Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
veterán
Uhh, na igen, talán ez már magyarázat.
Igen, vezetékes szolgáltatás (kombinált, tévé+net), azért is tévedtem ebbe a topiklba.
Mindenesetre azért felhívom őket, de ez azért eléggé egyértelmű.Köszönöm
#114350 LouiS22:
Hááát, anyámnak, ha a fentiek ellenére visszatérítik a kötbért -
Keem1
veterán
Srácok, mielőtt rohannék a mostanság totál elérhetetlen telefonos ügyfélszolgálathoz, hátha van valakinek biztos és/vagy gyakorlati tapasztalata.
Egy sok százezres mínuszos számla esetén (kötbér miatt) lehet kérni a díj visszatérítését, vagy csak az játszik, hogy most pár évig nem fizetünk a szolgáltatásért? Az utóbbi már csak azért se túl jó, mert mi van, ha én szolgáltatót akarnék váltani.Van valakinek infója erről?
-
Keem1
veterán
válasz kabelmania27 #101389 üzenetére
-
Keem1
veterán
Srácok, anyám nete és vonalas telefonja hetek óta szarakodik, most eljöttem megnézni, óránként is többször ledob, aztán vissza. Az összes zöld led a connectoboxon kigyullad ilyenkor, se net, se telefon. A kábeltévé viszont ilyenkor is tökéletes.
Logban ilyet találtam:
Cable Modem Reboot - PCD_failure_action_REBOOT is triggered : DOCSIS_DISPATCHER failed;CM-MAC=...;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;Sanszos hogy HGW hardver hiba? Én arra tippelek, de súghatna aki ért hozzá. Kár hogy pont így az ünnepek előtt, a fene se tudja, kijönnek-e még az ünnepek előtt/között a szakik.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
Remek...
Akkor ha esetleg megszűnik a Horizon Go (vagy esetleg ezután nem tervezik frissíteni - amit abszolút megértek), akkor Anyám hátrányt szenved, mert neki még élő hűségszerződése van egy 3 éves box-szal, amivel persze az új app nem vehető igénybe. Korrekt...99364 Intruder2k5:
Végre valaki megért.Ne nézzetek hülyének, nem vagyok retardált, egész egyszerűen engem még az a világ nevelt, amikor a másikkal szemben (privátban és üzletben is) egyenes, őszinte és közvetlen voltál. Nincs ügyeskedés, játszadozás a szavakkal, hanem megmondod, hogy figyelj öreg, ez ennyi. Kedvezményt kaphatsz, de nem függ a lábad közt lévő szervedtől, a politikai nézetedtől vagy a bőrszínedtől. Attól függ, hogy mennyi pénzt tervezel nálam hagyni, de legrosszabb esetben is ennyi lesz.
Mindegy, témát lezártam, nem akarok offolni.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #99359 üzenetére
Ha ez így van, akkor egyrészt genyaság szerintem, másrészt pl. a Telekom is kiírja, hogy ez és ez a mobiltarifa sima előfizuval ennyi, de ha belépsz, akkor már hozzád igazítja (Magenta 1, meg egyéb kedvezmények). De simán, új, beeső ügyfélként is látod a vélhetően legmagasabb, de már akár úgy is valamennyire kedvezményes árakat, hisz ők se értékesítenek semmit listaáron szerintem.
CoF: thx, akkor gondolom Google Play Store-ban már tölthető, ugye? Megkeresem...
Hmm.. "Az alkalmazás használatához szükséges a mobil eszköz előzetes regisztrációja a Vodafone TV előfizetéshez tartozó mediaboxon keresztül a Vodafone TV alkalmazás felületén"... Ez anyámnak lenne, tableten a konyhából nézi a főzőműsorokat, neki viszont még sima UPC-s mediaboxa van, arról is mehet a regisztráció vajon?
tomee987:
De ez akkor is ordas f*ság. Próbálom megérteni, de nem megy. Biztos van egy olyan ár (ami nem a legpofátlanabb, soha senkinél nem alkalmazott listaár), ami a gyakorlatban elérhető "legdrágább". Azt feltüntethetnék azzal a jelzővel, hogy a te szolgáltatásaid mellé kedvezményekkel, hűséggel, csillámpónikkal még olcsóbb is lehet.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
Huhh.. gyerekek, ez durva. Adatvédelem arcul csapása
Egy ismerősömnek próbáltam (volna) tévé árakat mondani, hogy x csatorna mennyibe kerül, y csatorna mennyibe, mivel nekem tévém (előfizetés) nincs, így az árakat nem vágom.Első furcsa dolog: nincs ár "csak úgy"... Kell hozzá cím... Miért? A Spar se titkolja addig az árakat, míg nem adok személyit
A második, ennél durvább: próbaképp megadtam a saját címem, nem volt kedvem visszahívni az ismit csak azért, hogy az emelet/ajtót is bekérjem tőle. Erre jött a hideg zuhany: közölte velem a weblap, hogy ezen a címen már van szolgáltatás. Próbaképp beírtam a környéken pár random címet (nem nehéz, listából kell csak bekattintani), és a legtöbbre közölte, hogy itt már van előfizu. Ez azért elég durva, nem?
Harmadik:
Mivel máshogy nem sikerült, pls. valaki mondja már meg, hogy csak szimplán a tévé mondjuk közepes és legdurvább csomagja mennyibe kerül, pls. Általában három-négy csomag szokott lenni, mondjuk egy ilyen 50-60 csatornás, meg a fölötte lévő.
Köszi!Na jó, utolsó kérdés mára:
Szerintetek a Horizon Go helyett lesz valami Vodafone saját cucc? A Horizon Go ugyanis a Liberty Global terméke, gondolom, nem birtokolhatja a végtelenségig a Voda...[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
Helló emberek!
Engem is elért a ConnectBox instant reboot, az elmúlt negyed órában 2x tette ezt (úgy, hogy kb. 6-8 perc, mire teljesen feléled).
A logban a topikban már többször emlegetett "Cable Modem Reboot - due to power reset" szerepel, természetesen nálam is úgy, hogy sem a táphoz, sem a routerhez nem nyúltunk, semmi áramkimaradás nem volt (minden elektromos eszköz probléma nélkül üzemelt mindeközben).Ha sűrűn előfordul, bejelentem a hibát, így home office-ban különösen kellemetlen egy router reboot.
Akiknél cseréltek modemet: tápcsere is volt? -
Keem1
veterán
válasz sziszi-fuszi #84024 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy megszűnt Amúgy semmit nem akarok ingyen. Fizetek a vezetékes telefonért. Az meg már csak ne kerüljön külön pénzbe a XXI. században, hogy egy tök jó okostelefonos appon keresztül is elérjem a vezetékes számomat.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz bozsozso #84020 üzenetére
Ok, valóban, tévedtem, csak mobilhálózaton belül díjmentes. Így vissza az egész, már nem érdekes a kérdésem, mivel így tuti hogy a Voda se fogja díjmentessé tenni.
Kár, hogy a UPC megszüntette a smartphone applikációt a vonalas telefon távoli elérésére. Sose értettem, mi a ráció abban, ha valami tényleg hasznos dolgot kaszálnak el...#84022 MadMancs:
Így van, vonalas számot mobilra, ha senki nincs otthon és nem veszi fel a vezetékes számot otthon.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
Skacok, UPC vonalas <> Voda mobil már hálózaton belülinek számít, ugye?
Na de mi a helyzet a hívásátirányítással? A rózsaszínnél hálón belül ingyenes, függetlenül attól, hogy mobil vagy vonalas-e a szám. Itt mi a helyzet?
Átirányítanám a mobilomra a vonalast, ha senki nem veszi fel, de csak ha nem lesz külön költsége. -
Keem1
veterán
válasz #69326592 #82563 üzenetére
Minden szolgáltató tárolja, de szigorú feltételei vannak a felhasználásának (hatósági nyomozás), még cégen belül se lehet csak úgy nézegetni.
Neked nem fogják kiadni, mivel nem személyhez kötöttek, hanem IP-címhez, az összerendelés szintén hatósági okból következhet be (akkor válik személyes adattá). -
Keem1
veterán
Srácok, ha már itt megy az infó kérés, hadd álljak be a sorba én is.
Jelenleg van egy 300/20-as netem + egy UPC-n belül korlátlan vonalas telefonom (szülők, nagyszülők miatt, akik a mobilt csak vészhelyzetre tartják).
A havi díjam minden hónapban 3290 forint (mivel a telefonnal nem csinálok pluszköltséget).Hívtak már hogy pár hónap múlva lejár a hűségem, újítsam meg, mivel tévé, nagyobb net nem kellett, ajánlottak 800 forinttal magasabb havi díjat. Megköszöntem és kértem, hívjanak újra ha nem egy nevetséges ajánlatuk lesz nekem.
Ez a szolgáltatáscsomag nekem tökéletes, se több, se kevesebb nem kell, viszont többet se akarok érte fizetni. Hogy érjem el, hogy ne fizessek többet ugyanazért? Aláírok újra egy évet, ha el tudom érni, hogy a havi díjam maradjon.
-
Keem1
veterán
válasz ProdyG #82412 üzenetére
Az átlag userekkel szemben nekem nincs bajom azzal a fehér dobozzal, bár én túl hardcore router-használó nem vagyok, ez is igaz.
Anyámék vidéki házához viszont kevésnek bizonyult, de ezt összesen 2 db ~2 ezer forintos eszköz (Xiaomi Mi WiFi Amplifier 2) segítségével ragyogóan orvosoltam. Mindkét kütyü kínai webshopból érkezett nagyjából másfél éve, és azóta is ragyogóan teszik a dolgukat, részben még a kert is le lett fedve De legalábbis a napozóterasz tutira. Annyi, hogy ez az eszköz (mivel részben kültéri lefedettséget is terveztem vele) "csak" 2,5 GHz-et tud, így a sávszélesség nem lesz olyan, mint a ConnectBox közvetlen közelében duál 2,5 + 5 GHz segítségével. De amire kellett, arra tökéletes. -
Keem1
veterán
válasz apooca62 #82383 üzenetére
Azt nem tudom, hogy ez lehet-e a probléma, de azt fontos tudnod, hogy a két router gyári beállításokkal nem egészséges megoldás. Külön alhálózatot is jelent (pl. a földszinti router 192.168.0.xxx, az emeleti pedig 192.168.1.xxx), a két hálózat feleslegesen routol, át se járhatók. A routerek rábírhatók, hogy csak switchként üzemeljenek, de még jobb lenne, ha inkább switchet használnál erre a célra. Egyrészt egyszerűbb eszköz, másrészt nem készít külön hálózatot, így későbbi esetleges bosszúságoktól is megóv.
Mivel ez nem a UPC szolgáltatásához tartozik, itt segítenek, és lesz ON a kérdésed.Hangsúlyozom: a fentiek tényleg csak akkor tekintendők irányadónak, ha a mediabox finnyás a hálózatokra. Még akkor is, ha a fenti hálózatod kialakítása hordozhat más nem várt hatást is, illetve ha már otthoni hálózatépítésre adtad a fejed, akkor tényleg érdemes lenne megfontoltan összeállítani, nem csak pár kábelt összedugdosni.
-
Keem1
veterán
Hallani éppen nem, de az ÁSZF-ben benne van.
Ha egészen véletlenül én kerülnék korlátozásra (a szolgáltató fennállása óta első alkalommal), mondhatom a bíróságon, hogy "igaz, hogy az ÁSZF-ben benne van, de még sose korlátoztak senkit"?
Értem, hogy mire célzol, de ha az ÁSZF-ben benne van, akkor jogomban áll tudni, hol állok épp. És ha jól emlékszem, hosszú ideig meg tudtam nézni a forgalmamat, aztán 1-2 éve mindennemű csinnadratta nélkül kivették. Pedig szerintem hasznos. Ellenben a hírleveleik tömve vannak számomra értelmetlen szolgáltatással (tévé előfizetés, színes-szagos csomagok). -
Keem1
veterán
Srácok, van valami infó, hogy mikor fog újra visszakerülni az adatforgalmi infó? Így kicsit nehézkes nyomon követni, hogy mikor leszek extrém felhasználó (>300 GB/hó), ha nincs hivatalos adat arról, hol tartok épp. Úgy gondolom, ha a szolgáltató jogosult retorziót alkalmazni a túlhasználat esetén, akkor én is jogosult vagyok naprakész információ birtokában lenni.
-
Keem1
veterán
Sziasztok! A nomadikus (06-21-es) számok hívása rendes vonalas számnak minősül? Anyámnak van UPC-s csomagja, benne telefon is (vonalas számok 0-24-ben ingyen). Szert tettem az egyik voip szolgáltatónál egy 06-21-es számra. Ha muter azon hív a vonalasáról, ugyanúgy ingyen fogja tenni, ahogy egyébként a többi vonalas számot ingyen hívja?
Előre is köszi! -
Keem1
veterán
válasz 4Grider #74675 üzenetére
Én most a live HBO adásra gondoltam, de lehet, időközben értelmét vesztette a hsz-em, mivel nem találom az appban a felső menüsor végén lévő Élő adás gombot. Valószínűleg kiszedték. Én ugyan nem használtam sűrűn, de simán nézhető volt a live HBO, castolni viszont nem lehetett. Én erre céloztam. A magad által kiválasztott filmek természetesen castolhatók, azzal semmi gond nincs.
"Mai műsor mostantól az HBO-n éjfélig" <---- ebből feltételeztem, hogy az alap téma az HBO élő adás.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
-
Keem1
veterán
Srácok, tegnap frissített FW-t a ConnectBox. Azóta viszont nincs 5 GHz, hiába van bekapcsolva. Jelenleg szimultán van (lenne) a 2,4 és az 5 GHz is, de az eszközök csak az 5G-hez csatlakoznak. Ha kikapcsolom a 2,4-es adást, akkor semmilyen eszköz se látja a wifit.
Tapasztalt valaki hasonlót? Van erre valami megoldás? Eddig minden rendben volt, minden eszközöm 5G-n lógott, most tűnt fel, hogy a tv boxom is vackabb adást tol, holott eddig nem volt vele probléma. -
Keem1
veterán
Srácok, anyám tévé-net-telefon előfizetéséhez kb. 1 éve kapott connectboxot, ahogy olvastam az IPv6 miatt nem találtam a routerben port forwardingot. És valóban, online üsziben egy alkalommal átállíthatnám IPv4-re, de kérdés, kell-e. Neki eddig a v6-tal semmi problémája nem volt, nekem csak távoli asztal miatt kellett volna PF. IPv6 esetén egyáltalán kellene? Átengedi a router? Sajnos most nem tudom kipróbálni, ezért kellene valami biztos infó.
Alapvetően a fejlődés mellett vagyok, így egyértelműen elavult technológiát nem szeretek bypassolni, csak ha nincs más megoldás.
Ha az én döntésem lenne, már minden IPv6-on csüngne, és nem lenne 10 alatti windows, de szerencsére nem én döntök[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #67035 üzenetére
Ok, jó az is, akkor szépen kap egy Y elosztót.
Köszönöm -
Keem1
veterán
Srácok, anyámat is áthoztam a UPC-hez, telefonostul együtt. Eddig analóg telefonja volt, simán a padláson leosztva kétfelé, két készülékbe.
Ez most hogy oldható majd meg? CB után simán leosztom egy aljzatból fizikálisan, vagy a két telefon csatlakozóból a két készülék felé? -
Keem1
veterán
Úgy látom, a UPC beállt arra, hogy havonta szar a net pár napig.
Ez most, novemberElőzmény:
október | szeptemberMás is tapasztalt problémát?
-
Keem1
veterán
válasz Gubek-Einste #62581 üzenetére
Igen, egészen biztosan, ez is erről tanúskodik.
Egyébként most(anság) állt helyre a kapcsolat, pár perce néztem rá a boxra és a fehér led világít a zölden villogó nyilak helyett. -
Keem1
veterán
válasz Walter_White #62543 üzenetére
Nálam tegnap délután óta nincs net, szintén VII. ker.
-
Keem1
veterán
válasz kabelmania27 #61263 üzenetére
Megnéztem, nem voltak lazák, de lecsavartam őket, meg újra fel. De változatlan.
Itt képet nem is tudok feltölteni, mert elszáll hibával (az előző hármat mobilon dobtam fel). Most is töltenék, de nem tudok. -
Keem1
veterán
Srácok, jól sejtem, hogy itt valami nincs rendben? Eléggé akadozik a net (ph egész rendesen bejön, a UPC oldala, FB már nagyon dadog, vagy többszöri újratöltés segít csak).
Sebességet mérni nem tudok. Vagy lehal rögtön errorral, vagy mér egy 80-120 Mbit közti letöltést és a feltöltés mérésénél jön az error.
Bp VII ker.
Router újraindítása megvolt. Egyéb jó tanács? -
Keem1
veterán
válasz birorichard #49005 üzenetére
Hát ez érdekes. Nekem semmi, hónapok óta. Három böngészővel, plusz telefonon is kipróbáltam, ugyanez. De köszi, hogy megnézted.
Írok akkor nekik. -
Keem1
veterán
Szerintetek hová lett az adatforgalmi statisztika a My UPC-ből?
Azóta nincs, hogy e-mail címmel és nem ügyfélkóddal+muternévvel kell belépnem (tehát vagy 2-3 hónapja). Valaki tapasztalt hasonlót?Szerk: a sebességmérő és a portbeállítás is tök üres. Az ok, hogy elszúrtak valamit, mint a Telekom az új weboldallal, de nem kellett volna hónapok alatt javítani?
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz kabelmania27 #37004 üzenetére
Köszönöm köszönöm
Irsz se kellett, a telefonszámom alapján beazonosítottak és közölte az automata hogy a zavart 18 óráig elhárítják[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz Gubek-Einste #36999 üzenetére
Erre gondolsz?
-
Keem1
veterán
Más is tapasztalt ilyet? Reggel óta nincs vagy percekre visszatér tetves lassan a net.
7. kerületi társasház. -
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #32655 üzenetére
Nálam is ez a hiba, viszont telekomhoz be tudok lépni és eddig mindig sikerült is.
-
Keem1
veterán
válasz Nakivagyok #32653 üzenetére
Nem nálam a hiba akkor... -
Keem1
veterán
Valaki megnézné, hogy az ügyfélszám / anyja neve párossal be tud-e lépni az online üszolgra?
Két előfizetéssel is kipróbáltam, nem megy. Ha másnak se, nem kísérletezek tovább. -
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #24980 üzenetére
Értem, köszönöm. Tudok esetleg másik boxot venni hozzá?
-
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #24978 üzenetére
UPC előfizetése van, átállnak digitálisra, de a szolgáltató egy boxot küldött. Kéne még egy, de ha jó a mindig tv-s, akkor nem kell venni / bérelni.
van a tévén scart.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
Üdv. Anyámnak megküldték az új digitális médiaboxot. Viszont két hagyományos tévéje van. Egy mindig tv dekóder jó lenne vajon hozzá? Nekem van belőle egy fölösleges.
-
Keem1
veterán
Annyira nem izgatott mostanság a UPC weboldala, hogy ezt se tudtam, de nekem így jó
Viszont mi van akkor, ha bő 1 hónap múlva lejár a hűségem? A 2390-es díjam akkor a FP30 díjára fog felmenni? Remélem nem, mivel nem én kértem direkt a 30-at, ők adták. Én a 15-tel is elégedett voltam (persze ugyanannyiért a 30-cal meg még inkább). A havidíj is változni fog szerintetek? -
Keem1
veterán
Hahó emberek. Emelt mostanság a UPC internet sávszélességet?
Kétszer is ilyet mértem, holott az online üszolgban (a szerződésem szerinti) Fiber Power 15 csomag szerepel.
Félreértés ne essék, nagyon is örülök, ha fejlődés van, de persze nem kiabálnám el, ezért kérek megerősítést -
Keem1
veterán
válasz Intruder2k5 #18066 üzenetére
Akkor marad a telefon töltés köszi a választ
-
Keem1
veterán
Üdv. Novemberben kaptam a Technicolor 7200 modem-routert. Valakinek esetleg sikerült életet lehelni az USB portjába? Nem létszükség nekem, de ha már ott árválkodik, kezdhetnénk vele valamit, ha már a kedves UPC letiltotta.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest