Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65537792

    törölt tag

    válasz dvd_R+ #2026 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm, hogy ilyen részletesen kifejtetted és sok mindenben azonosan látjuk a helyzetet.
    Ugye ez a story már cca. 40-50 napos.
    Ez a jelentés már csak ilyen "rohadjon meg" alapon történt.

    Ahogy megtörtént a baki onnantól folyamatos kapcsolatban voltam vele és próbáltam mindenben segíteni. Mit csináljon. Kinek írjon. Kihez/kikhez forduljon.

    Ugye az elején fel sem merült még csak benne sem, hogy vegyem vissza.
    Még a gari elutasítás után sem.
    Akkor volt fordulat amikor kiderült, hogy valószínűleg folyadékkáros lett a gép és elkezdtem gyanakodni.
    Utána igen mondta, hogy 200-ért szívesen vissza adja. Sőt még azt is, hogy vesz tőlem másikat, hogy úgy érezzem annyira nem jártam rosszul.

    Na de kérem. Én egy működőképes laptopot adtam oda amit személyesen intéztünk.
    Most meg vegyek vissza egy működésképtelen, szétkokányolt és lehet javíthatatlan laptopot? Nem tudom megtenni.

    Én most is azt mondom, hogy itt nem volt semmilyen BIOS frissítés. Itt egy óvatlan löttyintés történt.

    Igen vannak szabályzatok amiket eddig szerintem be is tartottam. De azért ennyire ne vásárlót védje már.
    Ugye itt az lett rám bélyegezve, hogy én garival adtam el a gépet és a többi csak mellébeszélés.
    És ha az a személy öntötte le akinek eladtam és ez a BIOS mizéria csak mese habbal?
    Veszek tőled egy VGA-át mondjuk. Nálam van egy ugyan olyan, de hibás.
    Várok egy-két napot és jelzem rossza a kártya. Te értetlenkedsz. Én kérem vissza a vételárat vagy jelentelek. Utána győzd magad megvédeni.
    Nyilván ezzel nem ötleteket akarok adni, de nem véletlen van az értékelés rendszer.
    Attól függetlenül többnyire használtpiac. Tudja mindenki a pozitív oldalát meg a negatívat is. Aki ezeket el tudja fogadni az vegyen így bármit.

    Sajnos nem minden laptop javítható.
    Néha-néha veszek hibásnak titulált laptopot, mert előszokott fordulni, hogy bagatel baja van a gépnek és igazából nem is hibás csak a felhasználó nem ért hozzá.
    Na de vannak olyan gépek amik zárlatosak. Többnyire javítható.
    Viszont minden laptopon vannak vezérlőchipek. Sajnos egyediek, egyedi adattal.
    Csak és kizárólag ugyan olyan jó rá. Azaz kell egy donor gép vagy speciális eszköz amivel lehet írni ilyen adatot plusz ugye az adat sem árt hozzá.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz Yamaha R1 #2021 üzenetére

    Nagyon jól levezetted. :R

    Pár plusz gondolat.
    Valóban volt BIOS frissítés?
    Lehet, hogy ő öntötte le valamivel és a többi.... hogy is mondják itt, mellébeszélés.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz Yamaha R1 #2018 üzenetére

    Közbe eszem bejutott egy story. Részben ide vág.

    Autókereskedő rokon.
    Egy szabálya van. Cigányoknak autót nem ad el.
    Miért?
    Elviszik. Kicserélnek benne pár alkatrészt ami nekik kell egy már meglévő másik autóhoz és utána jönnek vissza, hogy nem működik az autó. :))

    Nem tudsz egyezkedni azzal az emberrel akitől vetted?
    Nem

    Ha nem szólt neked az átvételnél a szétszedésről és a pasztázásról, akkor használt autós példával élve “rejtett hibás” gépet adott el neked.
    Nem hiszem, hogy használautós jogszabályok ide vonatkoznak.
    De ha már így felhoztad kinek is kell bizonyítani, hogy a hiba fent állt a vásárlást megelőző időszakban is? :U

    "Mondjuk önmagában az a tény, hogy egy 4 hónapos gépet újra kellett pasztázni, kellemetlen kérdéseket vet fel."

    A milliós Asus ROG. A híresen jó Lenovo Legion. Razer Blade Advanced modell a vapor chamber hűtéssel....out of box 100 fokos throttlingos CPU.

    Arról ne is beszéljünk, hogy akkor ezt miért nem garanciális keretek között, megbízott szervizzel csináltatta?
    Ki akar hetek várni, hogy vissza kapja a gépet többnyire ugyan úgy.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz Yamaha R1 #2018 üzenetére

    "Na most ott már olyanok is elhangzottak, hogy rendeljen egy ugyan olyan laptopot, majd kicserélik az alaplapot és eláll a vásárlástól.
    A bolt visszakap egy hibás gépet ami újra elad, aztán a következő vevő meg majd jól meglepődik.
    A srác boldog. Van egy működő gépe."

    Telefonban elmondta, hogy ő nem, viszont a barátnője accountjával rendeltek egy ilyen gépet, ami másnapra meg is fog érkezni.

    Innentől nem tudom mi történt, mert mondtam neki, hogy ne keressen. Nem tudok többet segíteni.

    Vegyem vissza úgy a gépet, hogy lehet megtörtént az alapcserés művelet? Na persze.

    A folyadék amúgy ami miatt el lett utasítva a gari mert PASZTÁZÁSRA NEM VESZIK EL A GARANCIA!!! az mikor és hogyan került oda?

    Ha egy laptopot bontanak nem veszti el a garanciáját. Csak szerviz esetén jobban átvizsgálják a gépet.
    Ugye itt is ez történt. Miért? Mert úgy lett leadva, hogy nem kapcsol be.
    Nem úgy, hogy BIOS frissítés közben valami történt.
    Ha nem kamuzik a szervizbe adásnál, hanem korrekten elmond mindent, akkor is szétszedik darabokra.

    Túl sok itt a tisztázatlan dolog, hogy vissza vegyem a gépet.

    Nem ér nekem ez az acc ennyi időt és pénzt.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz PROHARDVER! #2014 üzenetére

    Én nem tudok már többet tenni.
    Megtettem mindent, sőt még többet is.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz #65537792 #2012 üzenetére

    Nyilván a tag sehol. Indított egy jelentés ellenem és eltűnt. Erre ma kileszek baszva. Jó a rendszer. :DDD

  • #65537792

    törölt tag

    válasz Silent77 #2011 üzenetére

    Friss újoncról van szó. Nem egy aktív user. Nem valószínű, hogy ide téved, ha csak nem hívja direktbe ide valaki.

    Próbálom röviden, tömören és időrendendi sorrendbe leírni mi is történt.

    -Hirdettem egy HP Omen laptopot.
    -Kaptam rá egy csere ajánlatot. Egy Gigabyte laptopot + 20.000Ft-ot.
    Elfogadtam. Személyesen találkoztunk. Mindketten megnéztük a másik gépét. Minden rendben találtunk. Cseréltünk.
    -Én ha eladok egy számítástechnikai eszközt azt csak úgy teszem, hogy friss windows, összes frissítéssel és a szerintem szükséges tesztprogramokkal. GPU-Z, CPU-Z, CrystalDisk, Superposition benchmark, ect.
    -A Gigabyte-al is így tettem és meghirdettem.
    -Jött is rá egy jelentkező.
    -Személyesen találkoztunk. Megnézte a gépet. Mindent rendben talált. Megállapodtunk. Laptopot az összes alap tartozékával és számlájával átadtam. (Ha jól emlékszem 340.000Ft-ot kaptam érte. Lehet látni mekkora biznisz volt. Az Omen is elment volna 360.000be szerintem.)
    -Még aznap írt, hogy baj van. BIOS-t frissített és közben állítólag a windows lefagyott. A gép kikapcsolt vagy kikapcsolta már nem tudom, de utána már semmi életjelet nem adott.
    -Mondom nagy probléma nem lehet hisz a gép 4 hónapos és a számláját is oda adtam. Gariztassa le.
    -Le is adta a kis ufós boltban, hogy a gép nem kapcsol be. Egyéb infót nem fűzött hozzá. Hogy miért például. Mi történhetett, stb.
    -Kb. 30 nappal később a bolt jelezte, hogy a garanciális igényt elutasították mondván, hogy a gép újra volt pasztázva. (erről információm nekem sem volt)
    -Ugye a számlán az eredeti tulaj elérhetőségei megvannak. Aki tőlem vette felhívta és rá is kérdezett, hogy valóban újra volt e pasztázva. Az eredeti tulaj ez elismerte, de hozzá tette, hogy előtte megkérdezte a gyártót e-mailben, hogy mi van ha. Azt a választ kapta, hogy nyugodtan. Ez nem jár gari vesztéssel. (ezt én is így tudom, nem csak ennél a gyártónal)

    Utána a laptop igen mesébe illő utat tett meg, mert próbáltam mindben segíteni és tanácsokat adni hova vigye, kinek írjon.

    Több mindent is írtam, hogy mit tegyen, hova vigye.
    1. Írjon a giga supportnak, hogy mi történt és kérjen állásfoglalást.
    2. Zuglóban van egy jó laptop szervíz. Tegyen ott egy próbát.
    3. Keresse fel az egyik itteni tagot aki foglalkozik laptopok rendberakásával. (név nélkül)

    Sajnos nem időrendi sorrendben tette ezt.

    Ő a 3-al kezdte.

    Találkoztak. Azon felül, hogy az illető szétkapta a gépet, méricskélt rajta itt-ott sajnos szomorúan konstatálták, hogy a bill alatt van valami folyásnyom. Valami olajos. Színtelen, szagtalan. Mikor került az oda? Nálam biztos nem, mert nálam a gép teljesen rendben működött.
    Na most ott már olyanok is elhangzottak, hogy rendeljen egy ugyan olyan laptopot, majd kicserélik az alaplapot és eláll a vásárlástól.
    A bolt visszakap egy hibás gépet ami újra elad, aztán a következő vevő meg majd jól meglepődik.
    A srác boldog. Van egy működő gépe.

    Na most mondja nekem bárki, hogy kötelességem visszavenni a gépet így, hogy már kb az isten tudja mi történt a géppel.

    Nálam még rendben működött.

    Jah és már 200.000 forintért is szívesen visszaadná nekem a laptopot.

    Jöhet a népítélet. :R

  • #65537792

    törölt tag

    válasz domperke #2009 üzenetére

    Ha én valamit veszek és elrontok és be is vallom, akkor utána nem megyek vissza panaszkodni.
    Azért utána is történtek dolgok ami ugye senkit sem érdekel, ezért rendezem az itteni dolgaim aztán jöhet a bannnán.

    Én mindig tiszteségesen játszottam az itteni adok-veszek játékot. Elég volt egy balfasz.

    "Au revoir les petits tamias"

  • #65537792

    törölt tag

    válasz domperke #2007 üzenetére

    Oké rendezek egy dolgot ahol nem én vagyok a hibás. :))

  • #65537792

    törölt tag

    válasz domperke #2005 üzenetére

    Akkor meg majd benyújtom az általam kifizetett, de meg nem jött cuccok összegéről a számlát.
    Azért ez nem így megy.
    És mi alapján lennék kitíltva, ha az én oldalam meg sincs hallgatva?

    Azért ne üljünk már fordítva a lovon.
    Én elhiszem, hogy itt ezen az oldalon Ti vagytok istenek, de na. Ne már.

  • #65537792

    törölt tag

    Hali!

    Ha egy felhasználó jelenlett és megkaptam az ilyenkor kimenő automatikus üzeneteket, hogy állapodjuk meg stb, mert 8 nap múlva valakik döntenek, hogy fel lesz e függesztve az accountom vagy sem.
    Mikor és hol tudom megvédeni magam?
    8.ik napon jön egy újabb automatikus privátüzenet ahol leírhatom az én állaspontom,
    mielőtt csak úgy fel lesz függesztve a felhasználói fiókom?

    Van folyamatban pár vásárlásom ahol már én kifizettem a vételárat.
    Azért az erős lenne, hogy ha egyszer csak nem tudnék belépni az eladók meg nem érnének el.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz Darth_Revan #1975 üzenetére

    Alap esetben vissza vehetnéd, hisz nem túl drága dologról van szó. Újra eladod.
    Viszont ez után: "becstelen genny szarr*gó vagyok". Engedd el.
    Köszönj el tőle.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz C64 #1910 üzenetére

    Mi a garancia, hogy nem ő próbál ügyeskedni?
    Kétlem, hogy a postás néni/bácsi szortírozás közben csak úgy kicserél mindent a csomagon egy másik dobozra.
    Volt utánvét? Lehetett sejteni, hogy mi lehet a dobozban?
    Csak, hogy megérje csóri munkásnak bekockáztatni egy rendőrségi ügyet?
    Mert gondolom full kameramentesen mennek ezek a csomagszétosztások.
    Sok a kérdőjel. Még.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz domperke #1820 üzenetére

    Le lesz zárva. Megkapja a pénzt(banki átutalás). De innentől semmilyen esetleges későbbi formában nem kívánok az üggyel foglalkozni.
    Jó lecke volt. :R

  • #65537792

    törölt tag

    válasz dvd_R+ #1816 üzenetére

    Benne voltam a vissza cserében, de csak személyesen, hogy immáron alaposan megnézzem mit kapok vissza.
    Nem élt vele.
    Most ha én belemegyek a csomagküldésbe és ő csinál valamit bármelyik készülékkel, akkor mi van?
    Utána az lesz, hogy kártérítést fog rajtam követelni?
    Vagy azt mondja, hogy nem is úgy küldte vissza, azt is én csináltam. :U

    Csak a végén nehogy ő nyelje le a békát.

    [ Szerkesztve ]

  • #65537792

    törölt tag

    válasz vodrosjozsi #1811 üzenetére

    Sziasztok!

    Valóban személyesen találkoztunk, de hogy alaposan át lett nézve a készülék azt vitatnám.
    A kedves fórumtárs sietett. Folyton megjegyzéseket tett, hogy el fog menni a valamilye(busz vagy vonat. Nem emlékszem pontosan).

    Arra volt időm, hogy a saját SIM kártyám betettem megnéztem felismeri e és hogy ki van e jelentkezve a készülékből az iclouddal.

    Az én telefonomnak a factory reset-jét már meg sem várta. Úgy elviharzott. Azt gondoltam tényleg rohan valahova.

    Miután volt már egy kis időm alaposabban átnéztem a telefont. Főként kívül. Akkor láttam, hogy a kijelzővédőnek a pereme nem fekszik fel rendesen. Utána vettem észre egy eléggé erőteljes karcot a kijelzőn, de mindenhogyan forgatva úgy tűnt, hogy az a üvegfólián van.
    Utána leszedtem a tokot. Kettő darab körömmegakasztó karc van rajta. Az ilyet illik leírni a hirdetésben. Ezután nem hagyott nyugodni a kijelző karc. Leszedtem az üvegfóliát. Utána fogadott a meglepetés, hogy az szép 2 centis karc(szintén köröm megakasztó) a kijelzőn van számos másik sok karccal egyetemben amit a kijelzővédő szépen elfedett. Mint ha kulcs meg aprók mellett tárolták volna. A rengeted dzsuváról nem is beszélve ami még a perem alatt volt. És akkor így kérjem vissza a telefonomat, gondolom olyan állapotban ahogyan én átadtam. :U Ha erre is így vigyázott.
    Láttam már pár ilyen fóliát és ezen látszik, hogy valami nagyon olcsó kijelzővédő. És élek a gyanúval és így utólag vissza gondolva, lehet pont ezért volt rárakva egy ilyen olcsó fólia és ezért volt kicsit ideges a fórumtárs és sietetett, nehogy megforduljon a fejemben, hogy ugyan nézzünk már be alá.

    Átverve éreztem magam. Mert ha ezeket tudom és látom a képeken, lehet bele sem megyek.
    De ugye ezekről a privát beszélgetésekben sem hívta fel a figyelmem.

    Döntse el mindenki mi lenne a helyes. Nem akart személyesen találkozni, hogy legalább megnézzem, hogy a régi telefonom ugyan olyan állapotban van e, ahogyan oda adtam.
    Szerintem érnének meglepetések.
    Ki tudja mit csinált vele, hogyan bánik, vigyáz az eszközeire.

    Képzeljük el, hogy minden flottul megy és ugyan úgy otthon veszem észre ezeket. Akkor most én lennék a feljelentő. Mindenki engem okolna. :R

    u.i. Azóta vettem rá rendes tokot. Gyárit. Mert ami rajta volt azt hagyjuk. Én gyári Samsung tokkal adtam. Meg egy normális kijelzővédőt, hogy ne legyen olyan feltűnő a karc.
    Gondolom ezeknek az árát visszakapnám. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák