-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Gaben06
tag
válasz sityupityu #111501 üzenetére
Lehet, hogy peches vagyok, de ha felsorolnám, mennyi 7- és 8-as sorozatú SAMSUNG TV fordult meg nálam, mind összeszerelési hibával és nem túlzás amit írok, mind pixelhibával, akkor látnád, hogy nem arról van szó, hogy csak peches vagyok. Nagyon szeretem a Samsung cuccait, de szerintem évről évre rosszabb tévéket gyárt. Amit sajnálok.
-
gyeniko
őstag
válasz Gaben06 #111502 üzenetére
Nekem van egy nagy KS9590-esem, eddig hibátlan. Tegnap rendeltem az MM-ből egy MU7002-est, bízom benne, hogy az is hibátlan lesz és kiderül, hogy Te vagy a különlegesen peches.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
Joke21
aktív tag
Sziasztok,
ezzel a tv-vel szemezgetek: Samsung UE55MU7052TXXH, viszont most olvasgatok elrettentő hozzászólásokat az összeszerelés minőségével kapcsolatban. Tényleg ennyit romlott volna a samsung ezen a téren? Valamint nem igazán igazodtam ki azon, hogy most akkor mi is van a kadenciahelyes lejátszással. Hogyan játssza le a 23.976 fps-s filmeket külső lejátszóról?
Köszi a válaszokat előre is.
-
-
ImI87
őstag
Sziasztok !
Van egy EU48H6400 TV-m. UPC digitális TV adást néznék rajta, médiakártyával.
A UPC adott hozzá kártyát, és kártyafoglalatot is, de hiányzik még egy átalakító, amivel a kártyafogadót rá lehetne dugni a TV-re. Ez már nem olyan bedugós fajta, a TV hátulján egy matrica alatt van egy csatlakozó.
UPC azt mondja, hogy ez az átalakító a TV tartozéka, de ilyen nem volt a csomagban.Tudnátok segíteni, hogy pontosan mi a neve ennek az átalakítónak, vagy hol lehet ilyet gyorsan beszerezni?
Köszi
-
blakey
titán
válasz ImI87 #111515 üzenetére
A TV-vel együtt kapnod kellett egy műanyag CI adaptert.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Batib
őstag
válasz ImI87 #111515 üzenetére
Common interface modul
A link csak példa. Esetleg keress meg priviben.Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
veterán
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Egyik barátom kinézett egy Samsung UE32M5502 tipusú tv-t. Van hozzá egy Sony vezeték nélküli fejhallgatója.
A kérdésünk hogy van-e a tv-n jack kimenet és ha igen akkor külön választható-e hogy melyik hangkimenet szóljon.
A jelenlegi tv-be ha bedugja a vezeték nélküli fülest akkor csak azon megy a hang.A tv-n nem tudja váltani a kimeneteket.Így mindig ki/be kell dugdosni illetve ugrálni a tv mögé ha este nem akarja zavarni az asszonyt a tv-zéssel.Egyszerűbb lenne ha állandóan be lenne dugva és a tv-n tudna váltani mi szóljon.
Üdv:Viktor
-
Tutu7030
veterán
válasz krx21 #111522 üzenetére
"Ő" Büdi a "Jaj, a szörnyek!" címő rajzfilmből.
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
ImI87
őstag
Sziasztok !
Szereztem CI modul adaptert a az UE48H6400 TV-hez.
Sajna nem megy normálisan a UPC tv adás mediakártyával.
Mindent megcsináltam, ami a leírásban szerepel, többször is, de csak a 21 db analóg csatorna jön be a digitálisak között (nem keverem össze, a digitális csatornák közül csak az a 21 db jön be, ami kártya nélkül az anlógok között jön.. Ami a 21 alap csatornán felül lenne, ott "szolgáltatás nem elérhető" hibát dob.
Ügyfélszolgálattal beszéltem, ugyanazt csináltatták velem végig, amit magamtól is csináltam, eredmény ugyanaz. Hálózati azonosító is jó, azt is egyeztettük.
Nincs ötletetek, hogy mi lehet a gond?
Nem akarnám megvárni a jövő heti ismételt kiszállást, plusz ezért kivenni fél nap szabit... -
gyeniko
őstag
válasz ImI87 #111527 üzenetére
Ez nem nagyon lehet a TV hibája, mert a dekódolást a kártya és a fogadó modul végzi, ezeket adta a UPC. Egészen tuti nbiztos, hogy mindent a UPC oldalán olvasható útmutató szerint csináltál? Az eljárás lépéseinek sorrendje, illetve a hangolás előtt beállítások nagyon fontos. Ha végképp nem sikerül távolból orvosolni, akkor kérj egy helszíni javítást. Nem elképzelhetetlen, hogy a kártya, vagy a kártya fogadó modul rossz.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
PuMbA
titán
válasz troland26 #111538 üzenetére
Mozgás esetén észrevehető, ugyanis kevesebb elmosódást és több részletet fogsz látni. Sportoknál van a nagyobb különbség. A 120Hz-et viszont be kell "kapcsolni", a Motion Plus-on belül az Elmosódáscsökkentés opció aktiválja a köztes képkockák kiszámolását, amit ha túl magasra állítasz képhibák jönnek elő, tehát mindenképp érdemes 5 alatt maradni. Ami érdekes, hogy 49"-os 70xx még 60Hz-es. Nagyobb átmérőjűek és modellszámúak már 120Hz-esek.
[ Szerkesztve ]
-
RobexX10
aktív tag
Aki jelentett le Samsung szervizbe TV hibát annak mennyi idő alatt reagáltak?
Vasárnap délután jelentettem be online azóta semmi megkeresés. Szerdára kértem a javítás (az volt a legkorábbi). Hívtam őket tegnap, ma de csak nevemet telefonszámomat írták fel azt mondták vissza hívnak. Azóta se!! Van esetleg valami közvetlen szerviz telefonszám??
-
zsintai1987
tag
Üdv! Tegnap vettem egy Samsung U49KS800LXXH tv-t.
A Wi-fi-re szeretnék csatlakozni, de nem tudok. Próbáltam kézzel is beírni az:
ip:192.168.0.1.
Alhálózatimaszk: 255.255.255.0
Átjáró: 192.168.1.1
DNS szerver 8.8.4.4Fél éves tplink routerem van. Sajnos kábellel nem megoldható mert nem ér el odáig. Valamit bekellene állítani a routerben is?
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
anorche1
őstag
válasz zsintai1987 #111547 üzenetére
A kézi beállítas nem jó. Az Ip d nem lehet 102.168.0.1, ha a hálózat címtartománya 102.168.1.1/24
Ha a routered lan oldali interfésze valóban 192.168.1.1, és a netmaszk 255.255.255.0, akkor tv ip -nek 192.168.1.2-192.168.1.254 között válassz (csak ne olyat, amit a router dhcp vel már kiosztott másik eszköznek).Szerk.: De ha rá sem tudsz csatlakozni, akkor ez így fekesleges.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
pw12345
aktív tag
válasz RobexX10 #111546 üzenetére
A szervizbe, vagy az üsz-on?
Mert az üsz egy kalap xar: vagy nincs ügyintéző, elkérik a számod, soha nem hívnak vissza, vagy egy tök dilettáns nő veszi fel, aki, csak a weboldalon lévő adatokat tudja szajkózni, szakembert nem kapsz.
A szervizük nem tudom milyen, de szerintem kár várnod, arra, hogy téged hívogassanak vissza.
A viszonteladó, meg lepattint a márkaker üsz-hez.
Nekem ezek az adatok vannak, hátha segít, mondjuk ma már biztos nem fogják felvenni:
13k váci 30 0680983333
06-80-7267864
3117660 aradi u 2 8-17
hq 2393266 13 kerekes 15
Lehet egyszerűbb, ha elballagsz a Váci útra... 65"-os készülékkel ugye.Sok sikert!
[ Szerkesztve ]