Új hozzászólás Aktív témák

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz Z0C! #3082 üzenetére

    Sziasztok!

    Most már hozzászólok én is, mert csak olvasó üzemmódban voltam eddig itt is meg az F1-ben is (ott maradok is úgy, mert csak ölik egymást az emberek folyton)... :D

    Szóval a BTCC-ből nem feltétlenül érdemes kiindulni. Nyilván a Honda is meg az olaszok is oda fogják tenni magukat, de a két sorozat szabályai - autóépítés szempontból (is) - tök mások. Ott eleve egy NGTC spec. Hondát használnak, amiben még a motor is 2.0t és nem 1.6t. Mások a futóműre vonatkozó szabályok is (ugye tavaly a Fordnál ebből volt is némi herce-hurca, ők is azt a kocsit hozták át jóformán). Úgyhogy nem egyértelmű tény, hogy ha ott jó, akkor itt is jó az autó.
    De a japókat persze nem úgy ismerjük, hogy csak úgy nézik, hogy szívnak és nem tesznek ellene... idővel jó lesz ez. De alapvetően igaz, hogy egy új autó/csapat/pilóta (ebből most az autó van soron) első éve mindig tanulóév. A kérdés az, hogy amit most összekaparnak tapasztalatot, az jövőre mire lesz elég az újdonságok tekintetében...

    Sent from my keyBoard

Új hozzászólás Aktív témák