Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz edeleny #11441 üzenetére
Az LM55-re várnia kell, ha még nincs meg.
Sokkal olcsóbb és azonnal használható egy GT-R Nismo GT500 '16, nálam PP799.92 ezekkel: RH gumi, ballast 164kg, -6, power restrictor 95%, minden más gyárin. Short shifting (a csík harmadánál-felénél váltva, kanyarokban minimum 1, de sokszor 2 fokozattal az ajánlott felett tartva) és lift&coast (50-100, de Kemmel végén akár 150 méterrel fék előtt már csak gurítani) használatával is reggelire eszi a Gr.3 autókat, de így Sardegna 1 kiállás, akkor is csak tankolás, az 1 óras Spa is egy kiállás, ha nem esik annyi eső, hogy interre vagy full wetre kell váltani. Így 800k + az apró (RH, IM, W gumik, ballast, power restrictor) áron van egy igazi aranybánya, már csak türelem kell a Sardegna és Spa farmoláshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest