- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
- AliExpress tapasztalatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Crypto Trade
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz gege71.hu #623 üzenetére
Az alapkoncepció és a lemezek helyzete a testen szinte 100%-ban azonos volt, ami eltérés észrevehető, az többnyire technológiai okokra vezethető vissza. Van amit kicsiben nem olyan egyszerű megvalósítani. A torony az egyértelműen más. A hasonlóság azért elég komoly volt. Pl a Pz IVH/J-t nem nagyon lehetett megkülönböztetni a Tigertől egy bizonyos távolság felett.
A motorral nem volt gond. A problémát az okozta hogy túl volt terhelve a Tigerben, ezért fogyasztott sokat. Lényegében ugyan az a motor volt a Pantherben is, ott mégis jóval kevesebbet fogyasztott. A Tiger II-ben meg jóval többet. Szóval nem kisebb fogyasztású, hanem nagyobb teljesítményű motor kellett volna. Értelemszerűen dízelben, aminek létezett is prototípusa.