- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
ViszLÁT WTCC!
Sok szép szurkolói emlék kötődik hozzá (leginkább maradandóak: Norbi 2012-es hungaroringi győzelme: bakker, felrobbant a lelátó, még mindig libabőrös leszek tőle ennyi év után is , 2014 Szlovák nagydíj, amikor az eső miatt nem volt 2. futam, és Zengő Zolival haverkodtunk a paddockban), de a vége kissé dicstelen lett.Jöjjön a TCR, álljon talpra a Zengő Motorsport, folytassa a M1RA a szárnyalást, és legyen újra látványos, boxolós a túraautózás! Azért a TC1-es kocsik agresszív kinézete hiányozni fog.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Qorthral #8500 üzenetére
szerintem: nem lesz jövőre WTCC. Gyártók elfogytak, privátoknak nem opció.
Nem tudom milyen háttér szerződései vannak az Eurosportnak és Lottinak a mindenféle szponzorokkal, pályákkal, stb..., de szerintem a leginkább reális forgatókönyv, hogy valahogy megszerzik a TCR International közvetítési jogait, és erre fogják rá, hogy lesz helyette.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz guftabi96 #8398 üzenetére
idén már nem fog szerintem. Valahol kommentben láttam, és tök igaza van, hogy sanszosan nem a versenyt nem bírná ki, hanem azt, ha még egyszer beleállna a falba.
NFL-ben is egy "sima" agyrázkódás utáni protokoll is eltart 4-5 hétig, de itt nagyon nem arról volt szó... Ha olyan jól lenne, hogy közel áll a versenyzéshez, akkor legalább a versenyhelyszínen ott lenne, ez 100%, de még otthonról se engedik ki.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
[link]
Viszlát WTCC! Szép volt, jó volt, csak sajnos csúnya halált hal[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Minstrel #8233 üzenetére
hát nézd már meg, hogy lóg a lökhárítója... Ilyent azért csak nem veszünk meg!
Én amúgy itt szoktam néha csorgatni a nyálamJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Nem pont ide vág, de a trendeket erősíti: még egy szeg a gyári LMP1 koporsójába?
Nagyon úgy néz ki, hogy ott se marad más, mint a gyártók nélküli, privát csapatoknak fenntartott bajnokság már az LMP1-ben is. GT-ben, kisebb prototípus osztályokban beválni látszik, és a túraautózással is ez lesz. Gyanúsan nagy a csend a jövő évi WTCC-vel kapcsolatosan.És csak jobban erősödik bennem az az elképzelés, hogy Norbiék is azért kalapáltak össze egy TCR-es csapatot már idénre, hogy legyen minél több infójuk a kocsiról, pályákról, körülményekről, hogy ne jövőre kelljen először szembesülniük vele.
Just a simple Lineman...
-
-
A Zéé
addikt
az nem kérdés, hogy műszaki hiba...
Ami miatt tényleg kurta nagy gáz, hogy féktáv végén, kanyar külső íven -ahova azért jó eséllyel lehet várni kieső járművet- semmi nincs, ami megfogná az elszabadult autót. Ha ott 50 néző áll, vagy Manyi néni zöldséges standja, ami ott áll 50 éve, akkor abba rongyol bele.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz szilva01 #8098 üzenetére
nagytúra autókat én is nézegetném, csak nem tudom még hogy alakul a nyár azon része, azokat én se láttam még pályán (illetve egyszer Slovakiaringen 1 kör erejéig, amikor az a brutál esős, elmaradó második WTCC-s hétvége volt, de akkor is inkább csak hajókáztak)
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Igazatok van ebben sajnos, tényleg nincsenek új, tehetséges pilóták, de nem tudnak hol vérfrissítést találni.
Tegnap beszéltünk pont erről haverommal a szünetben, és ez az igazán siralmas: MNASZ OB idei állása (pdf) összesen 14 induló 3 kategóriában, abból 3-an a most tárgyalt fizetős versenyzők.
Hol van már az Astra kupa, a Swift kupa, a Leon kupa, meg a többi, amiből annó kinőttek a Norbik, Wéber Gabi, vagy a többiek? Sehol sajnos Hogy hova lettek ezek a sorozatok, azt én sem tudom, mert nem követem annyira a hazai eseményeket, de az tuti, hogy a gond nem kicsi.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz szilva01 #8090 üzenetére
Szitu:
- nagy álmod, hogy csapass a Hungaroringen versenyautóval (az már csak ráadás, hogy komoly verseny atmoszférában)
- a kellő pénz ott a zsebben, csak autókázásra költheted el, mert arra kaptad (aputól, nagybácsitól, szponzortól, bárkitől).
- az autó ott van előtted. Tudod, hogy csak fel kell hívnod a Zoli bá'-t, hogy had gurulj már vele, kifizeted, ha szarrá töröd, akkor is, hiszen pénz az van rá. Zoli bá' azt mondja, hogy persze fiam/lányom, menjél csak.Na ezek után ki lenne az, aki TÉNYLEG azt mondaná, hogy jajj, inkább mégse, mert a körönként 4 másodperc az ciki? Szerintem ha alaposan átgondolja mindenki innen a fórumból, akkor egyikünk sem... Mindenki, aki kellően "petrolhead" ahhoz, hogy kimenjen egy ilyen versenyre, és szereti az autókat, s versenyzést, az tuti, hogy kapva kapna a lehetőségen, és leszarná, hogy páran azt gondolják gáz, amit csinál. Őt csak az érdekli, hogy egy álma valóra vállt. Valóban, sportértéke nincs annak, amit leműveltek, de ők legalább elmondhatják, hogy egy rajtrácson álltak komoly túraautós nevekkel, és nem csak szimulátorozás közben.
Ennyi igazából az egész. Valakinek az a szórakozás, hogy van 10k-ja kimenni egy ilyen versenyre, mert ennyit engedhet meg magának, valakinek meg az, hogy van pár millája körözni egy ilyen versenyen, mert megteheti. És amíg ezzel nem rontja el mások játékát, addig had csinálja ezt. Nincs olyan sorozat, ahol ne lennének ilyen "gentleman driverek".
Az igazi baj szerintem az, hogy sajnos itt a fórumon már sokkal erősebb a negatív drukkolás, és a bezzegelés, folytonos mutogatás, mint kellene legyen.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
nekem csak a fejemet, mert rákvörösre égett tegnap. Ha felveszem a napszemcsim kb úgy nézek ki, mint az avatarom, csak nekem az orrom is vörös, nem sárga.
Amúgy a DTM-et nem igazán szerettette meg velem ez a futam. Jó, az autók látványosak, a hangjuk elég komoly, de azért nem volt túlságosan látványos maga a futam.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
5 Zengős pilóta a TCR-ben, Fecó végre megkapja a Kiát!
Beugrós pilóta, Bernula István szintén Kiával, Valamint Jedlóczky Márk egy Unicorse Giuliettával is a rajtrácson lesz.
8 magyar + Colciago... lesznek helyi erők rendesenJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #8027 üzenetére
remélem jó lesz a TCR, vasárnap kinn leszek!
Amúgy nem mellékesen lesz valami fisifosi DTM, meg Forma 3 is a programban, és a jegy így volt 5000 Ft a tribün, és az első kanyar közti lelátóra... Ez volt a baj a Hungaroringi WTCC-vel, ezért se mentünk ki rá.LeMans-ból hiányozni fog nekem az Audi. GT-ben remélem idén is lesz küzdés, és nyer ismét a Ford!
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7930 üzenetére
emocionálisan sztem is a BMW-s győzelem volt a csúcs 2012-ben, szakmailag valóban ez volt.
WTCC-t csak olvastam, TCR-t megnéztem most, Colciago keményen tolta, és amúgy kap egy 5 rajthelyes büntit Salzurgringre Homola pályán kívüli előzése miatt. Tassi is nagyot küzdött, bár Morbidelli kipöckölése nem volt szép. Ferike meg szegény tök egyedül volt, bele is volt szürkülve a mezőnybe, szar lehetett így versenyezni
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7921 üzenetére
évek óta gyenge a hungaroringi program sajnos. Idén is van az érdektelenségbe torkolló, még idén is elég unalmas WTCC, a kb. 8 autós ETCC, meg az indulókon kívül kb. senkit sem érdeklő lengyel Kia Lotos kupa.
Nem csoda, hogy erre nem fizet az ember gyereke nagy összegeket, hogy kijuthasson.(#7920) ruti
bennem egyre erőteljesebb a gyanú, hogy pl. Norbiék is azért hozták össze a M1rát, hogy legyen az autóhoz minél több tapasztalat, és adat jövőre. A jelenlegi formájában a WTCC kifújt, és szerintem is vége lesz. Ellenben ha megnézed a mai TCR futamot is, olyant fél órát kapsz, amiért a túraautózást szeretni lehet. Ha lesz jövő évtől bármilyen komolyabb nemzetközi túraautós sorozat, az vagy a TCR lesz, vagy azt a szabályrendszert machinálják valami minimálisan, hogy 2019-re FIA vb lehessen belőle.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz XFishboneHUN #7905 üzenetére
távol álljon tőlem, hogy nagyon védjem, de nekem ez azért nem vezetői hibának tűnik, max akkor, ha a fék helyett két lábbal nyomja a gázt. Azt meg azért csak nem...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz XFishboneHUN #7884 üzenetére
tudom, de a M1RA-s autón eddig nem volt ilyen matrica (emlékeim szerint).
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7848 üzenetére
jah, ez a folytonos súlyozgatás része nekem se tetszik, ebben tényleg jobb a wtcc-s szabályzás.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7844 üzenetére
hát meg kell tanulniuk még az adok-kapokban közlekedni. Ez a második futam azért elég kemény volt, szinte minden körben volt legalább 1 kilincs a kilincsnek akció, ami néha látványosan összezavarta őket.
viszont
sajnosazt kell mondjam, hogy nagyon úgy áll, hogy TCR >> WTCC. Ez a két futam egészen olyan volt, mint amiért annó a wtcc-t is megszerettem. Lökhárító lökhárítón, folyamatosan 2-3 autó egymás mellett a kanyarokban, változatos dobogók.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Egy út van, ami ez a cikk után talán egyértelműen a csúcsra emelhetné a sorozatot: hibrid meghajtás a megszokott, hétköznapi autós kaszniba.
WEC-hez hasonlóan 2-3 eltérően kidolgozható konstrukcióval, és ezt a 3 éves homologizációs időt, meg joker rendszert eltörlve hagyni kibontakozni a mérnököket.
Enélkül biztos nem fognak gyártók jönni, de még egy ilyen lépéssel se biztos.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Vyndree #7823 üzenetére
új gyártó nem nagyon fog jönni.
Nem azért, mert drága a sorozat, hanem azért, mert az erős piacokon nem tényező, és nem is lesz, mert ahol erős, és komoly hagyománya van az autósportoknak, ott mindenhol megvan a saját nemzeti bajnokság (DTM, BTCC, Super GT, vagy akár a NASCAR). Az ilyen kis piacok, mint Magyarország, Marokkó, vagy akár Portugália, ahol 1-1 helyi hős miatt még nézőközönség is van, az pedig nem elég hozzá.Olcsóbbá tenni nem lehet, így is sokszor eléggé komolytalan, ha még a mostaniból is visszább vennének, akkor még komolytalanabbá válna.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Időmérőt megdurrantották a TCR-ben a srácok.
Holnap Tassi Attila a 2., Ficza Feri a 3. Roberto Colciago pedig az 5. helyről indulhat az első futamon!Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Mindeközben a BTCC a szezon előtt:
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
az én tippem, hogy be fog bukni a wtcc...
Már pedzegették, hogy 2018-ra amúgy se lenne világbajnokság, majd csak az új szabályrendszerek bevezetése után. Én nagyon sokáig nem szerettem, ha valaki károgott a sorozattal vagy Zengőékkel kapcsolatosan, de ez tényleg az utolsókat rúgja minden szempontból.Iszonyatosan fos versenynaptár, gyenge versenyek, mindezt jó drágán. Persze, hogy nincs rá érdeklődés. De ez sajnos nem a promóter, vagy a csapatok hibája, hanem az FIA talán összes sorozata ilyen...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #7727 üzenetére
3 Honda
3 Volvo
3 SLR
2 Zengő
1 Münnich
1 ROAL
13Ennyi a tuti eddig, ha jól számolom. Sztem kapar az Eurosport Events is rendesen. Nem lennék meglepve, ha pl. a 2. Zengős Hondának is adnának valami kedvezményt a háttérben, csak hogy legyen ott. Ha a szabad TC1-es kocsikat nézzük, ha csak a Ladákat nem sikerül valahogy mégis elindítani, akkor nem nagyon lesz meg a 16 sehogy sem. Azért is lennék kíváncsi, hogy milyen következményekkel járna ez a forgatókönyv.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
mi lesz akkor, ha nincs meg a 16 autó amúgy?
A bajnokságot gondolom megtartják, de mit jelent az a promóteri vállalás a 16 autóra?Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Jól összekutyulnák az egészet. Érdekes éveknek nézünk elébe, az egyszer biztos. Kíváncsi leszek kik fognak végül kitartani ez a nagy katyvasz mellett.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #7590 üzenetére
"Úgy nézz ki, hogy 2017 nagyon gyászos lesz az autósportban"
Hát igen. Valamit nagyon változtatni kellene mind az FIA-nak, mind a promotereknek, mert minden bajnokság épül le.
Laposodnak el a futamok, szállnak ki a gyártók, és szerintem jelentős részben azért, mert a bajnokságok nem igazán előre mutatók. Ez alól talán a WEC kivétel kicsit, de ott is csak az LMP1. A többi osztály már ott is annyira beszabályzott lett, lesz, hogy nincs igazán tér a fejlesztésre, új dolgok bevezetésére. Ha sikerül egy jó konstrukció valamelyik gyártónak, akkor azzal évekig dominálni lehet, mivel mások nem tudják utolérni. Épp ezért nem is érdemes hosszú távra tervezni sehol sem, és nagy pénzeket beleölni a K+F-be.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Ficza Feri vakbélgyulladás miatt nem indul Argentínában. [link]
Azt mondjuk megnézném, hogy a Zoli báccsi mit tudna a volán mögött...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
érdekes infó az uborkaszezonban:
"Castrol Honda WTCC @hondaracingwtcc
DID YOU KNOW? @michelisz has scored more #WTCC podiums in Honda machinery than anyone else - 23 in total..."Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Bakter, annyira törnek ezek az autók itt, mintha muszáj lenne.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
ezt a két autós dolgot sokszor érte bírálat, leírtam már én is a véleményem róla, egy dolgot hagytam ki eddig mindig: most volt lehetőségük 2. autót venni. Azért ezek továbbra sem olyan autók, amikből bármikor le lehet akasztani egy újat. Ha jól számolom 7 db van belőle összesen, abból 4 a gyáré, szóval...
Ha jövőre esetleg jobban összeáll a költségvetés, de nincs eladó Civic, akkor hiába van pénz, ha nincs kocsi. Most jött a lehetőség, most volt eladó autó, gondolom őket kérdezte először a JAS, és nem biztos, hogy jó lett volna elengedni a lehetőséget.
Mindenesetre ez már tényleg gáz, hogy a Dani nem tud körözgetni legalább a mezőny végén, és tanulni az autót.(#7083) Ventur@
Szerintem meg azért jó a Nordschleife, mert attól azért mindenki tart, talán ő is inkább lenne bátortalan, mint kicsit bevállalósabb, mert nem mer még semmit sem rutinként kezelni. És ha tök utolsó is, akkor sem érik utol az elsők, kvázi egymagában karikázhat, a km meg gyűlik csak szépen. De hát sajnos mindegy mi mit gondolunk[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7080 üzenetére
ez azért már tényleg gáz.
Akár a Mugen a ludas, akár a Zengőék, ez már tényleg égő. Csóri srác próbál jópofizni hozzá, de itt már nekem is eléggé fogyna a türelmem.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
ha már stcc, meg spoileres kocsik: most jött szembe facebookon a Seat León STCC. Ez is hasonlít ám mindenre, csak a gyári Leónra nem
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Na megnéztem a második futamot is, és hát meg se lepődök a történteken.
Akik kinn szurkoltátok végig: kőkemények vagytok, én puhap.cs voltam, nem mentem ki a szar időbenAmúgy hihetetlenek itt egyesek, hogy még a kis sikernek se tudnak örülni...
Amerikai edzőmnek baromi nagy igazsága, hogy a mi mentalitásunkban mindig az a baj, hogy nem tudunk örülni, mindig ott van mindenkiben ez a bezzegelés, és amúgy ő ezt baromira nem érti, hogy miért van bennünk.
Ha adott körülmények közt, adott helyzetben, adott pillanatban sikert értél el, vagy egy olyan célt, amit előre kitűztél magadnak, akkor annak örülni kell, és pont. Aztán amikor a sikermámor után a következő célt tűzöd ki magadnak, akkor vissza kell nézni az előzőhöz vezető útra, azt kielemezni, és tanulni belőle.
De nálunk nem ez van, ha valami történik egyből csak a hibákat keressük benne., ahogy most ti is. Lehet, hogy a leglassabb esőgumis volt, lehet, hogy összetákolt a kocsija, lehet hogy egy ez csak egy teszt lesz egész évben, de MOST sikere volt, MOST egy döntést okosabban/szerencsésebben hoztak meg, mint a fél mezőny, amiből előnyük származott, és akkor ciki örülni annak, hogy EREDMÉNYT értek el? Komolyan?
Ahelyett, hogy annak örülnétek, hogy a mi kis sz.r magyar brigádunk valamiben jobb volt, mint a nagy Citroen, meg a gyári Honda, meg a többiek, inkább keresitek azt, hogy min lehet károgni.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ciccuka #6873 üzenetére
elvileg.
És kérdés, hogy arra elég-e a 15 perc. A baj akkor kezdődik, ha esetleg esetleg nem csak a turbó kotlott meg. Itthon a kanapéról csak okoskodok, de sztem 2 út van: vagy kockáztatnak, nem kérik ki, és talán sikerül megjavítani, de ha nem, akkor nem lesz ott a rajtrácson, nagyon csalódott lesz a versenyző is, a közönség is. Vagy kikérik, van szűk 2 órájuk bütykölni, az alatt ha komolyabb is a baj, talán megjavítható, de szinte biztos pályára küldhető -bár csak az utolsó helyről- a versenyző. A versenyződnek is tudsz adni valamit, és a közönség is kap valamit. Én ez utóbbit választanám. Aztán meg majd kiderül mi leszszerk:
közben megkaptuk a választ is[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #6806 üzenetére
De legalább ott volt a pályán! Shakedown megvolt, az a lényeg.
Amúgy én szorítok Zengő Zolinak, és örülök neki, hogy van még ereje így csinálni. Nagyon más léptékben, és nagyon más sportágban, de én is töltök be sportvezetői szerepet, és tudom, hogy mennyire nehéz szembe hugyozni a széllel, és fenntartani valami olyant, ami ellen talán több racionális érv van, mint mellette. Átéltem én is ugyanezt, amikor mást nem tudtam tenni, csak azt mutatni befelé és kifelé is mindenkinek, hogy van perspektíva, és jövőkép. Ez is egy olyan időszak. Előre kell menekülni, és bízni a szerencsében, mert ha most kiszállna belőle, akkor csak a romok maradnak mögötte (és nem biztos, hogy csak a saját csapatában hagyna nyomokat). Ehhez baromi sok munka erő, és fanatizmus kell.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #6771 üzenetére
hát az első etcc előtt körbementünk, aztán utána már baromi nagy tömeg volt
De nem egy nagy eresztés. Van az a reakcióidős falas cucc, egy ajándékbolt, egy kw stand, az interjúztató meg az aláírás osztó helyek, meg volt egy szimulátoros stand.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #6769 üzenetére
na, hazaértünk Diósförgepatonyból.
Hát elég vegyes élmény volt. Az időjárásra nem lehetett panasz, kicsit fújt a szél, de eddig ez volt a legjobb
Annyira viszont már nem mondható el ez a futamokról, és a körítésről. A jegyek itt is drágultak, paddock jegyet csak a parc fermé miatt érte meg, amúgy egy nagy nulla volt a garázsok mögött. Lefalazott boxok, meg bezárt kamionok. :/
A futamokat meg láthatta mindenki... Nem ez volt a legizgalmasabb autósport élményem, de legalább a szagokkal, hangokkal sikerült kicsit megint feltöltődniJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
hát de ha azt mondja Bernie papa, hogy új aszfalt, vagy nincs F1, akkor nincs mit tenni. Amúgy meg szerintem a nyomvonal nagyobb/jobb karaktere, mint az, hogy szar rajta az aszfalt
Majd a kaminosok visszaadják az egyenetlenséget! (bár olyant írtak tavaly, hogy annyira nem is nyomta szét az aszfaltot, mint várták)[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
ez a futam jó volt. Bárki, bármit mond
TC1 óta most van legközelebb a mezőny. Lehet, h Slovakiaring lesz az elsőszámú meglátogatandó, ott még ezzel a súlyelosztással mennek majd. Hungaroringre már lehet, hogy megint csúnya lesz a Citroen...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #6612 üzenetére
valami nagyon fosul volt beállítva azon a kocsin, nem maradt az íven.
Most majd a MAC3 alatt kiderül, hogy melyik kocsi hogy mozog, de valamiért Norbié látványosan szar volt. Huffé talán egy fokkal jobban ült, de egyik se hasonlított a Monteiroéra.Citroen idén is verhetetlen lesz, de talán nem az első 5 hely lesz az övüké.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
[link]
Nincs motor a Zengős Hondákba...
És ahogy nézem a honlapon nincs ott a támogatók közt a MOL, szóval ez is eldőlni látszik. Bár ez a honlap nem túl friss, még a TC2000-es kocsi van fenn.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Lanti cikkéből pedig az is kiderül, hogy a Nika Civicjét vették meg, nem a Proteamét.
Színekre, szponzorokra kíváncsi leszek még, de hétvégén már futam! És lassan ki kéne találni, hogy melyik pályát szeressük idén...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Frenky89 #6520 üzenetére
persze, értem én a logikát, és fel is tudom fogni hogy ez a racionális, csak mégis van egy kicsit negatív üzenete. Tudom azt is, hogy ez az év a túlélésről szól, de azért ismerjük a magyar szurkolókat, és a médiát is, lesz itt még olyan károgás meg bezzegelés a Hungaroring előtt, hogy csak na.
És ehhez nem biztos, hogy a legjobb üzenet az, hogy még az új fejlesztéseket se teszik be nekik, mert "minek".Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Nem lesznek az idei fejlesztések az autón, hát nem tudom. Bízni tudunk csak a Zengő Teamben, hogy túlélik ezt az évet valahogy, aztán hátha 1-2 pontszerzés is összejön. Valahol meg tudom érteni, hogy nem akarnak pénz költeni arra, amiből nem lesz sok hasznuk, de így automatikusan a mezőny végére, a chevyk közé/mögé pozicionálják magukat.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz XFishboneHUN #6353 üzenetére
vagy nem áznak szarrá. Opcionálisan választható
A hangulat a fedetten jobb, a látvány célegyenes végénél.(#6352) dellfanboy
mi mindig vettünk paddock jegyet, ha a Hungaroringre megyünk idén, tuti nem fogunk. Amíg volt futam előtti reggeli "teszt", addig nagy feeling volt nézni a garázsok fölül a kitolt kocsikat, mert akkor még kevesen voltak kinn, nem volt nagy tolongás. Barátnők azért szeretik, mert kultúráltabb a női mosdó része, mert kevesebben vannak. Ha nagyon akarsz autogrammot, vagy közös fényképet vadászni, akkor beállhatsz a másik 5000 ember mellé a sorba. Hungaroringen nagy a tolongás ott hátul, már a pilóták se nagyon mutatkoztak. Amúgy van pár extra sátor, meg közelről láthatod, hogy a grid girl-ök legalább felének jót tesz, hogy csak messziről látod őket, aztán kb ennyi. Egyedül a futamok utáni Parc fermé ami miatt talán megéri, ott egész közelről lehet nézni az autókat.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
[link]
Coronel+ROAL+Chevy is bejelentve.Zengős pilótákat is bejelenthetnék már.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
szerk: fura, hogy Norbihoz más csapatnév van írva, mint a többi gyári Hondához Bár ez tegnapelőtt már feltűnt, amikor a wikipedia után ide keveredtem, hogy külön rublikája van Norbinak. Fura.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Ami viszont komoly. és jó hír: nevezett a Zengő Motorsport a teljes évadra.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
[link]
Nagyon új, nagyon formabontó a Honda 2016-os festése!Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz #70869248 #6217 üzenetére
pedig szerintem az megy sajnos. Van valamicske nevük a versenysportban, de ott van a ROAL, a Bamboo, az Engstler Motorsport, a Campos és még ki tudja hány csapat, akinek nagyobb nevük van, mégis a pilótáik szponzori lehetőségeitől függnek.
Komoly szponzor nélkül senkinek nem megy, és ebbe mi nem látunk bele. Én mindenesetre örülök annak, hogy magyar versenyzőt akarnak maguknak. M4-es riportot nem láttam, most olvasom csak, de egyértelmű, hogy megvan az új pilóta (pilóták), a kérdés csak az, hogy ki mögött van komolyabb háttér, vagy a főszponzor (marad a MOL?) ki mögé áll be.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Akár tetszik akár nem, ebből a hármasból ő tett le eddig legkevesebbet az asztalra. Egy világbajnok és egy évek óta a csapattal levő pilóta mellett várható volt, hogy nem ő lesz a kiemelt. Amint szóba hozták Huffy-t biztos volt, hogy ha ő is jön, akkor ő lesz az első számú, a második hely azért már annyira szerintem nem egyértelmű, és azon könnyen lehet változtatni.
De ha tényleg olyan jó, mint amennyire elfogultan mindannyian hisszük, akkor a kiemelt státusz is hamar meglehet.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Hivatalos: Norbi, Monteiro, Huff a JAS-nál.
Zengős cikk: [link]
"Az autó elérhető, és hitünk is van! Hiszünk továbbra is a magyar fiatalokban, és hiszünk a tehetségekben, és mint tudjuk, egy Norbinál is gyorsabb versenyző megszületett valahol. Na, őt keressük!" Ez viszont azt vizionálja, hogy nem Kiss Norbi lesz az új pilóta, amit kicsit sajnálok[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Bevallom, nem láttam túl sok futamot, 3-4-et max, akkor a mezőny elején mindig Leonok voltak. És ahogy elnézem a tabellát, eléggé hasonlít a tavalyi wtcc-re. Morbidelli a 4. helyen ~100 ponttal van lemaradva az elsőtől, és ~40-el a harmadiktól, ami azért elég komoly lemaradás. Bár tényleg kisebb, mint a wtcc-ben, de attól még van.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Minstrel #6073 üzenetére
Oriola látom még mindig képes összetörni magát szoros helyzetben...
Ez a pálya amúgy tényleg nem hiányzik a vetecece-ből, és azért a mezőnyt is szépen beárazza, az hogy Huffy egy ott is csak másodhegedűsnek számító Hondával beugróként rommá verte az egész mindenséget.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
A BMW is úgy ment évekig, és igazából a TCR is úgy megy, hogy kiadja ügyfélnek az autót. Attól, hogy nem gyári szinten van itt, még évekig versenyképes lehet a technikája, pláne ha fejlesztgetik is. És továbbra se szabad elfelejteni, hogy állítólag Bennani Citromja másabb, mint a gyáriak. Ha kimegy a gyár, biztos, hogy megkapja a gyári fiókcsapata a top technikát.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
édesistenemderonda
Egy Alfát hogy lehet így elcsúfítani... Az a body kit... Mintha csak rádobáltak volna minden lomot, amit találtak a padláson.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
De a privát Citrommal mennyire lenne előrébb?
Az a kocsi másabb, mint a gyáriak, míg a mostani Honda nem. De csak azért nincs most különbség, mert nincs veszélyben a JAS nem létező VB címe... Ha veszélyben lenne, biztos, hogy nem ugyanaz a kocsi lenne a privát, mint a gyári. Ezt sem árt azért szem előtt tartani, amikor a szakmai előrelépésről beszélünk.Illetve egy pilótának, legyen bármennyire is jó, ritkán ajánlanak gyári szerződést, túl sokszor nem lehet visszautasítani, mert többet nem fog ajánlatot kapni. Abban meg biztos vagyok, hogy Zengőék találnak valaki más magyar pilótát, akinek lehet esélye továbbra is mint versenyzőként, mint plakátfiúként.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
One day left
Holnap minden kiderül?Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Frenky89 #5992 üzenetére
valami olyasmi, igen. Márkánként 3 autó húzatja egymást, aztán a 3. eredménye számít.
Úgy rémlik azt mondták, hogy az időmérő után lesz, és csak a csapatpontversenybe számít bele.
Szerintem jópofa dolog, nem feltétlen a komoly versenyről szól, de a helyszínen kinn levőknek egy plusz nézni való, és nem elhanyagolhatóan a szponzoroknak egy plusz megjelenés, ráadásul szerintem többet érhet tv-s megjelenés szempontjából mint a verseny maga.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #5960 üzenetére
Tomi bácsi videója a helyszínről.
Ott egy-két tartóoszlop is kifeküdt, nem csoda, hogy nem tudják gyorsan javítani.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Vyndree #5929 üzenetére
a mindenholt országokra értettem, de összefoglaló a "Királyi TV"-n szokott lenni minden futamról.
btw tényleg nagyon remélem, hogy a címvédés után ott tudja hagyni Kiss Norbi ezt a posványt, és kap valami komoly túraautós lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Alexios #5853 üzenetére
nem nagyon van hova tovább lépni még vb címmel sem, ez tény. Mint ahogy az is, hogy a túraautózás teljesen más világ, mint a formaautózás. Nagyon nagyok az eltérések a sorozatok közt, nem nagyon van itt hierarchia, meg feljebb lépkedések. Országos bajnokság -> vmi random márkakupa -> vb vagy btcc. Kb ez a ranglista.
A túraautózás csúcsa szerintem a GT autók világa, de annak is milyen bajnokságai vannak? Egyik sem komolyabb, mint a WTCC. Nem nagyon van túraautózásban előrelépés innen, csak más szakág.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5809 üzenetére
Szerintem sem épít új autót a Honda. Ez a második TC1-es év, ilyen gyorsan még talán az F1-es konstrukciókat se kukázzák, nemhogy itt, töredék fejlesztési költségből Aktualizálták a kocsi orrát az épp most futó utcai verzióhoz, amíg nincs új utcai Type R addig nem lesz új WTCC autó sem.
Volvot mondogatják mindenhol, mint új belépő, de ott az S60 a sportosnak szánt modell, de én továbbra se látom, hogy miért érné meg nekik marketing szempontból, ha olcsó kisautókkal versenyeztetik, bár nem én vagyok a döntéshozó A jelenlegi mezőnybe sokkal inkább el tudnék képzelni egy Daciat, vagy egy Hyundait mint egy Volvot, ha már kék alapszínről beszélünk. De majd remélhetőleg nemsokára kiderül.
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Blu-ray lejátszók
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Diablo IV
- Apple notebookok
- Milyen autót vegyek?
- Futás, futópályák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...