- TP-LINK routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OpenMediaVault
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- Linux kezdőknek
- 10 gigabites hálózat USB4 Type-C kapuból a QNAP átalakítóival
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jimmy399
senior tag
Szevasztok!
Lenne egy nagy problémám, én még nem rég kezdtem 3dsmaxozni, és még nagyon kezdő vagyok még ebben a témában. Nszal, nekem elég a 3dsmax R3 bár vannak újabbak, de egy kezdőnek szerintem elég.
A probléma: mikor elindul a program, akkor a ''perspective'' nézet egyáltalán nem jelenít meg semmilyen alakzatot, az egész szürke és csak az XYZ koordonátarendszer látszik. A többi nézet: Top, front, left szépen megjeleníti a tárgyat. Ezt Direct3D-s driverrel csinálja amit a Customs->preferences->viewports fülön állítok be.
Itt a Viewports lapon van még egy ''configure driver'' de ezt is hiába állítgatom, csak nem akar összejönni.
A másik az, hogy ha átálítom az előbb megadott módon a OpenGL-re akkor meg a perspective nézeten amikor mozgatom, vagy forgatom az adott tárgyat akkor elpikszelesedik az egész kép. Itt is próbálom beállítani a fentebb megadott módon de ez sem jár sikerel. Valami 5let??
/A config: A videókártya egy GeForce4 MX 460 64Mb-os kártya az illesztőprogramja 2004. 10. 29-i és a verziója 6.6.9.3; egy PIII Celeron(Tualatin)-1455Mhz-es proci, fél giga Sdram, 40Gb Maxtor Winyó; Windows Xp SP2./--- N/A ---
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Vallás
- További aktív témák...