Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    na, megvolt. tanulságos volt, bár ez is rövid, egy ilyen 8 órás izé jobb lehet, ahol nem csak 3-4x mész egy körön, hanem esetleg szabadjára engednek, hogy 10 percig tapasztald ki a kocsi határait.

    három feladat volt, csúszós szlalom, csúszós kanyar+emelkedő, meg csúszós rántópad. a szlalomban elvert egy új mazda 6 :), de amúgy jól ment a kocsi. az csúszós emelkedőre gyorsulást toronymagasan az outback nyerte, a mezőny ilyen 40-45 km/órára gyorsult (akinek relatíve jól ment), én 73 km/órára. :DDD

    a rántópadon viszont az új mazda és az új mondeo is jobban szerepelt, gondolom elsősorban az egyre jobb elektronikák miatt. legutóbb is úgy éreztem, amikor az esp nélküli xtraillel voltam, hogy már rég elektronikák versenye ez, és most is. és igazság szerint az összkerék előnyét annyira nem éreztem a kicsúszós szitukban, ugyanúgy kicsúsztam, mint mások és ugyanúgy az esp terelt vissza az útra, nem a zseniális kormánymozdulataim. felfelé persze látványos volt az awd előnye, de ott egy buta összkerék is felvisz, ha elkezdenél kipörögni.

    nem úgy, mint a menő slick gumis m4-es bmw-t, aki fel sem bírt menni, ahogy a ford focus rs sem. nem kommentálom ezeket a játékautókat, szerintem közúti forgalomban a létük is fölösleges. volt gt86 és brz is, sajnos nem velem egy körben.

    ja, és nem hittem volna, de az új mondeo jóval komolyabb, jobb autónak tűnik az új mazda 6-nál :Y

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Új hozzászólás Aktív témák