Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz IreN!CuS #2482 üzenetére
tegnap tárgyaltak a hondával zengőék.
elképzelhető hogy 3 pilótát indít a honda, 2 gyári és a harmadik autó egy privát csapatnál, amire a norbiék a legesélyesebbek. ahogy idén a bamboo kapta meg a gyári chevy-t. persze nem biztos még semmi sem, de nagy az esély, hogy ők legyenek a befutó privát csapat a harmadik hondára. ha lesz.. még nincsen info a tárgyalásról több. nagyon drukkolok nekik mert ez a fosch bmw 2 éve ugyanaz.. szóval norbi amit tud, kihozza ebből a roncsból......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz IreN!CuS #2507 üzenetére
BTCC-ben jelenleg kétféle autó van. Az egyik, a WTCC-ben is használt, S2000-es speckónak megfelelő autók, és egy újabb, NGTC (Next Generation Touring Car)-nak nevezett valami. Asszem a Honda ez utóbbiba tartozik.
British Touring Car ChampionshipMondjuk pl. kétezres turbók vannak benne, nem egyhatos. Innentől kezdve nem sok egyezés lehet a kettő között.
NGTC:
"300+bhp 2-litre turbo-charged direct injection engine
fly by wire throttle control.
Over-boost function,
karbon kuplung, satöbbi"S2000:
"Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
És a turbó 1.6-so
No electronic driver aids"Az egyik kimondottan elektronikus gázpedálról beszél, a másik pedig ha nem is zárja ki, de nem említi.
[ Szerkesztve ]
-
dudikpal
aktív tag
válasz IreN!CuS #2645 üzenetére
2 külön embernek válaszoltam, ne mondd már meg milyen formában tegyem, köszi.
Mindaz amit leírtál szép és jó, de az a 10-15% plusz lóerő is bolhafing lesz a végeredményt tekintve.
Nem tudom észrevetted e, de nem vitatkoztam, mindössze leírtam h más sorozatokban hogy is megy ez.
Wtcc addig érdekel amíg Norbi van, ez az ENNYI, nem az amit írtál.
Az az érdekes h az autóverseny sportban elfoglalt helyükkel Zengőék is tisztában vannak(olvassátok a posztjait), csak ti nem[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
-
Integra
titán
válasz IreN!CuS #2964 üzenetére
nem a súlyelosztás miatt, hanem az fwd első gumija melegebb marad, mert azt kormányzod és hajtod egyben, az rwd-nél meg hidegebb az elöl kormányzod, hátul hajtod miatt.
viszont ez a rajt szabályzat mekkora egy ordas faszság...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #3244 üzenetére
így van, aki egész napra megy, az nem fog bedugulni, korán reggel még jó helye lesz a kapuk közelében, este meg nyugodtan ki tud jönni, miután a tömeg elvonul
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Integra
titán
válasz IreN!CuS #3430 üzenetére
2. hely!!! utolsó próbából
már becsokiztam, mert tárkony csak az utolsó körre jött ki és berongyolt azonnal müller mellé másodiknak, de norbi az utolsó mp-ben kezdte az utolsó körét és az elég lett a 2. helyreviszont müller előtt is kalapot kell emelni, mert kegyetlen nagyot ment..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
quby
őstag
válasz IreN!CuS #3433 üzenetére
Nálam semmi nem megy!!! Ez a fórum minden támpontom. Nem baj legalább megnéztem a MotoGP-t (most meg DTM megy a digin) de a WTCC azért jobban érdekelt volna.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #3508 üzenetére
azt már tavaly használták?! én ezt nem tudtam mert nem voltam f1-en. Én azt hittem hogy még mindig nincs kész. Ugyanis hátul most ha megnézted, nem is érték el a talajt a hátsó tartó oszlopok vagy mik. Én azt hittem hogy szimplán még mindig nics kész! Amúgy én is azt hittem hogy már kész lesz a tribün wtcc-re!
amúgy kíváncsi vagyok a hivatalos számokra hogy hányan voltak, mert ma tömve voltak a megnyitott lelátók. A versenyzők biztos élvezték a közönséget. Norbi főleg, meg biztos Coronel is, Thompsonnak is tapsoltunk még tegnap is, mikor utolsó mp-ben kezdte meg a körét. Sőt ma igazából mindenki kapott tapsot, persze Norbi a legnagyobbat. De mindenki nagyon örült, mikor Coronel előzött. Nagyon szimpatikus figura, most is megnéztem a videóját. Sajnálom hogy Menu máshol versenyez már.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
válasz IreN!CuS #3510 üzenetére
akkor neküknk baromi szerencsénk volt? A bejárati Mol-nál álltunk és kb 10 perc alatt kijutottunk. Bár fel kanyarodtunk az aquapark felé. 200m földút érintésével 20 percen belül isaszegen voltam...
Grat Norbinak!!!A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Male
nagyúr
válasz IreN!CuS #3549 üzenetére
Hm, tehát a BMW 20-al nehezebb lesz, mint az előzőn, a Honda viszont csak 10-zel, tehát hátrébb kerülnek a BMW-k hozzájuk képest.
A Honda - Seat viszony nem változik, a Chevy meg eddig is gyorsabb volt náluk...Szerintem ezzel most összességében a Hondák jobban jártak, mint ahogy a Hungaroringen álltak.
-
Male
nagyúr
válasz IreN!CuS #3649 üzenetére
Így van. Grat Norbinak és a Zengőéknek, kihozták a futamból, amit lehetett.
Érdekes, hogy Tarquinit Monteiro is verte egész hétvégén (illetve Mullerrel sem küzdött egyáltalán -> jó, sokat nem tehetett volna, de még annyit sem csinált, mint Monteiro). Talán még a múltkori bukás?
Súlyok vajon hogy alakulnak? A Chevy biztos, hogy marad a maxon, többiek viszont mind csökkennek egy kicsit? (kivéve a Lada, mert ők most is már minimumon vannak azthiszem)
-
Integra
titán
válasz IreN!CuS #3671 üzenetére
látom nem érted. 400 lónak egy tengelyen nincsen sok értelme mert durva trakció gondok lesznek. szét kell elektronikázni, hogy tapadjon. awd kellene, abból pedig az utcai autók profitálhatnának. ahova már jöhet a többlet teljesítmény. így önmagában az, hogy bedobják hogy 400le, szerintem vicc. főleg, hogy az utcai sport c szegmenses autók most vannak átlag 250-300le között. és mind trakció gondokkal küzd, diffizár ide vagy oda..
egyébként meg de, lesz halvány elképzelésed róla. menj majd egyszer ilyen kaliber autóval.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #3676 üzenetére
Szvsz pályán kétféle hajtás él, hátiulhajt, vagy mindenhajt, mert az előlhajt az buta.
Az FWD-t a piac versenyezteti, mert végül is az egész sorozatot a piac versenyezteti, jelenleg az FWD-k a legelterjedtebbek, ezért azok állnak rajthoz túlnyomórészt.
Az AWD általam is támogatva lenne, egyrészt mert sokkal jobb mint az FWD mindenhol, utcán és versenypályán is,...tényleg drágább, de ez már legyen az autógyárak problémája...sztem lfsz összeg egyébként, de tény hogy minden pénzbe kerül.
Viszont mi sokkal jobban járnánk, az AWD is unalmas egy RWD-vel összehasonlítva, de legalább nem olyan buta mint az FWD. ETCC-ben mindent ütöttek az Audi-k, csak csúnyán büntették őket.
Utcán is jobb...vezetni, mert súlyban és fogyasztásban (több alkatrész-több forgó alkatrész) kicsit bukó. -
vlevi
nagyúr
válasz IreN!CuS #3676 üzenetére
"Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?"
Ne vonjunk.
Az F1 eredetileg "maszek" garázscsapatok bajnoksága volt, még a Chapman féle Lotus, vagy a Ferrari is csak egy garázscsapat volt, a Williamsről, Brabhamről nem is beszélve. Persze rengetegen versenyeztek pl. Ford motorokkal, de a Ford akkor sem volt jelen gyári csapatként az F1-ben. Aztán a 70-es évek végén kezdett egyre inkább nyomulni a Renault, aztán jöttek a többiek, a 2000-es években Toyota, BMW, Merci, ...
Aztán ez valahogy elkopott, és most megint ott tartunk, hogy elvileg gyártótól független csapatok vannak túlsúlyban, Redbull, McLaren, Force India, satöbbi. Persze ezeket a csapatokat már korántsem lehet "garázscsapatnak" hívni, annál sokkal inkább üzleti alapon működnek, mint a 60-as években, de akkor is privát csapatnak tekintendőek.
A WTCC-ben, korábban ETCC-ben mindíg is nagyobb volt a gyári befolyás, már csak a szabályok miatt is, hiszen "utcai" féle autókkal kell versenyezni. De pl. a Brit bajnokságban nincs jelen egy gyártó sem, és ez meg is látszik az autók sokféleségén, van ott Opel, Toyota, MG, ... -
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #3681 üzenetére
Sztem megadatna. de nem lépik meg a fenntartás miatt. Persze ez hozzátartozik, de szvsz hiányzik az elhatározás is....azt veszel amit akarsz, persze nem mai 'csodát', hanem régi vasat. Nekem húzott Golf-m van, és egy épített cougar-m (xr7 1972-ből) ide KakucsRing-re.
Sok ismerősöm van akik autót farag, szvsz sok AWD elérhető, akár Impreza is.
De a legtöbb ember kétautós max egy mindenre, egy meg a csajnak
A piac-n elérhető, vagy előrendelhető környező országokból jóféle verda, keress 323 Mazda GTX-t ...turbó és összkerék..
De van más megoldás is, sztem elhatározás kérdése, nem milliós csodákban kell gondolkodni szvsz szponzor nélkül.Nekem a nagy álmom egy Renault 5 turbo 2 maxi ....szvsz mindent visz ...de sajnos nincs sok belőle.
A Renault Clio középmotorossal megpróbálták felélszteni, de Proex-k a megmondhatójuk, nem sok sikerrel, menettulajdonságban, vezethetőségben az ezeréves maxi üt sok mindent.[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #3933 üzenetére
no flame, de túl jók Zengőék a gyáriakhoz képest, vagy mi van?
nincs meg a hiba Argentina után, hogy miért kisebb a "műszeres" teljesítmény, pedig szétszedték a motort?Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Plazma TV topic
- Lalikiraly: Vodafone 5G probléma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Last Epoch
- 3D nyomtatás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...