Új hozzászólás Aktív témák

  • Abel-0101

    aktív tag

    válasz So5ika #148687 üzenetére

    "Led technológia velejárója", jó, hogy nem te vagy a hibás a hibás mükődésért...
    Nekem is, sajnos az utóbbi időben a samsung ügyfélszolgálathoz/márkaszervízhez kellett fordulnom, de semmit nem segítettek, tudtak.. Felmondták azt ami le van írva, azon kivül ők megoldóttak mindent is, felelősségük alól ki is bújtak.
    Látom, hogy az Euronicsban vásároltad, nem is értem miért írányitottak át a Samsunghoz, a garanciád az Euronicshoz szól nem a Samung-hoz..
    "A vásárlónak, ha hibás terméket kapott, joga van kérni a kereskedőtől, hogy térítésmentesen (a posta-, munkaerő- és anyagköltségek stb. felszámítása nélkül):
    javítsa a terméket;
    kicserélje a terméket;
    árkedvezményt adjon vagy
    semmissé tegye a szerződést, és teljes egészében visszatérítse a termék vételárát.
    Euronics be fogja vizsgáltatni a terméket, és majd eldöntik, hogy saját hibából származik, vagy alapból hibás volt.

Új hozzászólás Aktív témák