- Béta iOS-t használók topikja
- Netflix
- Továbbra sem mennek Európában az EV-k
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk megerősítette: késik a Tesla robottaxi
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
-
IT café
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
King Unique
titán
válasz
Newcrazy #127470 üzenetére
Akkor azt írjad, arról tegyél be már a legelején screenshotot, hogy S módú Windows 10-et használsz és ahhoz kapcsolódik a hibaüzenet, mert akkor egyértelmű hogy az a gond és nem a SmartScreen - semmi köze hozzá - és annál csak a Microsoft Store-ból származó alkalmazásokat lehet telepíteni... Ez esetben a megoldáshoz lásd az "Átváltás az S módból a Windows 10-ben" cikkben leírtakat a teljes értékű használathoz, amit ha azóta már sikerólt megoldani, akkor rendben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen