Keresés

Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz peugeotmate #114103 üzenetére

    Anyunak konkrétan eltűnt a novemberi számlája az online felületről, miután kifizette. A számlatörténetben az októberi az utolsó, fent meg azt írja, hogy következő számla: november 26.

    Két számlája duplán van befizetve (megijedt, hogy egy hónap elteltével is lejárt fizetetlen számlának mutatta őket, és befizette), az online tett számlareklamációra (csatolt igazolással) nem válaszoltak, személyes ügyfélszolgálatról elküldték, hogy nekik csak a bank által kiállított igazolás jó (amit a bank jó pénzért kiállít szintén személyes látogatással), az online nem.

    És persze másfél órát várt a telefonos ügyfélszolgálatra, aztán letette.

    Remélem, hogy gazdagon megünnepelték az új crm rendszer sikeres implementációját.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák