Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Bad Pritt #92468 üzenetére

    Azt főleg úgy értettem, hogy azért egy olyan csapat, ami már azért lettet 5, alapvetően jó kritikai megítélésű játékot az "asztalra", azért jobb esélyekkel indul az Aspyr ellen, akiknek portokon kívül nem volt még játékuk. És még azok a portok nagy része is elég sok esetben eléggé közepere sikerültek (pl. Kotor 2 Switch kiadása).

    Az viszont el kell majd fogadni (sőt, folyamatosan latjuk is), hogy a játékok fejlesztési ideje, jobban meg fog nőni, mint azt a technikai fejlődés következtében, és az emelkedő felhasználói igények által eddig láttuk. Értsük úgy, hogy eddig is folyamosan növekedtek a fejlesztési idők, de az eddigi dolgok mellé bejött még az, hogy a stúdiók 0 belső konfrontációt akarnak a náluk dolgozó fejlesztők érdekében. Ami igazából egy jó és pozitív dolog, csak mint manapság minden mást, minden más területen is, úgy itt is főleg az 1 bites elv szerint működik. Vagyis ami nem "nyugodt légkör" az már toxikus.

    Ugye pont nemrég volt pl. a Rockstar estén egy kvázi belsős szivárogtatás, hogy a GTA VI sokkal kisebb volumenű lesz, mint amit az elején elképzeltek. És ezt 2018 után döntötték el, mert ott náluk a RDR2 után lett az, hogy nem hajtják a fejlesztőket úgy mint korábban, hanem abban a tempóban dolgoznak ami kényelmes nekik. Viszont emiatt ha az eredeti terveiket meg szeretnék valósítani, akkor a GTA VI talán 2030 után ki is jöhet (régi módszer szerint már lehet ki is jött volna). Ezért inkább lejjebb adtak a tervekből, és így hamarabb ki tudják hozni (elvileg 24-re tervezik, ami simán lesz 25). A kivágott dolgokat meg majd szép lassan beteszik.

    De ott van a 343 is, ahol állítólag azért készül minden ilyen lassan, mert ott csak olyan tempóba dolgoznak ami belefér a heti 40 órába.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák