Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Gmail
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
Hello!
UPC-Vodafon kábelem van + CI modul. Az Úristennek sem tudom elérni, hogy az ékezeteket normálisan kezelje. Az országot/nyelvet állítottam már mindenre, de sehogy nem jó. Sapkás "Á" betűk és társai.. tiszta ákombákom. Lenne esetleg ötlet, hogy mit csináljak? Ja igen...az előző LG oledemen hibátlanul mutatta az ékezeteket, az újon meg nem. Vodafonnal beszéltem, hálózati azonositót kaptam, de hiába. Modul szoftverét is próbáltam frissíteni, de nem frissül. Most tanácstalan vagyok. Help!!
Köszönöm előre is.
Még egy dolog... mikor csatornahangolásnál a Vodafone-t választottam ki, nem talált semmit a tv. Utána egyéb szolgáltatót állítottam be és úgy már megtalált 205 csatornát. Nem tudom, van e jelentősége."csak a zene van"
-
jeffo
tag
válasz jeffo #126895 üzenetére
Egy dolog még eszembe jutott. Lehet-e ez a fiók zárolás hibaüzenet (WA104) a személyi adatokban történt változás miatt? Mert az ügyintéző a telefonban mondta, hogy visszadobta a rendszer az ellenőrzés során az igazolványszámot, és kérdezte, történt-e változás, erre mondtam, igen, pár hónapja új igazolványt kaptam, a régi lejárt. Aztán beírta az újnak a számát, és mondta, hogy eltarthat max. 48 óráig, mire átmegy a rendszeren az ellenőrzése.
Elképzelhető, hogy emiatt tiltották le a Vodafone TV oldalhoz való hozzáférést?[ Szerkesztve ]
-
jeffo
tag
válasz Soulfly842 #126700 üzenetére
A Vodafone TV oldal asztali gépes böngészőből működik nektek?
Kedd reggel óta a WA104 hibaüzenetet kapom: "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van."Hétfőn telefonáltak a Vodafone One-ra áttérés és a hűséghosszabbítás miatt. Elképzelhető, hogy ezen átállás miatt van ez a hiba?
Akinek ilyen hiba megjelent mostanában, mennyi ideig tartott az átállás? Ha szerda délelőttre sem jön rendbe, akkor várjak még, vagy hívjam a hibabejelentőt?
A MyVodafone oldalon nem látok semmi üzenetet, hogy folyamatban lenne valami, vagy nem tudom, hol kellene látnom ezt.
Nem szeretném, ha napokra elszállna, legkésőbb péntek estére kellene nekem mindenképp.
Egyébként próbáltam sütit, gyorsítótárt törölni, többféle böngészővel megnyitni az oldalt, újonnan telepített portable böngészővel, egyikkel sem engedett be.
Azért ez szerintem kissé gáz, hogy egy hűséghosszabbítás miatt leakadjon egy szolgáltatásba belépés, a mai korban gördülékenyebben kellene mennie ennek.[ Szerkesztve ]
-
pl1y
újonc
Sziasztok,
Egy pár napja kapta meg a CB-m az ipv6-os "frissítést". Ez nekem eléggé kapóra jött ugyanis egyes okokból jó ha minden eszközömnek saját külső IP-je van (és ezt ugye v4-gyel nem lehetett megoldani), de most nézem hogy ahhoz hogy akármilyen külső port elérhető legyen az egész tűzfalat le kell állítani a CB kezelőfelületén (ne kérdezzétek erre mennyi idő telt rájönnöm) ami persze nem valami ajánlatos mert az IPv6 alapból jobban kiteszi az eszközöket a netre és még egy biztonsági réteget le kell venni az összesről ahhoz hogy egy pár szerver port ki tudjon menni nyilvánosra.
Próbáltam kompenzálni IP/port szűréssel de mikor letiltom az összes bejövő forgalmat a szervereken kívül akkor az felülírja az összes szabályt és nem működik.A másik meg hogy a DHCPv6 szervert nem lehet kikapcsolni és ez így egyik napról a másikra tönkrevágta a piholeom (aminek ugye a beépített DHCPv4 szerverét használtam eddig).
Valaki ezekre talált már esetleg megoldást, vagy csak a v4-re való visszatérés lesz a vége? (amúgy maga a net még stabilabb mint eddig volt, meg vagyok vele elégedve)
-
EV6
csendes tag
Én arra jutottam, hogy ez egy szélmalomharc. Miután a múlt hetet a telefonos ügyfélszolgálattal hadakozással töltöttem bármi erdmény nélkül, gondoltam összeírom egy mailben a bajokat mérési eredményekkel és elküldöm így az ügyfélszolgálati címre, hátha ott valami kompetensebb ember olvassa. Jött is visszaigazolás, hogy megkapták és 30 napon belül (!) válaszolnak. Majd ma reggel ez fogadott:
A(z)
Címzett: Vodafone Ügyfélszolgálat
Tárgy: ........................
Elküldve: ............................... (UTC) Coordinated Universal Time
üzenetét olvasás nélkül törölték a következő időpontban: .............................. (UTC) Coordinated Universal Time. -
pjen
félisten
válasz Kicsirics77 #126889 üzenetére
Nmhh t nem tudom, de a fogyasztóvédelem egy gitt egylet.
-
Kicsirics77
veterán
Egy apró szösszenet Nektek a fogyasztóvédelem és az nmhh szavak sokat segítenek.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
AtHoS
nagyúr
válasz MrSealRD #126887 üzenetére
Én tavaly júl 25 óta várom, hogy az akkor személyesen leadott médiabox helyett CI+ kártyát használhassak. Máig nem sikerült ez a történet és közben fizetem csendben/rendben a TV előfizu díjat is.
De már nem érdekel, nem hívogatom őket, mert nem válaszolnak megkeresésre, telefonon semmit sem tudnak tenni, október óta felsőbb jóváhagyásra vár a történet, így júniussal elválnak majd útjaink, bár kíváncsi leszek a majd egy éves kötbér kifizetéséhez hogyan fognak jó arcot vágniread-only mode on the forum
-
MrSealRD
veterán
Helló!
Terápiás célból szeretném leírni a történetem, hátha másnak is tanulságos lesz, esetleg bárki tud valami biztatót mondani, hogyan lehetne feloldani ezt a gordiuszi csomót...
Január végén elköltöztünk... A Vodafone online felületén rányomtam az áthelyezés gombra feltételezve, hogy történik bármi is. De le se sz@rtak.Január 31. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, bemondtam hogy honnan hová szeretném vinni a szolgáltatást. Közöltem, hogy a cím adatbázisuk nem jó, nem lesz benne az új címem, de az előző lakónak volt itt aktív előfizetése(2018-ban épült ingatlan) ...itt a koax kábel kilóg a falból... Biztos gyorsan megoldható, hogy helyre tegyék a címeket... Lóf@szt. Azt mondja a Gizike a túloldalon, hogy beruházást kell indítani, de beírja hogy van kábel meg minden...gyorsabb lesz így. Mert amúgy 30 nap...
Február 6. Naivan hívom őket, hogy lassan eltelt egy hét... Történt-e már valami... Hogy állnak a címekkel... áh.... nem úgy van az... Még tart a beruházás... Meg kell vizsgálják, hogy tudnak-e szolgáltatni ezen a címen. Megint elmeséltem az egész történetet, de a túloldalon Jucika nem tud mit tenni.Február 9. Türelmetlen vagyok...megint beszélek velük hátha másik ügyintéző kicsit rátermettebb. Hosszú történet mesélés, hogy helyére kerüljenek az infók... hát sajnálkozás... mondom neki, hogy de én most fizetem közben a szolgáltatást... Adhatok be erre valami panaszt és akkor majd visszafizetik vagy levonják a számlából...stb...
Eredmény továbbra sincs, csak várja türelemmel.
Február 21. A túloldalon Béla azt se tudja merre van arccal előre... De mond új infókat. Szerinte 30 napon belül csak visszajeleznek, hogy egyáltalán lehetséges-e a szolgáltatás...de 90 napon belül lesz tényleges a szolgáltatás ha úgy döntenek hogy szolgáltatnak...Megnéztem a voda oldalán, hogy új előfizetőként ha szeretnék szolgáltatást rendelni, akkor most már beveszi a rendszer a címem... 500/20 a max amit ide mutat.
Rádugtam a modemet a koaxra... mert kíváncsi ember vagyok. 1000/40-es korábbi csomagból 10/40 -es sebességmérést tudtam produkálni...Extra poén, hogy valamikor, valahogy a társasház többi lakója előfizetett internetre, de rejtély, hogy sikerült nekik.
Hogyan lehetne ezt az ólommadár mozgási sebességű szervezetet rávenni arra, hogy tegyen is valamit?!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
anglergab
addikt
Sziasztok,
Arris modemem van, végigjártam az IPv6-, IPv4-router módokat és végül bridge/modem módban használom Openwrt-s routerrel.
A routerem az Openwrt driverek miatt max 300 Mbps-et tud route-olni és 250 Mbps-et wifin összesen a gigabitből, de legalább nagyon stabil így.
Néztem a forgalmat (tcpdump-pal) és folyamatosan van bejövő ARP forgalom a default gateway-től, amik miatt az Arris hátsó/UTP LED-je folyamatosan (!) villog.
Normális ez a nonstop ARP forgalom?
Hogyan lehetne a LED-et kikapcsolni?
Értelemszerűen ha mindig jön be ARP csomag, onnantól a LED RxTx forgalom aktivitás jelzés értelmét veszti és zavaró is a sötétben, olyan mint egy stroboszkóp.[ Szerkesztve ]
-
ttomas2005
csendes tag
Köszönöm szépen a válaszokat. Voda honlapján elvileg mára volt ütemezve egy 30 perces karbantartás, lehet az hízott meg 4 órásra . De az imént megjavult.
-
mickemoto
őstag
Sziasztok! Csomagváltás óta ami tavaj novemberben valamiért nem jön számla. Ha jönni fog akkor azt egybe számlázzák, egy összegben kell majd fizetni?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Üdv!
S led villogása azt jelenti, hogy letöltési csatornát keres a modem, lehet karbantartás van. -
veterán
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Ha folyamatosan újrabootol, az lehet eszköz hiba. Hívd fel a szolgáltatót, ha esetleg azóta nem oldódott meg a probléma.
Okoskütyük ---> https://hardverapro.hu/apro/tuya_wifi_okoseszkozok_homerseklet_szenzorok_1ch_e/hsz_1-50.html
-
NoOne1976
őstag
A régi Kaon boxot át kellett helyezni házon belül. A probléma az, hogy éjszaka annyira világít, hogy bevilágitja az egész szobát. Lehet állítani azon valamit? (Én nem találtam.) Vagy csak a leragasztás marad? Mert az állandó áramtalanítást nem szeretem, mivel egy örökké valóság, mire elindul.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Itt minden rendben van. A "nálatok" nem tudom hol van?
-
ttomas2005
csendes tag
Sziasztok! Nálatok minden rendben van a vezetékes nettel? Nálunk ma reggel elment és nem nagyon akar visszajonni. Bérelt Telekom vonalon vagyunk Sagemcom V2 routerrel, az a jelenség hogy az S led villog egy ideig, majd minden led felvillan (közöttük két sárga) és kezdi előlről a bootolást a router. Ez lehet eszköz hiba?
-
Pityke78
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Vodafonenak van a Vodafone TV szolgáltatása, ami applikáción és weben is elérhető és élőben lehet nézni a TV csatornákat, illetve már lejátszott műsorokat is vissza lehet nézni.
https://tv.vodafone.hu/
Itt van olyan opció, hogy le lehet tölteni számítógépre, telefonra egy-egy műsort videó formában? Nem élő műsorra gondoltam, hanem mondjuk egy tegnapi adást, amit vissza lehet nézni.
Köszi
-
EV6
csendes tag
válasz kabelmania27 #126864 üzenetére
Ld. első hozzászólásom, amelyben leírtam, hogy az elmúlt 9 évben modem módban használom (kezdetben még UBEE), Cat6 Gigabit LAN, AX58U router, stb.
És így persze ipv6 sincs (0/10) -
-
félisten
válasz kabelmania27 #126860 üzenetére
Áramtalanítás után sem enged be, és azóta megint elment a net.
Cserélve lett a modem, a router, mit cseréljek még ha nincs más szolgáltató?
-
kabelmania27
Topikgazda
-
EV6
csendes tag
válasz kabelmania27 #126843 üzenetére
Köszi, ezeket természetesen megnéztem, minden rendben, amúgy kb. fél éve, felújítás közben/után mindent kicseréltem, újradugóztam, falban is cseréltem kábelt, mert a vizesek átvágták és toldva volt. TV minden csatornán 100% jelszintet és 100% jelminőséget jelez mellette bizonyos csatornák periodikusan kockásodnak, de ezt már nem is említettem.
Jelenleg a telekomos mobilnetem 4G-n közepes-gyenge térerővel kb. 2x gyorsabb és sokkal stabilabb, mint ez a hulladék.Az lesz a megoldás, hogy leváltok a legkisebb csomagra, hűségem lejárt, más szolgáltató nincs, aztán az áremelés helyett nálam árcsökkentés lesz.
-
félisten
válasz kabelmania27 #126860 üzenetére
Ránézek később, de a cél az lenne pont, hogy megnézzem mióta fut egyben.
-
gduck
addikt
válasz cocka #126839 üzenetére
Már bocsi, de ennek mi köze ahhoz, amit írtam?
Próbálom érthetőbben:
- szerver oldalon kijavítják a hibát, de ehhez az adatbázist is kell módosítani.
- a kliens oldalt, az adatbázis módosítása miatt mindenképpen frissíteni kell, de ettől függetlenül is javíthatnak mást is a kliens oldali programon.Egyszerű, mint az egyszer egy
Azaz, kezo0 kérdése tehát ebből a szempontból NEM teljesen jogos, viszont simán megválaszolható.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz szabonagyur #126859 üzenetére
Modem áramtalanítás után sem tudsz belépni?
-
félisten
válasz kabelmania27 #126858 üzenetére
Azon sem érem el, a fenti cím volt a routerre ragasztva.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz szabonagyur #126857 üzenetére
192.168.100.1 címet próbáld meg.
-
félisten
Nem érem el a modemet, 192.168.0.1 a címe elviekben.
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126855 üzenetére
Értem és köszönöm szépen, már csak az ipv6 és a modem mód maradt hátra, de ezt holnap folytatom, remélem
tudtok még segíteni.
sziasztok -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gambito #126853 üzenetére
Nem probléma mert kódolt adásnál lassabb a csatornaváltás mint a kódolatlan csatornáknál.
Rendben vannak az értékek és a bejövő jelerősség is megfelelő, nem kell szakadástól tartanod. Nyáron csökkenhet a bejövő jelerősség akkor ha akadnak a csatornák és kicseréled az osztót akkor a tévé kb 3dB-vel erősebb jelet kap ami már lehet elég lesz ahhoz, hogy ne kockásodjanak a csatornák, most a tévé több csillapítást kap, ha kettes osztó lenne bekötve mindkét eszköz egyforma csillapítást kapna.[ Szerkesztve ]
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126852 üzenetére
Ott nincs probléma, leheletnyit lassú a csatornaváltás, de gondolom ez nem prbléma, alig észrevehető
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126845 üzenetére
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126845 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gambito #126844 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, próbáld megnézni modem üzemmódban stabilabb-e a kapcsolat.
Nézd meg, hogy az osztónál melyik kimenetbe van kötve a modem.
192.168.100.1 címen lépj be a modem oldalára és másold be a következő hsz-ba a jelszint értékeket. Vezeték nélküli átvitelt nem garantálják a szolgáltatók ha stabilabb wifit szeretnéd vegyél gigabites routert és állítsd át a modemet modem üzemmódba. -
Gambito
tag
Sziasztok
Néhány napja kötötték be az új lakásba a Vodafone xl csomagot.
Első perctől kezdve gyanúsan álltam hozzá az 1 gigás csomaghoz, előző helyen 500 mb volt 2pc és 3-4 más eszköz wifivel és már ott is voltak anomáliák.
Első méréseim laptop wifi 200 mb, előző helyen ugyanez a laptop 500 at wifivel siman az 500 mb csomaggal, tehát itt az 1 gigassal alapbol 200 mb kezdett.
és akkor elkezdődtek itt is az anomáliák:
-hosszuuu válaszidő oldalak betöltésénél, játékok, programok menüknél.
-akadozo megálló betöltések
- ténylegesen nem betöltött online játékos dolgok (lol, azt mutatja elfogadtam a mecskeresést, 10 másodpecekkel később kidob, hogy nem fogadtam el).
-online játék, folyamatosan 32-40 között mozog az ms, ritkán be laggoll.
-minden mondhatni simán fut, miután betölt, lehet tekerni youtube azonnal, videok nem akadnak, jatek is siman fut.
- torrent letoltesis ebesseg atlag kb 5 mbA helyzet egy hét elteltével nem javult.
egyre rosszabb sebességmérés, durvult anomaliak .
rootert egyszer sem indiitottam újra, hogy lássam mi lessz.3 eszközt probáltam sebességmérésre kábelt sajnos csak tv tud használni, de ez nem hiszem, hogy releváns, bár az ott mért eredmények is borzasztak.
laptop: ez ugye kiakasztotta az 500 mb netet előző helyen a vodatol:
és a tv, ugye ez használja a kábelt:
tehát ez a helyzet.
rooter beállatásaihoz nem nyúltam, szerelő most ment el, képzelhetitek mennyit segített az ügyön, bekötés utáni ellenőrzés volt, közöltem a problémát, azt mondta érdekesa mérések mind karbantartott eszközökön, úgy voltak mérve, hogy sehol máshol nem volt használva internet a házban, max 4 mégerre a rootertől, fal nem volt közte.
gondolom kell másik eszköz az 1 giga kihasználásához, de mégis, ez nem normalis, hogy nem bír valami teljesítményt normálisan leadni ez az eszköz.
bocsi a képekért, ha bármiféle kép, vagy mérés, vagy mutatás kéne szóljatok, én pedig várom a sok sok segítséget.
célom kiaknázni a sávszélességet és eltüntetni az anomáliákat, stabil internetet szeretnék.
köszönöm szépen
-
kabelmania27
Topikgazda
Modem értékek rendben vannak, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél illetve ha van toldás akkor ott is.
Ellenőrizd, hogy az osztó in bemenetére van-e kötve a lakásba bejövő kábel.
Jelentsd be újra a problémát és kérjél technikust mert az osztó és a modem közötti gyári kábelt érdemes lenne cserélni, ilyenkor a csavaros F csatlakozókat is cseréli kompressziósra.[ Szerkesztve ]
-
BBali3
csendes tag
ez nem túl jó hír,hogy saját routernél is vannak ilyen gondok. Nekem ugyanezek a jelenségek vannak bár a logokban nincsenek ilyen hibák. Mivel eddig semmit se változott hiába próbálkoztak, pont ez lett volna a következő köröm, saját routerrel próbálni.
Az első kiszállás után amúgy nálunk is látszólag minden jó volt egy ideig, aztán kb másnap folytatódott tovább a szakadozás. -
#72042496
törölt tag
Csak egy tapasztalat - szolgáltatóváltás miatt lemondtam a Voda net + tévét, leadtam az ügyfélszolgálaton az eszközöket is. Tartottam tőle, mert több meredek tapasztalatot olvastam a folyamatról, de teljesen simán ment.
Próbáltak volna egyedi kedvezményekkel marasztalni, de már él a másik szolgáltatásom, ahol meg új előfizetői kedvezményeket kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz gduck #126838 üzenetére
A már korábban bejelölt sorozatokat automatikusan rögzítenie kell. Ha a kliensed napokig nincs is áram alatt, a szervernek ezeket akkor is rögzítenie kell.
A tárolási időtartamát is a szervernek kell tudnia MAGÁTÓL.
kezo0 kérdése tehát teljesen jogos.
Mikor 3 naposra csökkentették a tárolási időt, ahhoz bezzeg nem kellett frissítés ugye?
-
gduck
addikt
válasz kezo0 #126835 üzenetére
Ugyan a boxon nem tárolódik semmi ( csak a beállításai), de a boxon fut a "kliens szoftver", amivel " megjelölöd" a szerveren a műsort, hogy "felvetted". Lejátszáskor pedig lekérdezed a szerverről mik a felvett műsoraid.
Kliens-szerver kommunikációnál szinte mindig, mindkét oldal szoftverét párban frissítik -
EV6
csendes tag
válasz kabelmania27 #126740 üzenetére
Ma délelőttre lett volna egy technikusi kiszállás, ügyfélszolga már azzal fenyegetőzött, hogy ha nem náluk van a hiba akkor majd kiszámlázzák, nagyon csúnyán összevesztem velük, de a lényeg, hogy szombat óta megjavult, minden hiba megszűnt, ezért vasárnap este lemondtam a szerelőt. Majd ma reggel az fogadott, hogy minden újra elromlott, ugyanolyan összezuhanások, mint az elmúlt hetekben. Modem értékek:
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
-
mrlujoak
veterán
válasz Donki Hóte #126832 üzenetére
a törthónaptól.
Két hónappal ezelőtt, még a 2022-es árszabás szerint fizettél, az idei első számlád már az inflációs emeléssel jött, viszont az törtszámla volt 1 havi, plusz egy pici.
A mostani számlád az igazi, teljes mértékben idei normál számla.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
veterán
Mitől függ, hogy mennyi a havi előfizetési díj?
Hűségszerződésem nincs, 2 hónappal ezelőtt 9220 Ft a havi díj, 1 hónapja 10223, most meg 9943 Ft
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
zzola
titán
Mai naptól frissülnek a VTV boxok, elvileg javításra került a 3 nap után eltűnő felvételek hibája.
-
kokii
tag
Másnál nincs folyamatos 1-5%-os packet loss? (7ker)
-
Ledi
aktív tag
válasz cocka #126814 üzenetére
a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség.
De annak EHHEZ mi köze? A vodás műsorvisszanéző még mindig 7 napos, 3 helyett.Csak egy tipp volt, mert gyanús a 3 nap. Tudom másik szolgáltató, más szolgáltatása.
Múltkor volt valami karbantartás biztos akkor állították el. Elég ilyenkor egy rekordot átírni és szívhat az efi.
-
Ledi
aktív tag
válasz kezo0 #126807 üzenetére
Hiszen ha a felvételek egy távoli szerveren tárolódnak, akkor ami törlődik, az is onnan törlődik. Hogyan segíthetne ezen a nálad (vagy bárkinél) levő box alaphelyzetbe állítása?
Pontosan. Ez megint az a szitu, mint tavaly amikor az előre beállított felvételt nem rögzítette a szerver. És ezért kiküldtek technikust a helyszínre. Dilettáns banda.
-
tikshow
addikt
válasz kabelmania27 #126825 üzenetére
Koszi! Menetkozbe vegigprobaltam megint mindenhol a tesztet es mostmar csak 10-20ms jitter van, nem ertem igazabol a dolgot.
-
BBali3
csendes tag
válasz BBali3 #126808 üzenetére
na, nem tudom tegnap este már mit próbált a sokadik operátor, de most a biztonság kedvéért felhívtam őket, hogy nem tudják-e visszaállítani bridge módból, mert ha jól értelmeztem csak azért nincs netünk, mert az ipv6ról nem állt át rendesen ipv4-re és ez a bridge móddal(amit egyáltalán nem kértünk) összeakadt. Emiatt meg majdnem három napig nem lenne netünk míg kicserélik a modemet, ami szerinte az egyetlen megoldás lett volna erre. Lehet,hogy a tegnap esti csak konstatálta,hogy beragadt ipv6-ba és a bridge módot meg se próbálta visszaállítani!? Na mindegy, csodák csodájára, a mostani operátort megkértem hogy kapcsolja ki a bridget és neki sikerült, úgyhogy újra van net. Még ha szakadozik is még mindig jobb mint a semmi net.
-
tikshow
addikt
válasz kabelmania27 #126822 üzenetére
Van esetleg javaslatod, hogy milyet lenne erdemes? Wifi felesleges.
-
tikshow
addikt
válasz kabelmania27 #126818 üzenetére
Hm, akkor lehet vissza kell allitanom Router modra, mert a Switchen meg van egy NAS es meg egy nem hasznalt fali ethernet csati plusz a modemre kozvetlenul van bekotve a napelem invertere.
Igy:
Modem: Switch, Napelem
Switch: Modem, NAS, Router 1, Router 2, nem hasznalt fali caati
Router 2: Gep - ez a nyomtato miatt van heba hoba rajta, mert belso halozaton keresztuk nyomtatok laptoprol, mobilrol es PC-rol is. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz tikshow #126817 üzenetére
Rendben van a bekötés (ha jól látom az osztó bemenetére van kötve a bejövő kábel), és a bejövő jelerősség, ez az osztó jófajta.
Nézd meg, hogy a toldásnál és az osztóknál és a modemnél lévő F csatlakozók nem lazultak-e ki. Modem üzemmódban három vezetékes eszköz kap ip címet, nálad három router van ezért elvileg jónak kellene lennie modem üzemmódban.
Modem és router újraindítás után sem javul a helyezet? -
tikshow
addikt
válasz kabelmania27 #126816 üzenetére
Koszi!
A hazba igy jon be:
Ez oszto, ebbol megy kozvetlenul a modembe es a TV-be:
Tegnap kikapcsoltattam az ipv6-ot es atallitattam Bridge modba, viszont ez inkabb rontott a helyzeten. A modem CAT6 kabellel van osszekotve egy TP-Link gigabites switchel, innen osztom szet 3 TP-Link Deco M4 mesh routernek, de a PC kozvetlenul a switchre van kotve. Tegnap meg megprobaltam NordVPN-nel is a Teams tesztet Amerikai szerverrol, de a Jitteren semmit sem valtoztatot.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #126807 üzenetére
amikor egy felvett műsor eltűnik, akkor nem csak a boxon válik elérhetetlenné, hanem a VTV appból és a böngészős felületről is. Tehát a hiba egyértelműen nem az előfizetőnél van.
És miért kell az előfizetőknek egy ügyvédgarnitúra ahhoz, hogy ezt bizonyítani tudják? Mert a vodkafon simán megteheti, hogy süketel, hülyének néz, hazugnak nevez. Holott mióta átvette a UPC-t folyamatosan hazudik. (feltételezem nem csak azóta)
Mondjuk mi is várható egy olyan cégtől, amelyiknek a logója egy uroborosz. A kígyó is hazudott, ők miért csinálnák másképp?
Jó példa a törölgetős mismásolásra pl. a Cápák között. Beállítottam felvételre a biztonság kedvéért, ha esetleg retekmosték "lelakatolják". De még egyetlen egy részt se tudtam vodán keresztül visszanézni, mert sosincs ott semmi.
-
cocka
veterán
Ez az egész február eleje óta tart.
Mondjuk ilyen durva mértékben igen. De már januárban is tapasztaltam ezt, sőt korábban már írtam szerintem itt, hogy kb. november vége óta random eltünedeztek felvételek. A mostanihoz képest sokkal szórványosabban, nehogy véletlenül észrevedd.
Csak ha lescreenshotolom mondjuk naponta az állapotokat és ráírok a képre egy dátumot, akkor azt elég nehéz kimagyarázniuk. Nyilván akkor is lenne kibúvó: manipulált képek, biztos direkt kitöröltem a felvételeket és azt állítom mintha maguktól törlődtek volna, hülye vagyok és nem tudom kezelni a rendszert, betelt a "tárhelyem", és még mindig van az adu ász duma: a tartalomszolgáltató így döntött stb..
a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség.
De annak EHHEZ mi köze? A vodás műsorvisszanéző még mindig 7 napos, 3 helyett.
Itt most a felvételek tárolási idejéről van szó. Az ott is 90 nap meg itt is annyinak kéne lennie. Annyi különbséggel, hogy itt 90 órányi tárhelyed van, ott meg csak 30, amihez vehetsz még plusz 100 órát.
Viszont ha 3 naponta törlik a felvételeket, sose fogja elérni a 90 órát. -
AtHoS
nagyúr
válasz AnonymusX #126811 üzenetére
Fixen mindig ugyanazzal a 2 IP címmel jelenik meg az ARRIS felületén (talán 2 karakter az eltérés) és mindkettőhöz beállítottam FIX IP kiosztást (0.129, 0.130), de ennek ellenére kap 0.128-at, 0.131-et és ezt nem értem, hogy miért de persze értem, hogy az Arris szarul működik
Mondjuk igen, Archer-ben is fixálhatnám az IP-t, ha ahogy írod ARRIS-ban módosítom a DHCP tartományt és azon kívül adnék neki fix IP-t.
Jó ötletEzen beállítások nem gond részemről, de még az is felvetődött bennem, hogy az Archer "tovább szórásánál" véletlenül nem-e lehetne fixen más csatornát beállítani, mint amit az Arris dob: 6-os csatornát ad -> családi házas környezet tökéletesen OK, mert hasonló csatornán gyenge térerővel lehet csak jelen más hálózat (mondjuk azt sem néztem meg milyen csatornán sugároz az Archer )
Jövök akkor az említett topikba, ha nagyon nem boldogulok az ötletekkel
Mondjuk ez a kamu generálás fellelhető a beállításokban vagy módosíthatatlanul így működik? Hmmm...a Jó ötlet tényleg jó ötletnek tűnik ennek fényében
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AnonymusX
senior tag
válasz AtHoS #126809 üzenetére
Archerben kéne beállítani, hogy ugyanazt a MAC címet használja. Valószínűleg benne van a manapság elterjedt funkció (mint pl. a mobilokban), hogy nem a valódi MAC címét használja alapból, hanem mindig kamut generál.
A fix IP címet egyébként az Archer oldalán is be lehet állítani, hogy mit használjon, amikor az Arrishoz csatlakozik (csak akkor ez az IP cím az Arris-ban beállított DHCP tartományán kívüli legyen elkerülve az esetleges IP cím ütközést).
Ha nem boldogulnál, gyere át az otthoni hálózat topikba a kérdéseddel.
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
ARRIS eszközön van akinél működik normálisan a Static DHCP beállítás?
- hiába fixáltam le több MAC Address-hez is egy TP-LINK Archer C5 V5-hez fix IP címet Arris felületén, következetesen sosem azt az IP-t kapja az Archer (mondjuk már azt sem igazán értettem, hogy miért változgat az Arris felületén látható csatlakozott eszközök között megjelent Archer MAC címe)
- előbbiből adódóan, ha be szeretnék lépni az Archer beállítási felületére előbb ARRIS-ban meg kell nézzem milyen IP címet kapott (pedig mint írtam előzőleg már adtam neki statikus DHCP IP kiosztást Arris-ben)Arris-nál ugye könnyített a statikus DHCP beállítás, mivel a csatlakozott eszközt egy listából lehet kiválasztani, így tévesztés esélytelen, ennek ellenére nem működik a FIX IP cím kiosztás
Előzmény történet picit hosszabban [link] ha érdekel valakit
read-only mode on the forum
-
BBali3
csendes tag
válasz BBali3 #126776 üzenetére
na felhívtam az ügyfélszolgálatot 3 órája, hogy kikapcsoltassam az ipv4-et. Valamit sikerült totál elcseszniük, mert azóta nincs egyáltalán net. Most tudtam újrahívni őket, és azt mondták,hogy valamiért nem ment át az ipv4 átállítás de az előző operátor teljesen érthetetlen okból bridge módba állította a routert emellett amitől teljesen beállt minden. Távolról nem tudják megoldani csak modemcserével 2 nap múlva, addig meg semmi szolgáltatás nincs
Nincs ezeken valami speckó reset amivel ki lehet ütni belőle a bridge módot? -
kezo0
addikt
A "srác" nyilvánvalóan dilettáns volt, vagy téged nézett hülyének. Hiszen ha a felvételek egy távoli szerveren tárolódnak, akkor ami törlődik, az is onnan törlődik. Hogyan segíthetne ezen a nálad (vagy bárkinél) levő box alaphelyzetbe állítása? Főleg, hogy amikor egy felvett műsor eltűnik, akkor nem csak a boxon válik elérhetetlenné, hanem a VTV appból és a böngészős felületről is. Tehát a hiba egyértelműen nem az előfizetőnél van.
Nem hiszem, hogy ugyanabban az adatközpontban vannak a T és a Voda szerverei.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ledi
aktív tag
válasz kezo0 #126778 üzenetére
Ez ügyben a múltkor felhívtam őket és a srác azt mondta csináljak egy alaphelyzetbe állítást.
Szerinte ez megoldja az ilyen problémákat. Hát nem.
Azóta ha felveszek valamit igyekszem 3 napon belül megnézni.Kész röhej.
Ez az egész február eleje óta tart. A korábbi felvételek továbbra is megvannak.Nekem az a gyanúm, hogy mókolhattak valamit az adatközpontban, mert a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség. Lehet, hogy itt "nyúltak" félre és ezt állították be a Voda felvételekhez. Ez csak egy tipp persze.
-
gumisxxx
tag
válasz kabelmania27 #126803 üzenetére
Köszönöm! Mostanában főleg a wifi,de a vezetékes net is akadozik elég sokat. Ahogy olvasom kapcsltassam ki az ipv6-ot. A modem módot hol kellene látnom?
Asus m2n-e,AMD Athlon 64 X2 5600+,Gigabyte Radeon R7 250 OC 1GB 128bit DDR5 PCI-E GV-R725OC-1GI,4GB Kingmax KLDD48F-A8KB5,Western Digital 320GB WD3200YS-01PGB0,chieftec gps-400aa-101a
-
glaci
őstag
Akkor bocsi srácok!
Elnézést kérek mindenkitől!
Nekem hirtelen nagyon soknak tűnt az a 11/11 pár soros, főleg egy topicgazdától. (Emlékeim szerint más topicokban éppen a topicgazda szokott szólni az ilyesmiért.)Mea culpa! Béke mindenkinek!
pjen #126793:
Lényegében mindegy, nem ez volt a lényeg.
Egyébként sem a mennyiség számít, hanem a minőség.kapasz #126794 + labeda #126797:
Így van. (Bár zárójelben hozzáteszem, hogy ezek még nem a konkrétan segítők voltak, hanem inkább az összefoglaló szerinti nézd meg a szinteket, csillapítót, osztót típusúak.)D1Rect #126795:
Na, bevallom le vagyok maradva és ezt bizony nem tudtam.
Én még ott tartottam, hogy amíg benne vagyunk a szerkeszthetőségi időben, addig ilyen esetben is illik azt használni.
Én az utóbbit nem élem meg rémálomnak. Kicsit macerásabb persze, mint külön - külön, de igyekszem igényes lenni, így figyelek rá. (Vagy legalább is eddig igyekeztem, mert úgy tudtam, hogy elvárás.) Már évek óta mobilról fórumozok, mert a PC nincs annyit kéznél és többet is fogyaszt ...Szerk.:
És ahogy az elején is mondtam:
Minden tisztelet kabelmania27 -nek, mert nekem pl. nem lenne ennyi felesleges kapacitásom ebben a fórumban ténykedni, ahogyan Ő teszi, hiába van meg hozzá a tapasztalatom.
(Dehát gondolom nem véletlenül választotta a "mánia" nicknevet ... )[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest