teljesen lekopik, mondjuk kb 2 mp-vel lassab tök pirosban....2, Szardínia. A Mazda 787b 800-helyett olyan 750 PP lett. De! A RH gumi tapadása pocsék lett, de legalább kibírja a futamot. Az RM tapadása van ott, ahol az RH volt. Úgy nézem teljes versenytávon nem lassult, de még játszani kell a beállításokkal. Az istennek se akar kanyarodni! Az utolsó kanyarba bele-bele kell emelni!
A fogyasztás gondolom a feljebb pumpált lóerők végett nagyobb. Az utolsó 7 kört sem lehet végig 1-es FM-el megcsinálni! Bosszant!Majd meglátjuk máshol mi van!
Majd hosszabb távon elválik, de az AI-is mintha butább lenne, vagy megkapta az előző okosságát. Olyan mint ha az volna a célja, hogy direkt bosszantson!
-
edeleny
őstag
Szerintetek, gyártanak még valahol a világon Suzuki Escudo-t? 😀
Tavaly augusztus óta nem volt a Legendás Autók közt!
De egy csomó használhatatlan sz@r vissza forgott már többször is!Kinek, hogy tetszett a fejlesztett AI?
Én nem voltam elájulva.
Annyit tapasztaltam, hogy féktávon zárta az ívet, de ugyan úgy belém jött.
Agresszíven, lehetetlen helyeken akart előzni.Egyszer a lilát kiforgattam. Tényleg teljesen véletlenül.
Francia pálya. Kívülről akart előzni féktávon.
Orral ment a fűre, derékszögben a pályavonalra.Na, gondoltam, megelőzöm a pirosat és nyertem. Onnan legalább 10 mp mire össze szedi magát!
Hát nem, három kanyar múlva megelőzött!
Kicsit csalásnak éreztem, mert én ennyi idő alatt a fűből nem botorkáltam volna ki! -
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11474 üzenetére
NA felültem a nosztalgia vonatra én is:
Gran Valley East
A Mini ring melletti kedvenc. Egyik kedvenc.Nézem a VR-es videót. Tényleg szebb benne a grafika, vagy csak promo?
-
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11470 üzenetére
Új versenyeket nem adott?
PP 600,700 800? -
edeleny
őstag
Hopp ez tényleg így van.
De csak arra jó, hogy ha nem tetszik a nyeremény, adjon ujjat!
Hármat pörgettem, mindig mást adott be!
Elsőre valami kipufogót nyertem, másodjára 30 e.-t úgy, hogy volt kocsi, és ez volt a második legnagyobb pénz. Harmadjára 30 e. de ez volt a legkisebb.
HA hozzá adja a kreditedhez, és nem okézod le, akkor adja be ujra, de nem marad meg a pénz. Ha leokézod, és úgy lépsz ki, az az már halvány inaktív a kártya, nem adja be ujra, legalább is ezt így láttam. -
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11459 üzenetére
Csak tanulnak a versenyen lévő MI-től! 😁
Egyszer ki fogom próbálni ezt az online versenyt is....
-
edeleny
őstag
válasz
ProdiG #11440 üzenetére
Laggo Maggiore.
Ferrari Challange.
Viszonylag könnyű megcsinálni, megnyert Ferrari is jó hozzá.
115 e. ad.
Legelső farmnak ideális
Aztán egy LM55, és mehet a Szardínia farm.
Onnantól kezdve a pénz nem kérdés!GT 1-2.
Ősember vagyok 😁
Ahhoz képest fillérekért lehet pénzt keresni.
Kinlódani sem kell annyit.[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
Szerintem megint bugos
Tokyo Rain.
Bosszantott, hogy az 550 000 futomon szenvedek.
Vettem egy uj NSX '17-t.
És elkezdtem játsazni a tuningal.
Amikor a PP-nél először előjött a háromszög, gondoltam, hogy lesz keresni valóm.814 kóerő, Intermediert gumi PP578 (vagy 587?)
Most legutoljára engedte feltenni verseny közben a RH gumit!Ami gond.
Zabálja gumit. Tojásokon lépkedek, így is: Az IM-nek vége az 5. kör közepén, és az RH-t is lejártam hátul a 12. közepére.
A FM-el bűvészkedni kell, mert 1-en kb 5 körre elég.
És roppent lassan töltik vissza a benyát!
2 perc 7 a legjobb kör így amatőr szintemen, de akkor FM-6 volt. -
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11423 üzenetére
Köszi.
Raszoktam én is erre.Corvette Zr1 (C06), 946 hp.
Szénné tuningolva. 1,52.- 1,55 körüli verseny idő.
Így nyolc perc körüli a napi kilométer.Ám roppant érdekes számomra, hogy csak normál futóművel megy stabilan.
FullCustomize, akár hogy állítom amint meglátja az autó orra az ovál kijáratát, már ki is pördült. Volt olyan futam, ahol csak sokadik lettem!A Legendás autókból lassan kiveszi a 787b t, de Escudo még mindig nincs....
-
edeleny
őstag
. Milliós nem tudom, 500 000 nyeremény, autó már volt., meg egy rakat tuning cucc, meg egyebej6.
16 fajta, vagy 12, (négy téli sor lefelé) motorom van. Van amiből több is. Megszámlálhatatlan tuning alkatrész, de egy egy autóhoz csak max 2 db.
Van ugye olyan tuning is, ami nem kapható. Ha felrakom nő a teljesítmény vele a PP. Aztán meg vissza kell szabályozni. Sokat érünk vele.
Ami így érdekes. 787b, PP 800
571 lóerő. Turbó nélkül
Turbóval, visszább tekerve 601 lóerő.
De hiába több a teljesítmény, a forgatónyomaték az adatlapja szerint rosszabb gyorsulási értékei vannak.Ja, megint kapható a 787b, de az Escudo még mindig nem. Pedig valamikor októberben volt a 787b.
-
edeleny
őstag
válasz
Mosqu!to #11405 üzenetére
Én se leszek sokkal hasznosabb.
Nekem a Sauber Mercivel ment. Igaz azt is úgy kell kifogni!
Ez még a nagy PP állíítgatás előtt volt. Azóta nem próbáltam.
Türelem kell hozzá, mert ők a 8. kör környékén állnak ki kereket cserélni, és utána lassabbak.Ugyan ez van Watkins Glen-ben is. Azt hiszed, ( sokáig így voltam) hogy nem lesz meg, mert akkora az előnye az elsőnek, de az utolsó kerékcsere után feltűnően lassúak lesznek.
-
edeleny
őstag
Hát, nem tudom!
Én azt a húde fííling érzést vártam, mint 2001-ben.
Nem jött!Mivel Tokyo Rain-re nincs egy jó autóm, Szardínián szórakozom. Legjobb verseny idő ( 24 perc 41 s) Leggyorsabb kör. ( 1 perc 34, 540)
De a 787b-nek nincs versenytársa így eléggé unalmas!
Még az Atlanta érdekel, de az LM-55-el már ott sem kérdés, és annak sincs versenytársa.Szóval, az hogy vegyek valami méregdrága semmire sem használható autót, az nem vonz!
Nekem sincs meg a Bugatti, de ami jobban zavart, hogy a Café előző küldetéseihez is várni kellett, hogy itt ott felbukkanjon egy autó!
Ezeket a nyerhető motorokat, meg Tuning Part-at nem is értem.
Beraktam a 787b motorját egy RX7-be, konkrétan vezethetetlen!
Kapok valami nem megvásarolható titánium hengerfejet egy olyn kocsihoz, amitől alapból van 10 jobb. Minek?
Nyilván értem. Japán 18 éves, gyerek, van otthon egy 1000 éves RX7, és a játékba szénné tuningolja, de ....????
A GT Planeten van olyan fórum:mit vársz a GT7-től.
Hááát, legyen mindhárom földrészen 15 pálya (Mini Ring, Apricot Hill), és minden pályán legyen minden típusú verseny)
Brazíliában, Monzában alig van futam!!!Sicc!
De az EA sem jobb! F1 '22
Vegyek online kesztyűt, mert megnyertem, miközben egy-egy kiválasztott pályán nem tudok random hétvégét futni! Vegyek, költsem a pénzt! Közösség, egyebek!
A francba.... -
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #11385 üzenetére
Ha volt is kihagyva azóta 1-2 nap, vagy 3, akkor sem volt.
Egy egy autó minimum 1 hétig bent van. A Limited Stock-nál van még 1-2 nap.
A 6,5 millás Merci már szilveszter óta ott van!
A GT Planet-en van hozzá egy két jó beállítás, vagy legalább is kik feltették azok szerint jó!Szardínián 23 perc vége idő, jónak tűnik.
Mezcal:
A nemrég lezárult National League-ban is az volt, nem volt vészes.[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
A legendás autók, hogy térnek vissza?
Nyáron volt a Suzuki Escudo. Sajnos nekem leállás volt, be sem volt kapcsolva a gépem. Nem vettem meg!
Azóta erre várok, de úgy látszik hiába.
Azóta már több autó is visszaforgott. A ventilátorost nyár végén vettem meg, és megint volt, mint ahogy a McLaren BMW-is. (a FINA-s) -
edeleny
őstag
válasz
SH4D0W2011 #11372 üzenetére
SZóval, vedd meg nyugodtan!
Szardíniában egy óra alatt visszahozod az árát!
Kemény gumi, Egy kör 6-os FuelMap-on, vagy végig 2-3-ason. 8.ban csere, tankolás, onnan végig FM1.
Atlanta: 3x kiálni, FM5, ha bátor vagy akkor csak a 15. perc után egyszer cserélsz gumit. De a vége trükkös üzemanyag szempontjából, mert ha túl gyors vagy mehetsz még egy körre, és arra már nem biztos hogy jut.....
Suzuka-t, és a másik Japán pályát is ezzel csináltam meg, Franciába viszont kevés. -
edeleny
őstag
válasz
SH4D0W2011 #11372 üzenetére
Bár sokat valtoztattak rajta, nekem ez jön be a legjobban.
Az új Atlantai pályán még nem találtam jobbat.
-
edeleny
őstag
válasz
edeleny #11366 üzenetére
Mennyire nem intelligens a Mesterséges inteligencia.
Atlanta, Gr1 futam.
Elszámoltam magam az üzemanyaggal.
Utolsó kör, a sikán után, a dombon felfelé fogyott el a benya.
Gurulok, hol máshol, mint az ideális íven, harmadik vagyok. A cél előtt pár méterrel belém jön, és belök a célba! 😁😁😁
Simán megelőzhetett volna, de nem! -
edeleny
őstag
Én még ilyet nem tapasztaltam.
Övék az ideális ív, es sehova!
Szardínia, ha jól szamolom akkor a 7-es, 8 as kanyar.
A padlógázas jobbos balos törés.
Előzöm, ő van az ideális íven. Jön a másik kanyar, ott már én leszek az ideális iven, mellette vagyok, és simán belém jön oldalról.Azt aláírom, hogy kóricálnak össze vissza, és teljesen kiszámíthatatlanok, de övék az ideális ív!
Sargedna, a legnagyobb sebességkünbség a vége felé a nagyon gyors "S". A végéről számoléva a 3.-4. kanyar. Soha, még csak meg se kisérelték, hogy vahogy félre álljanak, vagy elengedjenek. Szívtam már miattuk sokat ott.[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
HaZsolt #11362 üzenetére
Az a kisebbik baj, hogy nem huzódnak le, de ha úgy van simán neked mennek!
Néha az az érzésem, hogy csak nehezítésnek vannak benne.
Nem tudom elhinni, hogy tök véletlen, hogy abból a 7-8 körből, amikor játszanak a lekörözöttek, 5-6 alkalommal valaki mindig kóricál a pálya vegefelé lévő gyors jobbos-balosban. -
edeleny
őstag
Találtam Szardíniára a 787B-hez egy jó beállítást. 24,5 perc.
Király.Másik.
Atlanta GR1.
Hogy a manóba csinálja meg a gép 1 kiállással?
A kettő is szenvedős, de akkor csak vele vagyok egy tempón. -
edeleny
őstag
válasz
Mezcal #11346 üzenetére
Sardegna
Most már megint sikerült levinnem a 787B vel 25 percre a futamot.
Amúgy a masodik, és a harmadik csak kétszer áll ki.Hát, igen.
Az ellenfelek Mesterséges Intelligenciaból az intelligencia nagyon hiányzik.
Esküszöm, 25 éve a GT1 ben értelmesebbek voltak a gépi ellenfelek.
Csodálkoztok, hogy a belépő online versenyen a játékosok állandóan ütköznek?
Már rászoktam arra, hogy lekörözés közben hogy tudom a falbatenni őket.
Ideális iv6, nincs más. Ha ott vagy neked mennek.Suzuka. GR3as verseny. Elvileg élvezetesnek kellene lennie, mert pár tizedre autózunk. Ha egy két tizeddel elnézel egy kigyorsitást, 10ből ötször kiforgat.
Ja, 1 órás SPA.
Befelé a boxba rámentem a fehér vonalra. 3 másodperc bünti. Elveszi a gázt. 3, 2,, 1. Csatt, forog, csatt jön a fal. Visszacsúszik irányíthatatlanul, újabb csatt. Vagy öten jöttek belém. Hál istennek, nem volt gáz, mert csak a körüket vettek vissza, de roppant rühellem[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
A hétvégén nem volt bekapcsolva a gép. Ma azzal fogadott, hogy beszéljek a Caffe-ba Sára-val. Mondom mi a fene, nem volt frissítés. Hát Happy Birthday - t kívánt ( valóban a napokban lesz), és kaptam egy kocsit ajándékba! 😁😀
Azért kérdés.
1, a BrandCentralba két LM55 van. Van közöttük különbség?2, Abba a szutyok fehér RX7 be kell motort cserélni? Már az RX7-hez van egy csomó Tuning cuccom
-
edeleny
őstag
Megvettem a Legendás autók közül azt a ventilátoros jószágot.
Aztán később a Tuning boltba a könnyített kasztnit hozzá.
Na, ez hülyeség volt.
Vissza lehet valahogy csinálni?Régen, ilyenkor nem mentettem, és ha nem jött be a valtozas, egyszerűen kileptem, és vissza állt az eredeti állapot mint ha misem történt volna.
-
edeleny
őstag
Remélem most már örök időkig így marad, hogy a hónap végi frissítéssel variálják a PP számítást.
Nevetségesek.
Van olyan kocsi ami ezek után le sem tudok oda vinni, ahol eddig versenyeztem vele.Ahogy látom, a futómű beállitásokat kivették belőle, és a szárnyak állása is kevesebbet ér.
A teljesítmény ér sokat.Az LM55-t PP800-ra csak úgy tudtam levinni, hogy 512 lóerőről levittem 486-ra.
Jó, mert az ember kutatgat a neten, és a talált beállítások szinte mind használhatatlanok.
-
edeleny
őstag
A tapasztalt játékosokat kérdezném.
A Legendás autók közt lévő McLaren F1 BMW ér valamit?
A másik 18 millás egy kalap....., 18 ezret sem ér! -
edeleny
őstag
válasz
Sanyi.mTs #11309 üzenetére
Én egy GR3 as Peugeot VGT vel csináltam végig. Munkás, de jól kanyarodik.
Aztán egy Audi VGT - t vettem hozzá, pont az ellenkezője, egyenesben gyors.
Na!
Ha van lóvé, akkor Mazda LM55 VGT.
Most bucira vertem velük őket.
Aztán ha mar előjön a Sargedna 800, csak a mezőnyt lehet lekörözni vele 750 000 kreditért. -
edeleny
őstag
válasz
undercover #11297 üzenetére
Ez a készíthetsz olyan versenyt, ez hogy működik!
Már nem ma múltam 24, anno megrekedtem a GT1, GT2 szintjén
de imádom ezt a játékot!
-
edeleny
őstag
Mesterséges (un)inteligencia.
Watkins Glen.
Ugye ott a boxbejárat az ideális íven van.
Nem tudok úgy a boxba menni, hogy ne kapjak büntit.
Oké, betartjuk a vonalakat a bejáraton is. Ez azal jár, hogy az ideális íven kóricálsz. Na a mögöttem 3-5 másodpercre jövő úgy kiütött, hogy a boxbejáratot elkerültem.
Mondom neki meg van írva az ideális ív....Szintén WatkinsGlen.
Egyetlen darab felhő nincs az égen, soha nem is esett.
Sorjáznak mögöttem a boxba. Nézem Intermediert! Maga Nooomális?Fuji
Szakad. Intermediert. Csúszkálunk. Majd lassan el áll, szárad a pálya. 8.-9.- kör, ha menni kéne a boxba, de nem kell, akkor már slickeket tennék fel.
Erre mit lép a mesterséges inteligencia?
Hard esőgumi!
Köszönjük Emese!Kérdés, ha már idáig elolvasta valaki.
A legendás autók majd jók lesznek valamire, lesz rájuk verseny, vagy csak, hogy van ilyenem is a garázsba? -
edeleny
őstag
válasz
Sanyi.mTs #11288 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy csal. Csinál érdekes dolgokat!
10 mp-vel vezetek, egyszerre megyünk ki a boxba, én nem cserélek kereket, ő igen, látom. Aztán a kiállás után 5 mp-re csökken az előnyöm. Jó lenne tudni, hogy csinálja.
És akkor el is érkeztünk a múlt heti témához, kinek mi nem tetszik a GT7-ben!
Hát a Mesterséges Inteligencia, ami nagyrészt csak mesterséges. Amit az ellenfelek művelnek a pályán... nekik meg van írva, hogy az ideális íven, mekkora sebességgel kell menni. Ha te ott vagy, akkor így jártál, simán beléd mennek. Azt nem lehet csinálni, hogy az egyenes vége felé előzöl, és be állsz középre, hogy eszébe ne jusson iannen-onnan vissza előzni, simán kiforgat!
Nem csal a gép, de azt nem hiszem el, hogy Sargedna-n a 15 körből 10 körben a felső gyors "S" kanyarban érek utol valakit! persze, mintha állna.Kicsit unalmas, hogy mindig gördülő rajt, mindig te vagy az utolsó. Így az elsőtől minimum 2-3 másodpercel gyorsabb köröket kell futnod, ami nem teszi élvezetessé az előzéseket. Az első pár körben néha a régi kvarcjáték élményem van, ahol két pixellel egy olajfoltot stilizáló harmadik pixelt kellett kerülgetni, az volt az autósjáték.
És van olyan futam, ahol akár milyen gyors vagy, ha az első körben nem jutsz el a dobogó közelébe, akkor esélyed sincs. Márpedig lesz olyan része az első körnek, amikor 4-en öten szerencsétlenkednek előtted. -
edeleny
őstag
Na, megjött a szokásos frissítés.
És a szokásos méreg....Heteken kersztül tökéletesítettem Sargednára az LM55-öm.
A 800 PP-ből 820 lett.
Konkrétan majdnem vezethetetlen lett a kezesbárány.
Az alig kopó Hard gumik jó ha kibírják a versenytáv felét
Értem én, hogy a GT sohasem a törésről volt híres, ha 300-al belerongyolsz a falba, akkor nincs tovább, de ez már a ló másik oldala! Ha leteszem a fűre a kereket, fél körön keresztül húz a kormány, ugyan ez van ha érintőre veszem a falat.Fél percel mentem rosszabat versenytávon.
Escudo. Amikor én utoljára mentem vele, akkor volt egy beállítás, amivel a High Spees ringen az első kanyart padlógázon majd 400-al lehetett venni. Olyan 48, 52 mp-s köridővel. Igaz akkor még csak lemez volt......DVD
-
edeleny
őstag
-
edeleny
őstag
Hipotetikus kérdés.
Mit teszel?
Utolsó kör kezdődik, fodulsz rá a célegyenesre, ki írja, hogy 0.9 körre elég a benya. Negyedik vagy, az első három pedig a boxban.......
Willow Springsben vagy, ahol előtte soha se voltál 4.-nél jobb... -
edeleny
őstag
Kérdés, TimeTrial-ban miért vagyok gyorsabb, mint a versenyen?
LM55
Sardegna
Miután megszoktam az autót 1, 40.5 volt a versenyen futott leggyorsabb kör. Nem is igen éreztem ugy, hogy hagytam volna benne.
Ugyan ezekkel a beállitasokkal ugyan itt Time Trial 1 másodperccel gyorsabb voltam elsőre, apró hibakkal!Time Trial, mint ha nem is ugyan az a pálya lenne kinézetre. Rendesen keresni kellett a megszokott fekpontokat.
-
edeleny
őstag
A Neo_Classik Willow Springs-el kinlódom. Ott ha lemész, akkor lent vagy!
Mondom 5 hétig be se volt kapcsolva..
Előtte Suzuka volt a mumus.
Bekapcsoltam gondoltam egyet, és az Mazda LM55-t megvettem a neten fellelhető beálítással. Csak ki akartam próbálni. 3. körben jött az eső, és kiatrtott a végéig. ÉS csodák csodája most én mentem el mindenki mellett, mint, ha álltak volna.
Csak azért nem lettem első elsőre, mert az utolsó körökbe már úgy voltam vele, hogy legyen meg.Sauber Merci! Háát.
Willowra nem az igazi. Van beállítás Sargedna-ra is, de ott 26 perc alá nem tudtam vele menni. Inkább 26 perc közepe.
A régebben linkelt Toyota Hybrid Youtube-os beállításaival 25 közepe, eleje. Az tetszik.Most valamiért a napi kilométer után 4-5-6 csillagos kártyát dob.
Nyertem egy Bugatti lehetőséget. Megvettem a gépet, de még nem próbáltam ki. -
edeleny
őstag
............, ki az a hülye aki kézikönyvet olvas.... 😁😁
Nem jártam még a beállitásokban, majd megkeresem.
Ha már így vagyunk.
Az extra menüben ugye autókat kell venni?
Az egyik Hondát továbbra sem találom.Ezt, a LegendCar-t továbbra sem ertem, ha megvettem egy autót, minek kínálja tovább.
Tudom en, 2022 t írunk, a vakond is internetezik.
De akinek nincs, vagy6csak korlátozott net van otthon....?[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
5 hete most volt időm játszani.
Nem úgy volt, hogy valamelyik frissitésel lesz Suzuki Escudo PikesPeak?
A GT 7 legutálatosabb fejlesztése, hogy ha kicsúszol vissza rak a pályára. El tudnék beszélgetni Tamagocsi úrral!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest