Új hozzászólás Aktív témák

  • Yamaha R1

    tag

    válasz #65537792 #2019 üzenetére

    Más oldalról nézzük a dolgot. Én mindenképpen az előző tulajdonost okolnám az egész kialakult helyzet miatt, és vele közösen törekednék valami megoldásra. Etikátlan amit a téged jelentő srác csinál most a géppel, de az alap probléma még mindig az, hogy vett egy garanciával hirdetett, de valójában garancia nélküli gépet. Az, hogy ő mit szenvedett össze a BIOS-szal szerintem lényegtelen. Valaki miatt ugrott a garancia, valaki miatt odakerült az a folyadék. Mivel a srácnál már ott volt, te pedig csak "közvetítő" voltál, ki más lehetne a hibás, mint az első tulajdonos? Te is érvényes garanciával vetted tőle, nemde?

    30 notebookot használunk egyszerre a cégnél, amiket 2 évente cserélünk. ~15 év alatt elfogyasztottunk már párat, de még sosem kellett egyiket sem 1 évnél korábban újrapasztázni. Meghibásodott gép már volt, de az megint más téma. Emiatt én nagyon szkeptikus vagyok ezzel a "4 hónap után újra kell pasztázni" dologgal kapcsolatban.

    "Túl sok itt a tisztázatlan dolog" - Ez a fő probléma.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák