-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
válasz balazs1956 #10547 üzenetére
Ez csak a sima kulcs volt, ami ugye esetünkben rádiófrekvenciásan működik.
És igen, CR2032-es elem van benne, de az elem NEM MERÜLT le, mivel ha ajtónyitó gombot nyomtam, világított a led, azaz jeladás volt.
Egy dolog, hogy jobb híján kicseréltem az elemet, de sztem a problémát nem az okozta és nem az oldotta meg.
Azt inkább tanulságként írtam le (hogy más ne kövesse el): volt a kocsiban tartalék (nem vadi új) elem is, az sajnos le volt merülve.
A probléma tehát továbbra is nyitott, nekem az lenne rá a tippem, hogy egy ócskább USB kábel/komponens a wireless dolgokat képes csúnyán megviccelni. Decemberben hetekig szopatott egy informatikai eset a lakásban, ott is a k*va USB volt a ludas, így most is erre tippelek."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
No.01
őstag
válasz rob210 #10553 üzenetére
Ma mar minden (is) kinaban keszul es ha a viccet felreteszuk akkor elmondhato az, is, h vannak nagyon minosegi kinai termekek is. A gond akkro van amikor v.ki megveszi a nagyon olcsot es az neki nem lesz gyanus... Volt fonokomek haza egett le egy ilyen kinai telefontolttotol.
A jel zavarodasrol pedig annyit, h anno egyszer nekem is volt ilyen (P3 plug-in) nem tudtam kinyitni az ajtot majd elinditani sem hasonlo hibaval. Elemcsere csak ugy volt megoldhato, h kertem egyet kolcson egy proba erejeig, de a srac is a sajat kulcsabol vette ki... Nem mukodott azzal sem. Vegul jott a helyi okoska aki mar tapasztalt ilyet. V.mit kikapcsolt az egyik bejarati kapunal es csodak csodajara mukodott minden azonnal. Neki allitolag volt egy hasonlo esete a helyi MOL kuton ahol tobb ember is beszivta markatol fuggetlenul. Ott is v.mi iterferencia zavart be merthogy ezek a kulcsok hasonlo jelen mukodnek.
-
molnarpeter
nagyúr
IS220d kiszállásos/helyszíni átnézésre esetleg van valakinek tippje szakemberre? Tudom-tudom, hf tömítés und so, nem nekem lenne
-
No.01
őstag
válasz molnarpeter #10556 üzenetére
Tobb is van, de ha jol tudom akkor videkre nemigen mennek ezt kalkulald/kalkulalja bele.
Legalabbis tavaly szeptemberben meg igy volt, tovabba az a 220d... hmmm erted?[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #10556 üzenetére
Ha nincsen emelő, akkor a helyszínen ezek mit érnek?
Mx5 miatt jártam a roadsterservicenél, és emelő nélkül csomo minden ki se derült volna....[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
Üdv! Javasolt tetőcsomagtartó/márka egy 500L-600L-es tetődoboz számára? Úgy nézem a két tetőkorlát külső része között 100cm a távolság, szóval nem is kellene nagyobb mint 120cm szerintem. Vagy mekkora hosszúságút javasolnátok, akinek már esetleg van? (Toyota Avensis kombi 2007 - T25)
-
vbbb
őstag
-
baritz1995
tag
Sziasztok
Éredekelne, hogy van-e a csoportban személy aki próbált mannol olajokat, egészen konkrétan a 7709-es számú toyota, lexus tipust, érdekelnének a tapasztalatok.
Egész jó véleményeket lehet olvasni róla, de az árazás miatt kissé bizonytalan vagyok
vele kapcsolatban -
No.01
őstag
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Szia,
Volt ez itt mar tema. Ha a szakertos velemenyre vagy kivancsi (marmint nem az enyemre, hanem amit en is valoban hozzaertotol hallottam) az az, h ha tudja a specifikaciot akkor elvileg nagy baj nem lehet. Jobban mondva, de ha a beszerzesi lancba v.hol egy kis "res" keletkezik. Anno volt ilyen az Eneosnal. Utolag meg teljesen mindegy, h a lengyelek pancsoltak vagy utokozben tortenttek a dolgok. A vevo vegul nem azt kapta amit kellett volna es nem is kell hozza tul nagy szerencse, h ez soha ne deruljon ki.
Az egyeb tapasztalat meg borzasztoan szubjektiv szvsz ne higgy senkinek.
A valos tapasztalathoz sok dolog kellene amibol szinte egy sem adott: tobb idopontban kontrolalt meres. Na nem csak szemrevetelezes hanem igazi meres, de ugy, h az adott blokkot szetszedik es megnezik.
Tovabba engem sokaig cikiztek a kollegak a regi helyen amikor igy telviz idejen (igazabol nyaron is csinalom) beulve beinditom az autot majd szep elhelyezkedek, kikeresem az eppen kedvemnek valo zenet. podcastot majd csak utanna huzom be sebessegebe mert azalatt a kb fel perc alatt az olaj kicsit "osszetorik" eljut oda ahova kell...
A tobbseg mindegy, h 20 fok van vagy epp -10, beul indit es mar megy is. Ez csak akkor gaz, ha a melohelyed kozvetlenul a palya mellett van es latod, h az egesz nap kint allt autoval indutas utan max 1 percen belul mar a palyan elozi a kamiont.
Tudom-tudom az auto hasznalati targy es o van ertem nem pedig forditva, de aki hosszutavra tervez az igen kicsit odafigyel a dolgokra.Na nagyon elkanyarodtam, bocsanat...
-
nagyúr
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Nincs teljes bizalom a Mannol minőségbiztosításában.
Helyette ajánlom a Enesos SUSTINA 5w30-at (csak a Sustina, a többi nem jó, vagyis a többi Eneos termékvonal nem éri meg az árát)"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
baritz1995
tag
Köszönöm a sok infót, érdekes a téma
Nem tudtam, hogy ez az eredeti-e az olaj dolog tényleg ennyire valós problémaAmi pedig a reggeli rutint illeti, minden reggel kényesen ügyelek arra, hogy 30-45mp járatás után 2000-2800 közt használva megyek a kocsival, vízhőfok jelző elalvása után is max 3 fordulattal, kb addigra érek ki a pályara, ott tartott gázra törekedve 3000 forduttal megyek(kb 10-15km-et)
szóval ismerős a helyzet
Az pedig, hogy a kocsi van értünk, szerintem egy 50-50% szituáció, én azért szeretek érte is lenni, a szolgálataiért cserébe, de persze biztos nálam van a bajAmi az olajat illeti, akkor inkább az Eneos vonalon idnulok el továbbra is
-
Ablakos
őstag
2-3 éves Yaris lenne a cél. A vita tárgya a váltó. Automata vagy manuál. Van valamilyen komoly technikai ellenvetés a Yaris automata ellen?
-
No.01
őstag
-
Upo
addikt
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Vannak kétségek a Mannol specifikációkat illetően.
A VLS eljárást indított a cég ellen, de még nincs hivatalos eredmény ami a sejtéseket igazolná. De az mondhat valamit, hogy olyan specifikációjú olajokat olyan áron árulnak, ami kevesebb mint amennyiért az olaj gyártók az ehhez szükséges komponenseket be tudják szerezni.
Az eljárás meg azért indult, mert névtelenül jelezték a VLS felé, hogy az olajukra olyan specifikációk teljesítését tüntették fel, hogy nincs jelenleg a piacon olyan adalékcsomag, amivel az összeset tudják teljesíteni. Tehát feltételezhető, hogy ez esetben kicsit túltolták a hazugsággyárat. A specifikációkból ennek hatására visszavettek, de nyilván a termékeket vissza kell hívni legalább egy átcimkézésre.
[link][ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni!
A családban van egy hat éves Toyota Prius +.
Szabadban parkol, és ma, egy 30 km-es út végén , mivel elfogyott az ablaktörlő folyadék, ki akarta nyitni a motorház tetejét, ami persze nem nyílt ki.
Az elmondás szerint, a bowden nem lóg, tehát elméletben nem szakadt el.
Nem ismerem a szerkezetet, ezért szeretném megkérdezni, hogy szerintetek valami befagyhatott, vagy esetleg mechanikai hibája lehet?
Ma napközben -4-5 fok lehetett, de egy 30 km-es út végére talán annyira fel kellett volna melegednie, (ha fagyás volt), hogy kinyíljon.
Mi lehet a megoldás, hogyan tovább?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen! -
nagyúr
válasz balazs1956 #10570 üzenetére
Nem Toyota specifikus a hiba.
Akkor nem szokott felnyilni, amikor nyitás közben a motorháztetőt felfelé erőltetik.
Ilyenkor a motorháztetőt kicsit le kell nyomni, hogy ne szoruljon a zár, ekkor a biztonsági reteszt már könnyedén lehet mozgatni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
pècsimunkás
addikt
válasz balazs1956 #10572 üzenetére
Ha kinyitottátok, rakj egy kis zsírt a motorháztető zárjához.
Évente, 2 évente ajánlott.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
-
őstag
válasz pècsimunkás #10576 üzenetére
Ez a szett Br.151e Ft volt a Mayernál (M5-nél 200 körül volt)
Céges gépemen van egy összehasonlító táblázat 16” és 17” méretben több felniről, ha érdekel feltöltöm ide holnap. -
No.01
őstag
válasz koxkids #10581 üzenetére
WoW! Ezek szvsz egyaltalan nem is rossz arak... OEM felnik raadasul markakereskedesbol szamlaval (ha igeny van ra)
*** Mas ***
Arrol lehet tudni v.mit, h mikro lesz a Corolla frissitese? Valamelyik angol (kisebb) autos portalon olvastam nemreg, h mar volt is frissites, de konkretan a szineken kivul mast nem irtak ujdonsagkent amit kisse nehezen hiszek el.
-
gorgo
őstag
válasz koxkids #10581 üzenetére
Lehet tavasszal én is 16"-ra váltok, köszi a tippet!
Az egyik alufelnim padkázott, az oldala karcolódott. Hol/mennyiért csiszolják/javítják/polírozzák/mittomén ?
Aztán eladom, hozzá 4 Hankook nyárival. A használt felnikért (17") mennyit lehet reálisan kérni?[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
őstag
2022 előtt nem hinném, hogy frissítenének, tekintve, hogy 2019 tavaszán-nyarán érkezett.
Ha tippelnem kellene, akkor az óracsoportban a Hybrid verziók estén a fordulatszámmérő helyére visszatér a hibrid visszajelző műszer, mert ezt nagyjából mindenki szóvá tette.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10586 üzenetére
Oh, jó, hogy erre jársz, pont keresni akartalak a zajszigeteléssel kapcsolatban Négy ajtó&csomagtartó megcsinálva (Yaris HSD), érezhetően jobb a helyzet, DE van még hova javulni.
Kértem, hogy a kerékjárati ívek is legyenek megcsinálva, de, szemem előtt kibontotta a szaki a padlókárpitot s mutatta, hogy gyárilag vastagon szigetelt, nem tud odatenni semmit. Esetleg a gyári szivacsos dörzsicuccot kellene kukázni és normálisra cserélni? Közben alin összeszedtem mindenféle gumitömítést wish listre (car sound insulation keresőszófétis). És bőszen nézem, merre-hová tudnék még tenni a gyárin felül (mert, nem kevés zaj jön be az ablakokon át.
Corolla E210 csoportban is "elő-előkerülő" téma ez a zajosság, úgy néz ki, normális embert zavar : )
Megérheti picit erélyesebben kérni a padló& kerékjárati ív szigetelést? A szaki lebeszélt róla, miszerint, túl drága és túl sok meló ahhoz képest, amekkora változást hozna. Persze erre szívesen áldozok, van az a pénz, egy macska v kutya is rengetegbe van, azt meg nem tartok.. : o)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #10588 üzenetére
Szerintem ezekkel a spóroljunk ki mindent alsó és alsó-közép kategóriás autókból nehezen lehet csodát tenni. Örülök, hogy javult a helyzet, nekem is sokat számít a Corollán, hogy megcsináltattam, de attól még nem lesz belőle Audi.
Különösebben én se értek hozzá, így főleg nem bírálnám felül a szaki tanácsát. Nekem a kerékjárati íveket csak elöl tudták megcsinálni, ha jól emlékszem, ott is a doblemez belsejét szigetelték. -
őstag
Bárki bármit mond, szerintem pályatempónál és kicsivel felette nagy a szélzaj az új Corollában és ezen csak dupla rétegű üveggel lehetne segíteni, de ahhoz át kell fáradni a Lexus szalonba.
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #10590 üzenetére
+1
Paxker315
Ez a Corolla csoport ez Facebook ugye? Az nekem nincs es nem is lesz... holott szivesen olvasnek tobb tapasztalatot.Mellesleg probaltam volna osszehasonlitani egy az egyben az Auris kombi es az uj Corolla hatso ulessorat es a csomagtartot, de idokozben eladtak az elobbit. Van esetleg olyan aki ezt esetleg ossze tudta hasonlitani? Sajnos az Aurist mi kicsinek talaltuk hatul es par nepitelkezo is emlitette, h az gyerekkel szukos lehet.
Marpedig en meg emlekszem ra, h reszben en is szerettem a hattamlat rugdalni a hugom meg ezt egy masik szintre fejlesztette. Edesanyamat sokszor kergette vele az oruletbe.
Mai fejje; en nem biztos, h ilyen jol viselnem a dolgot... -
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #10592 üzenetére
Azert ne tulozzunk... Vagy az az Audi egy igen regi modell lehet
-
pècsimunkás
addikt
Autopult méri a db- t. A Golf 7 1,4t - nél is halkabb volt az 1,2t!
Civic, i30, Focus III, Ceed, Mazda3. Ezektől is mind halkabb.Felső 37xxx, alsó 43xxx Ft.
Az alsó talán jobb lenne a szürke autómhoz, nem?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #10594 üzenetére
Nem akarok trollkodni, de ezek kozul egy sem Audi modell
Mellesleg szoktam nezni, de en pl az Auris es a 2.0-as Corollanal 0.5dB kulonbseget latok a TREK modellnel ami ugye 20mm-el magasabb ott is csak 1dB a differencia. Az meg szvsz semmi. Egy rossz gumivalasztassal ezt siman lehet nagyobb mertekben rontani. Szerintem.A felni kerdest illetoen pedig inkabb a fekete... es nem feltetelenul csak a szin vegett. Persze ez egyeni preferencia.
-
pècsimunkás
addikt
-
Senhi
aktív tag
válasz pècsimunkás #10592 üzenetére
Azért auris-t én mindennek hívnám csak csendesnek nem autópályán. 12 évvel ezelőtti c-maxunk érezhetően halkabb... de sok más kocsiban ültem ami halkabbnak tűnt (pl. verso, i20, toledo).
Visszapillantók és a hátsó ajtókon lévő kis fekete műanyag biszbasz felől rengeteg szélzaj jön 140 felett (utóbbi mondjuk könnyen orvosolható) illetve út minőségére is nagyon érzékeny pedig most kifejezetten halknak számító gumik vannak rajta.
Ha jó a csillagok együttállása és hátszél van, aszfalt meg zsír új akkor kifejezetten halk tud lenni ezt nem tagadom, ráadásul a hybrid a motort csak emelkedőn pörgeti igazán így egyenesben azt se hallani, de rettentő nagy kilengéseket mutat.
Német fórumokat gyakran olvasom, ott a vélemények kb. egybe vágnak a fentiekkel, gondolom ők még érzékenyebbek rá .Igazsághoz hozzátartozik, hogy tavaly volt szerencsém 1.2-es új corollahoz és semmivel se volt jobb...sőt .
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Jó, én 1,2t Aurisról beszéltem. Nem hibridről, és nem a Corolla 1,2 turbósról. De gondolom olvastad.
Szélzaj a tükröktől kb 180, vagy afelett jön. Elég sokat autópályázom vele, néma csendben gurul 150- el. 150- nél 3000 a fordulatszám.
Amikor vettem az enyémet, próbáltam más autót is a kategóriában. A 9.gen. Civic kimondottan hangos volt az Aurishoz képest- amúgy tetszett a Honda is.
Azóta ültem K Astraban, Focus IV- ben, nem volt halkabb egyik sem.
De mindegy, nem akarok senkit meggyőzni.
Akik ültek az autómban, szintén nagyon csendesnek találtàk, meg ott van fentebb amit írt a vezess.hu.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10589 üzenetére
: ) Koszonom! A szaki azt mondta, hogy mindent is meg lehet, de nem feltétlen éri meg (tetőkárpit!). Szerinte a zaj nagy része az üvegen át jön, és megoldás, a xEon1337 által is említett duplaüveg lenne, de, azt ne az ilyen kategóriában keressem
CT200H hogy áll zajügyileg? Igazából 4 méter körül néznék később is, nem értem, miért nem lehet prémiumkisautót tolni..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen