Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
JuditBF
csendes tag
Súlyelosztás állítása előre + gáz érzékenység csökkentése a gázpedál pedig akkor sem padlóig, ha kék az "ideális ív" *
* ideális ívet jelző szép kék vonal csak zavaró, több esetben becsap illetve nem az a gyorsabb. Új pálya esetében az első egy két körön persze használható és megfigyelhető mit ajánl, de azután érdemes kikapcsolni mert csak a figyelmet tereli el!
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
válasz Tegla80 #6203 üzenetére
Tegla80: Valamit nagyon benézel, mert Mert én nem Zoli vagyok!
Lord Vader: így van, szidni én is szidom, de azért szeretem!
Senna Lotus esetében is szidtam eleget mert 300 felett mitől lesz ilyen puding az irányítás azt nem nagyon értettem!
Arany az nekem sincs meg és pont a"pudingság" miatt ami idegasítő:
1 pálya Monza: 1.25.790
2 pálya BrandH:1.11.291Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
Elims, Most fogom amit írtál:
" ....Nekem az eddigi gran turismo-kban szinte Minden autóval "kedves" volt a játék....."Akkor lehet nagyobb előnyöd van az eventeknél, mert én csak a kicsi utcai autókat szeretem és tudom viszonylag jól vezetni!
..... de én meg mindig szeretem a játékot!
[ Szerkesztve ]
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
Elims, mint ahogy kezdtem "ezer ember - ezer vélemény" Éppen ezért nem lehet saját véleményünket über top véleménynek kikiáltani. Te nem szereted, mert szerinted nem jó, én meg szeretem mert szerintem jó! Ennyi!
Mint mondtam én a GT 5 el kezdtem így eleve nem is lehetek olyan nagy fan mint te aki le is írta hogy már a 2 estől képben van. Én csak az 5 el tudom összehasonlítani, de annál sokkal jobbnak érzem! A dirt 3 meg aztán .... Köze nincs a GT hez. Lehet szeretni aki bírja ezt a fajta NFS szerűséget de azért az nem GT.
A "szeretnie kellene a játékot nem fikázni" meg azokra értettem, akik nap mint nap játszanak vele és közben meg csak ócsárólják. Na azt nem értem! Mert vagy szeretem és játszom, vagy nem szeretem és nem játszom! Közép út meg nincs. Bár vannak olyanok akik folyamatosan lekurváznak olyanokat akiknek csak az a bűnük hogy rájuk sem néznek!
Szóval a lényeg a szórakozás, ki az NFS ben ki a GT 5 ben ki a GT6 ban (én például) más pedig a DIRT ben találja meg a nagy simjátékát.
Egyébként meg mond a PSN ID-t felveszlek barátnak aztán versenyzünk a gyári eventekben.
Bár neked előnyöd van a hosszabb múlttal, ja de én meg szeretem!Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
PS3 ra? Semmi más autós nincs! Ne is kísérletezz. F1, Grid, rallis dolgok NFS ről meg hu..... mind távoli. Éppen ezért nem értem miért rossz a GT! Vagyis miért mondják rá hogy rossz! Továbbra is fenntartom véleményem, hogy konzolra a legjobb!! Csak mindenkinek meg kell találnia a saját géposztályát! De ez talán nem is új dolog, hiszen az életben is így van nem? Van aki a suzuki kupában van aki wtcc ben F3 ban DTM ben GT500 ban stb stb kupákban versenyez. Akkor itt sem kell mindenkinek minden autóval jól tudni hasítani. 150 LE ben sokkal jobb versenyeket lehet futni mint 500-600-800 LE vel.
Minden esetre talán mindenkinek aki játszik vele SZERETNIE KELLENE a játékot és örülni hogy ilyennel lehet a nappaliban játszani,és nem fikázni. (Mert ha olyan szar akkor egyszerű a felállás,nem kell vele játszani)
És talán javasolt egy közösségben, tudatosan kicsitől felépítve játszani ezt a játékot megfelelően ellenőrzött módon.pl Egy utcai autóból építve fel a versenygépet és nem azonnal redbullal bajnoknak akarni látszani.
[ Szerkesztve ]
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
Nem is kívánnám hogy belemenjél huszadjára mert felesleges! (Jesszus hiszen mindenkinek más az igénye!)
Tulajdonképpen csak egy rövid pármondatos dologra lettem volna kíváncsi, ami úgy össze foglalja a lényeget hogy miért is jobb az 5. Persze az online rész "rosszalkodásának" kritizálását kihagyva.
Véleményem szerint a 6 ban
- jobb a grafika, ebből adódóan szebben és jobban néznek ki az autók is és a "külvilág",
- sokkal jobban mozognak az autók, hiszen sokkal jobb lett a fizika is.
- A nem olyan régi peccsel meg jobbá tették a kormányok beállíthatóságát. (bár sokan nem tetszésüket fejezték ki hogy felpuhult a kormány, ami igaz is de a 3 tényezős állíthatósággal csak be kell állítani és ok is.)A hangokra sajna viszont nincs mentség elismerem, az még mindig GT-s. Olyan amilyen. Igaz hogy ha kikerül a hang az 5.1 re akkor azért el lehet versenyezgetni nyugodtan és nem ettől (a de szar a hang-tól) nem sikerül az a Senna Lotus arany sem!
Ami biztos nem minden autóval "kedves a játék" azaz ha szar a verda akkor az embernek a kedve elmegy az egésztől és hajlamos szidni a játékot. De amikor jó a gép és sikerül egy jó beállítás is akkor viszont nagyon ütős. Nem olyan rég gyakoroltam a www.gtkarrier.hu oldal versenyének beállításával, kisautó kevés TP-vel. Meg kell hogy mondjam nagyon nagyon jó volt. Bár ehhez kellettek a többiek is akik valóban olyan módon játsszák a játékot ahogy azt kell. Talán openbe az életbe nem megyek többet mert az igazi versenyélmény ott kezdődik ahol mindenki szereti a játékot, szeret játszani, és tiszteli a másikat! Most is lesz verseny csütörtökön és akár heti több gyakorló nap is van ami asszem nekem bőven elég lesz az openos "szarok rá ha kilöklek" helyett!
Senna Lotust meg majd megnézem hol hagytam abba.
[ Szerkesztve ]
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
válasz GTKarrier #6126 üzenetére
OK! Ha most nem hát majd legközelebb! Egyébként csak most esett le, hogy a sorozatban mivel segítitek a ponttáblán hátul állókat! Így ha ügyesen sakkozik az ember, akkor 5-10 LE vel is erősebb gépet tud összerakni és akkor máris ott lehet az él közvetlen közelébe!
Egyébként ha közben megérkezik GT7 akkor mi lesz a GTKarrier sorozattal?
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
Tényleg jó ez az autó! (leírás) Alap állapotában is élmény vezetni. Igaz a súlya az nem semmi de akkor is nagyon jó. Belső nézetből az új 27 km-es pályán nagyon nagy élmény!
GtKarrierbe nem lehetne bevenni? Igaz a mostani versenysorozat autói más kategória, de esetleg később?Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
-
JuditBF
csendes tag
válasz GTKarrier #6101 üzenetére
Sziasztok! Megnéztem, az oldalt és tényleg jónak tűnik!
Ami jó hogy a hátsó részen lesznek segédek is így nekem is jó lesz a verseny. A TP pontok nem tudom mennyire segítenek majd engem (nem igen megy a setup) de erőben biztosan. Minden esetre engem érdekel!
Egy kérdés a felkészülési versenyekre is lehet jönni ugye bárkinek?
Kari ! Ti nem jöttök?[ Szerkesztve ]
Az élet rövid, így inkább versenyezzünk egy jót: www.gtkarrier.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest