- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Netflix
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
válasz darkstreet89 #92452 üzenetére
Szimpla liszensz, a Sonynál csak a Pókember filmes jogai vannak. MS bármikor liszenszelhetne saját játékra. 2014-ben meg is kereste a Marvel a Microsoftot, Hogy nem akar-e esetleg. Mondták hogy nem.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
tag
válasz darkstreet89 #92452 üzenetére
Mert azt fogod mondani, hogy minek vegyél PS-t, max. 4 év múlva ugrálok pókember jelmezben.
Így viszont ha ez a leghőbb vágyad, bizony, meg kell venned vagy a PS-t, vagy neadjisten egy PC-t.Szerintem a többség, vagyis az átlag konzol használó anyagi okokból nem vesz PC-t, és anyagi okok miatt fog csak 1 konzol mellett dönteni. Itt pont ezt a réteget kell meggyőznie mindkét oldalnak, hogy az ő termékét vegye. Arra nem hatnak az egyedi címek, akiknek több konzoluk (és/vagy PC-jük) is van, de velük nincs is baj, hiszen mindkét oldal termékét meg fogja venni, ezért nem kell aggódni miattuk.
-
Wesder
félisten
válasz frankdelgado #92457 üzenetére
Akkor még pont nem, mert az Activision nem épp a legjobb pókember játékokat rakta össze. Mondta is a Marvelnek hogy több részt nem csinálnak, mert a kutyának se kell. 2018 meg a Marvel láz majdnem csúcsa. Nem csoda hogy egy semmi újat nem tudó, de 100% fanservice pókember jàték nagy siker lett.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
FireLord
aktív tag
Sziasztok,
SeriesX-hez van bestbuy fejhallgató vagy kinek a pap kinek a paplan? -
negyven2
veterán
válasz discrate #92455 üzenetére
Bár még nincs rá 100%-os garancia, de jelenleg úgy tűnik, hogy azok lesznek. Bár igaz, hogy nem Star Wars, de anno a Starfield bejelentésekor sem volt platform megjelölés, és még az MS felvásárlás előtt voltak tárgyalások a Bethesda és a Sony között, hogy az exclusive cím legyen PS-re. Tehát attól, hogy hivatalosan multicímnek tűnnek jelenleg, attól még a Sony/MS tehet rájuk ajánlatott, hogy időszakos, vagy teljesen exculsive legyen a cím.
frankdelgado: azért vegyük figyelembe azt, hogy ha az MS igent mondott volna a megkeresésnek, attól még az a Spider-Man játék (ha azt választotta volna) szinte biztosan nem az lett volna amit az Insomniac csinált a Sony-nak (még akkor se ha ők csinálták volna a MS-nek).
Illetve igazából, semmi akadálya nincs annak, hogy az MS is csináljon egy Spider-Man (vagy bármilyen Marvel) játékot... akár most is. Bár azért halva a mostani dolgok állását, azért a Sony-ból ki lehet nézni, hogy úgy kötötték meg az együttműködést, hogy ezt a lehetőséget megakadályozza (úgy értem, hogy az MS-nek nem lehet exclusive Marvel játéka, csak a Sony-nak... csak multiplatform lehet ezen kívül).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
Golyo69
senior tag
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #92461 üzenetére
Úgy voltak Sony stúdió, mint most mondjuk az Asobo, akik a MSFS2020-at csinálták. 3 jàtékra volt szerződésük, meg àllítólag volt valami balhé is, ami miatt a Sony màr nem akart velük dolgozni.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
félisten
válasz csuvicsuva #92461 üzenetére
Szerintem sose voltak Sony stúdió, három játékos szerződésük volt a Sony-val.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
válasz csuvicsuva #92461 üzenetére
Annak a kiadója a Lucasfilm Games (ettől függetlenül lehet még ex.) lesz, és jelenleg annyit tudni, hogy majd valamikor jön (talán a generáció végén, de simán lehet, hogy majd csak nextGen lesz belőle).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92466 üzenetére
Azért ott így látalanban is jobb a helyeztt, hiszen szemben az Aspyr-al, a Quantic Dream azért egy játékfejlesztő, és nem egy sima portoló cég (ugye az Aspyr-nak a Knights of the Old Republic Remake lesz, lenne az első, kvázi saját játéka, ami nem egy port).
Pluszban ugye a pletyka, hogy az Aspyr-nál elfogyott a pénz. Pedig ott van nekik ezen projekt esetén a Sony és a cég tulajdonosa is az a Embracer Group, ami mostanában minden fejlesztőt is megvesz.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Bad Pritt
félisten
válasz negyven2 #92467 üzenetére
Hát ha ez a jobb helyzet, akkor nem tudom, milyen lehet a rosszabb.
Simán benne van, hogy lelövik a francba ezt is.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
csuvicsuva
addikt
Köszi a választ mindenkinek, akkor lehet, hogy csak PS-en nem fog megjelenni 2025-ben.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
everest140
tag
Éppen a Halo Infinite multival játszottam kb 2 és fél órája, amikor egyszer csak lefagyott a Series X, de úgy hogy semmire nem reagált és a képernyőn 1 darabig szétesett pixelek jelentek meg, elég csúnya volt, majd újraindult a rendszer. Azóta megy rendesen.
Valaki járt már hasonlóan?
Esetleg túlmelegedett volna a gép? -
oriic
HÁZIGAZDA
Jövő tavaszra tolódott a megjelenés, de legalább kiderült, hogy jön GP-be a Planet of Lana Trailer
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92468 üzenetére
Azt főleg úgy értettem, hogy azért egy olyan csapat, ami már azért lettet 5, alapvetően jó kritikai megítélésű játékot az "asztalra", azért jobb esélyekkel indul az Aspyr ellen, akiknek portokon kívül nem volt még játékuk. És még azok a portok nagy része is elég sok esetben eléggé közepere sikerültek (pl. Kotor 2 Switch kiadása).
Az viszont el kell majd fogadni (sőt, folyamatosan latjuk is), hogy a játékok fejlesztési ideje, jobban meg fog nőni, mint azt a technikai fejlődés következtében, és az emelkedő felhasználói igények által eddig láttuk. Értsük úgy, hogy eddig is folyamosan növekedtek a fejlesztési idők, de az eddigi dolgok mellé bejött még az, hogy a stúdiók 0 belső konfrontációt akarnak a náluk dolgozó fejlesztők érdekében. Ami igazából egy jó és pozitív dolog, csak mint manapság minden mást, minden más területen is, úgy itt is főleg az 1 bites elv szerint működik. Vagyis ami nem "nyugodt légkör" az már toxikus.
Ugye pont nemrég volt pl. a Rockstar estén egy kvázi belsős szivárogtatás, hogy a GTA VI sokkal kisebb volumenű lesz, mint amit az elején elképzeltek. És ezt 2018 után döntötték el, mert ott náluk a RDR2 után lett az, hogy nem hajtják a fejlesztőket úgy mint korábban, hanem abban a tempóban dolgoznak ami kényelmes nekik. Viszont emiatt ha az eredeti terveiket meg szeretnék valósítani, akkor a GTA VI talán 2030 után ki is jöhet (régi módszer szerint már lehet ki is jött volna). Ezért inkább lejjebb adtak a tervekből, és így hamarabb ki tudják hozni (elvileg 24-re tervezik, ami simán lesz 25). A kivágott dolgokat meg majd szép lassan beteszik.
De ott van a 343 is, ahol állítólag azért készül minden ilyen lassan, mert ott csak olyan tempóba dolgoznak ami belefér a heti 40 órába.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Wesder
félisten
válasz negyven2 #92472 üzenetére
Nem az Aspyr csinálta a Guitar Hero-t? Vagy az is csak port volt?
Nehezen tudom egyébként elhinni hogy egy 500+ fôs stúdiónál a heti 40 órába csak annyi fér bele, amit eddig a 343i összerakott.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #92473 üzenetére
Port volt tőlük, mert ugye azt a Harmonix csinálta, majd miután a jogok az Activision-é lettek utána a (az azóta már az Infinity Ward részévé vált) Neversoft és a Vicarious Visions voltak a fő fejlesztői.
343 estén meg hiába a több száz fős csapat, de normál, nem toxikus, nyugodt munkatempó mellett úgy látszik csak ennyire futja tőlük. Bár ott valószínűleg azért más is van, de mivel máshol is ezen elvek érvényesülnek manapság, és ott is látni, hogy inkább csúsztatják a játékot, mintsem hogy negatív dolgok érjék az alkalmazottakat.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
válasz negyven2 #92472 üzenetére
De nem az Aspyr "ellen" indulnak, itt csak annyi a lényeg, hogy nem haladnak. Ez egy bérmunka, ha ezt így húzzák, akkor a Disney simán lelövi az egészet vagy kiadja másnak ugyanezt a feladatot.
Én úgy látom mindkét projektnél a kiadott és szivárogtatott infók alapján, hogy túl nagy fába vágta mindkét cég a fejszéjét, hiába nyitott a QD egy új irodát, nincs meg náluk a know-how egy akciójátékhoz (aminek az Eclipse-t elképzelik).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92478 üzenetére
Ebbe dologba azért elég sok fejlesztő szeret belefutni. Lásd CD Projekt RED és a CP2077, vagy a Bethesda és a Starfield (és ezek mellett a korai bejelentések hátránya is ott van, de ez inkább majd a TES VI-nál lesz majd érdekes).
Amúgy az, hogy egy addig másfajta stílusra ráállt fejlesztő új kategóriában próbálja ki magát még nem kéne, hogy probléma legyen, hiszen van rá nem egy példa.
#92480: Ez így igaz, de ugye ez a mai késések problémájának az egyik gyökere. Persze átszervezésekkel ez valamilyen szinten kezelhető lenne (pl. Sony-nál működik ez... legalábbis saját elmondásuk szerint).
Csak ugye a felhasználó ebből annyit lát, hogy késik a játék, meg hogy félkész. Ha meg a régi felfogás szerint menne a dolog, akkor előjön az semi-empatikus hozzáállás, miszerint: lehet, hogy jó volt a játék és időben kijött, de szegény fejlesztőket teljesen kiégették, meg kihasználták... inkább tolták volna el az egészet. De mint írtam, ezeket (időben jöjjön ki, ne legyen crunch és ne legyen félkész a játék) igazából jó szervezéssel meg lehet oldani. Persze ehhez konkrét célok kellenek már a kezdetek kezdetén. Ez persze részben utópisztikus kicsit, mert csak azt váladód be amit biztosan meg tudsz csinálni, és kihagyod azt ami a kísérletezgetés lenne. Mármint azokat a dolgokat, amik működését csak akkor látod ha már belekezdtél.
Ugye sok ilyenről hallani, hogy kidobták a játék nagy részét mert nem működött úgy ahogy elképzelték (vagyis papíron jobban mutatott mint a valóságban), vagy magát a teljes játékot újrakezdik, hasonló okok miatt.
Csak ugye ezek pénz, idő és emberállományba kerül (meg pizza-ba ).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
válasz negyven2 #92485 üzenetére
Az élet sok területén tudnak azért határidőre dolgozni...
Kell normális menedzsment és irányítás. Mert ahol például 2-3 éves csúszások vannak, ott valami nagyon nincs rendben.
Szerk.:
Néhány hónap, fél év csúszás azért egy 5-6 éves projektnél még belefér...[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Steve1207
veterán
-
csuvicsuva
addikt
válasz AssAssynn #92433 üzenetére
Ha szereted az igazi mindfuckot, akkor a Twelve Minutes kötelező (Daisy Ridley, James McAvoy és Willem Dafoe adták hangjukat a három szereplőnek), mások elmondása alapján pedig a What Remains of Edith Finch. Mindkettő rövid játék, bár előbbinél ez relatív, az utóbbit pedig én igyekszem majd befejezni.
I started the game a while back, but I think it is time to finish what remains of Edith Finch.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Dawide@axele
aktív tag
válasz csuvicsuva #92488 üzenetére
Mostanábn jelenik meg valami játék ami jó is?
[ Szerkesztve ]
Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
-
Steve1207
veterán
Gotham Knights is aranylemezre került végül: [link]
.
-
MrPeekaboo
senior tag
Újabb GP-s játék ért véget nálam, most a Pupperazzi akadt fent a horgon. Ez nem szól másról, mint kutya fotózásról. Sem grafikailag, sem játékmenet szempontjából nem egy kiemelkedő alkotás, de ezrezéshez megteszi. Kb. 5 óra alatt kipörgethető. Augusztus végén 3 játék kerül ki, ami érdekel, viszont ezekből csak az egyiket kezdtem el (Spiritfarer), de abbahagytam. Meglátjuk mit sikerül teljesíteni.
-
Az élet sok területén tudnak azért határidőre dolgozni...
Valami ilyesmit akartam írni, csak nem ilyen szépen fogalmazva... Dolgoztam pl a Mars csokigyárban. Az egyik kollégám volt ott a karbantartó. Ha bármi gond volt a soron, neki kellett megoldani. Ha megállt a termelés, az 15 percenként 250 000 mínusz a profitból. Euróban... Hát nem szívesen cseréltem volna vele...
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
hombre[EU]
veterán
válasz negyven2 #92477 üzenetére
state of decay stúdió? playgrounds sem egy leányálom a glassdoor értékelések alapján. a perfect darkosok fele otthagyta a stúdiót,az is tuti jó hely lehet. a 343-ban sem lehet(ett) minden rendben,ha 20x kezdték újra, ott hagyta minden leader és a végén egy felfújt demót adtak ki 6év után...nem a chill miatt lett olyan,amilyen. az actiblizzard pedig még csak most jön a nyakukba
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
Amazon már beárazta a Ghostbusters: Spirits Unleashed -et.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #92495 üzenetére
Az biztos, hogy ABK lesz még egy szép menet. Mindezt úgy, hogy a mostani csapataik esetén is látszik az, hogy azért lehet kéne valami normális kontrol föléjük. Valamelyik hazai podcast-ban hallottam, hogy az MS esetén nagyon úgy tűnik, hogy túl gyorsan növelték a stúdióik számát, és egész egyszerűen nincs meg nekik a megfélő produceri és management kapacitásuk. És az se biztos, hogy túl jó irány, hogy szó szerint nem szolnak bele a munkájukba. Illetve ebben a podcast-ban volt szó a 343-as nyugis fejlesztésről is (de ettől függetlenül máshonnan is hallani, hogy túlóra helyett inkább plusz időt kapnak).
Amúgy javítom, vagy kiegészítem magam, mert itt alapvetően arra gondoltam, hogy olyan szintű mint pl. ami a Blizzard ,vagy a Ubisoft esetén voltak olyanok nem igazán vannak, nem nagyon lehet hallani. Illetve azért hozzá kell tenni (és ez lehet, hogy nem túl PC manapság), az az, hogy mi számít manapság már zaklatásnak vagy toxikus légkörnek. Itt olyanra gondolok, hogy manapság egy már lassan az is zaklatásnak számít, ha valakivel szemeben nem megfélő névmást használsz. Vagy szexuális zaklatásnak tekintik azt, hogy ha simán csak udvarias vagy valakivel. Igen tudom ezek szélsőséges példák, de sajnos ilyeneket is lehet hallani. Vagy ami az Undead Labs-nél hoztak fel, hogy nem hallgatják és fogadják meg a női alkalmazottak véleményét, ötleteit.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
Befektetői és fogyasztói szempontból annyira nem rossz a hasonlat. Mivel kicsit magas a kockázat abban az esetben, ha folyamatos csúszások vannak, és nincs kontrol. Aztán simán lehet, hogy megjelenés után a cég beleáll a földbe.
CP2077 is gyönyörű történet. Még jó hogy sok példány elment előrendelésben és az elején.
Persze nem a tömeggyártást hoztam volna példának, de ez is szemlélteti azt, hogy a csúszás komoly kockázattal és veszteséggel járhat.
Vajon a KOTOR Remake -kel mi lesz? Talán 2027 -ben Xbox -ra is megérkezik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
Csuszások mindig is voltak a játék iparban (illetve formátumát tekintve a hozzá legközelebb álló mozgókép iparban. Régen is simán megvoltak az éves, vagy akár több éves csuszások (nem csak sz*r játékok esetén, de klasszikus címek esetén is). Csak hogy nem menjünk messzire... pont a Halo is csúszott, és a talán a Halo 2 esetében is volta olyan, hogy másfél év munkáját dobták ki (és még így se tudták befejezni, pedig kaptak egy plusz évet).
Amúgy igen, normális management és irányítás sokat tud segíteni ezen. Meg az is, hogy ne akarjunk olyan dolgokat beépíteni amikről nem tudjuk, hogy működhetnek. viszont ilyen estekben agaaszuk rá a kész termékre a "korrekt iparosmunka", vagy a "azt hozza mait elvártunk" jelzőket.
De ugye a játék ipar (ahogy a film ipar se) nem működhet csak így. Ugyanis hasznos tud lenni máskor az is, amit akkor még fölöslegnek gondoltak. Pl. volt egy cikk, hogy a Bully 2 fejlesztésekor, bár nagyon sok dolgot dobtak ki már menet közben is (ahogy maga a játék is, bár hivatalosan csak szüneteltetve van a fejlesztés), de ezek nagy része nem a kukában, hanem más projectekben lett felhasználva.
Illetve azért sok játék esetén kikerültek a kezdeti dizájn dokumentumok (vagy filmek esetén az e v1-es script-ek), és ott láthatóak, hogy néha jól jött azért, hogy ki lett dobva az eredti elképzelés.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Nintendo Switch OLED Dual Boot játékkonzol
- Nintendo Switch Lite (64 gb)+ Essentials Kit + 2 játék
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Playstation 5 // firmware 5.00 // Umtx jailbreak // CFI-1116A // 3x volt be kapcsolva.
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest