-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz viharhozo #3874 üzenetére
olvasgatom a topicot, hogy okosodjak, de ami egyszer beleég az ember agyába...
jól emlékszem, ez létezik, hogy a te hagyatékod?
"bár egy jó FSP szervertáp - ez fontos, mert szerver az istenadta - valószínűleg a villámot is visszab*ssza az égre"
évekkel ezelőtt láttam egy aláírásban, de nem tudok szabadulni tőle, számomra PH történelem
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
próbáltam kiművelni magam a keresővel meg az elmúlt 3 hétnyi topic olvasással, de még nem mindenre találtam választ. bocsi, ha triviálisak, se appban, se itt nem találtam a következő apróságokat:
1) van limitálva, hogy hány account-om (azaz számla, illetve, ha jól értem "zseb"-ként hivatkoznak itt rá többen) lehet rögzítve összesen? több helyen kérdezték a hivatalos Revolut blogban, hogy lehet-e egy devizából több account és igen volt a support válasza. ennek mi értelme van? amit leírtak, abban nem látom az előnyt
2) bankkártya esetén (legyen fizikai vagy virtuális), csak össz havi limitet lehet állítani, ha jól látom. nem lehet bontani vásárlás / kp felvétel szerint, illetve csak összeg limit van, darabszám nincs. ez utóbbiak vajon várhatók a jövőben?
3) a Vault kerekítés funkcióját illetően az appban nem találtam túl bőséges leírást. láttam itt, hogy HUF-nál 100-as helyiértéklre kerekít. EUR esetén tudja valaki, hogy mire kerekít fel, 1-es helyiértékre, egész euróra? gondolom változtatni nem lehet, csak a szorzókkal.
4) továbbá, elnézést a hülye kérdésért: ha léterhoztam egy EUR alapú Vault-ot, akkor abba gondolom csak EUR alapú tranzakciókból származó (akár netes, akár bolti kártyás) kerekítések és EUR töltések mennek. tehát itthon, hétköznapi használat esetén a kerekítéseknél nem fog nekem átváltani EUR-ba HUF-ról és azzal tölteni a széfet, ugye?köszi előre is, ha akad válasz
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #5147 üzenetére
nem kell vásárolni tudtommal, megfelelő automaták (a hivatkozott: chip-et olvasó típusok) is jók aktiválásra.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
próbáltam böngészni, mert rémlik, hogy volt hasonló eset, de nem találom. célzottan külföldi netes vásárlások miatt is indítottam el az egész mutatványt. alapcsomag, a netkártya működik régóta, a fizikai most jött meg, az is rendben megy egyelőre.
webes vásárlás az imént netkártyával (csak huf zsebem van jelenleg), ebay.com-ról usd-ban. a seller végösszege 79,07 usd volt, a mai középárfolyam/bankközi is kb. 285huf/usd. gondoltam 22 500 körül lesz a vége. 23 500-at terhelt a tranzakció, kb egy ezres a diffi. ez több, mint 4%. így 296-ra jön ki az usd váltásom. miér lehet ez, hol a user error? már nem lehet hétvégi felár. ezeket a rendszeres 1-2000 forintokat szeretném megtakarítani, de így nem fog menni, ha nem tudom hol veszik el.
köszi előre is
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
nem, majdnem beleszaladtam, de végül nem PayPal-lel csekkoltam ki. esetleg az ebay konverzióját nem vehettem észre? nem sűrűn használom, amazon-on tudok kérni valuta terhelést meg amazonos huf konverziót - utóbbi jó sz*r. lehet, hogy ezt nem vettem észre itt? ha igen, öreg hiba...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
köszi a tippet KTU + mrrr74-nek is.
de továbbra sem értem: nem paypal-lal csekkoltam ki, hanem az ebay fiókhoz hozzáadott debit webkártyával. akkor miért váltogatna a paypal. mindenesetre úgy nézem, hogy huf lesz, tehát ez lesz a ludas... még átböngészem, köszönöm a segítséget!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
érdekes jelenségbe futottam. MKB-s netkártyát használok top-up-ra. egy hete használom a fizikai Revolut kártyát is, töltöttem rá 3500 + 30 000 + 20 000 + 21 050 huf értékben ezen intervallumon. az utolsó feltöltés ma reggeli. rájöttem, hogy nem elég, így mellé akartam csapni még 5 000-et, nem engedte. azt hittem netkártya limitbe ütköztem, így megpróbáltam 3950-el, ez is lepattant. megnéztem a netbankom, nem voltam limites, de a vásárlások napi számát feljebb emeltem. ezután is visszadobott 6760-at.
minden esetben azt írja, hogy insufficient fund on the account to cover the amount of the deposit. biztos, hogy a bankszámla rendben van. mi lehet ennek az oka? az MKB gondolt egyet és nem engedi ki a tranzakciókat? ez utóbbit elég lehetetlennek tartom.
próbáltam megnézni, hogy zárolásra került-e a Revolut account, de nem találtam erre utaló jelet.
köszönöm előre is, ha akad tipp
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz szabi__memo #5862 üzenetére
ha a befizetés a Revolut számlára a saját magad által becsatolt, kis túlzással ismeretlen forrású kártyádról érkezik, akkor bármi lehet mögötte. ahogy eddig láttam, az itteni közeg többnyire nem erre érkeztet fizetést. a fedezetigazolásod hiányában a Revolut így nem láthat a pénz forrása mögé, tehát az lehet kérdéses, pénzmosásra alkalmas.
a bankod kapásból látja az első komolyabb "befizetést" a munkáltatódtól.
ha a Revolutra az összeg nem saját befizetés, hanem esetleg egy munkáltatói kiutalás, de ennek ellenére is problémáznak a zárolással, akkor már más lenne a történet. utóbbira én még nem olvastam példát, bár ez önmagában nem támaszt alá semmit.
ha a bankba pedig bemész az amúgy 300 bruttós fizuddal és csak úgy beperkálsz 5M huf értékben kápét, nos, meglepődnék, ha problémamentes lenne.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
most kaptam sms-t, hogy jóváírt a bankom 30.000 huf-ot. így volt most 35.000 a számlán. ugyanannyi, mint (szerintem) tegnap is. most beléptem a netbankba, volt benne mai dátummal két 30.000-es terhelés, meg egy jóváírás. a poén az, hogy ennyivel három napja, 5-én töltöttem a kártyát.
ui.: nem is vettem észre, hogy duplán beterhelt volna, sms csak egyszer jött róla, 5-én ugye. azóta netbankban nem ellenőriztem, hogy duplán terhelt volna, még az is lehet.
csak érdekességképp, fyi, a múltkori duplázások margójára.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
egy fura tranzakció kapcsán kérnék tippet. két hete volt egy netes vásárlásom (a webkártyával értelemszerűen) egy online felületen (valami barionhoz hasonló művelet), ami le is vonódott aznap, elindult a csomagküldés. tegnap kaptam egy Revolut értesítést a kifizetett tejes összegről, miszerint "Reverted" és jóváíródott a fiókomban. ezek után most reggel beszéltem az üzlettel, náluk ma elvileg beérkezett a kifizetés.
ilyenkor mi van? kizártnak tartom, hogy ez az összeg kétfelé is bedokkolt
a cuccok késve indultak és még nem teljesült a vásáslás, de ennek a fizikai rétegnek ehhez nem hiszem, hogy bármi köze lehet.
köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
visszaolvastam 1-2 oldalt, de nem láttam semmi akut problémát, így kérdeznék. belefutottam egy ilyenbe, ilyenkor mi a legcélszerűbb teendő?
beléptem telóról, minden ok, de sehogy sem tudtam pénzt küldeni, jelszót kért. sosem kért még ehhez. ok. elfelejtett jelszó (mert hát az nem volt fejben), procedúra, addig ment, hogy fotó magamról, meg a személyimről újra. ok, semmi válasz vagy eredmény. most nem tudok belépni, mert telefonszámot kér, de hiába adom meg, nem küldik sms-ben a kódot.
(Revolut App frissítve/iOs frissítve)ötlet?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni, telefonszám csere ügyében. kerestem itt is és Revo fórumon is, de még nem találtam meg az infót, amire szükségem van.
megázott a jelenlegi készülékem (iOS), pár hét, míg cserélik. ezen idő alatt átköltöznék - lehet, hogy véglegesen - egy új készülékre (Android), egyúttal új telefonszámra. mi a szakszerű módja annak, hogy a "fő készülék és telefonszám" váltás gördülékeny legyen? az alábbi sorrend jó lehet?
1. saját telefonszám átírása a jelenlegi készüléken (gondolom lehet ilyet).
2. kijelentkezés, app törlése.
3. másik készüléken (az új számmal) app telepítése.
4. login.
5. használat.ez vajon rendben lefut? illetve egy esetleges visszaváltásnál vajon problémáznak, ha egy fiókkal ezt eljátsszák egy hónapban kétszer?
köszi előre is, ha akad válasz
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz balinlin #23168 üzenetére
+zerodot
köszi a válaszokat. akkor ez mindenképp macerás lesz, de legalábbis úgy készülök, hogy support-ot igényel.
a jelenlegi készüléken nem nagyon tudok írni a support-nak, megúsztattam a telefont és a touchscreen enyhén szólva is nyűgös. egyelőre remélem csak, hogy a log-out menni fog, illetve a telefonszám átírása.
köszi még egyszer. ha sikerült körbeérni, leírom a tapasztalatokat, hátha másnak is érdekes.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy van-e másnak is gondja MKB oldalon a top-uppal. bejött december végén ugye az "erős hitelesítés", kapásból fenn is akadt a Revo töltésem. ránéztem a bankra, beállítottam online jelszót (pár hetes lemaradásban voltam...), utána rögtön működött a top-up, nem kért semmit a Revo app és MKB sms sem jött (app-ot nem használok). ma megint próbáltam tölteni, most eggyel nagyobb összeget, 60k-t levont a banszkámláról, jött az MKB sms, de a Revo app-ban még mindig "Pending" a státusza.
valakinek volt hasonló nyűgje a napokban?
szerk.: közben olvasgatok, látom, hogy a top-up másnak is sáros. már bent hagyom a hsz-t, mert van eltérés azért. OTP látom, hogy vacak másnál is, itt viszont az MKB egyszer működött, egyszer nem. meg ugye most elvileg le is vonta az összeget. érdekes. egyéb online vásárlás, Barion, Paypal simán ment a napokban. (MC kártyám van)
ez magyar bankos bénázás lesz, ha jól sejtem.
#2 szerk.: egy 20 perces átfutással megjelent Revo-n is. még érdekesebb... nem túl konzisztens a működés a napokban.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
decemberről januárra a Revo feltöltés nem kér autentikációt bank oldalról. ezzel találkozott valaki? ez bank-oldali változás sejtésem szerint, de megköszönöm a tapasztalatokat. (Raiffeisen)."The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
köszi a válaszokat.
nekem decemberig mindig kért, mindegy, hogy 1k, 50k, 200k volt az összeg. most meg soha nem kér. ezért furcsa, emögött valami változásnak kell lennie."The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz MasterMark #41615 üzenetére
ez nem jött le Oliverda válaszából, de így értem, köszi. nem tudtam, hogy ilyet is csinál a Revo app maga, de így érthető.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz MasterMark #41617 üzenetére
na, csak félreértettem, bocsi.
ezzel együtt is, annyit néztem be, hogy ezt a tanulást nem a Revo hanem a bank 3DS azonosítása csinálja. továbbra sem értem, hogy hogy szűnt meg egyik napról a másikra, de majd rápingelek a bankra."The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz MasterMark #41619 üzenetére
attól még mindig fura, hogy egy évig minden egyes feltöltésnél kérte, napi-heti-havi 127x alkalommal is, minden összegre, január óta meg soha semmihez. értem, hogy sok változós, de itt nem volt változás a változókban.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #41603 üzenetére
sziasztok,
januárban elhagyta a Revolut app-om a 3DS átirányítást a Raiffeisen app-ba. csak CCV-t kért, azzal működött. most viszont már vagy 6-8 alkalommal a topup-jaim is eldobja. oops, something has failed. a Rafi kártya ugyanaz. a limit és bankszámlán lévő összeg sokszorosa a feltölteni kívánt összegnek, semmi korlát nincs.
mitől lehet ez? nagyon frusztráló.
töröltem a kártyát, hozzáadtam újra, ugyanez. 99k nem ment, 49k nem ment. 4k-val sikerült, ehhez újra kérte a 3DS-t, de utána már megint csak CCV-t és nem is megy a topup.valaki találkozott már ilyennel? (Rafi és Revo app is friss).
lehet, hogy a Raiffeisen-nél kéne rendet tennem?[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #45695 üzenetére
közben látom, hogy ez 3DS nyavaja lesz most már biztosan és többeknek is random felmerült ez a gond. sikerült valakinek megoldania a bankjánál?
nem akarom Apple pay mögé teni a Raiffeisen kártyát, oldja meg a bank, amennyit forgatok náluk. gondolom nem szívesen könnyítik meg a Revo-s tranzakciókat (pont a Rafi verte be az utolsó szöget tavaly decemberben, ahogy látom, a HU számlákba)."The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #45697 üzenetére
na, öreg hiba... hátha másnak is hasznos. a Raiffeisen app újratelepítés nem változtatott semmin, de a Revolut reinstall most átmenetileg úgy fest megoldotta. bár 3DS már továbbra sincs. a support végig a bankomra mutogatott persze.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz viktorhu #45705 üzenetére
köszi a tippet, igen, ez a tapasztalatok alapján nekem is így tűnik. az, hogy miért fut failed topup-ra a Revo app és miért oldja meg egy reinstall, már más kérdés. bár manapság az is csoda, hogy többnyire biztonságosan működik egy app : )
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest