- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Az egész világon terjeszkednek a dollármilliárdos kibercsalók
- Az EU betartatja a szabályokat, mindegy, hogy kik vezetik az óriáscégeket
- Tömeges bevetésre kész az új Huawei AI-chip
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
stickermajom #3004 üzenetére
Kétszer voltam már, ez a tapasztalatom. A mozdulat kell, de ha van esp, elég nagyjából, "onnan már atveszi". Esp nélkül én hármat csovaltam ide-oda a kocsival legutóbb, mire sikerült megfogni és ezt is csak akkor, ha eleve jól csináltam. Látszott, hogy esp-sek egyet csovalnak, esp nélküliek pörögnek.
-
na, megvolt. tanulságos volt, bár ez is rövid, egy ilyen 8 órás izé jobb lehet, ahol nem csak 3-4x mész egy körön, hanem esetleg szabadjára engednek, hogy 10 percig tapasztald ki a kocsi határait.
három feladat volt, csúszós szlalom, csúszós kanyar+emelkedő, meg csúszós rántópad. a szlalomban elvert egy új mazda 6
, de amúgy jól ment a kocsi. az csúszós emelkedőre gyorsulást toronymagasan az outback nyerte, a mezőny ilyen 40-45 km/órára gyorsult (akinek relatíve jól ment), én 73 km/órára.
a rántópadon viszont az új mazda és az új mondeo is jobban szerepelt, gondolom elsősorban az egyre jobb elektronikák miatt. legutóbb is úgy éreztem, amikor az esp nélküli xtraillel voltam, hogy már rég elektronikák versenye ez, és most is. és igazság szerint az összkerék előnyét annyira nem éreztem a kicsúszós szitukban, ugyanúgy kicsúsztam, mint mások és ugyanúgy az esp terelt vissza az útra, nem a zseniális kormánymozdulataim. felfelé persze látványos volt az awd előnye, de ott egy buta összkerék is felvisz, ha elkezdenél kipörögni.
nem úgy, mint a menő slick gumis m4-es bmw-t, aki fel sem bírt menni, ahogy a ford focus rs sem. nem kommentálom ezeket a játékautókat, szerintem közúti forgalomban a létük is fölösleges. volt gt86 és brz is, sajnos nem velem egy körben.
ja, és nem hittem volna, de az új mondeo jóval komolyabb, jobb autónak tűnik az új mazda 6-nál
-
válasz
Acheron #2996 üzenetére
hasznos, mert megvan a kontextus egyrészt, másrészt amikor először kerül az ember ilyen helyzetbe, esetleg leblokkol. az a nagy különbség, hogy ha kis spéttel is, de tudod, hogy mit kéne csinálnod, nem csak állsz a féken és vársz. szerintem érdemes nagyon elmenni egyre, aztán lehet havas úton gyakorolni az ellenkormányzást stb.
-
az csak akkor, ha gázt adsz, de ezek a gyakorlatok jellemzően kormányzásról szólnak magában, nem? meg a rántópad elég durva, ott esp nélkül mire megtalálod a lábad és eldöntöd, hogy akkor merre is rántotta ki a segged, már a csomagtartó van elöl
(harmadszorra azért megfogtam az xtrailt, de ha ez közúton történik, ahol nem előre kihegyezve várom, hogy pontosan adott ponton ér a baj, mire felébredek, már az árokban vagyok)
-
megyek amúgy a géppel holnap tanpályázni, totalcaros-hungaroringes olcsó menü (15e ft volt), rántópad, abs pálya, csúszós hegymenet. kíváncsi leszek, egyszer volt ilyenen az x-traillel a drivingcampnél, hát, az tanulságos volt, az esp-s kocsik mind azonnal egyenesbe álltak, én meg élet-halál harcot vívtam, hogy visszaszerezzem az uralmat a kocsi felett. meglátjuk, a sok subaru csodacucc hogy vizsgázik...
-
na, kifaggattam egy litván 2015-ös forestert. amcsi, természetesen, törött volt az orra, mindent kicseréltek és európaisították. jó árban van és szuper belül, eyesight, minden lópikula van. <12000 euro áron jóval olcsóbb nekik, mint a gazdag magyaroknál >5m ft-ért. de elmenni érte, hogy ott derüljenek ki a turpisságok, meg aztán hazahozni, honosítani nem éri meg
pedig állatira tetszik a 2015-ös forester. mondjuk az outback is, de itt már a fori is akkora, hogy lehet, hogy az outie túlzás. és asszony nem engedi, hogy kiszedjem a suv-ot alóla, mert remekül lehet terhesen beülni, kiszállni, meg a magas csomagtartóban pelenkázni
-
ja, értelek. a tökéletes ls400-asom tíz év alatt egyszer sem volt motorpucolva. nem lett semmi baja. de megértelek, ha szeretsz gyönyörködni benne, és tény, hogy akkor jobb egy tisztát nézni
de azért trollkodok is: az alváz és a lengőkarok is a kocsi része, azt is polírozod?
-
válasz
Acheron #2946 üzenetére
szerintem a volvo egy kommersz valami ehhez képest. ez a 3,6r még a szubkultúrán belül is egy kuriózum. tényleg sok szempontból hasonlít az elődjére, de azért valamiért tegnap óta végig az van a fejemben, hogy bakker, kéne egy ilyen...................
sokkal többet visszaad a ls400 felsőbbrendűségéből, mint az én verzióm, jóval komolyabb, konzervatívabb lett. az enyém inkább egy nyers állat
-
válasz
balage. #2942 üzenetére
igen, a 3,6-os. tágasabb, kényelmesebb belül, az anyagok eggyel nívósabbak, az ülés süppedősebb, érezhető, hogy igyekeztek feljebb pozicionálni. abszolút egyértelmű ez, ha beleülsz. menetdinamikáról nem tudok nyilatkozni, mert bár Acheron nagyon kedvesen ajánlotta, hogy kergessem meg, de babonás vagyok... de azt gondolom, hogy hasonlóan mehet a 3,0r-hez, picit nyomatékosabb, viszont picit nagyobb/krumplibb is.
-
-
válasz
Petester #2914 üzenetére
hát most nem azért, hogy a saját gépemet dicsérjem, de ez egy lefingott szarnak tűnik, és nem 2,3m ft tíz százalékán múlik, hogy jó-e vagy sem. ha BÁRMI baja van, és 264e km-nél ilyen állapot mellett fogadok, hogy van, akkor az kapásból több. könyörgöm egy seibikós vezérléscserés nagyszerviz kerül annyiba, amit egy ilyen cuccnál úgy sem mernék nem megcsinálni.
-
a forester 2014-ből a 2,5x fedőnevű verzió itthon is volt forgalomban? vagy csak az amcsiknál?
-
kéne, ahogy már a mostani is, ám... nem tudom, hogy láttátok-e az új rav-4-et, de elég morcos pofája lett. és ugye 2,5-ös benzines hibrid hajtással...
sőt, a sima benzines awd elég okos dolgokat tud
-
válasz
Acheron #2814 üzenetére
ebből a generációból egy sima benzinest (rx350) intéztem egy barátomnak nemrég (elhívott, hogy köpködjem meg, mint "lexus-ismerő", végül kiderült, hogy ott szervizelték, ahol én is az enyémet anno, egy telefon, kiderült, hogy minden tuti a géppel stb.). abban mondjuk kb. fele ennyi méter volt és ismert előéletű, árban meg alig volt különbség.
és igen, nekem is az utazóautós remeklése hiányzik a lexnek, abban verhetetlen volt, már akkor mosolyra állt a szánk, amikor elindultunk a tíz órás vezetésre. nyilván ettől is luxusautó egy luxusautó, hogy ezt az érzetet adja.
-
-
válasz
Acheron #2790 üzenetére
én oda vinném, nagy hely az, nem lesz valami szupercsókos az eladó, hogy hazudjanak neked, és így legalább tuti kiadnak majd minden adatot.
az rx hibrid amúgy nálam is talonban van, de nem annyira a hajtása miatt, annyi szent, egyszerűen csak tíz év lexusozás után hiányzik az a fajta belső tér, csend, megépítettség. ugyanakkor most már a subaru technikája is hiányozna, szóval rohadjak meg
-
válasz
balage. #2787 üzenetére
igen, fészliftes 2007-es. van itt a topikban kép róla, ha jól rémlik, keress vissza. állatira nem tudom, hogy mit csináljak, mert alapvetően ennél svájci bicskább kocsi nem is létezik, ezen felül én is szeretem, hogy erős, ugyanakkor picit lehetne tágasabb, csendesebb, de ami a fontosabb, megyünk napelem-villanyautó irányba, így egy plugin hibridet sokkal ügyesebben tudnánk használni az agglomerációban. vagy hát a fene tudja. nem látok semmi olyan gépet, amire ki merném cserélni egyelőre. de figyelem a hahut.
-
válasz
Acheron #2784 üzenetére
mondanám, hogy vedd meg a fekete 3.0r-emet, én meg átülök abba (a gyöngyház-fehér számomra a top szín), mert páros napokon én is rá vagyok kattanva... de páratlan napon meggyőztem magam, hogy több benzintemetőt már nem veszek, inkább egy outlander phev jöhetne hasonló pénzért.
apropó, pajerót ismeri innen valaki? mit művel a hóban, nem csúszkál ezerrel?
-
fene se érti őket. miért emelik? mert akik fizettek, azoknak "mindegy", fizetnek többet is, amire szükség is van, különben nincs meg a szükséges lóvé? más logikát nehéz elképzelni, mert nyilván több előfizető nem lesz attól, hogy drágább.
mindenesetre én kibírtam az évet nélkülük, és ugyan épp gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy kifizethetném, de most megint felqrt az infó
-
válasz
Acheron #2698 üzenetére
avensisből csak a 2,4-eshez adtak ötös automatát, a kisebb benzinesekhez egy sokkal primitívebb szerkezet járt. a subaru ötöse nem rossz szerintem, nem egy villám, de az si-drive-val nálam nincs hiányérzet, benyomom a hipertér gombot
(s#), a kocsi a következő pillanatban ordít és lehet csinálni, amit kell.
nem hiszem, hogy az autónak bármi negatívuma lenne és őszintén csodálkoznék, ha nem tetszene. az árát és a fogyasztását pedig már most tudod.
-
válasz
Acheron #2679 üzenetére
ki kell próbálni egyébként, tényleg nagyon egyedi dolog. én kisebb vagyok jorusnál minden irányba, mégsem szeretem igazán. kényelmes egyébként rövidtávon, körbeölel az ülés, minden kézre esik. hosszabb távon (3-4+ óra) meg klausztrofób, fészkelődni meg már nem igazán tudok, mert nyomja a combomat oldalról a rohadék sportülés stb.
-
válasz
Acheron #2674 üzenetére
városban 14 literre számíts kb., semmiképp sem 12 alatt. pályán 10-11, országúton 9. sacc/kb., az én 3.0r-emből kiindulva. jó gép amúgy, jó áron, én is gondolkodom rajta, néha komolyan is, de hajlok rá, hogy elengedjem, azt hiszem, ha egyszer váltok, nem akarok már benzintemetőt, lezárom ezt a korszakomat
ha a c merci kicsi volt, az én generációs 3.0r-em is kicsi lenne, mert hasonló a beltér, lábtér.
-
a kocsi hasít, de most a fényszóró-magasság állítás ikon gyullad fel néha. sajnos nincs hozzá tekerentyű odabent, "vakgomb". volt már ilyen tapasztalatotok? valamit állítanom kéne rajta mechanikusan a motortérnél?
-
válasz
stickermajom #2638 üzenetére
jobb az ötsebességes (a 3,0r-hez), mert gyorsabb és kell is az 5 fokozat. de semmi gond a 4-essel sem, pályán pláne (automatáknál szép hosszú fokozatok vannak, nagy átfedéssel). ahol inkább zavaró néha, az hegymenetben, ha nem tudja eldönteni, hogy hanyasban menjél, és hol felvált, hol le.
de utazóautónak tök jó. nézd meg, hogy elfértek-e kényelmesen az ülésekben, van-e elég lábtér, és ha igen, akkor szuper. picit hangos (menetszél), picit szűk, de nagyon finom, a hajtása tényleg zseniális, plusz biztonságos, és jellemzően nem romlik el. ezzel együtt én tuti nem vennék közel 300e km-t futott kocsit, egyszerűen soknak tartom, ki kell várni egy megkíméltebb példányt.
más, off: itt jártunk a subaruval
(subaru kép nincs benne)
-
válasz
stickermajom #2635 üzenetére
igazából mi a kérdés? nekem egy ilyen kocsim van, épp most utaztunk vele 2x700 km-t. tök jó autó, belül picit szűkös a mai ekkora kombikhoz képest, amúgy meg golyóálló.
-
nincs ezzel gond, nem vagy francia autó párti. csak annyit mondtam, hogy a c-crosser az 100%-ban egy outlander, átmatricázták. szóval semmi összefonódásos izé, egyszerűen megvették maguknak a jogot, hogy legyen egy "suv-juk". de természetesen én is jobban csípném mitsu emblémával
-
ma kétszer megjártam az utat szentendrére pilisvörösvárról, csobánkán át, meg az erdőben is voltam a kocsival egy kicsit. hát, szűkös, szűkös, de azért ez egy baromi jó gép...
-
válasz
outsiders #2562 üzenetére
jaja, egy ilyenen gondolkodom, de egyelőre félig komolyan csak
-
micsubicsi outlandert ismeri valaki? a 2007-es szériára gondolok.
-
-
válasz
_Smooth #2521 üzenetére
fogalmam sincs, hogy milyen a kategóriája, nem ültem sok autóban. a lexushoz képest iszonyú szűk (leszámítva a csomagtartóját
). engem az ülés is nyom minden oldalról, ilyen sportos kagyló helyett jobban szeretnék egy nagyobb fotelt. inkább a tribeca tűnik az ideális guruló nappalinak -- annak viszont a fogyasztása nem az igazi, meg szenved alatta még a h6 is.
de egy mondeo is egy családi ház az outbackemhez képest.
ez az egyik fele. a másik fele, hogy most két sokat fogyasztó kocsink van (outback, xtrail), szeretném, ha csak egy ilyen lenne, de az asszony nem akarja leadni a suv témát. akkor viszont suv-ból kell valami elég jó, és akkor az outbacknek kell mennie.
-
na, duna autóban légzsákpatron kicserélve. meg még két izzót cseréltek 2500 ft munkadíjért
amúgy amíg álltam a reggeli dugóban a 10-esen, valaki szépen visszafordult belőle, és egy dübörgő kiflivel feltekergett pilisborosjenő felé a senkiútján. mondanom sem kell, hogy egy kék impreza volt
-
válasz
tankcsabee #2493 üzenetére
gratula!
-
ez nálam a kiemelkedően jó vétel, és oké, igen, ez valóban 3m ft fölött lenne. a saját kocsim is ilyen vétel volt, azért is ugrottam rá azonnal, és én is 10 évre vettem, csak közben közepesen zavar, hogy a keret nélküli ablakokkal erős a szélzaj pályán, valamint, hogy nekem nem a legkényelmesebb az ülés
-
srácok, van az a pénz...
-
más világ egy toyota... húgom corollája már végtelen éves és km van benne, de persze a család vette újonnan és mindig szervizelte. motortartó gumibakot minden öreg kocsiban kell cserélni (sőt, idővel minden gumi alkatrészt kb.), de semmi oroszrulett nincs benne, normális helyen kicserélik és szevasz. de drága, ja.
-
-
-
na, 6 db gyertya és 2 db első stabilizátor-szilent. elvileg minden oké.
-
-
válasz
Petester #2272 üzenetére
na, ez egyre ufóbb: hátul el sem férni. rövid ülőlap, az is mélyen, így a lábaid a nyakadban, ahogy ülsz rajta. a lábfejed nem fér be az előtted lévő ülés alá, szóval ilyen magzatpózban maradsz. hátul ez a generáció egész konkrétan használhatatlan egy felnőtt embernek szvsz. csak azért nem akadtunk ki ezen a feleségemmel, mert elöl ülünk, a gyerekek meg nem lesznek akkorák, hogy ez gond legyen, hamarabb eladjuk az autót.
de az anyósülés sem egy leányálom, ha előrébb húzod, hogy mást ne mondjak, a talpad nem fér el vele szemben a döntött padlórészen, annyira pici ott a hely, ergo ott is hátrébb kell húznod a lábad.
oké, a lexus extrém, mégiscsak egy luxuslimó, de az outback 2007 nekem eléggé vérzik a belső tér tekintetében. ám végül mindig azzal nyugtatom magam, hogy végülis befért minden és mindenki, elég a rinyálásból.
de hogy egy 190 cm-es embernek hátul oké lenne, na, az nekem hihetetlenül hangzik...
ki is megyek, lecsekkolom mégegyszer
-
-
a hét végefelé hívjam, hogy mikor ér rá jövő héten...
a navigator nem is rossz tipp, eddig az escalade-re voltam ráállva, felrakom a bevásárlólistára. tényleg a pékhez menni jók ezek, de arra nagyon!
ezen felül kéne egy ls430 nyáron utazni, valamint egy mr2, ha lobognia kell a hajnak. és végülis, ha már két toyota, legyen inkább egy land cruiser, jó, ha rend van. ja, egy villanykocsi is kéne, leaf2 mondjuk, ha már.
amúgy az ls viccen kívül nagyon hiányzik, zseniális az outback, de hosszabb utaknál nem szeretem, hangos (szélzaj) és kényelmetlen az ülés (leginkább a fejtámla, nagyon előrenyomja a fejem és így ilyen görnyedő testtartásban vezetek. de az sem szeretem, hogy mindenképpen relatíve magasra emelkedik előre az ülőlap, én jobban szeretem, ha vízszintes). tudom, first world problems.
azért beleülnék egy újabb vasba egyszer, csak hogy lássam, mennyit fejlődtek.
-
hdj80-as... megfelel?
(rendszeresen rallye-zik)
ami a többit illeti: persze, abszolút ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik. a stílusidegent itt úgy értettem, hogy a gyártó csinált egy autót, szerintem pont a mi outbackünk, meg ez a legújabb egész egyedi, stílusos jelenség, így nekem fura, amikor valaki valami mást csinál belőle. szóval: az eredeti stílusához képest idegen. és maszek dolgom, hogy nekem nem is tetszik.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019- i7 9750H 16GB 500GB Radeon Pro 5300M 4GB hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest