- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- DIGI internet
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Router gondok
- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz KTTech #17447 üzenetére
Nem rossz, nem rossz. Ha kotekedni szeretnek akkor viszont lenne miben.
A 100 azert nem epp EU-s palyatempo, meg az osztrakoknal, belgaknal sot a franciaknal es a is inkabb a 125+ az alap. Szoval igy azert eleg sokat lehet am sporolni. Konkretan a hollandoknal ezert vittek le 130-rol 120-ra majd 100-ra a sebesseghatarokat mert szerintuk igy tobb mint 30%-al kevesebb fogyasztas erheto el ami nyilvan kevesebb karosanyag kibocsatast is jelent.
Tovabba maga az ut sem mind1. Nagyon nem. Ha csak sikon gurulgat az ember az rendben van, de mikor nekunk tobb hegyet kellett atszelni az hirtelen nagyon meg tudja am dobni a szamokat.
Hogy hozzak egy sajat peldat is: (Corolla TS 2.0) Atlagban a kertek alatt eljarok 5.1l-bol. Ha palyaznom kell vagy epp megyek Belgiumba akkor fordul a kocka mert az ut 90% palya. ott meg mar 6l+ szokott kijonni normal tempoval. Volt, h siettem akkor inkabb 7l.
Szerintem ez ahogy a tied is tobb, mint jo. Az ismeretsegi korben tobben hasonlo vagy magasabb szamokat hoznak kisebb autokkal is.
Hiaba na ha hybrid akkor Toyota -
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #17483 üzenetére
Nincs se napelemem, se házi töltőm, se a településemen EV töltő. Illetve egyrészt nem is találtam elég nagy plug-in-t a számomra, amiben elfér 3 gyerekülés hátul, másrészt azok annyival drágábbak, hogy szerintem sosem jönne ki a matek rájuk. Harmadrészt egyszerűen szeretnék ebben dűlőre jutni, hogy napi 6-8x stoppal, végig hideg motorral 1-2 kilométeres távokra hogy fogyasztana egy sima hibrid.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17449 üzenetére
Merrefelé szoktál vezetni? Itt az A23-M23-M25 déli vonalán a 70-es korlátnál a többség 80, a janikák akár 90 mph-val tolják simán, amikor én 60-70-nel megyek, úgy húznak el mellettem, mintha álló autó lennék. Számos helyen a régebbi speed kamerákban film sincs, hiába villan és ezt a többség tudja és ki is használja, de amúgy sem érdekli őket. Van olyan szakasz az M25-ön és az M26-ön, ahol ki van írva, hogy “speed cameras not in operation”…normálisak ezek? Ilyet kiírni??!44!444!!
50-re lekorlátozott dual carriagewayen is simán nyomják 70-el, városban meg 30 helyett is 40 az átlag. Nagyon sokszor azt látom, hogy szinte csak én tartom be a sebességhatárokat. Autópályán a szélső sávot senki nem ismeri, mindenki a középsőben vereti, vicc az egész közlekedési kultúra az “én területemen”.[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17515 üzenetére
Corolla Cross 2.0 AWD rekord:
Jól jött ki a forgalom tempója, a gyerekek aludtak így nem siettem. A terep is ideális volt HSD-nek.
Visszafelé ugyanezen a szakaszon már csak 4.1volt, úgy hogy akkor már azért néhol túl lassan is mentem...Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz KTTech #17532 üzenetére
Apropo yaris cross lexus vàltozat. Kijött az itthoni àrlista ezt a jobb új klímàt csak magasabb felszereltsèghez írjàk, plusz hangszigetelt első üveg is csak az egyik top felszereltsègben van. Àrban kb oda jött ahova gondoltam de a felszereltsèget karcsúnak èrzem. Mondjuk lesz vagy egy èv mire szalonban kipróbàlható lesz ahogy toyotàt ismerem ( nem èvi egy napon).
-
őstag
válasz KTTech #17545 üzenetére
Sajàt tapasztalatom eltér nèmileg. Scross 1.4t a 6os aisin automatàval elindulàskor semmi hasonlót nem mutatott (ha nem talàlta el hogy akkor most gyorsítàs vagy lassítàs lesz akkor tètovàzott de nem ennyit). A rav4 hybrid meg nekem érzèsre lineàris és azzonnali. Nyilvàn autóversenyző beülne mindkettőbe màst mondana Meg nyilvàn lehet hogy nem vagy nem csak a vàltó tehet róla de ez az x1 28i amit hasznàltam borzalmas volt (ès persze lehet egyedi hiba is). A csere x4 30i sokkal jobb ebben a tekintetben ( de ilyet se vennèk az holt biztos).
szerk: a vicc az hogy a cserènèl kb könyörögtem rav4ert, de csak bmw volt, kb mintha senkinek sem kellene…
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17532 üzenetére
Az a vicces, hogy az uk lexusclub fórumán többen is váltottak erről az NX-ről hasonló szintén pár éves RX 450h-ra és a legtöbben azt mondják, hogy közel hasonló a fogyasztása…de az legalább megy mint a golyó az NX 300h-hoz képest és a futóműve is sokkal finomabb, komfortosabb.
Aztán lehet, hogy csak én vagyok suta, egyszer ha Gatwick vagy Brighton környéken jársz, megtaníthatnál hybridet vezetni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17549 üzenetére
A Toyota papot és a fedélzeti rendszerét nem ismerem, csak a Lexusét, de ez a modell ciklus abszolút nincs támogatva, az egész annyiban kimerül, hogy a szerviz történetet le lehet ellenőrizni, húha. Semmilyen pontszámok, hybrid coach vagy bármi statisztika az EV-használat arányairól egyáltalán nincs.
-
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #17605 üzenetére
Csak annyi van feltüntetve, hogy kis vagy nagy szerviz, semmi több, nincs részletezve, nincs az, hogy mit csináltak és olyan dolgokat mondott szóban, amik egyáltalán nincsenek a lapon, de még kikövetkeztetni se lehet.
Számlák nincsenek meg a kezdetekig vissza, csak az elmúlt egy-két évé volt a kalaptartóban, de ez nem a márkaszerviznek köszönhető."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #17616 üzenetére
De, márkaszervizben csinálták. Onnan tudtam meg, hogy ma mondta az ügyintéző, aki a gépén nézte ezeket. A kiadott papíron erről semmi sincsen, ahogy mondtam.
Amúgy egy dolog nem világos nekem, ugye ezekben a kocsikban elvben start-stoppos akksi való. Na most, ami ebben cserélve lett pár éve, az sima akksi, nem start-stoppos. Ennek dacára persze a motor ugyanúgy leáll-beindul a hibrid üzem miatt. Na most akkor ez hogy van? Miért kell egy hibrid kocsiba start-stoppos akksi?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17643 üzenetére
Nälunk is van úgy hogy az autópályára kell menni kb 1km után.
Ilyenkor azért rögtön powerba kapcsolom minnél több ideje legyen melegedni. Kíméletesen gyorsítok olyan 90 környékére.
Mikor lätom hogy üzem meleg, jöhet a normäl mód.
Az új digitális müszerfalon szerencsére van vízhöfok jelzö, végre nem kell az ODB-vel szarakodni.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz KTTech #17664 üzenetére
Köszi, az is jó infó hogy az alap led is pöpec. Honda Jazz luxusárazásával (és a sok utazgatással ) ez jövő évi projekté vált, yaris cross mellett most már a corolla cross is felmerült (jazz árban már az is van 1.8al és méretben tetszett feleségemnek ugye az x1 ami majdnem ugyanakkora).
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17671 üzenetére
Az elmúlt időben elég sok komoly napszemüveg megfordult nálam és van az a kategória, ahol vezetés során nem sokat veszít az ember a polarizált lencse hiányával, ellentétben sok egyéb részlet nem veszik el. Érdemes tartani egy komoly nem polarizáltat is.
Én amúgy csakis Maui Jim és a Randolph Engineering-re esküszöm, a Luxotticat pedig igyekszem messzire kerülni (pár Ray-Ban azért persze becsúszott, fiatalság, bolondság, tájékozatlanság). Ha mégis nagyon muszáj vmi Luxottica , akkor csak Persol (van néhány must have modell nekik) vagy esetleg Oliver Peoples (de már ők sem a régik).[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz KTTech #17671 üzenetére
Jó igaz, volt P3-ban, de utána Auris, Corolla és RAV4 esetén nem volt (kivéve plug-in). Csak emiatt lepett meg.
No mindegy, meg igazából mióta egy 12”-os műszerfal van, kint a nagy méretű sebesség, sok értelme nincsen mert AA vagy CP navit sem tudja kivetíteni.Jók ezek az új generációs HSD rendszerek, fáj is a fogam Auris után újabb gèpezetre
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #17693 üzenetére
Én így értelmeztem Toyota Safety Sense | Proactive Driving Assist -Deceleration Assist
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17718 üzenetére
Jó nyaralást és biztonságos utat! Feleségem kérdezi, hogy nektek mi adja erre a “perverzióra” adó késztetést, hogy 2 óra repülőút helyett, 2 nap nyomorgós autó utat választotok, undorító balkáni gyűjtőhellyel egybekötött közös, autópálya menti koszos tömeg WC-kkel gazdagítva? Nálunk csak Árcsi kutya miatt kerül sor ezekre a házasságpróbáló utakra.
Mi tegnap érkeztünk meg Hollandiába egy kis hosszú hétvégére, 3 felnőtt + egy mopsz, innen még lesz egy másfél napos belga pihenő, utána vissza UK.
Az eddigi mérleg Anglia-Hollandia vonalon, átlag 100-110-es tempóval, (néha egy pár km-es 120-130-as erőfittogtatás Franciaországban) durván 6,9 liter / 100 km. Ismét V-motorokat idéző fogyasztás, azok henger száma és kialakítása, valamint hangja és ereje nélkül, de legalább nem romlik el.[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
válasz KTTech #17731 üzenetére
Ez az a tempó ami még jó a hybridnek szerintem is. Nyilván kb 80 kmh jobb lenne
De.. a kamionok közé túl gyors, a többi sávra meg lassú. Engem a 130-al is le szoktak villogni.
Munkába meg 95-öt állítok be és úgy már a távolsátartóval már bepasszolok a román karavánba ilyenkor már nem villog nem dudál a marhára.:)
-
ncc1701
veterán
válasz KTTech #17731 üzenetére
Hát. Nekem a 100 körüli tempó álmosító a nagyvassal. Inkább tolom neki 140-150 körül, itt eszik 6-6.5L körül, pont nem érdekel. A kocsi atomstabil, nem hiába ~1800kg. Most volt egy tengerparti kanyar, 1700km jött össze, 6 nap alatt, de ilyen távon már időben nagyon nem mindegy, h 100, vagy 150. A fogyasztás meg nem érdekel, pedig már 700ft felett van itthon a prémium gázolaj. Zaj meg gyakorlatilag nincs az autóban.
[ Szerkesztve ]
-
blueye
veterán
válasz KTTech #17733 üzenetére
UK-ban lehet, Magyarországon autópályán ez nem menne.
Most voltam BP-Zágráb-BP és BP-Ljubljana-BP úton, és inkább haladtam mint sporoltam, a RAV4 jó társ ebben, még nagyjából le is mennek előle.
Persze egyén függő, regen a gyengébb autokkal is inkább gyorsan mentem pedig akkor még nem volt mindegy a költség 😊[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
-
blueye
veterán
válasz KTTech #17775 üzenetére
"akkor elfelejtek sietni a művelet befejezésével" - ne csináld.
Senkinek sem hiányzik hogy akár osszeerjetek és várjatok a rendőrséget ha még neked is van igazad (persze a rendőr szeret 50-50 százalékot kihozni). Utána macera a biztosítóval, stb. Főleg ha ilyen hosszú útjaid vannak, te is megerkezni szeretnél inkább, nem?
A mostani két céges utamon külföldi vendégeket vittem, fáradtak voltak, az út felét nyugodtan alvással töltötték pedig elég dinamikusan haladtam, véletlenül se hiányzott volna hogy egy ilyen kakaskodas miatt sok időt az út mellett megallva (veszélyben) töltsek. -
Flashback
addikt
válasz KTTech #17783 üzenetére
Igen néztem én is hogy a gyäri elég drága, de a Corolla Cross esetén (legaläbbis az elsö) a szenzorsziget aljára "épül be". A szett része egy nagyobb másik takaró müanyag "doboz".
A gyäri csak azért tetszik.
De nem lättam még tesztet róla. Ha a gyäri multimédiába is beépülne akkor lenne instant buy...[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz KTTech #17795 üzenetére
Ha lenne saját házam én is tennék fel napelemet. Meg lenne saját akkumulátorom hiába olyan drága... Áramszüneteket sem kedvelem Meg állam bácsiban sem bízom annyira hiába megy most a visszatáncolás. És ebben esetben a kis városi elektromos lenne (ha süt a nap akkor mehetsz tételnél nagyobb biztonság nem lesz....).
-
őstag
válasz KTTech #17817 üzenetére
Környezetvédelmi normák önmagukban nem növelik a fogyasztást, de a szívó benzineseket teljesítmény leadás szempontjából is kinyírták (ezért aztán sokan jobban nyomták neki ami közvetve aztán növelte a fogyasztást). Kíváncsi leszek majd a yaris cross mennyit eszik majd az újabb generációs mocival ha az lesz a nyerő a feleségemnél. Bár a Rav4 városi 5-6 literre is durván jó (automata allgrip scrossal ez simán 10 volt nálam).
-
őstag
válasz KTTech #17869 üzenetére
Hát akkor oda nem a legnagyobb dömper SUV-val érdemes menni
A komp sztrájkban annyi az érdekes hogy bár a jelentős érdeksérelem okozás megvan, de a fő bevételt hozó turista akit érint az nem megy vissza egy darabig (= bevételcsökkenés). Érdemes lett volna későbbre időzíteni hogy "csak" a helyieket szívassák (akinek háza és élete van ott az kevésbé teheti meg hogy "besértődjön" és ne használja többet).
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Építő/felújító topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Formula-1
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen