- DIGI internet
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Router gondok
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #11825 üzenetére
Igen, ha anyagilag belefért volna, én is a mk4-est preferaltam volna. De talán legkozelebb, a következő pár évben nem hiszem, hogy téma lesz a váltás. De ez majd kiderül, a 3rd gen esetén engem a magas építés ( az új gen ilyen téren sokkal szexibb ), használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar. Két ülés közé elfér egy 1.5 literes palack, kozepkonzol elé két kulacs, aztán ennyi. Ha több folyadékot visz az ember, marad az anyosules, hátizsák.
én nyári gumibol nokian wetprooft valasztottam, mert adac teszteken azt láttam leghalkabbnak, négyevszakosbol vredestein quartac lehet a befutó. Még van rengeteg gumiszigetelom ajtokhoz, amiket fel kell ragasztani, de még nem szántam rá magam.
Ezekhez amúgy elég lehet a gyári ragasztocsik, vagy érdemes még rasegiteni? Ha 1.5-2 dbelt még el lehetne csalni. Esetleg nézek legterelo elemet az ablakok tetejére.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #11836 üzenetére
Nem tudom, milyen a szélvédő (executive), de az oldalüvegeket érzem "szűk keresztmetszetnek" és padlókárpitot. Az utólagos vibráció és zajelnyelő anyagok főleg városon kívüli használatnál érződnek, leginkább ott jön ki az előnyük, ahol már a fogyasztás miatt nem szívesen használja az ember az autót. (130 felett)
A napfénytető nálam 2 okból nem feltétlen elvárás, hiába látványos: 1. zaj, az üveg nagyon jól vezeti azt sajnos. 2. fényjáték, nagyon nem szeretem az erős fényeket (bár napszemüveg nélkül alapból ritkán fordulok elő). Minden esetre egynek jó, később meg szívbaj nélkül lehet váltani 4th genre Vagy egy fokkal nagyobb kategóriásra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
válasz KTTech #11868 üzenetére
Nagyon sok mindentől függ a fogyasztás, ha csak egy példát mondja, az elmúlt 3 hónapban van Mk.4-ed, akkor nem volt még téli utad - a korábbival feltehetően az is volt. Ettől még szép számok, félreértés ne essék, gratula érte, de nagyon sok minden befolyásolja őket...
Nálam a Waze-re váltás például hozott élből 0,5-0,7 literes átlagfogyasztás javulást, mert ugye eleve elkerültem a nagyobb dugókat. Csak aztán feltűnt, hogy a tankolások között megtett kilométerek száma is több lett. Tehát még az is benne volt, hogy valójában több benzint fogyasztottam az A és B közötti úton...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #11871 üzenetére
Ha jól tudom, arrafelé az autópályák ~110-es limittel bírnak...hazai 130-as környezetben másabb a helyzet, nálam 4,5-et megeszi így nyáron pályán, országúton meg kb. 3,6, ahogy nálad is.
Persze ezzel még így is elégedett vagyok, műszakilag remek kis gép ez.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
dj79
senior tag
válasz KTTech #11936 üzenetére
Kb ugyanazt jártuk körbe. A klímahűtő által leadott hő is hozzájául a motortér magasabb hőmérsékletéhez. Ez nem hiba, hanem ezek szerint konstrukciós sajátosság. A folyadékhűtésű részek bírják az erőltetett menetet. Na majd a legközelebbi nagysebességű pályázásnál rádugom a caristát kíváncsiságból a gépre.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11944 üzenetére
Nem vagyok egészen biztos benne, hogy hanyadik generációs rendszer van benne. Az első IS 300h-k 2013/14-ben mutatkoztak be, a Lexus harmadik generációs hybrid rendszerével. 2017-ben valamikor jött a facelift, a mienk egy 2018-as változat, fogalmam sincs hogy a facelift a hajtásláncot is érintheti-e.
Annyit sikerült csak kiderítenem még, hogy a negyedik generáció az UX 250h-ben és az ES 300h-ban debütált, de nem tudom az IS 300h faceliftjének ez része-e, de nem igazán hiszem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11952 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam. Amúgy nektek akiknek már régebb óta van hybrid, hogy a jobb adott sebességre felgyorsulni az alacsony fogyasztás érdekében? Végig alacsony fordulaton, az ECO-sávon belül tartva? Neten kering egy legenda, hogy - izmos gyorsítással - mielőbb elérve a kívánt sebességet - jobb fogyasztást lehet produkálni.
@SoulReaver:
Gratula a gépsárkányhoz![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11968 üzenetére
Nálam amikor melóba járás van, olyankor a hét 5-6-7 napjában az autó el sem hagyja az ECO-mezőt, 30 mph-ra olyan 15 mp., 50-re olyan jó 25 mp. kell, mire felgyorsuljak, az egészet még megfejelve az ECO-mód bekapcsolásával, élmény zéró, csak egy lassú, nyúlós, borzalmasan érzéketlen gyorsulás. Szabadnapokon az autó néha elhagyhatja az ECO-mezőt, ekkor visszakapcsolok normál módra is, olyankor kész megváltás. Amikor pedig már nagyon ki kell engedni a gőzt, akkor áttekerem sport módba.
“A guminyomás a gumi gyártója által megadott maximum érték 70%-a legyen…” Ezt itt nem igazán értem, 70%-ot írtál, tehát csökkented az előírt értéket? Az én esetemben, ha az ajánlott nyomás 2,5 bar, annak a 70%-ára, azaz 1,75 bar-ra fújnád a gumikat? Nem túl kevés az? Én úgy tudtam, hogy a puha gumi növeli a fogyasztást, míg a keményebbre fújt az, ami csökkenti.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KTTech #12006 üzenetére
A tévedés jogát fenntartom, most ránézve a Toyota.hu oldalra ott is 'partial leather'-t írnak. Beleülve cirka 15 percre minden esetre nem volt kellemes, előtte Comfort Techbe ültem, ami szövetüléses, a tűző nap miatt az is forró volt, de kb. két perc múlva már nem akartam kiugrani belőle. Ebből igen...
Apropó, korábban szóba került, hogy a felszereltség erősen függ az évjárattól is. A Yaris esetén is pl. eredetileg a sima Comfort esetén digitális műszeregység volt, egy ideje ez már csak a Comfort Tech szinttől jár. Jó móka lesz a használtautóknál követni majd pár év múlva, hogy melyikbe mi található...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gorgo
őstag
válasz KTTech #12146 üzenetére
szépen fejlődik a technika, én csak álmodok ilyen fogyasztásról. Mondjuk rengeteg múlik, hogy milyen forgalmi viszonyok között vezet az ember. A mai munkába járásom 18km/h átlag lett, folyamatos dugóban messze nem ideális.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
DjKoxi
senior tag
válasz KTTech #12297 üzenetére
Megvolt a 2 szett könnyűfém felni amikor vettem az autót. Az autó használatához teljesen megfelelne a 4 évszakos gumi is, de szeretem cserélgetni a kerekeket. Kertes házban lakom, adott a szerszámkészlet is ( krokodil emelő, nyomatékkulcs, stb ), és ilyenkor kapnak friss zsírt a féknyereg tüskéi. Pincében tárolom a kerekeket, állványon.
-
-
nagyúr
válasz KTTech #12342 üzenetére
Az elég fura, mert nekem OnePlus 3T (Android 9) és Huawei P10 (Android 8) esetén sem volt ott Play áruházban. Kénytelen voltam APK bűvészkedéssel telepíteni.
Oneplus Nord (Android 10, majd 11) esetén már természetesen telepítő Play Áruházból az Android Auto.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Veron
őstag
-
őstag
válasz KTTech #12609 üzenetére
Hát ez mondjuk sajna teljesen logikus. Valószínűleg nem veszem majd észre miközben éppen ellopják... Pihentetik valahol akkor meg nem látom... Akkor regisztrálok majd.
Meg benne felejtek egy air taget. Ha a tolvajnak van iphone-ja még jobb (kap figyelmeztetést hogy követik de lehet hogy egyszerűbb neki otthagyni az autót mint az előre nem látott helyen nekiállni keresni). Persze ha árnyékolóval megy akkor minden eddigi okosságnak annyi...
-
Dorian
félisten
válasz KTTech #12770 üzenetére
Ez van itthon, mással nem tudom tölteni. 10 órám nincs, hétfő reggel el kell induljak vele, ha megdöglött, addig ma kell vennem valahol újat.
Na akkor az lesz, hogy töltöm ezzel délig, akkor hazaér a zasszony a másik autóval, aztán ha akkor nem indul el, akkor elindulok és veszek valahol másikat.
Azt gyanítom, h gyári, mert a Varta márkanév mellett rá van rajzolva egy Toyota embléma is.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #12799 üzenetére
Jaja, igazad van. Jut eszembe, téged nem hívogat a márkakereskedés? Pár napja egyfolytában csörög a telefon a legrosszabb időpontokban, végül visszahívtam őket. Kiderült, hogy csak azért kerestek, mert szeretnék visszavásárolni az autót…nem kis baj lehet, ha már ilyesmire folyamodnak.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KTTech #12803 üzenetére
Igen, de en ugy tudom, h hiaba van tobb (Corollanal 2) USB-A lyuk az autoban csak es kizarolag a muszarfalbol kijovo CP/AA kompatibilis... pedig a kesztyutaroban levo sokkal kenyelmesebb lenne. (igaz akkor tarolorekeszek lehetoseget tovabb csokkentjuk)
Veron:
Igen, ilyen, de nekem vegul nem ez lett mert kaptam egy kupont igy a konkurens (Carlinkit) olcsobbra jott ki. -
dj79
senior tag
válasz KTTech #12841 üzenetére
Auris touch&go esetében úgy van, hogy többet is tudsz csatlakoztatni, majd kiválaszthatod, hogy melyiket akarod hívásokra vagy médiára használni. Persze lehet azt is, hogy mindkettőt egy készüléknél jelölöd ki. Nálunk úgy van, hogy hosszú úton a sofőr telefonja van kijelölve dumára, a másikról meg megy a hangos mesekönyv vagy gyerekzene.
-
No.01
őstag
válasz KTTech #12907 üzenetére
Nekem nem olyan reg (Okt vege) 6 km-el az oraban adtak at az autot. Par evvel korabban egy masikat 8-al.
Veron:
Akkor tan tenyleg van remeny, h egy SW frissitessel megoldodok a kabelezes kivaltasa (meg, jo, h idokozben beuzemeltem a kis donglet/adaptert, de mivel akcios volt es jol is mukodik igy annyira nem zavar) -
gorgo
őstag
válasz KTTech #12919 üzenetére
Értem, köszi!
Akkor célszerű egy ellenállást rákötni, majd úgy megmérni mennyi feszt ad le. Már csak azt nem tom mekkora ellenállást tegyek rá... (az egésznek semmi lényege, csak játék számomra. Kíáncsiskodás, tanulás)."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
őstag
válasz KTTech #13006 üzenetére
Az a 15 cm nem is rossz. Vannak ha jól emlékszem 11 cm-es hétköznapi autók is. Toyoták ebben szerintem józanok maradtak, nem lettek túl alacsonyak (bár az új corolla HB gyanús nekem ebben, de ez lehet hogy csak vizuális csalódás, pár éve amikor az aurist néztem az nem volt túl alacsony hasmagasságú).
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #13198 üzenetére
Nálam kis billentésre 5 mph-t; nagy billentésre 10 mph-t ugrik.
@Veron:
Ha már be van állítva egy adott sebesség és valami miatt ráfékezek vagy rágyorsítok, akkor nem tudom ezzel az új sebességgel felülírni a korábban beállított értéket. Csakis úgy lehet megoldani, ha inaktíválom az aktuális beállítást és új értéket veszek fel. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #13205 üzenetére
Ó, hát az enyém még ilyen úri huncutságot nem tud, hogy tábla alapján automatikusan módosítsa a tempomat sebességet…tök jó, hogy a tiédben már van ilyen.
Érdekes egy dolog ez a Toyota-Lexus elkülönítés. Utóbbi hivatott lenni a márka prémium szegmense, ugyanakkor már egy jó ideje feltűnt, hogy technológiában, műszaki és digitális dolgokban a Toyota általában évekkel előrébb van a Lexusnál.
Prius 4, RAV4, Corolla, C-HR, új Yaris, (illetve most pár hónapja a Yaris Cross, stb.) már rég kint voltak a 4. generációs hybrid hajtással, fejlett sávtartóval és állóra fékező adaptív tempomattal, amikor a Lexusban még valamennyi modelljük a 3. generációs hybrid hajtást használja, ez alól kivétel a 2019-ben megjelent ÉS és UX, valamint a majd most debütáló új NX-széria. 2016-ban jött ki az új Prius és a C-HR, a Lexusnak gyakorlatilag több, mint 3 évig nem volt semmi pariban levő technológiája. Az autóik döntő többsége az említett ES és UX kivételével a mai napig nem rendelkezik Apple CarPlay-jel, nem is frissíthető, az IS-hez sem lesz már valószínű soha. A 2018 utáni NX és RX modellek kijöttek végül a Carplay-jel, de azon kívül semmi. A sávtartó is a legtöbb Lexus modellben csak ping-pongozik a felfestések között
(kivétel ES és UX), ellenben a Toyota már előttük is dobott piacra jobb sávtartót a saját modelljei között. A tempomat magától meg is áll a legtöbb Toyotánál, nálam a 2018-as IS 32 km/h alatt csak lelövi magát, de nem áll meg.Érdekes, hogy sokszor a prémium márka butább/elmaradottabb mint az anyacég olcsóbb, nagyobb tömeg és piac számára pozícionált termékei.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #13254 üzenetére
Szia,
az újabb Toyoták, mint például a Tiéd, tényleg már átveszi a közlekedési tábla szerinti sebességkorlátozást és aszerint módosítja a tempomatot? Az tök jó dolog lenne, ugyanakkor szomorú, hogy a Lexus ennyire le van maradva házon belül, talán az UX és ES az, ami tudja. Furi.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KTTech #13254 üzenetére
Ezen én is felnevettem, mert miközben nemrég arról ment a vita, hogy az új Dynamic Force motorokkal nem meri valaki megvenni az E210 Szedánt, mondván, még nincs vele elég tapasztalat, addig más meg azon morog, hogy semmit sem fejlődik (a szedán) Corolla motorikusan
Nehéz mindenkinek megfelelni, na...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #13258 üzenetére
Jó kis dolgok ezek na. Ami viszont nekem kezd egyre inkább egy kicsit kesernyés szájízt hagyni, hogy ha a legújabb technológiát akarod, nem tud az ember Lexust venni (vagy csak nagyon későn és 1-2 modellt érintve csak), csak Toyotát. Egy házon belüli prémium márkánál elég fura megoldás.
Egy példa. 2016-ban jött az új Prius és C-HR a 4. generációs hybrid rendszerrel. Erre 2019-ig, az UX és ES megjelenéséig nem is volt egyéb alternatíva Lexus fronton. 3 évig semmi válasz. Időközben csatlakozott még a Toyotánál az új Corolla, Yaris, Camry és most az Yaris Cross és majd hamarosan a Corolla Cross. A Lexusnál pedig majd hamarosan jön az új NX. De előtte nem volt semmi, 3 évig, semmi új modell, meglévő modellekbe az új rendszer beépítése egy facelift formájában, akármi. Furcsa, hogy az anyacég előrébb jár, mint a saját prémium gyermeke.[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz KTTech #13270 üzenetére
Nem vitatom, igaz amit írsz a hatásfokukkal kapcsolatban. Én fogalmaztam rosszul: nem a benzinmotorok nem fejlődtek, hanem összességében az autók a fogyasztás terén (valamennyire persze igen, de nem annyira, hogy megérje a régebbieket emiatt lecserélni).
A gyakorlatban viszont a felhasználót nem érdekli a hatásfok, neki az számít, hogy mennyibe kerül fenntartani (az átlagfelhasználóra gondolok). Az is tény, hogy a méret és a súlynövekedés (telepakolják őket egy csomó szeméttel) miatt nem javul a fogyasztás. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #13285 üzenetére
Kiváncsi vagyok hogyan döntesz. Esetleg másik modellt nincs kedved kipróbálni, ha már ilyen egyszeri lehetőség adódott a bukta nélküli visszaadására?
Én is most bukta nélkül ki tudnék szállni az IS 300h-ból, annyi a különbség, hogy 3 évesen vettem tavaly nyáron, de még így is többet ajánlottak érte, mint megvételkor, annak ellenére, hogy eltelt majdnem 8 hónap és cirka 5-7 ezer mérföld.
Lenne most nekik egy NX 300h Luxury felszereltség, 64 reg, tehát cirka 3,5 évvel minimum idősebb, mérföld is 20 ezerrel több van benne és még így is rá kellene fizetnem durván 2-3 ezer fontot, bár lehet megúsznám kevesebből. Felszereltségben pedig le kellene mondanom az ülés szellőztetésről, a nagy kijelzőről és az LFA digitális óra csoportról is. Memória funkció sem biztos. Cserébe viszont SUV és fehér…passz.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KTTech #13319 üzenetére
Menubol allithato?? Mi a menupont neve? Hetvegen pont vegigneztem a dolgokat, de ebbe nem futottam bele.
Es ha mar az automata tavfeny a temakor: ha matrixos a dolog akkor mukodik ugy ahogy kell (mi hasznaljuk aktivan, eddig meg senki nem villogott)
Az automata ablaktorlo viszont nem az igazi. Nekem tul gyorsan torol meg a leglassabb allasban is. Szemerkelo esoben engem inkabb zavar.
Nagy esoben viszont lenyegesen ugyesebb. Nem olyan reg teszteltem sajnos egy hosszabb uton es ott jol vizsgazott igaz sokat es nagyon esett.nessh:
Sogorom vette a BMW melle. Mukodik, jo. Van ennel olcsobban is, de ami megbizhato azt ebben az arsavban merik.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #13319 üzenetére
Csatlakozom, nálam is jól működik. Ha jól rémlik, neked is legfrissebb Yaris van, úgy tűnik, abban eltalálták.
Egyébként nálam az automata ablaktörlő is pont az ízlésemnek megfelelően működik, az előző két autómban is volt, de a Yarisban van először olyan, ami nem idegesít.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #13335 üzenetére
Nem követem rendszeresen a topicot, dióhéjban: miért akarják visszavenni?
Amúgy megértem, hasonlóak lehetnek a szempontjaink, mert ha most kéne másik Toyotát választanom, akkor is Yaris lenne. A Cross ugyanazért nem szimpatikus, mint neked (ráadásul szerintem az orra rondább is, de ez szubjektív), a CHR és a Corolla kissé "poros" már (bár a Corolla tetszik, csak feleslegesen nagy lenne az is).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
bodogzus
csendes tag
válasz KTTech #13372 üzenetére
Teljesen igazatok van a témában ez elég nyilvánvaló. Nem lehet a jövőbe látni, de az egészen biztos, hogy a következő 10 évben az autóállomány nem fog lecserélődni se hybridre se elektromosra és a nagyobb hányad belső égésű lesz. Ezeknek az EURO 6-os járgányoknak így is elég csekély a károsanyag kibocsájtása. Bízom abban, hogy a nagyon okos vezetők rádöbbennek arra, hogy a környezetszennyezés elenyésző részét okozzák a személyautók és a tényleges nagyipari szennyezőkre fókuszálnak.
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13372 üzenetére
elsosorban ezek miatt tettem le a voksom hibrid jargany mellett - igaz, Londonba evente 1x, ha megyek. de a tobbi +1. felenk (SW) is vezetik be lassan az ottani ULEZ-hez hasonlo zonakat. a megbizhatosag, a fogyasztas - foleg az en igenyeimhez igazodva - es a szervizkoltseg szinten kedvezobb.
de fura latni Ft-ra atvaltva a benyaarakat. miota kijottem, egyszer se neztem igy.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen